Jump to content
sebi dr

SUZUKI DR 600/650/ BIG 750/800 - TOPICUL POSESORILOR

Recommended Posts

stiti cumva unde as putea gasi un crashbar si la ce pret? eventual as vrea sa stiu de unde as putea face rost si de niste suporti de sidecase

 

Uite unii din Cluj care fac crashbar la comanda:

/index.php?/topic/268807-bmw-f800f650-800cmc-gs-opinii/page__st__330

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut.

 

Postez pentru un prieten care nu are cont pe motorestism.

Respectivul prieten are un : DR650 SE din 1994 si are nevoie de axa cu came.

 

Daca aveti niste surse de piese poate sa fie si sh .

Va multumim anticipat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uite unii din Cluj care fac crashbar la comanda:

/index.php?/topic/268807-bmw-f800f650-800cmc-gs-opinii/page__st__330

interesant ce fac baietii, insa nu am gasit niciun contact ca sa dau de ei, daca e si nu l-am vazut eu..., dar pe langa Bucuresti sau prin imprejurime nu se ocupa nimeni cu asa ceva?

Share this post


Link to post
Share on other sites

buna, de vreo 2 zile caut dupa manualul de reparatii pt suzuki dr 650 rs sp43a insa fara rezultat daca poate cineva sa ma ajute cu vreun link sau daca aveti capitolul cu sistemul de lubrifiere a motorului, va multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

buna, de vreo 2 zile caut dupa manualul de reparatii pt suzuki dr 650 rs sp43a insa fara rezultat daca poate cineva sa ma ajute cu vreun link sau daca aveti capitolul cu sistemul de lubrifiere a motorului, va multumesc

ti-am dat un pm

Share this post


Link to post
Share on other sites

interesant ce fac baietii, insa nu am gasit niciun contact ca sa dau de ei, daca e si nu l-am vazut eu..., dar pe langa Bucuresti sau prin imprejurime nu se ocupa nimeni cu asa ceva?

 

Asta e ce am gasit: http://www.heavyduties.ro/contactro.html

In Bucale nu stiu cine face asa ceva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

S-ar putea sa te rezolv eu cu un crash bar, la pret de pret. Ai un model anume in minte?

Share this post


Link to post
Share on other sites

S-ar putea sa te rezolv eu cu un crash bar, la pret de pret. Ai un model anume in minte?

n-am vreun model anume in minte, important e sa se potriveasca pe a mea si sa isi faca treaba in cazul unor trante medii, ca sa zic asa, oricum ascult orice oferta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, incerc sa fac unul pe luni si ii fac poze. Discutam dupa aia. Problema ar fi ca nu am la indemana un RS / RSE, am doar BIG-ul meu ca model, dar am prin garaj un cadru de RSE si o sa il compar, sa vad daca e la fel. Daca se potrivesc la prinderi, BINGO! Daca nu, ma milogesc de un tovaras cu RSE sa mi-l dea de model. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, incerc sa fac unul pe luni si ii fac poze. Discutam dupa aia. Problema ar fi ca nu am la indemana un RS / RSE, am doar BIG-ul meu ca model, dar am prin garaj un cadru de RSE si o sa il compar, sa vad daca e la fel. Daca se potrivesc la prinderi, BINGO! Daca nu, ma milogesc de un tovaras cu RSE sa mi-l dea de model. :rolleyes:

ti-am dat pm, ne auzim la un telefon

Share this post


Link to post
Share on other sites

S-ar putea sa te rezolv eu cu un crash bar, la pret de pret. Ai un model anume in minte?

 

Ma intereseaza si pe mine un crash bar pentru dr 650 rse din 93. Ma poti ajuta?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Desigur, dar va mai dura o saptamana doua pana voi da drumul la crash-uri si alte chestii. Adica am inceput sa confectionez crash-uri, standere si alte dracarii de ceva vreme, dar inca nu am un model pt. DR 650. Am pentru BIG, iar in cateva zile, daca scap un pic de zapada asta, aduc la atelier si un RSE, ca sa am model. Odata ce am facut asta, in 2 zile e gata crash-ul, iar dupa aceea pot face mai multe.

Vom posta la momentul potrivit oferta completa, iar preturile va asigur ca vor fi omenesti. :cheers:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu as vrea unul. Numa grabesc, pe vremea asta obisnuiesc sa cad fara motocicleta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare, am gasit motorul de model, am probat crash-ul meu pe el, se potriveste aproape perfect, voi face micile modificari necesare la modelul pentru voi. Mai pe seara revin cu poze. Domnule Cyphre, e o placere sa va reintalnesc, va voi servi cu placere! :cheers:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cel de BIG arata asa:

DR1.jpg

DR2.jpg

 

Cel de 650 RS / RSE va arata mai degraba asa:

DR3.jpg

 

Toate crash bar-urile vor fi galvanizate si apoi vopsite in camp electrostatic. Daca aveti vreo preferinta anuma la culoare, putem discuta, in principiu merg pe negru mat.

 

Pretul pentru un crash bar de 650 / BIG va fi de 280 RON.

Edited by Hellicks Hellmet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut tuturor,

 

 

 

De sambata printre voi, ca nou posesor de DR650 SE 1998. Visam la motocicleta asta de prin octombrie anul trecut asadar asteptarile sunt mari. Momentan e in livingul unui prieten si se pregateste de tratamentele de iarna specifice unei rasfatate.

Deja s-au desfacut furcile pentru servisare, curatat plasticele, si curatat toate comenziile de pe coarne.

Va urma o reglare de culbutori, schimbare de bujii, ulei si filtre(inclusiv aer,) curatare de carb, ceva munca pe partea de electric, si sunt convins ca au sa mai tot curga.

 

Am insa si cateva intrebari:

- stopul pe frana de la dr650se se potriveste cu vreunul de la modelele anterioare sa nu fiu nevoit sa cumpar altul nou?!

- scutul de DR650 dakar se poate adapta sau se potriveste pe SE?

- rotile de pe DR650 dakar spre ex se potrivesc pe SE cu discuri de frana schimbate?!

 

------------------------------

Later edit

------------------------------

 

Salutare,

 

Revin de data asta cu ceva informatii ce ar putea fii utile pentru unii la un moment dat.

Incercand sa schimb semeringurile de la furca am descoperit ca trebuie tinuta contra din interiorul tuburilor cu un suzuki tool (ceva sub forma de T si o stea in capat) pentru a putea debloca cilindrul interior din furca.

Cautand ceva pe net am gasit o solutie ce a fost testata cu succes de altii. Poate fii improvizat blocajul in cauza folosind:

- un surub de 13mm lung de minim 40....maxim...nu exista :D

- o piulita de 20mm care va intra la fix pe steauau in cauza din furca.

- o piulita blocanta de 13mm care va centra piulita de 20mm....

- inca o piulita de 13 pe care veti putea pune spre ex o tubulara si apoi prelungitoarele in cauza ca sa intrati in furca. O alta varianta ar fii sa cumparati o bara filetata lunga (cred ca 500mm e mai mult decat suficient.)

 

 

Poate cuiva ii vor fii utile toate astea candva.

 

astasem mai jos pozele cu ansablul povestit, fara tija.

Edited by marius.roibu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut tuturor,

 

 

 

De sambata printre voi, ca nou posesor de DR650 SE 1998. Visam la motocicleta asta de prin octombrie anul trecut asadar asteptarile sunt mari. Momentan e in livingul unui prieten si se pregateste de tratamentele de iarna specifice unei rasfatate.

Deja s-au desfacut furcile pentru servisare, curatat plasticele, si curatat toate comenziile de pe coarne.

Va urma o reglare de culbutori, schimbare de bujii, ulei si filtre(inclusiv aer,) curatare de carb, ceva munca pe partea de electric, si sunt convins ca au sa mai tot curga.

 

Poate cuiva ii vor fii utile toate astea candva.

 

astasem mai jos pozele cu ansablul povestit, fara tija.

 

Salutare si tie!felicitari de achizitie si la multi km de distractie in saua DR-ului, interesanta metoda de a umbla la furca, eu personal, am ales sa le dau cuiva care se ocupa numai cu suspensii si m-i lea facut. Bafta cu aranjatul agregatului :cheers:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut tuturor,

 

salut , salut,

ma bucur sa vad ca ti-ai tras pana la urma SE :cheers:

 

ne auzim la vara sa mergem pe coclauri,

si dau si o bere sa ma ierti ca "ti-am luat-o inainte"

:cheers:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Incercand sa schimb semeringurile de la furca am descoperit ca trebuie tinuta contra din interiorul tuburilor cu un suzuki tool (ceva sub forma de T si o stea in capat) pentru a putea debloca cilindrul interior din furca.

 

Merge si fara sa tii contra daca folosesti o cheie cu percutie. Dar, oricum, interesanta solutia ta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare tuturor!....

 

Zidare, merci pt bere...se accepta...

Cat despre solutia cu pistolul pneumatic, stiam ca merge....dar m am gandit ca dc voi face asta risc sa o invart in loc si sa creez uzuri, asa e mult mai simplu si mai usor de facut in casa, putini dintre noi au acasa pneumatic. Am incercat cu varianta mea si in 20 sec a fost gata desfacut afurisitul.

Am spalat deja furcile, azi incerc la SKF sa vad daca gasesc semeringurile de ulei/praf la ei. Le am studiat putin si nu par cu nimic mai speciale decat restul....si as tinde sa cred ca merg alea SKF care sunt proabibl mai ieftine si mai bune decat alea Athena ce se gasesc pe piata...

Ca idee... semeringurile sunt:

ulei: 43x55x10.5 ...si aici as tinde sa cred ca poate fii pus si 10 si 11. Nu vad de ce nu. Sunt curios cat o fii bucata...dar voi afla maine. Athena moto...27 lei.

praf: 43x55x5 cu 10mm daca masori de la baza semering pana peste buza. Singurele care se gasesc pe piata originale la 80 lei si inca un producator pe la vreo 70lei.

 

Va tin la curent.

Share this post


Link to post
Share on other sites

vezi ca simeringurile normale nu tin la furca ;) iti trebuie simering cu arc dublu si o anumita forma pe lamele. alea de praf se poate sa mearga dar cele de ulei sigur nu.

 

nu merge 10 sau 11 in loc de 10.5.... o sa ai probleme cu siguranta :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt constient de toate astea....Insa cele pe care le aveam pe furca, aparent cele originale ale motocicletei (pt ca sunt kyb) sunt cu un singur arc si seamana al dracului de mult cu unele de praf ce le am pus pe la rotile de la africana. - au 2 buze.

cat despre prosime, ma gandeam ca dc are 10.5 si pun 11 o juma de milimetru nu o fii bai.

 

Sunt constient de toate astea....Insa cele pe care le aveam pe furca, aparent cele originale ale motocicletei (pt ca sunt kyb) sunt cu un singur arc si seamana al dracului de mult cu unele de praf ce le am pus pe la rotile de la africana. - au 2 buze.

cat despre prosime, ma gandeam ca dc are 10.5 si pun 11 o juma de milimetru nu o fii bai.

 

 

------------------------------

Later Edit

------------------------------

 

Am cautat atat la SKF cat si la un alt mare magazin de semeringuri. Nu exista dimensiunile amintite, ca semeringuri industriale ce ar putea fii folosite pe moto. Se ramane la varianta moto.

PS: incercarea moarte n'are! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa o saptamana de raceala, azi am reusit sa lucrez un pic la crashbaruri, si cam asta a iesit, in ideea de a proteja cat mai bine si a incurca cat mai putin.

DR650_1.jpg

DR650_2.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

O varianta inbunatatita pentru protejarea radiatorului de ulei pentru DR650 SE poti face....si eventual un portbgaj (laguage rack....cred ca poti folosi f usor prinderile manerelor actuale)

as fi interesat de asa ceva!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...