Sari la conținut

Ce Cauciucuri Recomandati ?


bobbys
 Share

Postări Recomandate

eu am cumparat dunlop d208rr, nu le-am montat inca si sper sa fi facut alegerea buna

Mac daca poti sa-mi zici mai multe despre coportamentul acestor cauciucuri ti-as fi recunoscator :wink:

 

sunt foarte bune, desi au iesit noile 209 ..208 a ramas in productie datorita cererii mari din partea utilizatorilor.

208RR sunt gume supersportive, se situeaza intre stradalele d208 si cele de pista d208 GP.

multi merg in pista cu 208RR. sunt bune si pe ploaie datorita desenului pe care il au

presiunea la rece 2.3 bar fata si 2.3-2.4 bar spate

cu o persoana in spate urci la 2.4 fata si 2,5 spate altfel risti sa le tocesti prematur

ai facut o alegere foarte buna :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 135
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Sport attack d la continental sunt cam tari desi sunt ceva mai ieftine nu mi se par o alegere buna

Eu am acum michelin pilot power sunt ok

Acum depinde si de stilul tau d mers si cam c vrei d la cauciucuri.

Alte gume ok mi se par pirelli diablo corsa :wink:

Arunca Continetalurile sport attack...sunt foarte tari...se incalzesc foarte greu,aluneca pe asfalt...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt foarte bune, desi au iesit noile 209 ..208 a ramas in productie datorita cererii mari din partea utilizatorilor.

208RR sunt gume supersportive, se situeaza intre stradalele d208 si cele de pista d208 GP.

multi merg in pista cu 208RR. sunt bune si pe ploaie datorita desenului pe care il au

presiunea la rece 2.3 bar fata si 2.3-2.4 bar spate

cu o persoana in spate urci la 2.4 fata si 2,5 spate altfel risti sa le tocesti prematur

ai facut o alegere foarte buna :wink:

 

tanks

mi-ai luat o piatra de pe inima, pt ca multi ziceau sa-mi iau 2ct

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cel mai important lucru la un cauciuc e sa il tii la presiunea potrivita, si sa ii dai timp sa se incalzeasca putin. nu poti pretinde sa te sui pe motor ..si dupa 100m sa devii rossi pe curbe. tre sa faci 1-2 km de accelerari si franari puternice ca sa le incalzesti.

 

foarte multi, accentuez FOARTE multi dau vina pe cauciucuri ca pierd aderenta cand problema lor sunt suspensiile pe care nu le cunosc de loc si de cele mai multe ori sunt setate prost. nici nu vreau sa ma gandesc cati dintre voi au suspensiile setate aiurea.

 

poti sa ai cele mai aderente cauciucuri din lume, dar o combinatie suspensie- presiune setata prost te'ar face sa declari ca gumele cu pricina sunt niste gunoaie. REFLECTATI oameni buni, REFLECTATI

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea e ca Pilot Power sunt printre cele mai bune, se incalzesc repede, foaaarte bune pe ploaie si pentru un regim de mers sportiv( la inclinari excesive punctul de contact dintre cauciuc si asfalt este mare), si , era sa uit...aderenta, dupa ce se incalzesc, este foarte buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot vorbim de cauciucuri, de Bridgestone nu spune nimeni nimic ? Modelele alea BT ... La MotoGP sunt cei mai buni, dar printre noi racerii autohtoni au ceva de spus ? Nu cunosc pe nimeni cu Bridgestone, chiar sunt curios :wink:

Editat de Trotinel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am Pirelli Dragon, sunt foarte multumit de ele. Am iesit la 5 grade cu ele afara si dupa 2 trei ture pe cateva serpentine, cand am oprit gumele erau calde. E ca magnetu guma asta, am avut Michelin, bunicele, dar nu ca astea.

 

 

Hai primavara

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nici nu vreau sa ma gandesc cati dintre voi au suspensiile setate aiurea.

Eu unul cu siguranta le am aiurea. Din pacate neavand o pista locala nu avem nici o locatie sigura unde sa gasesti pe cineva care sa se priceapa. Si sincer pana acum mi-a fost frica sa ma joc eu cu ele, desi clar acum nu-mi convin. Vezi cum da lumea banii degeaba pe suspensii full reglabile? :wink: Ba unii isi mai iau si after-market si tot nu le regleaza calumea.

Anyway, poate ai un sfat, mie mi se pare, subliniez mi se pare ca sunt complet in pom la capitolul asta, ca am spatele prea rigid, cand accelerez taricel peste denivelarile de asfalt care se formeaza la semafoare de exemplu pierde aderenta in hopuri.

Daca te pricepi eu as zice ca esti cam obligat sa incepi un topic dedicat acestui subiect care sa fie sticky la aici la vitezane, chiar e problema grava.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt multi care nu au habar ...sa nu uitam ca nu avem traditie in aceste sporturi..astfel nu putem avea nici mari pretentii.

sunt dincolo multi care desi sunt calare pe motoare de o viata ..suspensiile nu le ating, ci se adreseaza suspensionistilor.

acum cateva luni ma gandeam sa deschid un service de suspensii, ar fi fost primul in tara.

ma gandeam la Hyperpro si Ohlins. Evident ma duceam sa fac cursurile la ei. Inca nu am abandonat total ideea..ma mai gandesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt multi care nu au habar ...sa nu uitam ca nu avem traditie in aceste sporturi..astfel nu putem avea nici mari pretentii.

sunt dincolo multi care desi sunt calare pe motoare de o viata ..suspensiile nu le ating, ci se adreseaza suspensionistilor.

acum cateva luni ma gandeam sa deschid un service de suspensii, ar fi fost primul in tara.

ma gandeam la Hyperpro si Ohlins. Evident ma duceam sa fac cursurile la ei. Inca nu am abandonat total ideea..ma mai gandesc.

Tu ai dreptate in ceea ce spui, dar eu cred ca nu prea ai de unde sa inveti, si nu stiu daca sunt asa multi care ar avea curaj sa-si bage mainile la suspensii citind cateva pagini pe net. Ideea cu serviceul de suspensii mi se pare foarte buna, cred ca ar fi multi interesati, mai ales ca pe drumurile patriei ti se "deregleaza" suspensia foarte repede.

 

P.S. Nu stim sa ne reglam suspensiile, dar de aia care n-au auzit de ulei furca/semeringuri ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sincer nu stiu daca ar fi destul de lucru pe domeniul suspensiilor la noi in tara. poate in final ma hotarasc sa deschid service'ul cu pricina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot vorbim de cauciucuri, de Bridgestone nu spune nimeni nimic ? Modelele alea BT ... La MotoGP sunt cei mai buni, dar printre noi racerii autohtoni au ceva de spus ? Nu cunosc pe nimeni cu Bridgestone, chiar sunt curios :cheers:

 

Eu am pe Busa BT 56 si sunt f. multumit!

http://www.bridgestone.eu/bfe/v/index.jsp?...005101a10aRCRD#

Daca ai rabdare sa le incalzesti putin, stau f. bine pe sosea. Exceleaza pe vreme umeda si la temperaturi joase. Datorita faptului ca eu merg mult in regim de touring iar motocicleta mea este grea, aceste cauciucuri sunt f. potrivite. Foarte important intradevar, sunt setarile suspensiilor si presiunea in roti. In oras le setez standard, datorita gropilor si presiune 2,9 ambele roti. La drum lung suspensiile le intaresc si presiunea o modific usor pe spate- 3,0 iar fata 2,9. Mentionez ca motorul meu cu genti laterale si top-case pline, sare de 300 kg. :huh:

Editat de rocristea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine ca ai specificat kg si nu km.. :huh:

 

...si nu trece de 300 km/ora. :cheers: Din pacate e limitata.... :huh:

Editat de rocristea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pilot sport sunt gume stradale, de nivelul sportec M1 de la metzeler, bune in toate conditiile, permit un kilometraj mai mare decat stradalele supersportive

de ordinul 8-10mii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Sunt in dilema... trebuie sa-mi schimb gumele si nu stiu ce sa aleg, 120/70 si 190/50 :

 

DUNLOP SPORTMAX 208 RR ?

 

SAU

 

 

MICHELIN PILOT POWER 2CT ?

 

Cateva comparatii intre ele va rog.

 

"mac" fa-mi si mie te rog o oferta la amandoua modele.

 

Multumesc :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt in dilema... trebuie sa-mi schimb gumele si nu stiu ce sa aleg, 120/70 si 190/50 :

 

DUNLOP SPORTMAX 208 RR ?

 

SAU

MICHELIN PILOT POWER 2CT ?

 

Cateva comparatii intre ele va rog.

 

"mac" fa-mi si mie te rog o oferta la amandoua modele.

 

Multumesc :crack:

Michelin fara nici un dubiu :blbl:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu tot spre 2CT ma indrept. Am de doua sezoane P.Power simplu, am facut cu ele cca 19mii km in conditii de mers lejer si mai au cam 1mm si ceva pana la semnul de uzura de pe centru. Stabilitate exemplara si la tractiune si la franare, uscat sau ud. (mers la 160 pe A2, cap-coada, pe o ploaie meseriasa).

 

Singurul dubiu pe care il am acum: oare 2CT avand un compound mai dur pe centru, au aderenta la fel de buna pe centru?

Ca daca nu, o sa iau tot P.Power simplu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu tot spre 2CT ma indrept. Am de doua sezoane P.Power simplu, am facut cu ele cca 19mii km in conditii de mers lejer si mai au cam 1mm si ceva pana la semnul de uzura de pe centru. Stabilitate exemplara si la tractiune si la franare, uscat sau ud. (mers la 160 pe A2, cap-coada, pe o ploaie meseriasa).

Singurul dubiu pe care il am acum: oare 2CT avand un compound mai dur pe centru, au aderenta la fel de buna pe centru?

Ca daca nu, o sa iau tot P.Power simplu...

 

Nu mai spune ca ai facut 19000km cu PP ca mor astia pe aici de inima... :D

 

Eu stiu ca 2CT are acelasi mijloc ca PP simplu, insa laterale(umeri) mai moi cu 20%. Si Pilot Road 2 care e diferit are mijloc mai tare si umeri de PP simplu !

 

Daca mergi numai si numai pe strada cel mai bun e Road 2, daca mergi si pe curbe PP, iar daca vrei si AMK e ok 2CT, iar pt Serres de ex Power Race.... si tot asa :crack:

 

:blbl:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...