Sari la conținut

Suzuki DR 600/650/ Big 750/800


Postări Recomandate

Joc mic la supape evacuare = arderea supapelor? Care ar fi explicatia? Jocul mai mare la supapele de evacuare se recomanda din cauza faptului ca supapele se dilata mai mult, fiind maturate de gazele arse si fierbinti. Un joc mai mic ar face ca supapele sa nu mai inchida bine, pierzandu-se compresia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Joc mic la supape evacuare = arderea supapelor? Care ar fi explicatia? Jocul mai mare la supapele de evacuare se recomanda din cauza faptului ca supapele se dilata mai mult, fiind maturate de gazele arse si fierbinti. Un joc mai mic ar face ca supapele sa nu mai inchida bine, pierzandu-se compresia.

da,se ard pt ca nu au timp necesar sa se atinga destul de chiuloasa timp in care ea se raceste ..si ramine in flacara ...o supapa de admisie strinsa iti da rateu in galerie admisiei asta daca porneste motorul ca de obicei o admisie strinsa face pornirea greoaie

o sup de evacuare strinsa sau arsa face ca motorul sa porneasca cam aproape de normal dar relantiul e nesigur,fara vlaga iar daca e strinsa dar nearsa motorul porneste normal dar la cald/fierbinte motorul chiar se opreste cind se mai raceste merge iar bine pina se incinge.

 

la motoreta mea,de frica,stiind ce stricaciuni poate face un joc mic la supape ,le-am reglat babeste.am incins motorul tare ,cam cit am crezut eu,am desfacut repede capacele de vizitare si am facut reglajele astfel incit suruburile de reglaj abia sa atinga supapa.dupa aceea am masurat jocurile la rece,a doua zi.jocurile sunt mult mai mari decit zice manualul si chiar asa nu se aude nici un zgomot tipic de culbutori nici la rece nici la cald.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai normal ca se opreste la cald daca jocul la evacuare e prea mic. Supapa numai inchide. Pierzi compresia. E logica si treaba cu lipitul de chiulasa = racire mai buna a supapei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor de pe acest forum in primul rand!

 

Si acum:

As vrea sa imi cumpar o motocicleta, ma atrage DR 350. Am gasit una care imi place. Am 1,76 si 68kg. Am vazut pe acest topic ca sunt foarte multi care au DR 650 si care iasa cu ele offroad. La prima vedere pare o motocicleta grea. As prefera o moto mai usoara si cu mai putina putere decat una mai grea dar mai puternica (offroad). Ce imi recomandati? 350 sau 650? As vrea sa o folosesc offroad. In special ma intereseaza parerea celor care au incercat si 350, si 650, si au simtit diferenta. Ma mira faptul ca nu sunt mai multi cu 350, sau poate nu au postat...

 

Am o motocicleta Cagiva W16 600 care in specificatii se spune ca are 155kg fara fluide si care mi se pare grea offroad. Din nefericire am probleme la motor la ea si nu gasesc piese. As vrea sa imi iau alta. Ma intereseaza daca la DR 350/650 se gasesc piese (din ce am vazut pe acest topic se gasesc), sa nu patesc ca si cu Cagiva, sa ma uit la ea ca nu am ce-i face, ca nu se mai fac piese nici originale si nici aftermarket :) (cu greu am gasit o garnitura de chiuloasa la pretul modic de 293RON).

 

La ce sa ma uit in special la DR 350 inainte de a-l cumpara? Weekend-ul asta o sa o vad.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva unde se poate umple cu azot rezervorul de la amortizorul spate? Ma gandesc sa-i schimb si simeringul si garnitura si trebuie sa-l golesc.

 

Referitor la supape eu am avut o problema cu T-ul de pe magneto. L-am aliniat si am reglat supapele si am pornit foarte greu motorul dupa. Si facea un zgomot foarte mare. Am realiniat din nou T-ul si colbutorii aveau joc foarte mare. E posibil ca magneto-ul sa faca doua ture pentru o glisare completa a pistonului? Prima oara cand am aliniat T-ul nu aveam joc deloc la colbutori, Defapt presau destul de mult supapele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CIudat . Nu am reglat nicodata taketi cu ajutorul gaurilor din capac :) In afara de gresala de a regla la 0,8 si 1,3 , motiv pentru care probail imi uda prea rau bujia . Eu reglam cu surubelnita pe la gaura bujiei :)) si vedeam cand sunt atacate supapele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fi mai explicit: vrei sa spui ca nu reglai culbutorii (nu exista tacheti) niciodata folosindu-te de gaura din capacul lateral al motorului pentru gasirea punctului mort superior, anume atunci cand in dreptul gaurii/ferestrei aparea semnul T. Gaseai punctul mort superior desuruband bujia si bagand o surubelnita in locul ei. Invarteai motorul pana cand surubelnita iesea cel mai mult, impinsa fiind de piston. Alegeai unul dintre cele doua puncte superioare in functie de cum vedeai ca sunt actionate supapele de catre culbutori, anume punctul mort superior in care nici una dintre supape nu este actionata.

Asta asa, ca sa inteleaga lumea....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La asta ma refeream :) ( pare mai complicat , dar nu stiu din ce motiv mie lene sa desfac suruburile alea din capac )

in legatura cu ce am zis , pentru inceput (Prima pornire) oare afecteaza ca am culbutorii la 1 mm ??? adica teoretic e jocu mai mare si sunt actionate mai putin supapele . Sa le reglez iar dupa pornire sau acum ?

Motivul pentru care am incurcat eu reglajele este pentru ca nici nu aveam pe lera 0.08 . La mine incepe de la 0.10mm si mergea pana la 1.5mm parca. (probabil e pentru motoare mai mari)

Editat de Ivanica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil la un Iveco de 16T reglajele supapelor sunt de genul 1.5mm, dar la motorete respecta manualul si regleaza supapele la 0.1mm. Firul de par. Seturile de lere pornesc de la 0.05mm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La asta ma refeream :) ( pare mai complicat , dar nu stiu din ce motiv mie lene sa desfac suruburile alea din capac )

in legatura cu ce am zis , pentru inceput (Prima pornire) oare afecteaza ca am culbutorii la 1 mm ??? adica teoretic e jocu mai mare si sunt actionate mai putin supapele . Sa le reglez iar dupa pornire sau acum ?

Motivul pentru care am incurcat eu reglajele este pentru ca nici nu aveam pe lera 0.08 . La mine incepe de la 0.10mm si mergea pana la 1.5mm parca. (probabil e pentru motoare mai mari)

 

Eu am reglat gresit supapele si aveam distanta dintre colbutori si supape foarte mare. Am reusit foarte greu sa pornesc motocicleta iar electromotorul tragea curent la greu direct din bateria de masina. Aveam cabluri groase care se incingeau bine si abia invartea motorul. Banuiesc ca era presiune prea mare fiindca supapele nu se deschideau la timp. Am fortat aprinderea cu spray de curatat placute direct in cutia de aer si-a pornit dar facea un zgomot infernal. Asa m-am prins ca nu am reglat bine distanta la supape :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Credeti ca este posibil sa se fi dereglat aprinderea electronica ??? Adica sa fi fugit 2 mm volanta de pe ambielaj care acopera aprinderea. Aprinderea mea e dereglata sigur , dar mi se pare putin ciudat sa fi fugit din degajarea aia . Are o pana acolo pe axul centra si ma gandesc ca poate de acolo s-a schimbat punctul de scanteie. ??? Motorul e pus la punct bine .

Ati auzit de asa ceva ?



Edit : Stiti cumva pe cineva de incredere in Bucuresti sa imi verifice aprinderea ??? Nr tel ? poate un pret ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aprinderea este electronica, iar magneto-ul sigur nu s-a miscat datorita panei. Surubul care-l tine trebuie strans tare, pe la 160NM parca, e cel mai puternic strans surub din toata motoreta.

Mai degraba asigura-te ca ai reglat lantul perfect! Poate e o za mai inainte sau inapoi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La asta ma gandeam Sarpe.

Eu stiu ca am pus la punct motoru , si are cdi nou . Poate cei care au mai reparat motorul acum 5 ani au facut o gresala ,-daca pana nu e originala , putin mai subtire sau uzata .

Daca dau rotoru jos , trebuie sa dau si lantu de la balansiere ?

Editat de Ivanica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se poate spune si asa. ideea e ca am avut arcuri progresive si mai rau au facut. au facut fata atat de tare incat dupa 15minute de coclauri ma dureau mainile.

acum vreau sa pun arcuri in functie de greutatea mea. multam'

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se poate spune si asa. ideea e ca am avut arcuri progresive si mai rau au facut. au facut fata atat de tare incat dupa 15minute de coclauri ma dureau mainile.

acum vreau sa pun arcuri in functie de greutatea mea. multam'

http://www.sonicsprings.com/catalog/

ce progresive ai avut?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu, dar nu cred ca o sa fie diferenta mare tinand cont ca arcurile standard sunt gandite ptr un rider de 70-75kg (de la goagle citire) iar eu am spre 100kg + ca se mai adauga si trecerea anilor. de asta vreau sa le schimb. e drept ca mai e si varianta in care ii pun niste distantiere + ce ai zis tu...dar parca nu suna bine. multam'

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...