Sari la conținut

Suzuki DR 600/650/ Big 750/800


Postări Recomandate

salutare

ma primiti si pe mine:P tocmai dupa ce am calarit aproape toate modelele si marcile de moto, dupa un an de vitezana(cbr 900 rr) m-am reintros la enduro.. am dat klx 650, si am gasit la un copil un dr 650 96 .... zis si facut. am plecat. 500e cerea pe el si cu greu am ajuns in mures... knd sa vezi o jonghina de motor la prima vedere..

eu am vb cu copilu si asa l-a laudat... k e as asi asa...e super . propietaru avea 13 ani, motoru avea capacul de la aprindere spart,, zicea ca a sarit lantul si la macelarit, farul spart , gumele gata frana fata jalnic... bataie la motor,.. m-am suaprat f tare... m-a pus pe drum..si minciuni..am zis copile 13 mil daca vrei..si duap 30 de min de "tiganeala" mi-la dat.. l-am adus acasa si lam bagat in service..(lucur de 5 ani in service moto)... :)

ce m-a incantat e ca nu a fost umblat in motor... motorur arata ff bine nu avea picur de ulei la imbinari..

acum o sa va mai tin la curnet cu ce mai gasesc prin el si daca puteti sa ma ajutati cu idei sau eu stiu... e primul dr:P .

va multumesc :)

post-7368-1267988820_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

am gasit la un copil un dr 650 96 ....

 

Ala din poza e un model SP44B care s-a fabricat intre 1992 si 1993 in schema aia de culori mai ales asa ca ns cum dreq de e 1996. :)

 

Spor la resuscitare, daca il faci cum trebuie ai sa fii foarte satisfacut. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce m-a incantat e ca nu a fost umblat in motor... motorur arata ff bine nu avea picur de ulei la imbinari..

 

 

Nu te bucura prematur. O fi motorul nedesfacut dar, daca s-a mers fara ulei in el, o sa te coste reconditionarea mai mult decat o motoreta SH buna. Bafta si spor la mestereala!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

Am un dr650 rs, vreau sa ii schimb cauciucurile si nu stiu daca permite si o alta dimensiune pe spate. Am un tourance 120/90/17. Vreau sa ii pun un karoo t de la metzeler si are 140/80. Ce stiti, merge?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

Am un dr650 rs, vreau sa ii schimb cauciucurile si nu stiu daca permite si o alta dimensiune pe spate. Am un tourance 120/90/17. Vreau sa ii pun un karoo t de la metzeler si are 140/80. Ce stiti, merge?

da merge...oricum in talon ar trebui sa ai 2 marimi....dupa caum au gandit-o nemtii la masini....una pt vara una pt iarana(mai lata)...eu am in talon 120 si 130...merge si 140 fara probleme!

Editat de Florin_VaRu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da merge...oricum in talon ar trebui sa ai 2 marimi....dupa caum au gandit-o nemtii la masini....una pt vara una pt iarana(mai lata)...eu am in talon 120 si 130...merge si 140 fara probleme!

 

Merci pentru raspuns.

Ai testat tu? Imi afecteaza in vreun fel tinuta de drum sau performantele? O sa am probleme sa nu mai traga ca inainte? In talon am doar o dimensiune parca, o sa ma uit cand ajung acasa. Mai multe pareri as vrea va rog.

Multam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai testat tu? Imi afecteaza in vreun fel tinuta de drum sau performantele?

Multam

 

Normal ca afecteaza. Orice modificare cat de mica a trenului de rulare afecteaza tinuta de drum si performantele. Acum nu stiu ce faci tu de obicei cu DR-ul ca sa iti spun daca o sa simti diferenta. Fiindca este posibil sa n-o simti.

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Normal ca afecteaza. Orice modificare cat de mica a trenului de rulare afecteaza tinuta de drum si performantele. Acum nu stiu ce faci tu de obicei cu DR-ul ca sa iti spun daca o sa simti diferenta. Fiindca este posibil sa n-o simti.

:)

 

Ce fac toti posesorii de DR mai mult sau mai putin carenat :) , strada si soft enduro. M-am uitat acum in cartea de identitate a dr-ului si la cauciuc spate zice 130/80, deci pentru 10mm nu cred ca are nimic. Totusi o sa masor si bascula sa vad daca permite 140. In continuare daca cineva a pus 140 poate sa scrie.

Hai cu primavara

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. vezi sa nu loveasca in lant.

2. nu se modifica doar latimea cu 10 mm ci si inaltimea cu 8 mm... pe raza

3. in offroad s-ar putea sa nu te deranjeze modificarea dar pe sosea se cam schimba situatia....

Mesaj completat

salutare

ma primiti si pe mine:P tocmai dupa ce am calarit aproape toate modelele si marcile de moto, dupa un an de vitezana(cbr 900 rr) m-am reintros la enduro.. am dat klx 650, si am gasit la un copil un dr 650 96 .... zis si facut. am plecat. 500e cerea pe el si cu greu am ajuns in mures... knd sa vezi o jonghina de motor la prima vedere..

eu am vb cu copilu si asa l-a laudat... k e as asi asa...e super . propietaru avea 13 ani, motoru avea capacul de la aprindere spart,, zicea ca a sarit lantul si la macelarit, farul spart , gumele gata frana fata jalnic... bataie la motor,.. m-am suaprat f tare... m-a pus pe drum..si minciuni..am zis copile 13 mil daca vrei..si duap 30 de min de "tiganeala" mi-la dat.. l-am adus acasa si lam bagat in service..(lucur de 5 ani in service moto)... :)

ce m-a incantat e ca nu a fost umblat in motor... motorur arata ff bine nu avea picur de ulei la imbinari..

acum o sa va mai tin la curnet cu ce mai gasesc prin el si daca puteti sa ma ajutati cu idei sau eu stiu... e primul dr:P .

va multumesc :)

 

este cu decompresor pe dreapta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la prima vedere arata destul de bine.

murdaria de pe lant si janta arata ca ..lantul a fost uns

juliturile de pe carena nu se pun, poate omul spune adevarul, motorul a fost scapat, daca era o busitura mai rea se spargeau plasticele alea,

unde mai pui ca, probabil, vor urma si altele, daca se merge mai off road..

toba dreapta pare cam goala, semnalizare dreapta spate lipsa, cam mult ulei pe furca, i atarna ceva sub semnalizarea stanga fata, probabil cablul de soc, motorul e cam murdar de ulei, disc frana spate cam mancat...

in general imi da impresia unei motociclete nu foarte bine intretinuta.

motorul sa fie ok, ca restul..nu e asa mare problema.

 

dar, pentru banii astia merita o excursie pana la Alba.

parerea mea, nu dati..

 

PS.. insista sa faca el verificarea tehnica si identificarea la RAR.

Editat de Louis Cyphre
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de simeringuri zicea ca trebuie schimbate, intradevar dar nu e o avere. Acum urmeaza sa vedem sambata poate, sa mergem sa il vedem deocamdata. ms fumos

 

Este identica cu a mea !

 

Motorul sa mearga, ca restul sunt nimicuri. Este o motocicleta extrem de simpla, nu are ce sa te surprinda la ea ! Un set de simeringuri de furca costa 23lei (Saito), cele mai ieftine si 68-70lei unele ,,mai serioase", te mai scarmi de 50lei pentru un litru de ulei de furca (10W) si ..... gata furca !

Motorul daca este in mintile lui, ar trebuii sa porneasca la 3-4 ture chiar si rece, in rest ... acelasi clantanit de lant al arborilor contrabalansieri, acelasi pacanit ca la orice monocolindru, iar o tura scurta te va lumina asupra cutiei de viteze si a ambreiajului. Eu din cate mobre am avut nici una nu a avut cutia de viteze a acestui Big ... si crede-ma ! ..... am avut mobre mult mai potente si mai scumpe ! Asta merge ca un ceas elvetian, n-are voie sa caraie, sa clantzane, sa sara din viteza ....... doar ,,click" si a schimbat ! ..... cel putin asa merge a mea !

 

Prietenul tau sa nu-si faca probleme asupra aspectului. Nici nu-ti imaginezi ce frumos arata mobra, dezbracata de toate plasticele (mai mult sau mai putin ... utile ) ! Zici ca este o mobra de Rally Baja ! :)

 

In foto de mai jos, se afla mobra mea ! Nu ma impresionat atunci cand am luat-o pentru ca sunt inca ,,in doliu" dupa ce am vandul LC8-ul, insa dupa aprox. 1500km facuti in saua Big-ului ... a inceput sa-mi placa !

 

Va urez bafta la cumparaturi ! :)

post-10224-1268231446_thumb.jpg

Editat de petrica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

petrica, de unde ai luat wind shieldul si oglinzile?

ca si a mea e naked, acuma..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&...amp;zoom=1#foto

O parere vreau daca merita achizitionata. Deocamdata suntem la stadiul de mergem sa o vedem poate ( pt un prieten). Orice parere ajuta. Ms anticipat

 

eu zic ca merita incercata.aspectul nu e asa important.conteaza technic sa fie bun.parerea mea :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu zic ca merita incercata.aspectul nu e asa important.conteaza technic sa fie bun.parerea mea :)

 

La banii astia nu ar fi rau... ramane de vazut cat te mai costa restul:

 

- cauciucuri

- carena far

- vopsea (daca vrei sa-l mai faci)

 

Per-total daca mai trebuie sa bagi mai mult de 250 euro in el mai bine iti vezi de drum.

 

Nu este senzational anul ca sa zici ca ai putea sa iti recuperezi banii dintr-o eventuala vanzare.....

 

 

Mesaj completat

salutare

 

ce placute de frana folositi?

Lucas & EBC standard m-au dezamagit pana acum....maxim 4-5000km ptr placutele de spate

 

:)

 

pe 650 alea din Louis (cam scumpe dar se comporta bine pe sosea)

pe 350 KYOTO (sunt ieftine, isi fac bine traba si tin destul de mult)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

petrica, de unde ai luat wind shieldul si oglinzile?

ca si a mea e naked, acuma..

 

 

Cum adica ... de unde le-am luat ?! :) ... sunt ale ei originale !

Daca te referi la protectia de far, asta am confectionat-o eu, insa parbrizul si oglinzile sunt stock.

 

Daca te intereseaza un parbriz, cauta 2 pagini mai inapoi ... userul @macicasan a postat un numar de telefon cu cineva ce aduce parbriz touring PUIG, la 80euro...parca !

 

Bafta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&...amp;zoom=1#foto

O parere vreau daca merita achizitionata. Deocamdata suntem la stadiul de mergem sa o vedem poate ( pt un prieten). Orice parere ajuta. Ms anticipat

http://www.romimoto-piese.ro/category/1020...87?show=gallery

ca sa nu fi nevoit sa profiti de reducerea aia, desfa burdufii si vezi daca tevile sunt zgariate sau chiar e stricat semeringul.

Tevile+parbriz+vopsea+bare+"surprize" pot dubla valoarea :wacko: Daca nu folosesti spray, un vopsit costa v'o 500 lei

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu se potriveste sigur....

 

exact cum nu se potriveste nici de 600 la 650

 

inseana ca am ghinion ;) v-a trebui, sa-l rebobinez din nou. l-am rebobinat anul trecut in iunie. s-a ars iarasi. :wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
  • Kristian K pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...