Sari la conținut

Suzuki DR 600/650/ Big 750/800


Postări Recomandate

Probabil la un Iveco de 16T reglajele supapelor sunt de genul 1.5mm, dar la motorete respecta manualul si regleaza supapele la 0.1mm. Firul de par. Seturile de lere pornesc de la 0.05mm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

La asta ma refeream :) ( pare mai complicat , dar nu stiu din ce motiv mie lene sa desfac suruburile alea din capac )

in legatura cu ce am zis , pentru inceput (Prima pornire) oare afecteaza ca am culbutorii la 1 mm ??? adica teoretic e jocu mai mare si sunt actionate mai putin supapele . Sa le reglez iar dupa pornire sau acum ?

Motivul pentru care am incurcat eu reglajele este pentru ca nici nu aveam pe lera 0.08 . La mine incepe de la 0.10mm si mergea pana la 1.5mm parca. (probabil e pentru motoare mai mari)

 

Eu am reglat gresit supapele si aveam distanta dintre colbutori si supape foarte mare. Am reusit foarte greu sa pornesc motocicleta iar electromotorul tragea curent la greu direct din bateria de masina. Aveam cabluri groase care se incingeau bine si abia invartea motorul. Banuiesc ca era presiune prea mare fiindca supapele nu se deschideau la timp. Am fortat aprinderea cu spray de curatat placute direct in cutia de aer si-a pornit dar facea un zgomot infernal. Asa m-am prins ca nu am reglat bine distanta la supape :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Credeti ca este posibil sa se fi dereglat aprinderea electronica ??? Adica sa fi fugit 2 mm volanta de pe ambielaj care acopera aprinderea. Aprinderea mea e dereglata sigur , dar mi se pare putin ciudat sa fi fugit din degajarea aia . Are o pana acolo pe axul centra si ma gandesc ca poate de acolo s-a schimbat punctul de scanteie. ??? Motorul e pus la punct bine .

Ati auzit de asa ceva ?



Edit : Stiti cumva pe cineva de incredere in Bucuresti sa imi verifice aprinderea ??? Nr tel ? poate un pret ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aprinderea este electronica, iar magneto-ul sigur nu s-a miscat datorita panei. Surubul care-l tine trebuie strans tare, pe la 160NM parca, e cel mai puternic strans surub din toata motoreta.

Mai degraba asigura-te ca ai reglat lantul perfect! Poate e o za mai inainte sau inapoi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La asta ma gandeam Sarpe.

Eu stiu ca am pus la punct motoru , si are cdi nou . Poate cei care au mai reparat motorul acum 5 ani au facut o gresala ,-daca pana nu e originala , putin mai subtire sau uzata .

Daca dau rotoru jos , trebuie sa dau si lantu de la balansiere ?

Editat de Ivanica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se poate spune si asa. ideea e ca am avut arcuri progresive si mai rau au facut. au facut fata atat de tare incat dupa 15minute de coclauri ma dureau mainile.

acum vreau sa pun arcuri in functie de greutatea mea. multam'

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se poate spune si asa. ideea e ca am avut arcuri progresive si mai rau au facut. au facut fata atat de tare incat dupa 15minute de coclauri ma dureau mainile.

acum vreau sa pun arcuri in functie de greutatea mea. multam'

http://www.sonicsprings.com/catalog/

ce progresive ai avut?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu, dar nu cred ca o sa fie diferenta mare tinand cont ca arcurile standard sunt gandite ptr un rider de 70-75kg (de la goagle citire) iar eu am spre 100kg + ca se mai adauga si trecerea anilor. de asta vreau sa le schimb. e drept ca mai e si varianta in care ii pun niste distantiere + ce ai zis tu...dar parca nu suna bine. multam'

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Vreau sa schimb scaritele pentru pasager la DR. Aveti idee unde as putea gasi unele mai ieftine ?

Caut unele cu un grip mai bun ca ii cam aluneca picioarele sotiei de pe ele.

Editat de rideordye
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti trimit eu unele, ca nu le folosesc. Daca vrei, iti dau si prinderile pe cadru(sunt albastre)

Da-mi un PM cu adresa.

Te costa numai transportul si eventual o bere daca ne-om intalni vreodata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut intrebare despre un DR 800 decu nu porneste decat tras am pus si baterie noua motorul proaspat refacut pus la punc e daca nu o sa fie pus din now intrebarea mea este poate sa fie ceva electri face ceva de genu ca nu poate sa il dea peste cap sau nu e sincronizata scanteia cu invartitu naiba stie un sfat ceva mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aragon , aceeasi problema , :hug: Nu pot sa il dau peste cap. motor facut nou, pus la punct , cdi nou :) , nu da scanteia cand trebuie.

 

Momentan nu am avut timp, dar o sa ii desfac capacul de la balansiere pentru a vedaqe daca a fugit putin volanta (aprinderea) de pe ax . Eu cred ca este uzata sau sparta pana de pe ambielaj si sa mutat punctul de scanteie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand o sa desfac , cred peste o saptamana capacele laterale, ca sa fac garnituri noi si sa imi schimb si ambreiajul, o sa incerc sa fac poze la pozitia volantei cu pistonul sus in PMS . Poate asa te poti cat de cat ghida cum trebuie montata. Din ce am inteles eu volanta nu are ghidaj pe ax, e pe conicitate? Totusi care e rolul penei pe ax, daca nu acela de a bloca. Deci daca ai pana ar trebui sa fie usor de montat volanta exact pe pozitia corecta. Prin urmare nu ar trebui sa existe devieri !

 

Ai incercat cu varianta veche seringa benzina in capul piston ? Poate trage aer fals pe la carter? Imbinatura motorului sa nu fie perfecta ? La fosta motocicleta care avea 2 pistoane in 2 timpi aveam aceeasi problema , honuit. pistoane, segmenti, bolturi noi. Nu pornea deloc. Problema intr-un final a fost ca tragea aer fals pe la garnitura de imbinare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un parbriz de vanzare pentru DR 800 Big, ramas de cand aveam asa ceva !

Cine vrea asa ceva PM, sau 0762 774 987 - Petrica

... 300 lei vreau pe el, exclusiv taxele de transport

post-10224-0-02469400-1366003837_thumb.jpg

post-10224-0-74855000-1366003863_thumb.jpg

post-10224-0-56242000-1366003893_thumb.jpg

post-10224-0-49136900-1366003940_thumb.jpg

post-10224-0-64684500-1366003968_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Afecteaza daca trage aer de afara pe la imbinarea carburator - chiulasa. La fel ca la 2T daca trage aer de afara pe la imbinarea carburator - cilindru :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
  • Kristian K pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...