StreetFighter69 Postat Mai 9, 2010 Share Postat Mai 9, 2010 Frumoase poze !! Tare supermoto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Mai 9, 2010 Share Postat Mai 9, 2010 Are cineva manualul de reparatie pentru un DR 600 (1986-1987) varianta in engleza ? pana atunci poate ma ajuta careva cu niste specificatii tehnice: -care aste distanta data de fabricant la reglarea supapelor 1. admisie = ? 2. evacuare = ? 3. reglajul se face la rece sau la cald ? - care este distanta corecta la bujii ? multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nazi | SchutzStaffel Postat Mai 9, 2010 Share Postat Mai 9, 2010 (editat) Are cineva manualul de reparatie pentru un DR 600 (1986-1987) varianta in engleza ?pana atunci poate ma ajuta careva cu niste specificatii tehnice: -care aste distanta data de fabricant la reglarea supapelor 1. admisie = ? 2. evacuare = ? 3. reglajul se face la rece sau la cald ? - care este distanta corecta la bujii ? multumesc. Asta de aici nu e bun??? Scuze, am vazut ca e in germana. Nu poti folosi vre-un translator de pe internet ca sa te ghidezi??? Editat Mai 9, 2010 de Nazi | SchutzStaffel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Mai 10, 2010 Share Postat Mai 10, 2010 Are cineva manualul de reparatie pentru un DR 600 (1986-1987) varianta in engleza ?pana atunci poate ma ajuta careva cu niste specificatii tehnice: -care aste distanta data de fabricant la reglarea supapelor 1. admisie = ? 2. evacuare = ? 3. reglajul se face la rece sau la cald ? - care este distanta corecta la bujii ? multumesc. din cate vad eu in manualul in germana (daca nu ma insel) 1. admisie = 0.08 2. evacuare = 0.13 3. reglaj la rece = kalt distanta la bujii 0.8-0.9 CORECT ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Mai 10, 2010 Share Postat Mai 10, 2010 Aventura de duminica ... o tura ce mi-a mers la suflet ! Detalii ... AICI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Mai 10, 2010 Share Postat Mai 10, 2010 Dupa primii 600 km cu DR-SE-ul din dotare, hai sa postez impresii. - e usoara; simtitor mai usoara decat fostul DR 650 SP41 (1991); ca plus e ca in oras si in off te distrezi cu ea rau de tot, manevrarea pe loc la fel, e bicicleta pentru clasa ei; ca minus e ca te cam bate vantul la drum lung, mai ales in camp deschis, dar poti sa compensezi daca esti solid/gras, daca pui pasager, eventual bagaje, etc. - de fugit fuge ca DR-ul vechi: tot 120 - 130 km/h croaziera cu pinioanele standard; parca totusi era un pic mai intzepata aia veche dar asta o sa o lamuresc dupa ce ii fac asteia carburatia fiindca tare am impresia ca merge sarac; deasemenea nu i-am verificat top speedul fiindca dupa 140 - 145 face figuri carburatia, rateuri poc poc si o da in nas (nivel mic, prea mult aer dat din cui, etc, o rezolva moshu); - exact cum zice si "la carte", are cuplu mai de jos decat vechiul 650 si motorul e mult mai elastic, tinzand sa ii placa sa mearga si pe la - estimativ - 2500 - 3000 rpm (estimativ ca n-are turometru); - consumul bun, primii km facuti cu rapoarte de fortza (15-45) au rezultat un consum mixt de aproximativ 5-5.5%. Cu raportul standard (15-41) consumul a scazut cu juma' de litru si chiar si mai bine (facut plin 13L, mers drum lung 250 de km si inca mai are benzen, cred ca vreo 2 litri, deci ma astept la un 4.5 la drum lung mers minim 70 in localitati si 120 - 130 afara); - ulei vad ca n-a halit deloc in astia 600 km; in ea fostul proprietar a pus Repsol sintetic 10W40 - e un ulei relativ bun dar parca i-as pune tot un 15W50 dupa cum puneam si la al' vechi; mi se pare totusi ca se incinge un pic cam mult la frecush dar nah, poate m-am dezobisnuit eu, nu e exclus; - seaua e un pic mai ingusta si ceva mai tare decat la 650-u' vechi dar m-am adaptat relativ repede; pasagerul daca nu e mare sta destul de bine in schimb (si cine ar avea interes sa care pasager mare? ); - suspensiile sunt geniale; muuult mai misto decat alea vechi (poate si fiindca am pe spate amortizor+arc de DRZ-S? ); oricum faza e ca nici nu ma mai sinchisesc sa ma ridic in scarite la treceri rapide peste linii de tramvai/treceri la nivel cu calea ferata/borduri mic/gropi mici-medii, asa de misto sunt suspensiile; Overall deci imi face impresia de aceeasi motocicleta solida cu foarte bune calitati de allrounder/dualsport si in plus cu imbunatatirile de rigoare. Ca dovada ca de 14 ani modelul a ramas neschimbat (doar un pic de tot la estetica dar in rest 100% aceeasi). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Mai 10, 2010 Share Postat Mai 10, 2010 (editat) Dupa primii 600 km cu DR-SE-ul din dotare, hai sa postez impresii. - e usoara; simtitor mai usoara decat fostul DR 650 SP41 (1991); ca plus e ca in oras si in off te distrezi cu ea rau de tot, manevrarea pe loc la fel, e bicicleta pentru clasa ei; ca minus e ca te cam bate vantul la drum lung, mai ales in camp deschis, dar poti sa compensezi daca esti solid/gras, daca pui pasager, eventual bagaje, etc. - de fugit fuge ca DR-ul vechi: tot 120 - 130 km/h croaziera cu pinioanele standard; parca totusi era un pic mai intzepata aia veche dar asta o sa o lamuresc dupa ce ii fac asteia carburatia fiindca tare am impresia ca merge sarac; deasemenea nu i-am verificat top speedul fiindca dupa 140 - 145 face figuri carburatia, rateuri poc poc si o da in nas (nivel mic, prea mult aer dat din cui, etc, o rezolva moshu); - exact cum zice si "la carte", are cuplu mai de jos decat vechiul 650 si motorul e mult mai elastic, tinzand sa ii placa sa mearga si pe la - estimativ - 2500 - 3000 rpm (estimativ ca n-are turometru); - consumul bun, primii km facuti cu rapoarte de fortza (15-45) au rezultat un consum mixt de aproximativ 5-5.5%. Cu raportul standard (15-41) consumul a scazut cu juma' de litru si chiar si mai bine (facut plin 13L, mers drum lung 250 de km si inca mai are benzen, cred ca vreo 2 litri, deci ma astept la un 4.5 la drum lung mers minim 70 in localitati si 120 - 130 afara); - ulei vad ca n-a halit deloc in astia 600 km; in ea fostul proprietar a pus Repsol sintetic 10W40 - e un ulei relativ bun dar parca i-as pune tot un 15W50 dupa cum puneam si la al' vechi; mi se pare totusi ca se incinge un pic cam mult la frecush dar nah, poate m-am dezobisnuit eu, nu e exclus; - seaua e un pic mai ingusta si ceva mai tare decat la 650-u' vechi dar m-am adaptat relativ repede; pasagerul daca nu e mare sta destul de bine in schimb (si cine ar avea interes sa care pasager mare? ); - suspensiile sunt geniale; muuult mai misto decat alea vechi (poate si fiindca am pe spate amortizor+arc de DRZ-S? ); oricum faza e ca nici nu ma mai sinchisesc sa ma ridic in scarite la treceri rapide peste linii de tramvai/treceri la nivel cu calea ferata/borduri mic/gropi mici-medii, asa de misto sunt suspensiile; Overall deci imi face impresia de aceeasi motocicleta solida cu foarte bune calitati de allrounder/dualsport si in plus cu imbunatatirile de rigoare. Ca dovada ca de 14 ani modelul a ramas neschimbat (doar un pic de tot la estetica dar in rest 100% aceeasi Bai, arata bine mobra ! Parca o stiu de undeva ... cred ca de pe BikeShop. A fost cumva a lui @viscionut, sau gresesc ? Oricum sa o stapanesti sanatos ! Editat Mai 10, 2010 de petrica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Mai 10, 2010 Share Postat Mai 10, 2010 Bai, arata bine mobra ! Parca o stiu de undeva ... cred ca de pe BikeShop. A fost cumva a lui @viscionut, sau gresesc ? Oricum sa o stapanesti sanatos ! Da, de la Ionut o am! Saru'mana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ocsy2000 Postat Mai 10, 2010 Share Postat Mai 10, 2010 Aventura de duminica ... o tura ce mi-a mers la suflet ! Detalii ... AICI foare frumuos. intradevar ati fost intr-o zona de neuitat. v-a invidiez. ce mi-ar place si mie s-a merg pe asa traseu!!! Mesaj completat Da, de la Ionut o am! Saru'mana intradear e ca noua mobra. sa-l stapanesti sanatos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Mai 11, 2010 Share Postat Mai 11, 2010 intradear e ca noua mobra. sa-l stapanesti sanatos. Eh, nu e ea chiar ca noua dar merge, e ok. Sarumana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Mai 11, 2010 Share Postat Mai 11, 2010 Am observat CEVA ... Cand rulez pe sosea, fara sa trag de ea ... mers normal la 120km/h, nu consuma gram de ulei ! Cand o bag ,,in brazda", zici ca a scapat ,,ca vaca'n orz" ... asa il haleste. E drept, ca se cam fierbe si uleiul ala la >5km/h, insa nu e' aia buna. Ma gandesc cum se poate inbunatatii aspectul asta ?! Daca i-as monta un ventilator in spatele radiatorului de ulei, as ameliora cumva situatia ?! Nu stiu cat castig as avea, de vreme ce nici japonezul nu a montat asa ceva. In alta ordine de idei pe ar putea halii uleiul asta, ca fum nu scoate, motorul este super-curat fara urme de ulei pe la incheieturi, bujiile arata foarte ok, de tras trage ca nebunu ..... ??? Nu l-ar putea arde decat pe la segmenti sau pe la simeringurile supapelor, pe altundeva nu vad ... Deja m-am indragostit rau de tot de motorul asta si sunt receptiv la orice lucru anormal ! E drept, si in manual da un anumit consum de ulei chiar de nou, insa mie la o tura de off-road, ca aia de duminica mi-a halit chiar si 300ml ... l-am incins, ce e drept ! Simeringurile de la supape se schimba greu ? Aveti idee de unde se pot cumpara ? ... parca i-as baga si un set de segmenti noi, daca tot desfac motorul. Voi ce ziceti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Mai 11, 2010 Share Postat Mai 11, 2010 Am observat CEVA ... Cand rulez pe sosea, fara sa trag de ea ... mers normal la 120km/h, nu consuma gram de ulei ! Cand o bag ,,in brazda", zici ca a scapat ,,ca vaca'n orz" ... asa il haleste. E drept, ca se cam fierbe si uleiul ala la >5km/h, insa nu e' aia buna. Ma gandesc cum se poate inbunatatii aspectul asta ?! Daca i-as monta un ventilator in spatele radiatorului de ulei, as ameliora cumva situatia ?! Nu stiu cat castig as avea, de vreme ce nici japonezul nu a montat asa ceva. In alta ordine de idei pe ar putea halii uleiul asta, ca fum nu scoate, motorul este super-curat fara urme de ulei pe la incheieturi, bujiile arata foarte ok, de tras trage ca nebunu ..... ??? Nu l-ar putea arde decat pe la segmenti sau pe la simeringurile supapelor, pe altundeva nu vad ... Deja m-am indragostit rau de tot de motorul asta si sunt receptiv la orice lucru anormal ! E drept, si in manual da un anumit consum de ulei chiar de nou, insa mie la o tura de off-road, ca aia de duminica mi-a halit chiar si 300ml ... l-am incins, ce e drept ! Simeringurile de la supape se schimba greu ? Aveti idee de unde se pot cumpara ? ... parca i-as baga si un set de segmenti noi, daca tot desfac motorul. Voi ce ziceti ? Mai mult iti ia sa mananci o punga de seminte decat sa schimbi simeringurile de la supape... problema este cu desfacutul si impachetatul + reglajele la supape...... Segmentii originali se invart la 50-60 euro iar simeringurile undeva la 5 euro bucata.... Eu personal te sfatuiesc momentan doar sa completezi uleiul.... este mult mai ieftin + ca nu umbli sa repari ceva ce merge... cat despre ventilatoare ... neavand posibiliate de montaj termocupla (si nici termocupla pentru temperatura de motor racit cu ulei si aer) nu faci decat sa iti complici situatia si sa uzezi bateria... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 Mai mult iti ia sa mananci o punga de seminte decat sa schimbi simeringurile de la supape... Ai idee, pentru asta trebuie sa dai chiuloasa jos, sau aceste simeringuri de supape se pot schimba, doar demontand capacul de peste chiuloasa ? Ma gandesc ca daca o sa demontez arcurile supapelor, sa nu-mi pice vre-o supapa in motor ?! ... de fapt daca am grija sa salt pistonul la PMS, nu ar avea cum sa scape in motor !?!?!? O sa-mi comand totusi un set de simeringuri, urmand ca la sfarsitul sezonului sa ii fac un RK total. Motorul are acum aproximativ 36700km si la cum se prezinta pe la suruburi si alte ,,chestii" inclin sa cred ca nu a umbalat nimeni la motor. Momentan planuiesc o tura pe Clisura Dunarii pana la Moldova Noua, impreuna cu sotia, in week-end-ul asta ... sambata si duminica. Sper ca si vremea sa fie cat, de cat ok ... desi nu pare ! Bafta mare ! @petrica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 Petrica eu zic sa o lasi asa deocamdata. Sunt motociclete date cu consum de ulei din fabrica. Sistemul SACS de racire este oarecum consumator de ulei. Uzuri mari nu are cum sa aiba. Fostul meu DR se comporta la fel - la mers lin si constant daca manca 50 - 100g de ulei la mie era mult; eh la variatii / forje / offroad halea si pana la 500 g mie de ma cruceam. Nu scotea fum, nu nimic. Vana avea destula dar datorita vechimii (1991-1992) as fi putut sa suspectez simeringurile de supape si in ultima instanta segmentii insa nu mi-am pus problema asta, am completat si atat. A ta e si mai noua, si km mai putini, eu s-o lasi pana la vara viitoare ca nu e bai. De mancat ulei tot o sa mai manance si daca ii faci setul si chilasa noi. Verifica si completeaza uleiul si aia e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 (editat) Si eu, la tenere, am fost mirat ca consuma ulei. Am zis ca sunt uzate simeringurile de supape sau segmentii. Sau amnadoua. Am schimbat si simeringurile si segmentii. Rezultatul: acelasi consum de ulei. Putere si cuplu identice. Petrica, lasa simeringurile si segmentii in pace si incearca sa te mai joci cu tipul de ulei. Poate nimeresti unul optim dpdv al calitatii, consumului si pretului. Editat Mai 12, 2010 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 (editat) Si eu, la tenere, am fost mirat ca consuma ulei. Daaaa! Exact. Cand aveam Tenere, am obs ca consuma ulei. Motorul la 55.000 km, vana avea puternic de tot, tragea f f bine, fum nu scotea deci am lasat-o in ma-sa asa. Nota: DR-urile nu sunt pretentioase la ulei la modul ca nu merg bine cu un anume ulei, ci prin faptul ca anumite uleiuri si viscozitati le mananca mai repede decat altele. Din ce am testat eu, DR-ul se impaca bine cu majoritatea uleiurilor semisintetice 15W50. Editat Mai 12, 2010 de Lupu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 (editat) Mai ... chiar asa o sa fac ! Il las dracu' asa, ca functioneaza perfect ! In motor am ulei Mol Dynamic 20W50 semisintetic la 21 lei litru, asa ca atunci cand bag enduro mai puternic o sa am grija sa controlez nivelul inainte ! Am citit cu grija manualul si am vazut cum se controleaza nivelul de ulei din motor: ,,...se porneste motorul si se lasa min. 5minute, astfel incat sa ajunga la temperatura normala de functionare. Se opeste si imediat se verifica joja..." asa a scris japonezul ca trebuie facut. Deci daca privim nivelul uleiului, atunci cand motorul este rece, este posibil sa ne luam o mare tzeapa ! Chiar motorul rece, fiind si nivelul sa fie la cota maxima a jojei, in momentul cand sa incalzit se poate constata ca ...... nu ai ulei in motor ! Pana una alta ... HAI SA NE PLIMBAM ! Editat Mai 12, 2010 de petrica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gscristi Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 Mai ... chiar asa o sa fac !Il las dracu' asa, ca functioneaza perfect ! In motor am ulei Mol Dynamic 20W50 semisintetic la 21 lei litru, asa ca atunci cand bag enduro mai puternic o sa am grija sa controlez nivelul inainte ! Am citit cu grija manualul si am vazut cum se controleaza nivelul de ulei din motor: ,,...se porneste motorul si se lasa min. 5minute, astfel incat sa ajunga la temperatura normala de functionare. Se opeste si imediat se verifica joja..." asa a scris japonezul ca trebuie facut. Deci daca privim nivelul uleiului, atunci cand motorul este rece, este posibil sa ne luam o mare tzeapa ! Chiar motorul rece, fiind si nivelul sa fie la cota maxima a jojei, in momentul cand sa incalzit se poate constata ca ...... nu ai ulei in motor ! Pana una alta ... HAI SA NE PLIMBAM ! Mai petrica  lasa motocicleta asa ca nu are nimic...pe cuvantul meu...am verificat eu totul inaintea ta.........Si la dr bigul pe care il ai , fiind cu carter umed se verifica uleiul la rece  nu la cald  cu motorul la drept si cu joja infiletata..........Intamplator 36 de mii de km de pe motorul tau eu i-am facut si mie nu mi-a luat mai mult de 150 de grame la un schimb de 4000 de km.......  am mers si 9 ore in continuu 200 de km pe enduro cu  a1-a si cu 230 de kg pe ea, si nu mi s-a incins. Motorul a fost desfacut de mine pana la ultimul surub  si verificat tot Crede-ma  baga daca poti motul sau repsol 10w 40  si fa cat mai multi km cu ea . Sper sa te bucuri si tu macar cat m-am bucurat eu de ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Mai 14, 2010 Share Postat Mai 14, 2010 Mai petrica  lasa motocicleta asa ca nu are nimic...pe cuvantul meu...am verificat eu totul inaintea ta.........Si la dr bigul pe care il ai , fiind cu carter umed se verifica uleiul la rece nu la cald  cu motorul la drept si cu joja infiletata..........Intamplator 36 de mii de km de pe motorul tau eu i-am facut si mie nu mi-a luat mai mult de 150 de grame la un schimb de 4000 de km.......  am mers si 9 ore in continuu 200 de km pe enduro cu  a1-a si cu 230 de kg pe ea, si nu mi s-a incins. Motorul a fost desfacut de mine pana la ultimul surub  si verificat tot Crede-ma  baga daca poti motul sau repsol 10w 40  si fa cat mai multi km cu ea . Sper sa te bucuri si tu macar cat m-am bucurat eu de ea Mai, astia zic altceva in manual ... priveste poza din attachament ! ... altfel, a'seara am facut o partida de hard-enduro de toata frumusetea ! Data viitoare, promit ca iau camera cu mine si fac un filmuletz, sa vedeti si voi pe unde poate merge o vaca ca asta ! ... bine, un rol foarte important il are si nebunul ce sta in saua lui, care merge dupa deviza ,,tare si cu tupeu" ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Mai 14, 2010 Share Postat Mai 14, 2010 ... este normal sa verifici nivelul uleiului dupa incalzire (functionare) ca de stricat se strica atunci cand merge ...daca nu are ulei sau are prea mult.... ... cand motorul nu se invarte si n-are ulei eventual rugineste.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Mai 14, 2010 Share Postat Mai 14, 2010 Treaba asta cu uleiu' e un pic controversata dar overall trebuie tinut cont de o chestie: trebuie facut in asa fel incat in baie sa fie tot uleiul cand masori. Am observat ca e absolut tot uleiu' cam la 5 - 10 minute dupa ce am oprit-o - uleiul e cald, e prezent tot la "apel". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cotea Postat Mai 15, 2010 Share Postat Mai 15, 2010 Am acu in DR-ul meu 15W50 5100 ester Motul si in curand peste vreo 2000 de km trebuie sa-i fac schimbul, as vrea sa-i pun Motorex 15W50. Voi de care imi recomandati pe cel semi-sintetic sau pe cel sintetic. Care e diferenta intre ele? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 Am acu in DR-ul meu 15W50 5100 ester Motul si in curand peste vreo 2000 de km trebuie sa-i fac schimbul, as vrea sa-i pun Motorex 15W50. Voi de care imi recomandati pe cel semi-sintetic sau pe cel sintetic. Care e diferenta intre ele? Multumesc Ia man semisintetic, din considerentul ca sinteticul ii place mai mult sa il haleasca Ce nu ti-a placut la Motul 15W50? Ca la el ma gandeam eu pentru urmatorul schimb... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 Am acu in DR-ul meu 15W50 5100 ester Motul si in curand peste vreo 2000 de km trebuie sa-i fac schimbul, as vrea sa-i pun Motorex 15W50. Voi de care imi recomandati pe cel semi-sintetic sau pe cel sintetic. Care e diferenta intre ele? Multumesc Eu am pus Motorex 10W40, imediat ce am luat DR-ul ... rezultatul: ...... la papat pe paine ! Am cumparat un bidon de 4 litrii. Am facut schimbul aprox 2.7l , iar in nici 2000km am completat restul de pana la 4 litrii, deci 1.3l / 2000km, adica 650ml/1000km ... mult de tot ! Apoi am bagat MOL Dynamic 20W50 si sunt pe la 200-250ml/1000km, cat de cat acceptabil ! Acum nu vreau sa va sperii cu consumul asta de ulei, insa eu bag ca nebunul off-road ! V-am mai spus, sunt un fel de ,,suport-vehicle" pentru tovarasii cu EXC-uri si imaginativa ca merg pe unde merg si ei ... fara rezerve ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 Eu am pus 15W50 Motorex (semisintetic)! Am facut cca 1000 km de la schimb si nu trebuie sa completez. De precizat ca motocicleta are 40000 km cu setul motor original si inca trage foarte bine.... In schimb la 350 se "da" la ulei (Motul 20W50 - segmenti destul de uzati) competez binisor 150-200 ml la 250 km (offroad). Este posibil sa fie duse la motorul tau simeringurile de la supape .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.