Sari la conținut

Suzuki DR 600/650/ Big 750/800


Postări Recomandate

In poza, siguranta de pe cui pare montata foarte jos, ceea ce face ca acul sa stea mai sus si sa ai amestec bogat. Adica pe dos fata de ce ai zis tu. Si da, manifestarile descrise de tine ai legatura cu reglarea carburatiei.

Epuratorul de gaze are rol de a directiona gazele emanate de uleiul din motor catre airbox pentru a nu polua atmosfera. Nu are treaba cu consumul de ulei decat daca mergi cu ulei mult peste nivelul maxim.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

In poza, siguranta de pe cui pare montata foarte jos, ceea ce face ca acul sa stea mai sus si sa ai amestec bogat. Adica pe dos fata de ce ai zis tu. Si da, manifestarile descrise de tine ai legatura cu reglarea carburatiei.

Epuratorul de gaze are rol de a directiona gazele emanate de uleiul din motor catre airbox pentru a nu polua atmosfera. Nu are treaba cu consumul de ulei decat daca mergi cu ulei mult peste nivelul maxim.

Multumesc, Andrei pentru raspunsuri.

Cum spuneam, poza este una oarecare luata de pe net. Acul meu are clipsul in partea de sus. Care ar fi reglajul optim ? Nu vreau sa ma ridic pe o roata, ci doar sa meaga rotund. Si sa pun neaparat si saiba de jos ?

 

Iar despre epurator, am o poveste interesanta - eu am tot timpul lantul bine uns, chiar daca in 3000km l-am curatat/uns doar o data. Iar in zona pinionului de atac, toate piesele sunt naclaite de ulei. Am descoperit ca furtunasul care goleste uleiul condensat in airbox este crapat pe jumatate chiar in dreptul lantului, si cred ca varsa tot uleiul pe lant, de aici si proprietatile "maintainanceless" ale lantului. Ma gandesc ca daca am tot timpul ulei pe lant, se aduna destul de mult in airbox. Totodata, imi si consuma mult ulei, dar nu scoate fum deloc. Daca imi consuma, sigur nu prea am niciodata prea mult, deci nu ar trebui sa-l condenseze pe epurator. Deci unde se duce uleiul ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia un manual de reparatie pt DR si joaca-te cu reglajele in functie de ce citesti in manual. Atentie la faptul ca inca este frig afara.

Condensul prin epurator nu iti va provoca un consum de ulei foarte mare. Probabil ca mergi cu ulei prea mult. Prima grija a unui motorist e sa-si monitorizeze nivelul de ulei din motor. A doua e presiunea din roti, etc....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o problema dar va descriu exact care e situatia poate au legatura...
Dupa ce am schimbat bujiile care erau pline de funingine cu unele recomandate de producator (NGKdpr9-ea9) am pornit dupa 3 luni mobra rezervorul a avut cam 3-4 litri de benzina in el pe perioada iernii... am mai pus peste inca 5 si i-am dat sa o pornesc.

Bateria pecare o am e cam lesinata si e de 9 AH deci nici o sansa sa o ia la rece... mai ales dupa 3 lui. Am pornit-o legata la masina dupa vreo 5 minute de dat la atuomat (nu in continuu evident) a portnit a dat vreo 4-5 rateuri ca sa afle si vecinii si am lasat-o la relanti cam 10-15 minute. Am oprit-o am lasat-o 5 minute dupa care a pornit pe bateria lesinata am mai lasat-o cam 5 minute si s-a oprit singura (nu stiu de ce) dupa care nu a mai vrut decat la clesti. Am mai lasat-o cam 10 minute dupa care am plecat de la garaj spre casa aproximativ 11km. no problem

 

Azi dimineata am pornit-o cu bateria de la masina s-a incalzit am oprit-o si a luat-o pe baterie... a pornit foarte repede am facut vre-o 3-4 drumuri (cam 35km in total) cu pauza de 2 ore 2 ore jumate intre ele... a pornit de fiecare data ba chiar mi-a murit motorul in intersectie la razoare la fel a pornit imediat.

 

Problema: cam la 400 de metri de casa... a inceput sa se gatuie, sa dea in nas ca si cum ar ramane fara benzina. Am tras pe dreapta am lasat-o putin am dat la automat nimic, inca o data nimic... am mai dat de 2-3 ori si am ramas fara Baterie. Ce sa aiba? Benzina am bagat 5 litri + ce o mai fi fost in rezervor... Am mers pe la 4okm/h intr-a 2-a pe la 4000rpm i-am dat si a 3-a pe unde a fost cazul... refuz sa cred ca am mers 45 de km cu 5 litri + ca se aude benzina in rezervor as putea spune ca destula deoarece face balans destul de mare. Maine am sa mai bag 5 litri si am sa incerc sa o pornesc... Ceva sugestii? Robinetul a fost mereu pe Ress

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, incerc aici sa-ti dau cateva sfaturi si sugestii:

1. motoreta asta-i racita cu ulei si aer deci dupa pornire max 5 min pe loc apoi roiul altfel se va opri singurica ....

2. robinetul de benzina are trei pozitii cu un scop.....deci foloseste-l in consecinta

3. are o varsta iar rezervoarele sunt dintr-o tabla netratata si ruginesc deci ...nici o iarna fara plinul facut ochi

4. verifica cantitarea de rugina din rezervor (dupa ce am achizitionat Big-ul am scos cam doi pumni din fiecare rezervor) care la un moment dat blocheaza "caderea" lichidului catre carburatoare

5. filtrul de benzina, sper ca exista si este curat!

6. goleste carburatoarele succesiv de cateva ori (vezi surubelele alea mici de pe poponeata carb-urilor) daca nu jos cu ele si continuarea cred ca o stii,

7. verifica scanteia mai intai daca exista apoi daca functioneaza cu o singura bujie (trebuie sa o faca) cablajul CDI-ului are o varsta si la fluctuatii mari de temperatura mai face figuri (cunoscatorii stiu de ce)

8.daca nu se rezolva suna un prieten mai priceput,

o seara faina sa ai! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. nu stiam ca se opreste singura.... dar oricum era destul de frig afara iar pe radiatorul de ulei are montat un ventilator de fostul propietar daca acum se opreste la vara ce naiba fac

2. pai nu am avut niciodata destula benzina in rezervor ca sa il trec pe ON

3. stiu dar 30 de litri sunt o gramada de bani si sincer nu am avut posibilitatea sa ii fac plinul

4. m-am uitat in rezervoare si in putinul care se vede nu este rugina desi asta nu inseamna ca nu este pe fundul lor.... nu prea stiu cum sa procedez. eu m-am chinuit sa scot 3 litri de benzina din rezervor

5. are filtru de benzina e foarte mic ma gandesc ca se poate infunda foarte repede... sincer sa fiu nu l-am verificat

6. da... oricum cred ca trebuiesc curatate si apoi reglate cum trebuie

7. de CDI mi-e cel mia frica... am cauta pe net si e cam jumate din cat am dat pe motocicleta :)

8. daca nu la service... sa se chinuie ei :)

 

m-am mai gandit la o nebunie... acu cateva luni am citit pe Advrider ca a mai patit cineva o treaba din asta din cauza pompei de benzina care nu functiona si motocicleta nu mergea decat atunci cand avea mai mult de jumatate de rezervor cand scadea sub un sfert se oprea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai cam 400m mergi cu benzina din carburator. Am patit asta vara o faza amuzanta... I-am dat niste benzina unui prieten si am scos furtunul de la rezervor la carburator sa-i bag cativa L in sticla. Dupa am uitat de el si am plecat cu motorul. Am mers fix 3-400m cu benzina din carb pana s-o oprit si mi-am dat seama.

 

Baga-i macar 10-15L de benzina si incearca dupa. Parca citisem pe ceva topic ca ai umblat pe la instalatia electrica... Daca nu se rezolva doar cu mai multa benzina, verifica toate mufele. S-ar putea sa fi deranjat vreun fir de pe la CDI/bujie si la vibratii nu face contact cum trebuie.

 

LE. Nu te speria de CDI (sau orice altceva). Monocilindrele in general se repara ieftin. CDI-uri aftermarket gasesti la Ignitech.

Editat de alex_xt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am umblat la releul de la semnalizare... ma duc sa ii scot mufa de la CDI sa ii tau cu niste spray contact si sa iau 5 litri de benzina sa vad daca merge

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am umblat la releul de la semnalizare... ma duc sa ii scot mufa de la CDI sa ii tau cu niste spray contact si sa iau 5 litri de benzina sa vad daca merge

 

Inainte sa te complici vezi daca scanteieste. Odata pornit, mai ales ca ai mers ceva cu el, chiar daca se opreste ar trebui sa o porneasca imediat cum invarte demarorul. Daca nu vrea, nu ai benzina sau scanteie ok.

Editat de alex_xt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca un + care am impresia ca duce la CDI se mai tinea in 3 firicele... azi dimineata cand am scos toate mufele sa le dau cu spray contact cand am pus mana pe el sa scot mufa s-a rupt de tot... firul era dat dupa surubul de la releul de pornire si prins cu piulita... trebuie sa caut un papuc sa ii pun ca sa nu mai am probleme

 

Azi am strans si evacuarea... din cauza virbratiilor unu din cele 2 suruburi de flansa cu care vine prinsa s-a desfacut si a cazut... l-am inlocuit si acum parca merge mai frumos... nu mai da raterui sa ca sa trezesc vecini si parca inainte imi dadea si putin fum negru... acum e in regula ma gandesc ca influenta negativ fanta aia dintre chiuloasa si esapament

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum vad ca lumea a inceput sa se dezmorteasca pe forum, mai arunc niste intrebari.

In manualul de service scrie ca la 6000 km (La modelul meu, DR 650 RSM sau SP42A) sa se verifice jocul culbutorilor si sa se stranga la cuplu cele 4 suruburi in cruce care tin ciuloasa de cilindru, precum si suruburile care strang cilindrul pe blocul motor.

Voi faceti lucru asta atata de des ? Pentru asta, trebuie sa desfac capacul chiuloasei, apoi sa-l pun la loc cu garnitura lichida de fiecare data.

Asta toamna am schimbat axul cu came, culbutorii si axele culbutorilor. Le-am pus de noi si au costat jumatate din cat am dat pe toata motocicleta. Credeti ca ar fi bine sa le fac o verificare/restrangere acum, dupa app. 1000km ? Nu as vrea sa le schimb prea repede.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Am o problema, imi lipsesc plasticele laterale la DR650SE si nu gasesc pe nicaieri second. Daca stiti pe cineva care se ocupa cu plastice second de enduro dati un mesaj privat va rog. Noi costa cat un motor la mana a doua :( Pe ebay nu gasesc decat pentru modele mai vechi de '96



Cum vad ca lumea a inceput sa se dezmorteasca pe forum, mai arunc niste intrebari.

In manualul de service scrie ca la 6000 km (La modelul meu, DR 650 RSM sau SP42A) sa se verifice jocul culbutorilor si sa se stranga la cuplu cele 4 suruburi in cruce care tin ciuloasa de cilindru, precum si suruburile care strang cilindrul pe blocul motor.

Voi faceti lucru asta atata de des ? Pentru asta, trebuie sa desfac capacul chiuloasei, apoi sa-l pun la loc cu garnitura lichida de fiecare data.

Asta toamna am schimbat axul cu came, culbutorii si axele culbutorilor. Le-am pus de noi si au costat jumatate din cat am dat pe toata motocicleta. Credeti ca ar fi bine sa le fac o verificare/restrangere acum, dupa app. 1000km ? Nu as vrea sa le schimb prea repede.

Eu le-as strange pentru siguranta. Pe de alta parte este o garnitura laterala rotunda din plastic (cel putin la dr650se) pe care e recomandat sa o inlocuiesti de fiecare data cand desfaci capacul de sus. Am auzit de cazuri in care a inceput sa curga ulei pe-acolo. Odata pusa ia forma si asa ramane. Am inteles ca nu e bine sa pui nici garnitura lichida in jurul ei. Daca strangi suruburile incearca sa faci rost si de ea, nu ar trebui sa fie scumpa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Colbutori trebuie verificati mai ales daca ai pus noi ar trebuii sa verifici si sa rectifici distanta daca e cazul, chiuloasa trebuie stransa si ea daca ai umblat la ea.



Stie cineva unde gasesc sau unde pot da comanda de un kit de reparatie pentru pompa de benzina?

Editat de Hyena986
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe a mea nu am mai pornit-o iarna aceasta. In toamna am spalat-o bine, am bagat-o in depozit, i-am scos benzina din carburator si bateria, am invelit-o bine cu husa.

 

Oare peste o luna cand ma voi duce la ea sa o pornesc, sa ii dau jos rezervorul si o bujie si sa ii imping vreo 10g de ulei pt amestec sa ii dau la pedala sa se unga putin pistonul si cilindru si dupa aia sa ii pun bujia si sa o pornesc ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am montat motorul , am pregatit tot ce se putea si sunt dezamagit rau :-L Nu am reusit sa o pornesc :( Se simte ca are compresie mare , am scanteie si benzina , Nu stiu ce ........... mai vrea , ca m-am saturat de ea :)

( cred ca e ceva din aprindere sau din instalatia electrica la care au umblat niste tampiti de au facut fire varza / cdi nu mai are nici un papuc , toate sunt legate direct)

Mai incerc zilele astea , ca m-a prins noaptea azi si am avut probleme si cu articulatiile.

Orice sfat ma poate ajuta. Multumesc

Numai Bine

 

PS: Nu cred ca e neaparat nevoie sa ii bagi ulei , ca doar nu rugineste asa repede . Dupa 2 ,3 pedale se unge singur .

post-71111-0-86165600-1362513199_thumb.jpg

post-71111-0-16693800-1362513212_thumb.jpg

Editat de Ivanica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Pai eu iti recomand namol, cat mai mult namol. Pentru articulatii, bineinteles. Cat priveste mobra, poate te gandesti sa-i pui la punct instalatia electrica. Cu papuci, mufe si alte alea. Ca la Iveco, stii tu... Sa fie treaba treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..incearca varianta cu seringa cu benzina direct in capul pistonului sa vezi cum se comporta, daca porneste sau nu. Unele bujii dau scanteia afara, dar cand sunt montate nu mai stiu de ea. Pornirea se face la pedala sau cu electromotor ? Poate pierzi compresie. Ca sa iti faci o ideie ; am 100kg si daca nu ii trag decompresorul la a mea, nu pot da la pedala, raman suspendat. Verifica putin admisia si evacuarea la supape. Fostul proprietar se plangea de actuala motocicleta ,proprietate personala, ca il dor bucile de cat ii da la pedala si nu stie ce sa ii mai faca. Bineinteles ca dupa ce am cumparat-o am depistat ca supapele erau prea stranse prin urmare, canci pornire usoara. Isi tragea palme cand i-am aratat cum pornea Dr la a treia pedala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am gandit la posibilitatea ca bujia sa aiba scanteie afara si in cilindru nu. Compresie are si dupa 20 de pedale , bujia e deja uda (benzina). Revin la varianta initiala ca e o problema cu aprinderea , nu cred ca e la punct. Fara decompresor nu am nici ce-a mai mica sansa sa il invart , iar cu el tras simt ca nu am forta sa dau motoru peste cap. Cred ca scanteia vine dupa ce s-a facut compresia si nu se poate da peste cap --- tinde sa arunce pistonu inapoi. :(

O sa desfac iar capacu la balansiere sa vad dac e vreo problema cu volanta de la aprindere .A zis cineva ca e posibil sa se fi subtiat pana de la ax si sa se dereglat putin scanteia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fain tare cricul ala central. Este facut de tine sau cumparat pe original ? Ai posibilitatea sa imi faci o poza de model te rog cu el, caci vreau in primavara asta sa imi confectionez unul.

 

M-am saturat cand am de lucrat la roata fata sau spate sa tot confectionez suporti de ridicare (caramizi una peste alta :)) ). Multumesc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poti sa imi spui ce marca sunt Trw sau Ebc ? Sunt impreuna cu discurile metalice , alea ce vin intre ele ? Oare pt dr 650 rs 1990 sunt compatibile?

Editat de irinel2006
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m-am mai gandit la o nebunie... acu cateva luni am citit pe Advrider ca a mai patit cineva o treaba din asta din cauza pompei de benzina care nu functiona si motocicleta nu mergea decat atunci cand avea mai mult de jumatate de rezervor cand scadea sub un sfert se oprea...

 

Nu e pompa de benzina... am masurat azi sa vad daca trage benzina si pe la 3000 rpm imi indica 5 inch Hg (~0.17bari) eu zic ca e ok

post-71041-0-36454400-1363044857_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
  • Kristian K pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...