Sari la conținut

Suzuki DR 600/650/ Big 750/800


Postări Recomandate

Yo si inainte sal las cu 3 fire pe motor asa pateam fara contact pus in bord pornea si mai am 1 preten care tot asa porneste!! :cheers:

Io banuiesc uzat contactu...nu mai tine 'stopu motor' din cdi la masa.cre k ai inteles ce ma scremui acilea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Am inlocuit bujiile, cele vechi aratau chiar foarte bine (doar f.f. putin afumate), pornirea atat la rece cat si la cald a fost ok, nu mai moare cand ii dau acceleratie, insa nu au disparut rateurile din toba insotite de fum negru cand motorul e in ture si inchid acceleratia. Probabil, daca nu remediez si aceasta problema in curand noul set de bujii va avea soarta primului. Mai aveti vreo sugestie ?

Mesaj completat

 

Inca ceva; am mai observat ca uneori la primele pedale (dar nu numai) nu se simte deloc compresie. Ar putea fi o eventuala defectiune a decompresorului vinovata si de povestea cu rateurile ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inlocuit bujiile, cele vechi aratau chiar foarte bine (doar f.f. putin afumate), pornirea atat la rece cat si la cald a fost ok, nu mai moare cand ii dau acceleratie, insa nu au disparut rateurile din toba insotite de fum negru cand motorul e in ture si inchid acceleratia. Probabil, daca nu remediez si aceasta problema in curand noul set de bujii va avea soarta primului. Mai aveti vreo sugestie ?

Mesaj completat

 

Inca ceva; am mai observat ca uneori la primele pedale (dar nu numai) nu se simte deloc compresie. Ar putea fi o eventuala defectiune a decompresorului vinovata si de povestea cu rateurile ?

 

 

 

 

Sal, faza cu fumu negru ai nivelu cam mare si se aduna in evacuare gazele si explodeaza adica rateu urmat de fum , vezi unde ai nivelu da carburatoru jos si spunemi unde ai nivelu si compresia regleaza totusi tacheti 0,20 evacuare 0,10 admisie u trebe sa ai compresie si iarna si vara si la rece si la cald!! nush exact ce sa spun yo asta iarna la -12 grade o luat la a 2 pedala fara soc !!! si il tin in garaj unde ii destul de ger :cheers:

Mesaj completat

Io banuiesc uzat contactu...nu mai tine 'stopu motor' din cdi la masa.cre k ai inteles ce ma scremui acilea.

 

 

 

dap man , yo si pretenu ala al meu avem modelu dr600S cu BALANA 6000T/min! poate ca difera nu prea dau importanta modelelor!! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

imi puteti spune cum se intinde lantu de distributie? Imi cam zornaie la turatie, la relanti nu face niciun zgomot....se poate sa fie si de la reglajul supapelor, mai exact al tachetilor?is cam praf la mecanica asa ca astept sfaturi...mersi

Lantu de distribuie se intinde el singur. Nu ai ce sa faci decat sa il schimbi. Si la mine zornaie la fel in ture in gol in mers nu se aude,dar 100% e ala de la balasiere pentru ca nu l-am mai strans ce ceva vreme si alea zornaie oricum.Tachetii bat clantane nu zornaie. Oricum incearca prima data sa intinzi lantu la balansiere apoi daca e distributia,dar st mai putine sanse sa fie distributia.Ala nu face as arau am patit la alte motoare care aveau distributia zob(lantul) nu faceau chear asa cum face ala de la balasier la dr.

Mesaj completat

Salut,

 

imi puteti spune cum se intinde lantu de distributie? Imi cam zornaie la turatie, la relanti nu face niciun zgomot....se poate sa fie si de la reglajul supapelor, mai exact al tachetilor?is cam praf la mecanica asa ca astept sfaturi...mersi

Lantu de distribuie se intinde el singur. Nu ai ce sa faci decat sa il schimbi. Si la mine zornaie la fel in ture in gol in mers nu se aude,dar 100% e ala de la balasiere pentru ca nu l-am mai strans ce ceva vreme si alea zornaie oricum.Tachetii bat clantane nu zornaie. Oricum incearca prima data sa intinzi lantu la balansiere apoi daca e distributia,dar st mai putine sanse sa fie distributia.Ala nu face as arau am patit la alte motoare care aveau distributia zob(lantul) nu faceau chear asa cum face ala de la balasier la dr.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lantu de distribuie se intinde el singur. Nu ai ce sa faci decat sa il schimbi. Si la mine zornaie la fel in ture in gol in mers nu se aude,dar 100% e ala de la balasiere pentru ca nu l-am mai strans ce ceva vreme si alea zornaie oricum.Tachetii bat clantane nu zornaie. Oricum incearca prima data sa intinzi lantu la balansiere apoi daca e distributia,dar st mai putine sanse sa fie distributia.Ala nu face as arau am patit la alte motoare care aveau distributia zob(lantul) nu faceau chear asa cum face ala de la balasier la dr.

Mesaj completat

 

Mersi,

 

imi poti spune cum sa strang lantul de la balansiere te rog. trebuie dat motoru jos sau se poate face si cu el pe cadru?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am comandat cauciucuri de cross pentru DR 600.

Cum se comporta pe asfalt ? :blink:

Voi cum procedati , aveti doua perechi de gume ( enduro si cross ) ?

 

Eu am 2 perechi de gume pt Tenere: enduro si asfalt. Tu vrei o pereche enduro si alta cross? Ambele se vor comporta execrabil pe asfalt si se vor uza foarte repede. Atentie: cauciucurile de cross nu sunt bune pentru vaci. Indicele de greutate! Si se simte. Cauta gume in categoria enduro-trail (Mitas E09, Continental TKC80, Metzeler Karoo, etc.)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi,

 

imi poti spune cum sa strang lantul de la balansiere te rog. trebuie dat motoru jos sau se poate face si cu el pe cadru?

cu el pe cadru trebuie sa desfaci capacul de la aprindere cel de pe partea stanga!!acolo ai lantul!

Mesaj completat

Eu am 2 perechi de gume pt Tenere: enduro si asfalt. Tu vrei o pereche enduro si alta cross? Ambele se vor comporta execrabil pe asfalt si se vor uza foarte repede. Atentie: cauciucurile de cross nu sunt bune pentru vaci. Indicele de greutate! Si se simte. Cauta gume in categoria enduro-trail (Mitas E09, Continental TKC80, Metzeler Karoo, etc.)

eu am pus pe dr c02 pe spate de 130 si e foarte ok in comparatie cu ce am avut pana acum.dar pe asfalt e crima nu merge deloc.doar in linie dreapta pe curbe la 80km/h ai puso jos!!

Editat de lewa ktm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi. raman dator :D

 

 

Vezi ca inafara de desfacut capacul de la aprindere trebuie sa ai in vedere:

 

- garnitura noua sau material de facut garnituri (carton) fiindca sunt 90% sanse sa rupi garnitura capacului la desfacere;

- presa de desfacut volanta (magnetoul) ca sa poti scoate lantul;

- grija mare la semnele de pe lantul balansier, de pe ambielaj si de pe angrenajele arborilor balansieri.

 

Procedura e detaliata in manualul de reparatie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca inafara de desfacut capacul de la aprindere trebuie sa ai in vedere:

 

- garnitura noua sau material de facut garnituri (carton) fiindca sunt 90% sanse sa rupi garnitura capacului la desfacere;

- presa de desfacut volanta (magnetoul) ca sa poti scoate lantul;

- grija mare la semnele de pe lantul balansier, de pe ambielaj si de pe angrenajele arborilor balansieri.

 

Procedura e detaliata in manualul de reparatie.

 

Mersi de sfaturi,

 

Problema e ca nu prea am acest manual de reparatie....poti sa imi spui te rog de unde as putea sa fac rost de el?

 

Mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

desi un motor beton, ce nu m-a lasat nici o data in drum, a sosit clipa despartirii...

de ce? vreau mai mare. stiu big-u perfect, l-am invatat perfect, nu ma mai surprinde cu nimic si deci nu mai e o provocare.

am mancat drumuri impreuna, multi km, asfalt si coclauri, noroaie, trecut rauri, wheelie-uri prin paduri pierdute, dar acum...

VAND BIG-u

nu-i fac reclama aici, cine stie cunoaste, full options.

va urma 950-ul.

 

cinste.

 

ps:poze de la mare:

post-14709-1253180346_thumb.jpg

post-14709-1253180411_thumb.jpg

post-14709-1253180462_thumb.jpg

post-14709-1253180507_thumb.jpg

post-14709-1253180548_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare prieteni,

 

Am si eu un Dr 650 Rs din 1991 si caut sa o pun la punct: mecanic, estetic, insa aripa fata cu care am cumparat-o a fost refacuta dar prost si e stramba, prin urmare caut o aripa pt roata fata sau daca nu o gasesc poate ma ajutati sa fac un mulaj dupa una de-a voastra. Pana acum am incercat la toti dealerii de piese second - nu am gasit aripa.

 

Daca stiti voi ceva - dati de stire!

 

Noroi in crampoane! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare prieteni,

 

Am si eu un Dr 650 Rs din 1991 si caut sa o pun la punct: mecanic, estetic, insa aripa fata cu care am cumparat-o a fost refacuta dar prost si e stramba, prin urmare caut o aripa pt roata fata sau daca nu o gasesc poate ma ajutati sa fac un mulaj dupa una de-a voastra. Pana acum am incercat la toti dealerii de piese second - nu am gasit aripa.

 

Daca stiti voi ceva - dati de stire!

 

Noroi in crampoane! :)

 

Aripa aia originala de RS / RSE / RSu e cam problematica oricum. Retine noroiul cu foarte mare usurinta. Cel mai bine iti iei o aripa de la Polisport (de enduro) si o montezi sus, sub carena.

 

Daca totusi vrei aripa originala intreb un prieten sa vad daca o mai are si iti dau PM. :D

 

Mesaj completat

Mersi de sfaturi,

 

Problema e ca nu prea am acest manual de reparatie....poti sa imi spui te rog de unde as putea sa fac rost de el?

 

Mersi

 

Uite manual la adresa asta http://www.manualedereparatie.info/categorii/suzuki.html , al 19-lea - ala de 174 MB :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite manual la adresa asta http://www.manualedereparatie.info/categorii/suzuki.html , al 19-lea - ala de 174 MB :D

 

 

Multumesc de ajutor.

Acum nu mai imi ramane decat sa ma murdaresc pe maini. sper sa si reusesc ceva :), oricum cred ca o sa il desfac impreuna cu un mecanic, nu de alta da nu vreau sa mai imi ramana piese de inca unu :)

 

Stima.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi sa fie mecanic bun si sa nu dea sfaturi de reparatie care se potrivesc la Dacii, ca am mai intalnit. Mai bine faci treaba singur, conform manualului decat sa se bage un mecanic care habar nu are despre ce e vorba.

 

 

Ca fapt divers:

 

Am intalnit "mecanici" care imi ziceau ca de ce pun la cutia de viteze (de la auto) ulei verde, ca trebuie ulei rosu. M-am uitat chioras si i-am spus ca daca e viscozitatea potrivita si cantitatea exacta, poate sa fie si roz-bombon. La care el - "viscozitatea?, mda, ai dreptate, si aia conteaza". Pai cum adica ma SI aia? Aia conteaza in primul rand... in fine, sa nu ne deplasam prea mult de la subiect.

 

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut frati si surori dr-isti/iste!

Sunt proaspat proprietar de DR 650 rs '96, de mai putin de o saptamana. Tinand cont ca e primul meu motor, sunt foarte multumit si foarte mandru de el. Momentan nu prea am legaturi cu nimeni, nu stiu la cine sa apelez pentru orice problema, asa ca daca sunt buni samariteni pe aici sa ma ajute si pe mine, lasati o metoda de contact ceva. Multam. Mai am cateva retusuri de facut la el.

Asfalt uscat la toata lumea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi sa fie mecanic bun si sa nu dea sfaturi de reparatie care se potrivesc la Dacii, ca am mai intalnit. Mai bine faci treaba singur, conform manualului decat sa se bage un mecanic care habar nu are despre ce e vorba.

 

 

Ca fapt divers:

 

Am intalnit "mecanici" care imi ziceau ca de ce pun la cutia de viteze (de la auto) ulei verde, ca trebuie ulei rosu. M-am uitat chioras si i-am spus ca daca e viscozitatea potrivita si cantitatea exacta, poate sa fie si roz-bombon. La care el - "viscozitatea?, mda, ai dreptate, si aia conteaza". Pai cum adica ma SI aia? Aia conteaza in primul rand... in fine, sa nu ne deplasam prea mult de la subiect.

 

:grinbandit:

 

:wacko: salut,

cunosc si io cativa mesteri destia da mecanicul la care ma refeream e taicamiu. e inginer mecanic si se pricepe foarte bine la motoare. nu a mai desfacut pana acum un asemenea motor si de aceia m-a pus sa caut documentatie sa nu facem prostii. in tinerete a fost pasionat si el de motociclete si acum dupa ce a dat cateva ture cu al meu il bate gandul sa isi ia si el :unsure:, problema e ca are cam 1.68 si dr e cam mare pt el. cred ca sapatamana viitoare merg acasa si o sa ma apuc sa desfac motorul sa vad cam ce imi trebuie sa cumpar. sper sa nu fie prblema cu scaunul de la supape ca nu stiu pe nimeni care ar putea sa le rectifice si nici cat de scump poate fi un set de freze pentru asa ceva, am pe acasa cateva dar is pt masini nu pt motociclete

 

Stima.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal, probleme mari am reusit sa imi pun cauciuc nou pe spate!!{In Piata Aurora cum intri pe stanga unde sunt biciclete, nu sunt la vedere 120 lei buc metzler , pireli nush de unde is dar sunt ieftine}{intrebati}

Lam rupt in noroaie 9 ore sambata :wacko:

Pe Scurt am ramas pe langa dr!!

PAGUBE : pinion atac 2 dinti rupti, lant 2 zale rupte {sarea lantu la 300m} , lant distriburie RUPT motor blocat supapa INDOITA!!! intinzator lant distributie carcasa crapata!!!, ghidon indoit, maneta frana fata rupta,far spart,si codita rupta

 

Pe scurt o ajuns o epava lam bagat in reparati pana la sf lu OCTOMBRIe ii gata

 

Investiti 400 E!! :grinbandit: :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...