Jump to content

Discutii Diverse Pt Sm


Road
 Share

Recommended Posts

  • Replies 437
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ce vrei de la motor?....RS e mult mai brutal decat CBR

RS e in 2 timpi (modelele mai vechi de prin 2000)...CBR e in 4 timpi....

la RS se uzeaza piesele mai repede....la CBR....plm e Honda....

RS consuma multicel....cam 8...9...pe cand CBR cam 3...4....

RS poti atinge si 140 (si 160) de kmph....cu CBR daca ajungi la 120 zici ca e foarte bine...

 

daca vrei sa te lauzi ca ai cu ce iti iei RS....

daca vrei sa te tina mult si sa iti faci treaba iti iei Honda

Link to comment
Share on other sites

vreau un motor pe care sa il tin maxim 2 ani pe care sa ma initiez in ale motociclismului si dupa sa trec la 600, inca nu m-am hotart ce sa aleg de 125 am vz mai multe modele (aprilia rs, cagiva mito, honda cbr, derbi gp) cel mai mult imi plac aprilia & honda. Cel mai mult imi place aprilia rs 125 spain's no 1, dar inca nu sunt hotarat ce sa aleg, oricum va fi ceva intre rs & cbr

Link to comment
Share on other sites

ce vrei de la motor?....RS e mult mai brutal decat CBR

RS e in 2 timpi (modelele mai vechi de prin 2000)...CBR e in 4 timpi....

la RS se uzeaza piesele mai repede....la CBR....plm e Honda....

RS consuma multicel....cam 8...9...pe cand CBR cam 3...4....

RS poti atinge si 140 (si 160) de kmph....cu CBR daca ajungi la 120 zici ca e foarte bine...

 

daca vrei sa te lauzi ca ai cu ce iti iei RS....

daca vrei sa te tina mult si sa iti faci treaba iti iei Honda

fi serios Ice Man :)) nu il speria ca e nu stiu ce brutalitate Rs ul ca nu prea pot crede si in legatura cu viteza e cam exagerata 140-160 km/h (eu 160 km/h am mers cu Xj care are 600cmc si 61 cai nu trompeta de Rs :eek:

Link to comment
Share on other sites

fi serios Ice Man :)) nu il speria ca e nu stiu ce brutalitate Rs ul ca nu prea pot crede si in legatura cu viteza e cam exagerata 140-160 km/h (eu 160 km/h am mers cu Xj care are 600cmc si 61 cai nu trompeta de Rs :eek:

 

E o mica mare diferenta intre RS cu 11 kW/15 cai si cel cu 34 .

Al meu e din 2004 , full power (adica 34 cp) si toba arrow de la galerie . Cand am luat motorul , era aproape nou , si i`am dat , mai mult de 160 , daca nu ma crezi e problema ta eu am fost cu ochii mei si i l`am mai dat unui prieten sa se convinga . Eu nu tin sa ne contrazicem dar , din clasa lui , Rs`ul e cam cel mai tare . Si o fi avut Xj`ul 61 de cai , ala nu era trompeta cum zici tu de Rs , dar 2 timpi vs 4 timpi , de asta ce zici ? stiai ca cel mai rapid motor din lume e in 2 timpi ?

 

@Ice Man , l`ai lamurit care e treaba cu Rs`ul , in afara de faza cu 2 timpi , vreau sa te corectez putin , toate Rs`urile sunt in in 2 timpi .

 

vreau un motor pe care sa il tin maxim 2 ani pe care sa ma initiez in ale motociclismului si dupa sa trec la 600, inca nu m-am hotart ce sa aleg de 125 am vz mai multe modele (aprilia rs, cagiva mito, honda cbr, derbi gp) cel mai mult imi plac aprilia & honda. Cel mai mult imi place aprilia rs 125 spain's no 1, dar inca nu sunt hotarat ce sa aleg, oricum va fi ceva intre rs & cbr

 

Mie in 2 ani mi s`au dus destule la Rs , si are 4 ani , nu 15 . Printre piesele mai costisitoare se numara lant ( kit - pinioane etc . ) si set motor , adevaru e ca am si tras de el , dar daca iti iei ceva mai vechi aproape sigur nu scapi , decat daca mergi pana in 7-8.000 de ture , si acolo abia se deschide power valve-ul .

Link to comment
Share on other sites

iti spun eu ce e cel mai bun pt incepator: honda xr 125:) merge 120 si nu ai treaba cu el pe strazile de romania plus ca in 2 ani nu a trebuit sa schimb nici o piesa. P.S: iarta multe:)

Link to comment
Share on other sites

iti spun eu ce e cel mai bun pt incepator: honda xr 125:) merge 120 si nu ai treaba cu el pe strazile de romania plus ca in 2 ani nu a trebuit sa schimb nici o piesa. P.S: iarta multe:)

 

Poate ii plac vitezanele .

 

Karam , nu ai fost la parada ? nu te`am vazut nicaieri .

Link to comment
Share on other sites

ms mult

 

voi ce ziceti sa aleg intre Aprilia RS 125 si honda CBR 125?

 

Dar de ce 125? Acum dai pentru A1?... un sfat prietenesc... nu iti lua 2T, nu sunt prea fiabile (vezi parerea posesorului de RS Jock3r69), la 4T in afara de consumabile nu prea ai ce schimba daca ai grija de ea. Pana la urma gusturile nu se discuta...cel mai important e ca tie sa iti placa, sa te simti bine pe mobra. Incearca cat mai multe modele inainte de achizitie.

Bafta!

Link to comment
Share on other sites

acu nu vreau sa te sperii dar o cunostinta de a mea din satu mare o murit cu un rs de 125...si pustiu avea 22 de ani...o intrat cu viteza mare in curba de pe odoreului....o intrat direct in stalp....

 

si apropo...rs duce lejer 160....

 

si eu ti-as recomanda un cross....de 125..dar in 4 timpi...si iti faci lejer treaba cu el....si e mult mai usor de controlat...

acuma depinde doar de tine ce vrei

Link to comment
Share on other sites

acu nu vreau sa te sperii dar o cunostinta de a mea din satu mare o murit cu un rs de 125...si pustiu avea 22 de ani...o intrat cu viteza mare in curba de pe odoreului....o intrat direct in stalp....

 

si apropo...rs duce lejer 160....

 

si eu ti-as recomanda un cross....de 125..dar in 4 timpi...si iti faci lejer treaba cu el....si e mult mai usor de controlat...

acuma depinde doar de tine ce vrei

 

 

Daca e vorba de acel accident de acum o luna ( si numai de acela poate fi vorba ) , nu era Rs 125 , era Honda CBR 600 F , si eu stiu de cine era vorba , il stiam pe tip , si stiam motoru ( SM 22 DNY ) . Ai fost informat gresit

Link to comment
Share on other sites

acu nu vreau sa te sperii dar o cunostinta de a mea din satu mare o murit cu un rs de 125...si pustiu avea 22 de ani...o intrat cu viteza mare in curba de pe odoreului....o intrat direct in stalp....

 

si apropo...rs duce lejer 160....

 

si eu ti-as recomanda un cross....de 125..dar in 4 timpi...si iti faci lejer treaba cu el....si e mult mai usor de controlat...

acuma depinde doar de tine ce vrei

 

stiu, mi-au mai zis si altii, dar mie nu imi prea plac crossurile :eek:

Link to comment
Share on other sites

a avut mare ghinion cu rs-ul dar stiu care sunt riscurile pe care mi le asum cand ma urc pe motor de aia nu vreau motor mai mare de 125. In vara am vazut un accident intr-o comuna de langa tm, in care un tanar de 19 ani ce conducea un ZX9R s-a infipt intr-un gard k a luat curba cu peste 100 si atunci ma intreb ce e cu legea aia k dak nu ai minim 2 ani experienta nu poti conduce motoare mai mari de 25 kw. (ala la 19 ani nu aveam nicidecum experienta 2 ani categoria A). Asta cu legea asa k sa nu vorbim de inconstientza unora.

Link to comment
Share on other sites

stiu, mi-au mai zis si altii, dar mie nu imi prea plac crossurile :eek:

 

 

Sper ca te`ai cam lamurit .

 

Vrei cel mai puternic motor de 125 , iti iei Rs ( intretinerea e scumpa , vezi cum stai cu bugetul )

Vrei fiabilitate , 4 timpi , consum redus etc. iti iei CBR 125

In legatura cu crossurile nici eu nu stiu ce sa iti zic , nici mie nu`mi plac , si de mine poate fi oricat de fiabil si cel mai bun sa fie daca eu nu am o pozitie comoda pe el si/sau nu imi place .

 

Bafta la achizitionare

Link to comment
Share on other sites

E o mica mare diferenta intre RS cu 11 kW/15 cai si cel cu 34 .

Al meu e din 2004 , full power (adica 34 cp) si toba arrow de la galerie . Cand am luat motorul , era aproape nou , si i`am dat , mai mult de 160 , daca nu ma crezi e problema ta eu am fost cu ochii mei si i l`am mai dat unui prieten sa se convinga . Eu nu tin sa ne contrazicem dar , din clasa lui , Rs`ul e cam cel mai tare . Si o fi avut Xj`ul 61 de cai , ala nu era trompeta cum zici tu de Rs , dar 2 timpi vs 4 timpi , de asta ce zici ? stiai ca cel mai rapid motor din lume e in 2 timpi ? @Ice Man , l`ai lamurit care e treaba cu Rs`ul , in afara de faza cu 2 timpi , vreau sa te corectez putin , toate Rs`urile sunt in in 2 timpi .

 

 

 

Mie in 2 ani mi s`au dus destule la Rs , si are 4 ani , nu 15 . Printre piesele mai costisitoare se numara lant ( kit - pinioane etc . ) si set motor , adevaru e ca am si tras de el , dar daca iti iei ceva mai vechi aproape sigur nu scapi , decat daca mergi pana in 7-8.000 de ture , si acolo abia se deschide power valve-ul .

eu nu cred asta cu cel mai rapid motor e in 2T.

despre ce motocicleta e vorba?

iar in legatura cu 160 km/h cu un Rs 125 o sa facem o proba sa vedem daca e intr-adevar asa.

Link to comment
Share on other sites

parerea mea e tot 4t sa iti iei, mult mai iertatoare si mai fiabile la inceput. Nu are rost sa patesti Doamne fereste ceva si sa nu mai treci pe categ mai mare;) . 4t sunt mult mult mai iertatoare si mai comode parerea mea.

Link to comment
Share on other sites

eu nu cred asta cu cel mai rapid motor e in 2T.

despre ce motocicleta e vorba?

iar in legatura cu 160 km/h cu un Rs 125 o sa facem o proba sa vedem daca e intr-adevar asa.

 

Nu e vorba de un motor in serie , a fost acum ceva vreme si emisiune la Discovery despre el , iar in legatura cu Rs`ul , ti l`as da , dar nu risc sa imi pusc setu deoarece am avut niste probleme cu el , intra la sectiunea Tineri si nelinistiti la 125cc si intreaba acolo cat merge . Eu nu cred ca tu stii mai bine ca mine , din moment ce eu am unul si stiu cat am fost cu el , oricum nu ma intereseaza ce crezi , e problema ta .

Link to comment
Share on other sites

Nu e vorba de un motor in serie , a fost acum ceva vreme si emisiune la Discovery despre el , iar in legatura cu Rs`ul , ti l`as da , dar nu risc sa imi pusc setu deoarece am avut niste probleme cu el , intra la sectiunea Tineri si nelinistiti la 125cc si intreaba acolo cat merge . Eu nu cred ca tu stii mai bine ca mine , din moment ce eu am unul si stiu cat am fost cu el , oricum nu ma intereseaza ce crezi , e problema ta .

n-are cum sa fie in 2T cea mai rapida motocicleta ...

si nu am zis eu sa mi-l dai Rs ul :eek: eu m-am gandit sa vi paralel cu mine la 160 km/h ...

Link to comment
Share on other sites

Urmarind ultimele pareri de pe acest topic, observ ca principala preocupare la achitionarea unui motor este "top speed-ul"! . Oare chiar atat conteaza viteza (atat pentru incepatori, cat si pentru cei cu mai multa experienta)? Parerea mea este ca nu viteza cu care poate sa mearga un motor este esentiala :eek: .Este doar parerea mea, poate sunt altii cu altfel de conceptii despre motoare. Si la urma urmei ii dau dreptate lui Radum90: "...Pana la urma gusturile nu se discuta...cel mai important e ca tie sa iti placa, sa te simti bine pe mobra".

Link to comment
Share on other sites

Urmarind ultimele pareri de pe acest topic, observ ca principala preocupare la achitionarea unui motor este "top speed-ul"! . Oare chiar atat conteaza viteza (atat pentru incepatori, cat si pentru cei cu mai multa experienta)? Parerea mea este ca nu viteza cu care poate sa mearga un motor este esentiala :eek: .Este doar parerea mea, poate sunt altii cu altfel de conceptii despre motoare. Si la urma urmei ii dau dreptate lui Radum90: "...Pana la urma gusturile nu se discuta...cel mai important e ca tie sa iti placa, sa te simti bine pe mobra".

 

eu cand am cerut sfatul nu m-am referit doar la viteza pe care o poate atinge si nu asta e singurul criteriu dupa care o sa imi aleg viitorul motor, in principiu vreau unul care sa reziste 2 ani fara mari probleme de ordin tehnic, sa aiba un design atragator sa fie fiabil si usor de controlat. Cam astea ar fi ....dar totusi m-am gandit la aprilia pt k e singurul motor de 125 care ofera 36 de cai fata de 15 cat au restul.

Link to comment
Share on other sites

Urmarind ultimele pareri de pe acest topic, observ ca principala preocupare la achitionarea unui motor este "top speed-ul"! . Oare chiar atat conteaza viteza (atat pentru incepatori, cat si pentru cei cu mai multa experienta)? Parerea mea este ca nu viteza cu care poate sa mearga un motor este esentiala :eek: .Este doar parerea mea, poate sunt altii cu altfel de conceptii despre motoare. Si la urma urmei ii dau dreptate lui Radum90: "...Pana la urma gusturile nu se discuta...cel mai important e ca tie sa iti placa, sa te simti bine pe mobra".

 

 

Nu e vorba de top-speed la achizitionarea unui motor , era o simpla discutie intre mine si Naked , detalii despre motoare i`am oferit toti , ceea ce am discutat noi insa nu avea legatura cu asta .

Link to comment
Share on other sites

cine stie mai multe detalii despre acest accident ? :P

 

Nu se pot spune prea multe , o duba era parcata pe marginea dreapta , iar in fata motociclistului se afla un automobil marca Ford care s`a angajat in depasirea dubei . Acesta era deja trecut de axul drumului , iar motociclistul a vrut sa depaseasca simultan si Ford`ul , a dat in stopul stanga spate al masinii , moment in care a picat , iar din sens opus se apropia un taximetrist , care a incercat sa evite dar nu a mai putut , si l`a luat din plin cu bara din fata . Taximetristul a incercat sa urce pe bordura , si`a spart jantele de pe partea dreapta , dar nu a reusit , deoarece era prea inalta . Dupa ce a fost lovit , singurele lui cuvinte au mai fost "Au ! Ma doare" , cand cineva a incercat sa il miste , si cam atat . A intrat in coma , si desi era langa spital , a murit pe drum , in ambulanta .

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...