mac Postat Februarie 14, 2008 Share Postat Februarie 14, 2008 eu am cumparat dunlop d208rr, nu le-am montat inca si sper sa fi facut alegerea buna Mac daca poti sa-mi zici mai multe despre coportamentul acestor cauciucuri ti-as fi recunoscator sunt foarte bune, desi au iesit noile 209 ..208 a ramas in productie datorita cererii mari din partea utilizatorilor. 208RR sunt gume supersportive, se situeaza intre stradalele d208 si cele de pista d208 GP. multi merg in pista cu 208RR. sunt bune si pe ploaie datorita desenului pe care il au presiunea la rece 2.3 bar fata si 2.3-2.4 bar spate cu o persoana in spate urci la 2.4 fata si 2,5 spate altfel risti sa le tocesti prematur ai facut o alegere foarte buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adyp Postat Februarie 14, 2008 Share Postat Februarie 14, 2008 Sport attack d la continental sunt cam tari desi sunt ceva mai ieftine nu mi se par o alegere buna Eu am acum michelin pilot power sunt ok Acum depinde si de stilul tau d mers si cam c vrei d la cauciucuri. Alte gume ok mi se par pirelli diablo corsa Arunca Continetalurile sport attack...sunt foarte tari...se incalzesc foarte greu,aluneca pe asfalt... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
peu Postat Februarie 14, 2008 Share Postat Februarie 14, 2008 sunt foarte bune, desi au iesit noile 209 ..208 a ramas in productie datorita cererii mari din partea utilizatorilor. 208RR sunt gume supersportive, se situeaza intre stradalele d208 si cele de pista d208 GP. multi merg in pista cu 208RR. sunt bune si pe ploaie datorita desenului pe care il au presiunea la rece 2.3 bar fata si 2.3-2.4 bar spate cu o persoana in spate urci la 2.4 fata si 2,5 spate altfel risti sa le tocesti prematur ai facut o alegere foarte buna tanks mi-ai luat o piatra de pe inima, pt ca multi ziceau sa-mi iau 2ct Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Februarie 15, 2008 Share Postat Februarie 15, 2008 cel mai important lucru la un cauciuc e sa il tii la presiunea potrivita, si sa ii dai timp sa se incalzeasca putin. nu poti pretinde sa te sui pe motor ..si dupa 100m sa devii rossi pe curbe. tre sa faci 1-2 km de accelerari si franari puternice ca sa le incalzesti. foarte multi, accentuez FOARTE multi dau vina pe cauciucuri ca pierd aderenta cand problema lor sunt suspensiile pe care nu le cunosc de loc si de cele mai multe ori sunt setate prost. nici nu vreau sa ma gandesc cati dintre voi au suspensiile setate aiurea. poti sa ai cele mai aderente cauciucuri din lume, dar o combinatie suspensie- presiune setata prost te'ar face sa declari ca gumele cu pricina sunt niste gunoaie. REFLECTATI oameni buni, REFLECTATI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduro Braesti Postat Februarie 15, 2008 Share Postat Februarie 15, 2008 Parerea mea e ca Pilot Power sunt printre cele mai bune, se incalzesc repede, foaaarte bune pe ploaie si pentru un regim de mers sportiv( la inclinari excesive punctul de contact dintre cauciuc si asfalt este mare), si , era sa uit...aderenta, dupa ce se incalzesc, este foarte buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strumfuadi Postat Februarie 15, 2008 Share Postat Februarie 15, 2008 Braccio, parca as fi scris eu. Este exact modul in care le percep eu, dupa 18k km. Raman la P.Power. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trotinel Postat Februarie 15, 2008 Share Postat Februarie 15, 2008 (editat) Daca tot vorbim de cauciucuri, de Bridgestone nu spune nimeni nimic ? Modelele alea BT ... La MotoGP sunt cei mai buni, dar printre noi racerii autohtoni au ceva de spus ? Nu cunosc pe nimeni cu Bridgestone, chiar sunt curios Editat Februarie 15, 2008 de Trotinel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Februarie 15, 2008 Share Postat Februarie 15, 2008 eu ma gandeam sa incerc anul acesta Bridgestone BT 002 dar in final va fi anul DUNLOP D209 GP Racer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trotinel Postat Februarie 15, 2008 Share Postat Februarie 15, 2008 For street use? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Februarie 15, 2008 Share Postat Februarie 15, 2008 For street use? si ptr strada, vanzad ca s'au gandit sa le omologheze si ptr un uz stradal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gsxaddict Postat Februarie 16, 2008 Share Postat Februarie 16, 2008 Eu am Pirelli Dragon, sunt foarte multumit de ele. Am iesit la 5 grade cu ele afara si dupa 2 trei ture pe cateva serpentine, cand am oprit gumele erau calde. E ca magnetu guma asta, am avut Michelin, bunicele, dar nu ca astea. Hai primavara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silenti Postat Februarie 16, 2008 Share Postat Februarie 16, 2008 nici nu vreau sa ma gandesc cati dintre voi au suspensiile setate aiurea. Eu unul cu siguranta le am aiurea. Din pacate neavand o pista locala nu avem nici o locatie sigura unde sa gasesti pe cineva care sa se priceapa. Si sincer pana acum mi-a fost frica sa ma joc eu cu ele, desi clar acum nu-mi convin. Vezi cum da lumea banii degeaba pe suspensii full reglabile? Ba unii isi mai iau si after-market si tot nu le regleaza calumea. Anyway, poate ai un sfat, mie mi se pare, subliniez mi se pare ca sunt complet in pom la capitolul asta, ca am spatele prea rigid, cand accelerez taricel peste denivelarile de asfalt care se formeaza la semafoare de exemplu pierde aderenta in hopuri. Daca te pricepi eu as zice ca esti cam obligat sa incepi un topic dedicat acestui subiect care sa fie sticky la aici la vitezane, chiar e problema grava. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Februarie 16, 2008 Share Postat Februarie 16, 2008 sunt multi care nu au habar ...sa nu uitam ca nu avem traditie in aceste sporturi..astfel nu putem avea nici mari pretentii. sunt dincolo multi care desi sunt calare pe motoare de o viata ..suspensiile nu le ating, ci se adreseaza suspensionistilor. acum cateva luni ma gandeam sa deschid un service de suspensii, ar fi fost primul in tara. ma gandeam la Hyperpro si Ohlins. Evident ma duceam sa fac cursurile la ei. Inca nu am abandonat total ideea..ma mai gandesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trotinel Postat Februarie 16, 2008 Share Postat Februarie 16, 2008 sunt multi care nu au habar ...sa nu uitam ca nu avem traditie in aceste sporturi..astfel nu putem avea nici mari pretentii. sunt dincolo multi care desi sunt calare pe motoare de o viata ..suspensiile nu le ating, ci se adreseaza suspensionistilor. acum cateva luni ma gandeam sa deschid un service de suspensii, ar fi fost primul in tara. ma gandeam la Hyperpro si Ohlins. Evident ma duceam sa fac cursurile la ei. Inca nu am abandonat total ideea..ma mai gandesc. Tu ai dreptate in ceea ce spui, dar eu cred ca nu prea ai de unde sa inveti, si nu stiu daca sunt asa multi care ar avea curaj sa-si bage mainile la suspensii citind cateva pagini pe net. Ideea cu serviceul de suspensii mi se pare foarte buna, cred ca ar fi multi interesati, mai ales ca pe drumurile patriei ti se "deregleaza" suspensia foarte repede. P.S. Nu stim sa ne reglam suspensiile, dar de aia care n-au auzit de ulei furca/semeringuri ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Februarie 17, 2008 Share Postat Februarie 17, 2008 sincer nu stiu daca ar fi destul de lucru pe domeniul suspensiilor la noi in tara. poate in final ma hotarasc sa deschid service'ul cu pricina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RoC Postat Februarie 17, 2008 Share Postat Februarie 17, 2008 (editat) Daca tot vorbim de cauciucuri, de Bridgestone nu spune nimeni nimic ? Modelele alea BT ... La MotoGP sunt cei mai buni, dar printre noi racerii autohtoni au ceva de spus ? Nu cunosc pe nimeni cu Bridgestone, chiar sunt curios Eu am pe Busa BT 56 si sunt f. multumit! http://www.bridgestone.eu/bfe/v/index.jsp?...005101a10aRCRD# Daca ai rabdare sa le incalzesti putin, stau f. bine pe sosea. Exceleaza pe vreme umeda si la temperaturi joase. Datorita faptului ca eu merg mult in regim de touring iar motocicleta mea este grea, aceste cauciucuri sunt f. potrivite. Foarte important intradevar, sunt setarile suspensiilor si presiunea in roti. In oras le setez standard, datorita gropilor si presiune 2,9 ambele roti. La drum lung suspensiile le intaresc si presiunea o modific usor pe spate- 3,0 iar fata 2,9. Mentionez ca motorul meu cu genti laterale si top-case pline, sare de 300 kg. Editat Februarie 17, 2008 de rocristea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strumfuadi Postat Februarie 17, 2008 Share Postat Februarie 17, 2008 Bine ca ai specificat kg si nu km.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RoC Postat Februarie 17, 2008 Share Postat Februarie 17, 2008 (editat) Bine ca ai specificat kg si nu km.. ...si nu trece de 300 km/ora. Din pacate e limitata.... Editat Februarie 17, 2008 de rocristea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionel Leonard Postat Februarie 17, 2008 Share Postat Februarie 17, 2008 Despre Michelin Pilot Sport ce parere aveti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Februarie 17, 2008 Share Postat Februarie 17, 2008 pilot sport sunt gume stradale, de nivelul sportec M1 de la metzeler, bune in toate conditiile, permit un kilometraj mai mare decat stradalele supersportive de ordinul 8-10mii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The_One_Forever Postat Martie 11, 2008 Share Postat Martie 11, 2008 Sunt in dilema... trebuie sa-mi schimb gumele si nu stiu ce sa aleg, 120/70 si 190/50 : DUNLOP SPORTMAX 208 RR ? SAU MICHELIN PILOT POWER 2CT ? Cateva comparatii intre ele va rog. "mac" fa-mi si mie te rog o oferta la amandoua modele. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurBalaur Postat Martie 13, 2008 Share Postat Martie 13, 2008 Si eu inca ma mai gandesc, intre Pilot Power (simplu sau 2CT) / Diablo Corsa3 sau Metzeler M3... depinde la ce bani le gasesc ! Asta e topul pt "street use " ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trotinel Postat Martie 13, 2008 Share Postat Martie 13, 2008 Sunt in dilema... trebuie sa-mi schimb gumele si nu stiu ce sa aleg, 120/70 si 190/50 : DUNLOP SPORTMAX 208 RR ? SAU MICHELIN PILOT POWER 2CT ? Cateva comparatii intre ele va rog. "mac" fa-mi si mie te rog o oferta la amandoua modele. Multumesc Michelin fara nici un dubiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strumfuadi Postat Martie 13, 2008 Share Postat Martie 13, 2008 Si eu tot spre 2CT ma indrept. Am de doua sezoane P.Power simplu, am facut cu ele cca 19mii km in conditii de mers lejer si mai au cam 1mm si ceva pana la semnul de uzura de pe centru. Stabilitate exemplara si la tractiune si la franare, uscat sau ud. (mers la 160 pe A2, cap-coada, pe o ploaie meseriasa). Singurul dubiu pe care il am acum: oare 2CT avand un compound mai dur pe centru, au aderenta la fel de buna pe centru? Ca daca nu, o sa iau tot P.Power simplu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurBalaur Postat Martie 13, 2008 Share Postat Martie 13, 2008 Si eu tot spre 2CT ma indrept. Am de doua sezoane P.Power simplu, am facut cu ele cca 19mii km in conditii de mers lejer si mai au cam 1mm si ceva pana la semnul de uzura de pe centru. Stabilitate exemplara si la tractiune si la franare, uscat sau ud. (mers la 160 pe A2, cap-coada, pe o ploaie meseriasa). Singurul dubiu pe care il am acum: oare 2CT avand un compound mai dur pe centru, au aderenta la fel de buna pe centru? Ca daca nu, o sa iau tot P.Power simplu... Nu mai spune ca ai facut 19000km cu PP ca mor astia pe aici de inima... Eu stiu ca 2CT are acelasi mijloc ca PP simplu, insa laterale(umeri) mai moi cu 20%. Si Pilot Road 2 care e diferit are mijloc mai tare si umeri de PP simplu ! Daca mergi numai si numai pe strada cel mai bun e Road 2, daca mergi si pe curbe PP, iar daca vrei si AMK e ok 2CT, iar pt Serres de ex Power Race.... si tot asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.