Sari la conținut

Accident 10-02-2008


zeze
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 101
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

el pe banda 1, eu pe banda 2, spre mijlocul drumului amandoi. o masina executa manevra de mers inapoi si urma garare cu spatele. cel de pe banda 1 nu si'a dat seama care e intentia masinii pana ne'am apropiat de ea si aceasta a virat maxim dreapta pentru a intra cu spatele in parcare.

el a apucat sa franeze, era cu cca 3 metri in fata mea, dar nu s'a putut opri pana in masina si a tras stanga. atunci am venit eu care franam in masura in care imi permitea drumul. daca mai strangeam putin frana ma duceam sanie..

el redusase destul de mult, s'a oprit cu roata in cauciucul masinii care era iesit datorita virajului. el avea 2-3 km/h cand s'a oprit in masina... eu am reusit sa reduc pana pe la 20 cred...

 

 

 

ps: oprirea interzisa

Editat de zeze
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

unde e interzisa oprirea e interzis si mersul inapoi.

in plus, la efectuarea menevrei de mers inapoi, cel care o face e obligat sa se asigure:

Art.54. - (1) Conducătorul de vehicul care execută o manevră de schimbare a direcției de mers, de ieÂşire dintr-un rând de vehicule staționate sau de intrare într-un asemenea rând, de trecere pe o altă bandă de circulație sau de virare spre dreapta ori spre stânga sau care urmează să efectueze o întoarcere ori să meargă cu spatele este obligat să semnalizeze din timp Âşi să se asigure că o poate face fără să perturbe circulația sau să pună în pericol siguranța celorlalți participanți la trafic.

(2) Semnalizarea schimbării direcției de mers trebuie să fie menținută pe întreaga durată a manevrei.

asta in teorie. important e ce s-a consemnat in procesul verbal al politiei, adica cine se face vinovat de accident. cand nu prea stiu ce sa faca, d-nii politisti constata ... culpa comuna :what:.

deci in cazul tau ce s-a constatat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

el pe banda 1, eu pe banda 2, spre mijlocul drumului amandoi. o masina executa manevra de mers inapoi si urma garare cu spatele. cel de pe banda 1 nu si'a dat seama care e intentia masinii pana ne'am apropiat de ea si aceasta a virat maxim dreapta pentru a intra cu spatele in parcare.

el a apucat sa franeze, era cu cca 3 metri in fata mea, dar nu s'a putut opri pana in masina si a tras stanga. atunci am venit eu care franam in masura in care imi permitea drumul. daca mai strangeam putin frana ma duceam sanie..

el redusase destul de mult, s'a oprit cu roata in cauciucul masinii care era iesit datorita virajului. el avea 2-3 km/h cand s'a oprit in masina... eu am reusit sa reduc pana pe la 20 cred...

ps: oprirea interzisa

 

Si Politia a spus sa va reparati fiarele fiecare cum puteti, nu ? Am fost intr-o masina implicata intr-o situatie similara. Hai ca m-ai facut curios.Ce a scris Politia in p.v. ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am trecut aseara pe langa baieti

am intrebat ce e?

daca pot sa ajut cu ceva

insa accidentatul deja era la spital mai erau motoarele si motociclistul de pe moto din fata

este o zona idioata datorita parcarilor care se fac direct din banda 1

 

mare atentie

 

vinovat e idiotul cu parcarea

depinde mult ce a scris si capul de creta in pv

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in pocesul verbal intocmit de nenea politistu nu exista date cum ca masina ar fi fost acolo.

dragos , cel de'al doilea motociclist si soferul daciei au dat declaratiile seara. eu am dat a doua zi dimineata. cand am dat eu declaratia procesul verbal era deja scris.

sunt curios daca nu a fost masina implicata in accident dupa cum spun politistii, in ce calitate a fost audiat soferul masinii?

 

rezulta din acel PV ca accidentul a fost intre mine si dragos, deci vina mea ca l'am lovit din spate....

am trecut pe la locul accidentului si am constatat cu stupoare ca masina (dacia pick-up cu 5 locuri in fata) nu are loc perpendiculara pe o banda. ocupa cu usurinta aproape jumate din cea de'a doua.

 

avariile la motoare .. eu am carenele sparte, aparatoarea din fata scarita impreuna cu schimbatorul sunt desprinse de pe motocicleta, oglinzile sparte. asta la prima vedere, pentru ca mi'a curs tot uleiul din motocicleta pe strada si nu stiu exact de ce, nu am apucat sa o verific mai amanuntit.

dragos nu are mare lucru, dar pe mine ma costa destul de mult reparatia si nu mi se pare corect sa se sustraga acuzatiilor soferul daciei care a provocat accidentul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motocicletele sunt grav avariate? detalii mai multe? procesul verbal...ce scrie in el? etc..

insanatosire grabnica :wink:

 

 

mare noroc a avut "ucigashul de motociclisti", m-am proptit cu scarita dreapta exact in roata lui care era iesita maxim inafara caroseriei pentru manevra pe care o facea, incerca sa se urce pe trotuar, roata respectiva era pe banda de delimitare intre benzi, al doilea noroc, banda era intrerupta, mama lui ...

cum rotile rahatilor de papuci sunt mai mari si cu un unghi mai mare de virare, nici nu am aitins caroseria p...., deci al treilea noroc al nenorocitului, nu s-au gasit urme pe masina ...

si in procesele verbale intocmite de "iubitii" militieni nu este prezenta masina, incredibil, dar, vorba aceea: traim in romania si ... ... ...

dar fericiti sa fim ca s-a terminat cu urmari nu prea grave, si sa avem mare grija pe viitor !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in momentul in care vezi obstacolul venind din fata tu nu poti evita???

reflexele lui dragos s-au vazut (la cati km are facuti), dar fata?

multi motociclisti s-au obisnuit sa mearga pe banda 1 indiferent de viteza cu care se deplaseaza si cat de aglomerat este drumul.

 

si ai reusit sa reduci pana la 20km/h? :wink:

 

teoretic tu esti vinovata ca nu ai pastrat distanta fata de cel din fata.

accidentul propriu zis a fost intre dragos si masina iar tu l-ai lovit pe dragos.

 

 

--- Mesaj completat în 12 Feb 2008 19:37 -------------
te-ai gandit ca putea sa ocoleasca o groapa si s-a fi intamplat la fel?

n-ai fost pe faza asta e tot.

cate puncte ti-a dat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in momentul in care vezi obstacolul venind din fata tu nu poti evita???

reflexele lui dragos s-au vazut (la cati km are facuti), dar fata?

multi motociclisti s-au obisnuit sa mearga pe banda 1 indiferent de viteza cu care se deplaseaza si cat de aglomerat este drumul.

 

si ai reusit sa reduci pana la 20km/h? :)

 

teoretic tu esti vinovata ca nu ai pastrat distanta fata de cel din fata.

accidentul propriu zis a fost intre dragos si masina iar tu l-ai lovit pe dragos.

 

E discutie de dragul discutiei! Daca 'coana Veta avea sula, era general!

 

Un motociclist era pe o banda, celalalt pe alta. Ce distanta se pastreaza in acest caz dupa regulament intre vehicule?! Cel de pe banda 1 a fost proiectat in urma impactului cu papucul pe banda 2, unde a fost lovit de celalalt motociclist(a?).

Ai fost acolo in acel moment? Daca nu, abtine-te. Stiu, eu saream cu motorul pe deasupra papucului fara sa-l ating.... :wink: E usor de dat din gura...

 

P.S. A facut cineva (dintre motociclisti) vreo obiectie in campul special destinat de pe Procesul Verbal? :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

testul psiho cum l-ai luat????

ce butoane ai apasat acolo la testul de reflexe?

1.11.2007?

gixer dupa atata timp.

imi pare rau sa aud asta.

 

multumestete ca nu ai patit ceva grav corporal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"multumestete" tu ca ai terminat 8 clase si stii sa scrii inainte sa ma critici pe mine. ce fac, fac pe pielea mea si nu asta conteaza acum. daca vrei sa dezbati devierea asta de subiect... nu ai de cat, dar te rog lasa pe cei care au idee despre partea legala a lucrurilor si ar putea sa ma ajute cu un sfat sau o parere sa o faca aici!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

testul psiho cum l-ai luat????

ce butoane ai apasat acolo la testul de reflexe?

1.11.2007?

gixer dupa atata timp.

imi pare rau sa aud asta.

 

multumestete ca nu ai patit ceva grav corporal.

Ca de fiecare data, se trezesc "meseriasii" care stiu ei cel mai bine cum a fost si cum s-ar fi putut evita.

N-as vrea sa fac referire acum la motocicletele pe care le ai tu trecute in profil ca fiind detinute de-a lungul timpului ca ar insemna sa bat campii cum ai facut tu cand ai scris postul de mai sus.

Se pierde tot timpul din vedere ca sunt o groaza de factori care trebuie sa fie luati in considerare, si ca noi, pentru simplul motiv ca nu am fost acolo, nu avem dreptul sa dam cu presupusul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

el pe banda 1, eu pe banda 2, spre mijlocul drumului amandoi. o masina executa manevra de mers inapoi si urma garare cu spatele. cel de pe banda 1 nu si'a dat seama care e intentia masinii pana ne'am apropiat de ea si aceasta a virat maxim dreapta pentru a intra cu spatele in parcare.

el a apucat sa franeze, era cu cca 3 metri in fata mea, dar nu s'a putut opri pana in masina si a tras stanga. atunci am venit eu care franam in masura in care imi permitea drumul. daca mai strangeam putin frana ma duceam sanie..

el redusase destul de mult, s'a oprit cu roata in cauciucul masinii care era iesit datorita virajului. el avea 2-3 km/h cand s'a oprit in masina... eu am reusit sa reduc pana pe la 20 cred...

ps: oprirea interzisa

 

 

nu vreau sa fiu rautacios....

 

cand vezi masina oprita, te gandesti ca se deschide usa. cand vezi masina oprita si un bec alb desi masina nu e cu fata la tine sa fii sigura ca da cu spatele.

 

acum intrebarea mea este : masina gara (lasand legile in vigoare, omul trebuia sa parcheze si daca respectam legile , cum ar fi 50m semnal pana schimbam banda nu putem traversa bucurestiul legal), era de asteptam sa vireze dreapta.

masina aia a ocupat 2 benzi? adica nu era loc ocoliti nici prin stanga ? si de ce erati amandoi spre mijlocul drumului ? nu asa se merge... trebuie sa ii lasi celuilalt loc de manevra..

 

lasand asta. mi se pare ca astea sunt accidente ce se pot evita si fiecare patim asa ceva cel putin o data pe zi.. si unii evitam, anticipam, unii nu..

 

iar daca ai redus pana la 20 , care era vireza initiala :wink: nu de alta dar de la 60 reduci la 20 instant :kiss:

 

asa se intampla .. eu am patit-o de doua ori in primii ani de carnet..

 

capul sus ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din cate stiu eu se poate ataca procesul verbal, acum depinde si de militienii care s-au ocupat de caz caci poate dai de unii cu mai putine clase si burta mai mare. e ca la loto in cazul unui accident, niciodata nu stii de cine dai si cum poate intelege el situatia. la mine acum 2 zile au zis sa stau sa astept criminalistii sa faca poze si constatarea pagubelor si dupa 2 ore mi-au dat beep sa imi zica sa vin sa le dau o declaratie, cat despre ce scrie in procesul meu verbal nu e decat ceva vag, ce a reusit capsorul lor sa constate "suport far rup, carena sparta"

 

--- Mesaj completat în 13 Feb 2008 01:24 -------------

cand vezi masina oprita, te gandesti ca se deschide usa. cand vezi masina oprita si un bec alb desi masina nu e cu fata la tine sa fii sigura ca da cu spatele.

 

si cand deschizi usa nu trebuie sa te uiti in oglinda?? sau e ca usa de la casa??? dar cand dai cu spatele parca trebuie si atunci sa te asiguri si oricum in general trebuie sa te asiguri, dar lasa ca stiu soferii nostri in general cum se face treaba si o fac ei bine de tot cum stiu ei mai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...