Sari la conținut

Suzuki DR 600/650/ Big 750/800


Postări Recomandate

Ia man semisintetic, din considerentul ca sinteticul ii place mai mult sa il haleasca :peace:

 

Ce nu ti-a placut la Motul 15W50? Ca la el ma gandeam eu pentru urmatorul schimb...

 

Nu e vorba ca nu mia placut ceva, am inteles ca pentru varsta si kilometrajul motoretei mele (e din 95 si are 40.000 km) ar fi mai recomandat motorexul.

Iar cu motul primii 300 km de dupa schimb sunt exceptionali. Merge motoreta fara sa troncane, boncane, trage altfel, nu mai vibreaza, nici nu zici ca e un monocilindru dar dupa acesti 300 de km isi "revine". Ma gandesc ca poate cu motorex acesti 300 de km se vor transforma in 3000 de km :moron:.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

..... Ma gandesc ca poate cu motorex acesti 300 de km se vor transforma in 3000 de km :).

 

... cu siguranta ! Mai ales daca ii pui tobe originale ! :D ... te ajut eu ! Facem schimb ! :moron:

 

A fost o gluma ! Cred ca-ti aduci aminte de mine ?

Cu stima !

@petrica :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... cu siguranta ! Mai ales daca ii pui tobe originale ! :D ... te ajut eu ! Facem schimb ! :moron:

 

A fost o gluma ! Cred ca-ti aduci aminte de mine ?

Cu stima !

@petrica :peace:

da da imi aduc aminte :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da da imi aduc aminte :D

 

Azi sau maine, cel tarziu, astept ... ASTA ! :)

 

Abia astept sa ma apuc de adaptare ... sa respire si motorul meu putin, ca prea e' strans de olo ! :)

 

Mesaj completat

____________________________________________________________________

 

A VENIIIIIIIIIIT ! :moron:

 

... in week-end am de lucru, apoi mobra mea va prinde glas ! :peace:

post-10224-1274265716_thumb.jpg

post-10224-1274265737_thumb.jpg

post-10224-1274265750_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi sau maine, cel tarziu, astept ... ASTA ! :laugh:

 

Abia astept sa ma apuc de adaptare ... sa respire si motorul meu putin, ca prea e' strans de olo ! :laugh:

 

Mesaj completat

____________________________________________________________________

 

A VENIIIIIIIIIIT ! :laugh:

 

... in week-end am de lucru, apoi mobra mea va prinde glas ! :D

 

Ai gasit in cele din urma...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu toate ca ziceam ca o sa montez noua evacuare in week-end ....... nu m-am suportat !

Ieri am plecat de la servici pe la 16.00 si seara in jurul orei 22.00, faceam ture pe strada cu un zambet imens pe fata mea !

Nu mi-am imaginat ca DR-ul poate sa sune in halul asta ! :laugh: ... este un sunet care seamana cu un ,,tunet continuu". Imi place la nebunie ...! Nu mi-am dat seama daca trage mai bine sau mai rau, pentru ca am facut doar cateva ture pe strada (spre disperarea vecinilor).

 

Astazi voi definitiva ,,lucrarea" iar pe seara dau o tura de control ! :laugh:

Evacuarea asta mi-a depasit toate asteptarile !

Si inca ceva ... o sa cantaresc toata evacuarea stock sa vad de cat balast am scapat ! ..... inclin sa cred ca este vorba de aprox. 20kg.

 

Bafta si la mai mare ! :D

post-10224-1274333148_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu toate ca ziceam ca o sa montez noua evacuare in week-end ....... nu m-am suportat !

Ieri am plecat de la servici pe la 16.00 si seara in jurul orei 22.00, faceam ture pe strada cu un zambet imens pe fata mea !

Nu mi-am imaginat ca DR-ul poate sa sune in halul asta ! :laugh: ... este un sunet care seamana cu un ,,tunet continuu". Imi place la nebunie ...! Nu mi-am dat seama daca trage mai bine sau mai rau, pentru ca am facut doar cateva ture pe strada (spre disperarea vecinilor).

 

Astazi voi definitiva ,,lucrarea" iar pe seara dau o tura de control ! :laugh:

Evacuarea asta mi-a depasit toate asteptarile !

Si inca ceva ... o sa cantaresc toata evacuarea stock sa vad de cat balast am scapat ! ..... inclin sa cred ca este vorba de aprox. 20kg.

 

Bafta si la mai mare ! :D

 

Misto. Dar parca i-ar trebui prindere in doua puncte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Misto. Dar parca i-ar trebui prindere in doua puncte.

 

N-am zis ca am terminat ! :laugh:

 

... asa cred si eu, insa am doar un singur colier ..... si e de carbon ! :D

O sa studiez problema sa vad ce pot face.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal,

 

am nevoie de ajutor....nu mai stiu ce sa fac...am avut ceva probleme cu releul de incarcare, in final am rezolvat problema dar acum nu mai vrea nicicum sa porneasca mobra....ma doare piciorul de cat am dat la pedala si nimic...scateie are, benzina are si degeaba. doua ore m-am chinuit si degeaba. am scos bujiile le-am curatat (erau ude), am lasat motorul sa se odihneasca si dai si baga iar la pedale si nimic....nici macar un semn. Azi ma duc sa imi iau alte bujii sa vad poate alea is cauza. releul de incarcare care il am acum nu e original, e facut de un preten, poate sa fie asta cauza?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal,

 

am nevoie de ajutor....nu mai stiu ce sa fac...am avut ceva probleme cu releul de incarcare, in final am rezolvat problema dar acum nu mai vrea nicicum sa porneasca mobra....ma doare piciorul de cat am dat la pedala si nimic...scateie are, benzina are si degeaba. doua ore m-am chinuit si degeaba. am scos bujiile le-am curatat (erau ude), am lasat motorul sa se odihneasca si dai si baga iar la pedale si nimic....nici macar un semn. Azi ma duc sa imi iau alte bujii sa vad poate alea is cauza. releul de incarcare care il am acum nu e original, e facut de un preten, poate sa fie asta cauza?

 

Daca are scanteie inseamna ca nu e de vina releul de incarcare. Eventual CDI-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Misiune terminata ! ... toba esta la locul ai. Am schimbat ,,propteaua" de aluminiu ce tinea colierul tobei cu unul din otel si toba pare ,,incotzopenita" bine. Momentan nu ma mai gandesc la al doilea colier ... pare prinsa super-bine.

 

Acum ... am facut o iesire scurta prin oras si un pic si in afara ! Toba asta bubuie rau de tot, nu gluma ! :D Deja ma gandesc sa iau de undeva un db-killer, ca sigur imi iau astia talonul. Am trecut pe langa 2-3 echipaje de politie, dar ... in relanti si cu ambreiajul strans, altfel la cea mai mica smucitura a acceleratiei, se dezlantuie furtuna ..... si da, trage altfel ! :laugh:

La un drum mai lung cred ca-mi trebuiesc dopuri de urechi, altfel sunt mancat !

post-10224-1274353546_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Daca vrei un sunet tot mai tare de sa-ti rupa creieri fa toba de 25 cm , iadu ii putin spus! :laugh: 215-220 Db scoate a mea dar cu nivelu la gaz in blana ca nu sta la relatiu! Cu evacuare inox si toba de 25 cm LeoVince din aluminiu in padure ii dezastru ma aud toti :D !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Misiune terminata ! ... toba esta la locul ai. Am schimbat ,,propteaua" de aluminiu ce tinea colierul tobei cu unul din otel si toba pare ,,incotzopenita" bine. Momentan nu ma mai gandesc la al doilea colier ... pare prinsa super-bine.

 

Acum ... am facut o iesire scurta prin oras si un pic si in afara ! Toba asta bubuie rau de tot, nu gluma ! :D Deja ma gandesc sa iau de undeva un db-killer, ca sigur imi iau astia talonul. Am trecut pe langa 2-3 echipaje de politie, dar ... in relanti si cu ambreiajul strans, altfel la cea mai mica smucitura a acceleratiei, se dezlantuie furtuna ..... si da, trage altfel ! :laugh:

La un drum mai lung cred ca-mi trebuiesc dopuri de urechi, altfel sunt mancat !

Tzi-am spus eu ca nu e chiar asa de placuta o toba mai zgomotoasa :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Misiune terminata ! ... toba esta la locul ai. Am schimbat ,,propteaua" de aluminiu ce tinea colierul tobei cu unul din otel si toba pare ,,incotzopenita" bine. Momentan nu ma mai gandesc la al doilea colier ... pare prinsa super-bine.

 

Acum ... am facut o iesire scurta prin oras si un pic si in afara ! Toba asta bubuie rau de tot, nu gluma ! :D Deja ma gandesc sa iau de undeva un db-killer, ca sigur imi iau astia talonul. Am trecut pe langa 2-3 echipaje de politie, dar ... in relanti si cu ambreiajul strans, altfel la cea mai mica smucitura a acceleratiei, se dezlantuie furtuna ..... si da, trage altfel ! :laugh:

La un drum mai lung cred ca-mi trebuiesc dopuri de urechi, altfel sunt mancat !

 

arata bine toba. lasa ca dupa 100-200km, si cu sunetul t-e vei obisnui. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca are scanteie inseamna ca nu e de vina releul de incarcare. Eventual CDI-ul.

 

sal,

 

cred ca pana la urma problema e la bobinele de la magnetou :D(. anul trecut cand am luat-o am pus alta placa cu bobine si se pare ca anul asta au cedat :laugh:

Am dat comanda la un preten sa imi faca un sistem care sa nu mai foloseasca magentoul si sa se alimenteze de pe baterie. mai nasol e ca nu ma mai pot plimba vreo 2 saptamani da cred ca pot trece si peste asta.

 

Asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut rost de un db-killer, de la o toba Gianelli care intamplator se potriveste perfect pe toba mea. Sunetul se atenueaza ca la jumatate. O sa-l tin tot timpul sub sa si il montez cand este cazul: noaptea sau cand plec cu sotia in ture mai lungi, altfel imi place la nebunie bubuiala tobei.

Chiar a'seara am dat mobra unui amic sa faca cateva ture ca sa aflu si eu (ca ,,spectator") cam ce simt cei de pe trotuar, atunci cand trece mobra pe langa ei.

Efectul este de-a dreptul ..... apocaliptic ! :laugh: Cand vii in gaz constant, prima data percepi o ,,duduiala subsonica" - de zici ca vine cutremurul, o frecventa super joasa si nu stii de unde vine sunetul, insa de cum incepi sa accelerezi zici ca incepe sa trazneasca, de parca te prinde ploaia. Barem intre ,,betoanele" din oras efectul este devastator ! Cand ies eu la plimbare, ma stie toata lumea !

________________________________________________________________________________________________________________________

 

Altfel, mai ,,ezista" o problema ! Dupa montarea noii tobe se intampla ceva ciudat cu motorul. De exemplu cand stau la semafor (la relanti) motorul se opreste brusc. La actionarea butonului de start porneste instantaneu, insa este jenant ca de cate ori reduc viteza si strang ambreiajul (motorul revenind la turatia de relanti) sa mi se opreasca motorul. Nu am idee ce se intampla ?! Facea si inainte, insa foarte, foarte rar si nu ma deranja, insa de cum am montat toba asta face extrem de des, altfel motorul trage de rupe ... nu-l mai recunosc !

Este posibil sa se fi schimbat parametrii de functionare ai carburatiei ?!?! Este posibil ca filtrul de aer sa fie imbacsit ?!?! Este posibil sa fi miscat vre'o conexiune electrica la demontarea vechiului esapament, cand a trebuit sa desfac CDI-ul de la locul lui ?!?! ... nu-mi dau seama, dar pe seara ii voi face o inspectie amanuntita. Voi incepe cu filtrul de aer. O sa il dau jos si o sa ma plimb putin asa sa vad daca se mai opreste.

Altfel, cum am mai spus ... motoreta merge exemplar !

 

Orice sugestie in sensul asta imi poate fi de folos !

 

Cu respect !

@petrica :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Altfel, mai ,,ezista" o problema ! Dupa montarea noii tobe se intampla ceva ciudat cu motorul. De exemplu cand stau la semafor (la relanti) motorul se opreste brusc. La actionarea butonului de start porneste instantaneu, insa este jenant ca de cate ori reduc viteza si strang ambreiajul (motorul revenind la turatia de relanti) sa mi se opreasca motorul. Nu am idee ce se intampla ?! Facea si inainte, insa foarte, foarte rar si nu ma deranja, insa de cum am montat toba asta face extrem de des, altfel motorul trage de rupe ... nu-l mai recunosc !

Este posibil sa se fi schimbat parametrii de functionare ai carburatiei ?!?!

 

Asa facea al meu cand aveam amestecul foarte sarac. Am reglat sa dea putin mai multa benzina si n-am mai avut probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa facea al meu cand aveam amestecul foarte sarac. Am reglat sa dea putin mai multa benzina si n-am mai avut probleme.

 

 

salut,

aceeasi problema am avut-o si eu dupa ce i-am schimbat toba si s-a rezolvat la fel..incearca in prima faza asa si daca nu merge apuca-te de surubarit.

 

asteptam un filmulet :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

aceeasi problema am avut-o si eu dupa ce i-am schimbat toba si s-a rezolvat la fel..incearca in prima faza asa si daca nu merge apuca-te de surubarit.

 

asteptam un filmulet :D

 

Tocmai am fost la garaj si am adus mobra la birou. Am demontat filtrul de aer ca sa vad cum merge ....... acelasi rahat !

Acum cu amestecul asta sarac, eu oricum am acele de dozaj saltate la maxim, as mai umbla putin la suruburile de aer, insa la unul dintre carburatoare acel surub este sigilat printr-un dop, care nu-mi dau seama de ce natura este....dopul.

Acum dupa ce i-am dat filtrul de aer jos, parca face si mai des ..... ma enerveaza rau de tot, deja ! :laugh:

Editat de petrica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are amestec sarac. Dand jos filtrul de aer i-ai dat si mai mult aer. Chestia e ca, raportul aer/benzina se regleaza in primul rand din cuie, si zici ca le ai ridicate la maxim.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Altfel, mai ,,ezista" o problema ! Dupa montarea noii tobe se intampla ceva ciudat cu motorul. De exemplu cand stau la semafor (la relanti) motorul se opreste brusc. La actionarea butonului de start porneste instantaneu, insa este jenant ca de cate ori reduc viteza si strang ambreiajul (motorul revenind la turatia de relanti) sa mi se opreasca motorul. Nu am idee ce se intampla ?! Facea si inainte, insa foarte, foarte rar si nu ma deranja, insa de cum am montat toba asta face extrem de des, altfel motorul trage de rupe ... nu-l mai recunosc !

Este posibil sa se fi schimbat parametrii de functionare ai carburatiei ?!?! Este posibil ca filtrul de aer sa fie imbacsit ?!?! Este posibil sa fi miscat vre'o conexiune electrica la demontarea vechiului esapament, cand a trebuit sa desfac CDI-ul de la locul lui ?!?! ... nu-mi dau seama, dar pe seara ii voi face o inspectie amanuntita. Voi incepe cu filtrul de aer. O sa il dau jos si o sa ma plimb putin asa sa vad daca se mai opreste.

Altfel, cum am mai spus ... motoreta merge exemplar !

 

Orice sugestie in sensul asta imi poate fi de folos !

 

Cu respect !

@petrica :D

 

 

Pai verifica mufa aia de la CDI, verifica/curata filtrul de aer si, apoi, mai regleaza jiclorul de relanti (aerul). I-o trebui alta pozitie cu toba noua. Reglarea amestecului va afecta alimentarea motorului in mers, cu acceleratia deschisa. Mersul la relanti se regleaza din surubul jiclorului de relanti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are amestec sarac. Dand jos filtrul de aer i-ai dat si mai mult aer. Chestia e ca, raportul aer/benzina se regleaza in primul rand din cuie, si zici ca le ai ridicate la maxim.

 

Din ce scrii tu, sa inteleg ca nu mai am de unde sa imbogatesc amestecul ?!?! :D

 

Mesaj completat

Pai verifica mufa aia de la CDI, verifica/curata filtrul de aer si, apoi, mai regleaza jiclorul de relanti (aerul). I-o trebui alta pozitie cu toba noua. Reglarea amestecului va afecta alimentarea motorului in mers, cu acceleratia deschisa. Mersul la relanti se regleaza din surubul jiclorului de relanti.

 

M-am tot jucat la surubul de relanti. Sta fix la 1300rot/min si brusc se opreste !

Deja suspectez bujiile ! Este posibil ca una dintre ele sa faca figuri ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
  • Kristian K pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...