Sari la conținut

Suzuki DR 600/650/ Big 750/800


Postări Recomandate

Ca tot se povestea mai devreme... nu meritam si noi o intrunire DR CLUB?

 

Sau macar DR CLUB?

ar fi o treaba. :blink: dar cam greu ca suntem putini.

Editat de ocsy2000
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

mai stiu un DR750. dar e lovita fata. il sun pe baiat si iti spun daca roata fata e ok sau nu. nu prea cred, dar il sun maine si iti voi comunica.

mersi... poate chiar lui i-a vandut celalalt roata fata :blink:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam pentru raspunsuri, vedeti ca se poate, revenim la sentimente mai bune :blink: . Prinderile de la 750 big din cate am vazut sunt la fel, au "bulb-ul" ala si sus si jos, la mine la partea de jos, prinderea e sub forma de furca. Ca sa potrivesc shock-ul de 750 sau 800 ar trebui sa schimb si bascula sau balansierul, ceea ce nu vreau. Interesanta faza cu aprilia pegaso, o sa ma interesez de el.

Tocmai am fost operat zilele trecute, acum stau pe bara un pic. Voua va doresc asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi... poate chiar lui i-a vandut celalalt roata fata :laugh:)

am sunat pt. roata, dar baiatul a zis ca luna trecuta a vandut motocicleta cu 200 euro, ca avea nevoie de bani. :love: daca stiam o cumparam eu. imi pare rau ca nu te-am putut ajuta.

Mesaj completat

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, ... cam da suntem putini si suntem imprastiati peste tot!! Nu este vorba de limitare de dr totu consta in carburator! Asa este facut din fabrica si ceva din chiuloasa mi-a spus un fost posesor de modelu slab carburatoarele intre ele difera paharu de jos este un pic mai mic decat celalalt !! mai mult nu stiu sa va zis!! :love:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am sunat pt. roata, dar baiatul a zis ca luna trecuta a vandut motocicleta cu 200 euro, ca avea nevoie de bani. :love: daca stiam o cumparam eu. imi pare rau ca nu te-am putut ajuta.

Mesaj completat

bafta

nu-i nimic, si asa m-ai ajutat destul si multumesc.

Ma voi orienta catre vest, caci in Romania am cam secat posibilitatile, dupa cunostintele mele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, ... cam da suntem putini si suntem imprastiati peste tot!! Nu este vorba de limitare de dr totu consta in carburator! Asa este facut din fabrica si ceva din chiuloasa mi-a spus un fost posesor de modelu slab carburatoarele intre ele difera paharu de jos este un pic mai mic decat celalalt !! mai mult nu stiu sa va zis!! :love:

 

Pai am mers cu una cu carburator identic doar cu B la coada modelului de motor (adica cel putin teoretic poate fi limitata prin reglaje de carburatie) si nu ar fi diferente decat poata la cuplu la turatii joase...mecanic este mai buna decat a mea (km mai putini si dupa ureche setul motor + lant distributie in stare mai buna)....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu-i nimic, si asa m-ai ajutat destul si multumesc.

Ma voi orienta catre vest, caci in Romania am cam secat posibilitatile, dupa cunostintele mele.

chiar ca in west ai mai multe sanse. am intrebat informativ un prieten din Ungaria, daca poate sa-mi faca rost de un stator DR800. intr-o saptamana a facut rost cu 10000 de forinti. sambata m-a duc sa-l cumpar. incearca in ungaria, ca sunt multe dezmembrari moto pe la ei. bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SALUTARE TUTUROR(POSESORILOR DE DR SI NU NUMAI)! NU AM CITIT TOATE POSTARILE DAR INTELEG CA ESTE UN TOPIC AL POSESORILOR DE,DR-URI SI AM ZIS SA MA BAG SI EU IN SEAMA.SUNT FLORIN (BUCURESTI-PANTELIMON) SI AM UN DR 750 BIG CARE MOMENTAN E BONLAVIOR(O BATAIE STRIDENTA IN CHIULASA PE PARTEA CU DECOMPRESORUL),SPER SA O TRATEZ CAT MAI CURAND(MOMENTAN LIPSA DE BUGET) SI SA NE INTANLIM CAT MAI MULTI(DACA INTRE TIMP SE STABILESTE O INTANLIRE A DR-ISTILOR).CAM ATAT MOMENTAN,SA AUZIM DE BINE SI ASFALT USCAT!(EU UNUL NU PREA MERG OFFROAD).

post-56074-1271102484_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Ma apuc sa-l dezmembrez daca nu reusesc sa rezolv urmatoarea problema! De 8-9 luni incoace se tureaza de il ia draqu cand isi revine se aude pe toba bom bom ala al lui , cand incepe se tureaza nu mai aud bataile evacuari spui ca merge fortat sta la relatiu iara spui ca-i zboara pistonu isi revine merge frumos iara si pe drum ma duce in hopuri din cauza asta! Am spus ca trage aer fals la guma de la carburator , dau bani si pe una noua cu tot cu O-ring! Am piston, cilindru, segment,i lant distributie, intinzator, supape ,semeringuri ghiduri supape toate noi ! Si cu guma noua tot asa o tine nush ce sa-i mai fac il dezmembrez nu-i dau de capat si daca o tin tot asa sparg cutia :) !

Va rog spuneti ceva ca nu stiu ce sa-i mai fac! La carburator mai are o dunga pana sa ajunga benzina in blana ! Poate ii de la reglaju de aer spunetimi cate ture trebe sa aibe aeru poate are prea mult ! cu benzina putina ! Nu stiu datimi idei!! Ca imediat il dezmembrez! Guma etanseaza PERFECT!

Astept pareri MULTUMESC! :P

Editat de StreetFighter69
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aoleo chill... nu te enerva, dao dreq ca e motocicleta simpla.

 

De venit benzina cum ii vine? In sarje? N-ai cumva rugina prin rezervor, pe furtune, etc? Cuiul poantou lucreaza bine? Sa nu se fi uzat.

 

Vezi ca in urma cu ceva pagini am scris cum se regleaza carbelitorul, mi-e lene sa mai zic inca o data, uita-te si tu mai in urma. N-are cum sa fie ieremediabil.

 

Spor! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aoleo chill... nu te enerva, dao dreq ca e motocicleta simpla.

 

De venit benzina cum ii vine? In sarje? N-ai cumva rugina prin rezervor, pe furtune, etc? Cuiul poantou lucreaza bine? Sa nu se fi uzat.

 

Vezi ca in urma cu ceva pagini am scris cum se regleaza carbelitorul, mi-e lene sa mai zic inca o data, uita-te si tu mai in urma. N-are cum sa fie ieremediabil.

 

Spor! :)

Ok mosu hai ca arunc o pivire la tine si fug repede la POLOZOR :P

Mesaj completat

Ok mosu hai ca arunc o pivire la tine si fug repede la POLOZOR :(

Poate sa fie si de la sco pt ca la mine porneste iarna vara fara si daca trag de el tot degeaba oare sa traga de acolo aer fals??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am membrana nu-i prin actionare vacum este cu pargie mecanica! Pareri ca-l fac bucati in 3 zile!

simptomul ce-l are al tau, avea si al lui fratemio. la el problema era rugina din rezervor. ajungea in carburator pt ca nu avea filtru de benzina. a spalat bine rezervoru, si-a pus filtru, a curatat carburatoarele si nu mai avea treaba. tot DR 600 avea si el.

Editat de ocsy2000
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

simptomul ce-l are al tau, avea si al lui fratemio. la el problema era rugina din rezervor. ajungea in carburator pt ca nu avea filtru de benzina. a spalat bine rezervoru, si-a pus filtru, a curatat carburatoarele si nu mai avea treaba. tot DR 600 avea si el.

 

 

Aicia nu-i vorba de mizerie umblu de 4 ani si la 3 luni schimb filtru mic de gaz! Problema este asta ORI ESTE DE VINA SOCU CA TRAGE AER FALS ORI GUMA ACOLO UNDES PRINDERILE DE CHIULOASA mi-a spus un preten ar putea fi capacu de sus de la pargie el peste tot trage aer nu stiu ce sa mai zic strang tot dar ce sa mai strand ma pun sa astup pe gauri :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu ma refer la aia din capul carburatorului care este actionata in functie de presiune/depresiune si ridica "sibarul" si "acul"...

 

Omu' s-ar putea sa aiba dreptate ca pe DR 600 nu era Mikuni BST cu actionarea vacuumatica.

 

Da' chiar... poate sa puna un alt carbelitor pe ea. Tre' sa aiba baietii pe la dezmembrari. Si merge meserie cu Mikuni BST 40 de pe DR 650.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Omu' s-ar putea sa aiba dreptate ca pe DR 600 nu era Mikuni BST cu actionarea vacuumatica.

 

Da' chiar... poate sa puna un alt carbelitor pe ea. Tre' sa aiba baietii pe la dezmembrari. Si merge meserie cu Mikuni BST 40 de pe DR 650.

 

Da am avut acuma 1-2 ani carburator de 650 cu vacum membrana!!

A mers dar atuncia nu aveam problema asta. La mine mosu nu-i semi-oval sau rotund shibaru la mine ii dreptunghiular actionat pe sus de o pargie ce duce la cablu de acceleratie! Tu spui ca poate ii dus shibaru? sau..., Ar mai fii o chestie sa traga el aer fals sus prin capacu de la carburator!! Nu stiu ce sa zic o sa il desfac sambata ca acuma cam am treaba cu gradina

Mda , de ieri dorm in garaj cu motoru si manc in oras ma scos pretena afara cu tot cu Polizor o zis ca daca vreau P.... sa iau toba :P :( Nu-i de ras ca-i frig :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...