Sari la conținut

Cat De Des Te Accidentezi In Cazul Enduro


Notka
 Share

Postări Recomandate

Uite un pret bun shi un moto super pt incepator si este si in nordul italiei. Eu am fost cu remorca dupa 2 exc-uri pana in Brescia cu un prieten iar costul total cu motorina si taxe de autostrada a fost de 240Eu. Tu decizi, bafta.

http ://moto.it/usato/usato03.asp?EID=1472582

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 75
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mi-am luat ieri motocicleta. Yamaha XT350 din 94. Asta mi-a placut cel mai mult din toate pe care le-am vazut in ultima luna. Are 24.000km, arata excelent si sper sa nu am prea multe de reparat la ea.

post-31967-1205603913_thumb.jpg

post-31967-1205603922_thumb.jpg

post-31967-1205603932_thumb.jpg

post-31967-1205603942_thumb.jpg

post-31967-1205603953_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la atv rom ufo scorpion 475ron

 

e scorpionul mic ala fara brau :crack:

 

<small>--- Mesaj completat în 15 Mar 2008 22:26 -------------</small><br/>

Mi-am luat ieri motocicleta. Yamaha XT350 din 94. Asta mi-a placut cel mai mult din toate pe care le-am vazut in ultima luna. Are 24.000km, arata excelent si sper sa nu am prea multe de reparat la ea.

 

Mobra este foarte laser! sa ne comunici si noua impresii :D

daca vrei mai multe detalii despre ea poti sa vb cu marcos care a ajuns sa faca si semiturul tunisiei cu ea ca sa nu iti mai zic ca a batut toate coclaurile :blbl:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ionut73: Multumesc pentru urari.

 

bb915: Am luat-o de la un baiat din Sibiu, cu 1650 euro, cu toate actele necesare inmatricularii. Omul cu asta se ocupa (le aduce din Germania). Ieri a plecat din nou dupa "marfa". Daca te intereseaza iti dau numarul lui de tel. Acum mai are de vanzare o Yamaha TT350.

 

theDB: O sa va spun impresiile mele, dupa ce capat ceva experienta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo de accidentari, eu sunt foarte la inceput si deja-s cam plin de vanatai si diverse contuzii, ca sa nu mai zic de faptul ca ma misc cam greu de la febra musculara.

Parctic este imposibil sa nu cazi.

Dar astea-s softies, sper sa evit accidentarile mai serioase :crack:

 

PS. peste ~ o ora ies iarasi cu motorul, sper sa ma tina muschiul ...

Editat de seseseko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ionut73: Multumesc pentru urari.

 

bb915: Am luat-o de la un baiat din Sibiu, cu 1650 euro, cu toate actele necesare inmatricularii. Omul cu asta se ocupa (le aduce din Germania). Ieri a plecat din nou dupa "marfa". Daca te intereseaza iti dau numarul lui de tel. Acum mai are de vanzare o Yamaha TT350.

 

theDB: O sa va spun impresiile mele, dupa ce capat ceva experienta.

 

Superba mobra..daca te hotarasti sa o dai..ai client.

 

Lasa si mie numarul ala te rog.

 

Mersi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 4 months later...

Dupa 5 luni de cand am cumparat motorul, revin. La modul general pot spune ca sunt super incantat de Yamaha XT350. Mi se potriveste la fix adica este numai buna pentru un incepator care face soft enduro, uneori plimbari prin oras si chiar ture mai lungi pe sosea.

- Puterea este de 18cp si poate fi marita prin eliminarea restrictiei din carburator la 28cp (modelele anterioare anului 1991 sunt nerestrictionate). Momentan, este o putere suficienta pentru mine pentru off-road. Pe sosea am mers cu viteza maxima de 125km/ora. Totusi viteza maxima la care ma simt confortabil este de 100km/ora. Mai mult nu, din cauza pozitiei de conducere. Stai in sa cam drept si iei vantul direct in piept. Cand o sa simt nevoia ii voi scoate restrictia.

- Cutia de viteza mi se pare foarte bine etajata. Practic folosesc primele 5 viteze pana la 60km/ora (lucru bun pentru off-road), iar dupa 60km/ora o bag in viteza a-6-a si merg pana la 125km/ora (turatie: 5.500) fara sa mai schimb nimic.

- Este destul de usoara cam 130kg. Am cazut destul de multe ori cu ea si nu mi-a fost greu sa o ridic.

- Am urcat pante (mai lejere), am mers prin noroaie, drumuri forestiere, pietris, nisip, etc.. A demonstrat ca poate mult mai multe decat am eu curaj sa o pun la incercare.

- Pozitia de condus in sa este comoda. Poti face si drumuri mai lungi, nu te doare sezutul.

- Saua poate fi coborata destul de jos, lucru foarte important pentru mine (1,70m inaltime).

- Daca merg pe sosea, consuma 3,4% (viteza de croaziera de 80-90km/ora).

Daca ar fi sa o vand in acest moment si asi cauta un motor dintr-o generatie mai noua, mi-as lua: Yamaha XT250, Yamaha WR250R, Suzuki DR200SE, Kawasaki KLX250S. Daca vreau si off-road si oras si sosea, ar merge doar un motor dual-sport, iar Yamaha XT350, le face momentan pe toate super ok din punctul meu de vedere.

Pun si cateva poze.

 

sa o folosesti sanatos !

mai o mica investitie in 2 gume si LA NOROI CU TINE !

 

Trebuia sa imi fii schimbat gumele mai demult, dar nu stiam exact ce cauciucuri imi trebuie. Acum stiu si mi-am comandat deja Bridgestone TW301/302.

post-31967-1218434252_thumb.jpg

post-31967-1218434264_thumb.jpg

post-31967-1218434276_thumb.jpg

post-31967-1218434286_thumb.jpg

post-31967-1218434306_thumb.jpg

post-31967-1218434322_thumb.jpg

post-31967-1218434332_thumb.jpg

post-31967-1218434342_thumb.jpg

Editat de Notka
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, BGS. Ma bucur ca nu te-ai suparat prea tare. Oricum, vorba aia chinezeasca, "Sa nu razi niciodata de visele cuiva. Oamenii care nu au vise, nu au prea multe." Oi fi eu mai stresat din fire si poate prea le sucesc pe toate fetele, dar asta e firea mea. De fapt, incerc sa inteleg cat mai bine fenomenul, astfel incat sa pot lua o decizie corecta si sa nu imi para rau mai tarziu. Si inca ceva, cred ca sunt foarte multi care pun problema la fel ca mine, dar nu scriu lucrurile astea pe forum. Cu siguranta comentariile voastre, ale celor cu experienta, ajuta la luarea unei decizii cat mai corecte.

 

Pentru incepatorii din Timisoara, o sa trec in continuare cateva locatii (poate le stiti) unde eu am gasit motociclete second hand de vanzare:

1. Comuna Sag, cum vii dinspre Timisoara, la intrarea in comuna pe stanga. Pe langa motociclete (de viteza, scutere, enduro, etc.) au si un magazin cu echipamente.

2. Dumbravita, cam la 400m pe stanga dupa ce iesi din Timisoara, e un tip Romi, care vinde motoare si face service. Are motoare de viteza si chopper-e, dar aduce practic orice din Germania.

3. Giarmata, Luci, aduce motoare din Italia, enduro si de viteza. Avea in curte si prin garaje, vreo 25 de modele. Aduce si la comanda. Spunea ca pleaca prin 22/02 in Italia, deci pe la sfarsitul lunii o sa aiba noutati.

4. Resita, e un tip Alin, care se ocupa de service, dar mai si vinde.

5. Resita, e un tip Ion, care are cateva motoare de vanzare (de viteza si vreo doua enduro)

6. Timisoara, Nomad, aveau si ei ceva second hand de vanzare.

Daca vreti numere lor de telefon pentru contact, dati-mi un PM.

 

 

Salut.

Noi inca nu am avut seconduri de vanzare pana ieri. Am cumparat inapoi de la un client un KTM 200 EXC model 2008, clientul a trecut pe un model de 300 EXC.

Motorul a fost complet revizuit, totate piesele uzate dupa 22 ore functionare au fost schimbate, oferim la el garantie ca la modelele noi si discountul oferit este unul sanatos.

 

Acum in legatura cu topicul tau:

Primul sfat: cazturile - le incasezi oricum, idea e sa fii pregatit si relaxat. Ajuta ligamentele. In timp inveti cum sa cazi si cum sa te feresti cand motorul pleaca de sub tine. Echipamentul este obligatoriu fara casca, camasa de protectie, genunchiere si cizme nici sa nu te gandesti sa te pui pe motor. Restul sunt accesorii si moda.

 

Sfatul doi: Iti dam imprumut platforma si pleci in germania sa iti iei motor second. Pe mobile.de gasesti tone de motociclete. Un drum te costa in jur de 200 de euro cu benzina, taxe de drum si mancare la benzinarii. Actele in germania se fac pe loc. Sa nu cumperi din italia sau ungaria, sunt mai rai ca si obiceiuri de intretinere decat romani.Adica lipseste orice interes de intretine motocicleta dupa o iesire.

Iar ca model e greu sa iti dam un sfat - daca esti la primul contact cu enduro-ul este posibil ca in 2-3 ani sa iti conturezi mai bine cum si pe unde vrei sa te dai , deci si alegerea motorului o sa fie mai clara. Eu am inceput pe un 620 LC4 SC, crezand ca mare si tare e OK, apoi datorita motorului (usor prost ales) am inceput sa ma dau soft pe drumuri forestiere. Iar acum am trecut pe 2t- si regret timpul pierdut pe drumuri forestiere si asfalt.

Si astazi mai am un XT de 125 - i-am pus cauciucuri de off road - e folosit de sotie ca incepatoare. Motocicleta e nostima, foarte ieftin de intretinut, dar nu este de enduro datorita furci fata si puterea care este pe la 17 Kw. Este moale, iarta mana scapata in gaz dar dupa un an vrei altceva indiferent daca ramai la soft enduro si vrei un motor gen LC4 690 sau te tenteaza hard enduro si treci pe un EXC 2T sau 4T. Si in plus de un XT 125 folosit la enduro scapi foarte greu. Nimeni nu e curios sa il cumpere.

 

Idiferent de motorul ales bani in consumabile bagi destul de mult, (o anvelopa de fata si doua de spate pe sezon, placute de frana fata si spate, schimb de ulei cu filte cu tot, filtrul de aer, bucse si rulmenti, semeringuri furca), sportul sau hobbyul ales este unul scump datorita costurilor de intretinere.

 

Sfatul trei dupa o editare a raspunsului : eu - persoana care scrie la acest topic sunt idiot- data viitoare citesc si data la care s-au facut postarile voastre

:cheers:

Editat de Nomad_shop
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hobbyul ales este unul scump datorita costurilor de intretinere

Ba bine că nu.

Pe lângă lichidele Âşi ungerile uzuale am schimbat deja o dată:

- tobă 2T;

- ghidon;

- radiator stânga;

- pedala schimbator viteze;

- kickstarter;

- capac cutie viteze;

- capac galerie.

La astea se adaugă Âşi nenumarate protectii de mana (handguards), placute frana, cauciucuri + camere, bucse, semeringuri, vata surdina, piston, etc.

Bineinteles toate au fost insotite de vanatai, contuzii, zgarieturi si unele protectii sparte.

Nici n-am mai tinut socoteala banilor bagati ca mai mult rau imi faceam.

Am observat ca multe greseli si cazaturi se intampla cand esti obosit/sleit.

Sper doar ca acest ritm sa nu se mentina prea mult ... poate incep si eu sa merg mai bine :cheers:

Editat de seseseko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc Tony ca m-ai desteptat. Am un prieten foarte bun (din Giarmata) care il stie foarte bine pe tipul care aduce motoare. Si el si-a luat un scuter tot de acolo. Ok, o sa fac rost de numarul lui de telefon. Am auzit ca omul e atat de pasionat de motoare, incat doarme cu o motocicleta in camera.

 

ce nr de tel are?

 

langa Timisoara , in comuna Giarmata este un tip care aduce motoare de afara la preturi bune , daca vrei fac rost de nr lui de tel .

ce nr de tel are?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Enduro este mult mai sigur decat mersul pe drumurile publice unde chiar e foarte riscant. Gandeste-te ca in offroad o cazatura e doar din vina ta, si totusi in afara de bolovani pe care poti cadea, cazi pe suprafete mai "moi" decat asfaltul, plus viteza la care cazi de cele mai multe ori e mult mai mica ca pe asfalt cu un motor de strada.

salut...am un minsk de 125 facut enduro,langa locuinta mea este o padure..cik demult au fost proiectile care au explodat si akm au ramas niste gauri imense...unde vin tot felu de enduristi atv..etc... mam dus si eu si am sarit peste 1.50m asa k nu am patit niciodata nimic p.s cu enduro eu zic ca dak ai experienta nu ai sanse asa mari sa cazi...succes la off-road :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut...am un minsk de 125 facut enduro,langa locuinta mea este o padure..cik demult au fost proiectile care au explodat si akm au ramas niste gauri imense...unde vin tot felu de enduristi atv..etc... mam dus si eu si am sarit peste 1.50m asa k nu am patit niciodata nimic p.s cu enduro eu zic ca dak ai experienta nu ai sanse asa mari sa cazi...succes la off-road :P

blablabla si ce daca cazi ? asta e enduro ..... te ridici si dai bici ,ai departe....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut...am un minsk de 125 facut enduro,langa locuinta mea este o padure..cik demult au fost proiectile care au explodat si akm au ramas niste gauri imense...unde vin tot felu de enduristi atv..etc... mam dus si eu si am sarit peste 1.50m asa k nu am patit niciodata nimic p.s cu enduro eu zic ca dak ai experienta nu ai sanse asa mari sa cazi...succes la off-road :P

POTI SA FI CEL MAI EXPERIMENTAT OM DE PE PLANETA CAci natura este imprevizibila,si tot pici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...