Sari la conținut

Suzuki DR 600/650/ Big 750/800


Postări Recomandate

cdi nu cred ca e pt ca ii porneste .. poate e un releu de protectie, desi din poze greu se observa, cand le maresc, pozele sunt foarte neclare....

 

Ai spus ca nu ai curent deloc. Din cate stiu sunt doua circuite pe dr. Cel de la lumini nu are legatura cu pornirea. Cel putin asa e la mine. Pot porni motorul fara baterie, dar nu e indicat sa folosesc semnalizarile farul sa nu solicit "magnetoul"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

WOW bine zis. NU PORNITI MOTORETA FARA BATERIE

Esita sanse foarte mari sa prajiti instalatia. L-a mine a durat doar 5 minute. Am vrut sa verific daca merge faru , semnalizarea , clanxonu in acelasi timp (fara baterie) si au pocnit toate.A trebui sa schimb releu de semnalizare si becurile . Ciudat ca siguranta parca era inca buna :))

 

Chiar daca bateria e moarta , curentul trece prin ea si se stabilizeaza.

Editat de Ivanica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

RaduCod :

 

http://www.pro-bike.ro/forums/topic/79646-reconditionare-suzuki-dr-650-rs/

 

Nu vreau sa ma dau artist, am fost gresit poate interpretat. Se pot observa unele improvizatii nepericuloase, precum si unele imbunatatiri aduse.

 

 

Uite o informatie super de utila pentru unii cu putini bani dar cu rezultate uriase. Reconditionarea amortizorului spate...totul facut cu 23 ron Gasiti informatiile pe topicul meu.

 

Se poate numi o improvizatie care dureaza din 2011....

 

"vezi sa nu te "zgirii" in maneta ta de soc. Cel original e plastic , nu ? "

 

:))) buna asta...dupa cum observi are si ala manson din plastic.

 

Nu am sustinut ca acele componente super de uzate trebuiesc mascate, daca ai urmari topicul reconditionare suzuki dr 650 rs de pe celalalt site ai vedea ca am cam inlocuit tot ce era uzat :

 

Cauciucuri in primul rand- ca sa nu imi rup coarnele....si pe astea le-am pus noi;

 

Ulei schimbat cu filtru in fiecare an;

Discuri ambreiaj,

placute de frana

lant distributie....

 

si multe altele....

 

deci...cum sustineai : e o "proasta interpretare" :)))))))))))) din partea unora

 

ps: treaba aia cu reglatul aerului era asa mai mult ca o metafora, nu o lua la propriu....

 

10 roni a costat totul....cu tot cu ciocanul de lipit pus in priza.... munca mea e gratis- il consider un hobby, la urma urmei asta e motociclismul nu? Un hobby...

intradevar, eu gresesc si tu ai dreptate !

BAFTA

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ciudat ca siguranta parca era inca buna :))

Pai a fost cea mai buna. Alea proaste se puscau :laugh:

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... ca tot veni vorba de manualul de reparatie in care se scriu chestii orientative, ce ai tu in mina este unitatea de control a decompresorului. cap5-9 din manual.

 

ser_ser9, daca nu ai manualul da-mi PM. acolo iti spune ce si cum trebuie sa verifici ca sa vezi daca problem ae acolo sau in conectica etc.

 

poza lui

http://www.cmsnl.com/dr750-1988-suj_model13271/control-unit-decomp_3291044b00/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intradevar, eu gresesc si tu ai dreptate !

BAFTA

ti-am urmat sfatul si ti-am urmarit "reconditionarea" destul de atent. Sincer nu vreau sa ma cert cu tine si nici sa abuzez de forum, poate odata, la o bere...

Oricum te laud pentru ca vrei sa repari si esti indeminatic, cu siguranta mai mult decit multi mototciclisti, dar e pacat ca nu ai pornit cu dreptul. Asta e opinia mea !

 

Radu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sper ca ti-ai dat seama ca nu vroiam sa intru in polemica cu tine, imi stiu greselile. Adevarul e ca eu am descoperit manualul destul de tarziu, nu mi-e rusine sa recunosc. La vremea aia nici nu stiam ca exista asa ceva. Mai tarziu dupa ce m-am trezit si eu, am pus bani deoparte mi-am cumparat si eu ca tot omul o cheie dinamometrica, am luat la rasfoit manualul in format pdf, m-am documentat.

 

iti dau 100% dreptate cu pornirea cu stangu, dar sa speram ca asa nu " se vor prinde farmecele". :))

Usor, usor mi-am facut rost de scule, bunisoare cu care sa imi pot rezolva problemele.

 

Apreciez sincer postarile tale, pentru ca toti avem de invatat. Asta iarna era cam amortit topicul, razlet 1, 2 postau. Mi-a placut si ce a facut Ivanica, curaj mare. Sa speram ca ii da si el de capat ca vad ca a muncit mult.

 

Cam intampina si el aceleasi probleme avute de mine in trecut, banii..

 

 

ti-am urmat sfatul si ti-am urmarit "reconditionarea" destul de atent. Sincer nu vreau sa ma cert cu tine si nici sa abuzez de forum, poate odata, la o bere...

Oricum te laud pentru ca vrei sa repari si esti indeminatic, cu siguranta mai mult decit multi mototciclisti, dar e pacat ca nu ai pornit cu dreptul. Asta e opinia mea !

 

Radu

Editat de irinel2006
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... ca tot veni vorba de manualul de reparatie in care se scriu chestii orientative, ce ai tu in mina este unitatea de control a decompresorului. cap5-9 din manual.

 

ser_ser9, daca nu ai manualul da-mi PM. acolo iti spune ce si cum trebuie sa verifici ca sa vezi daca problem ae acolo sau in conectica etc.

 

poza lui

http://www.cmsnl.com/dr750-1988-suj_model13271/control-unit-decomp_3291044b00/

Si ce face unitatea asta de control a decompresorului?

Ce serie are? Cum o comand?

Din cauza ei, ca e rupta, nu se opreste motorul din buton?

Editat de ser_ser9
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se poate folosi si google translate totusi . Chiar daca face multe greseli iti poti da seama cat de cat despre ce este vorba . Eu am tradus destul din Germana in Romana

 

Nasol rau : E dus circuitul , dar sunt persoane care il pot repara , daca nu gasesti sa cumperi piesa.

 

Multumesc Irinel :D . Diferenta la mine e ca am absolut toate sculele posibile, dar nu prea le pot folosi , pentru ca taicamiu crede ca am inca 19 ani :)) Ma rog am 19 jumate , dar stiu sa le folosesc pe toate si totusi el ma tot toaca la cap sa imi explice tot felul experiente ale lui.

Editat de Ivanica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adevarul ca pasiunea mi-a venit de cand reparam cu el motoarele de TV-eu la 6 ani si tot atunci am vazut cum se face un motor praf in cateva secunde S-a rupt cureau a sarit de la punct , au dat supapele in pistoane , s-a rupt axa cu came si vibrochenu in 2 si s-a crapat motoru Credetima mai rau de atat nu se poate . Sa vezi un motor din care nu mai poti salva absolut nimic :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai PM

 

Releul este un fel de unitate de control decompresor. Gestioneaza daca ai tras cablul decompresor si daca cricul lateral este lasat astfel ca poti sau nu sa pornesti de la buton.

Si anume, daca ai cricul jos si esti inviteza sau daca n-ai tras de decompresor, decupleaza butonul de pornire.

 

In PM ti-am scris cum sa-l suntezi, DAR este obligatoriu sa remediezi probelma pentru ca este periculos sa mergi/pornesti cu cricul jos.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

HEHe....furtuna afara...furta si pe forum. Eu cred ca amandoi aveti dreptate.....motociclismul e un hoby destul de scump....iar reparatiile ar trebuii facute cu piese noi de origine ca in manual.....problema e ca de multe ori nu prea mai ai de unde sa le procuri si atunci apelezi la improvizati. Oricum am un respect deosebit pentru ambii useri (raducod si irinel2006), se vede cand cei ce scriu au habar despre ce e vorba, iar in cazul asta clar ambii useri au citit manualul si sau murdarit pe maini reparparand la trotinete....doar ca o fac un pic diferit. STIMA

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am probat azi mobra cu un Cdi Suzuki dr 250 , se potriveste la mufe , da scanteie foarte puternica , dar are alt avans , deci tot nu a pornit.

:hug: O faza tare am tinut bujia in mana si cand am dat la pedala mi-o zburat bujia din mana, credeam ca sunt 12 volti , dar a fost mult mai puternic . Ma durea clavicula dupa. :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu ai lucrat Duminica si te mai miri ca te-a scuturat curentul ?

 

E si normal sa te fii scuturat bine, pentru ca rolul bobinei de inductie care e ?

 

Eu zic sa te mai uiti si pe celelalt site ca au baietii motoare la dezmembrari, poate ai norocul de a nimeni modelul pt tipul tau de motor.

 

Ca veni vorba de improvizatii : :nono: e mai bine aici, sa pui exact ce ii trebuie.

 

Am vazut in trecut o jawa 350 modificata cu motor suzuki de 250, dar la care tot asa avea adaptat ceva pe partea de avans. CUm dadea in sarcina cum avea rateuri, plus nu punea in valoarea adevarata putere a motorului

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am probat azi mobra cu un Cdi Suzuki dr 250 , se potriveste la mufe , da scanteie foarte puternica , dar are alt avans , deci tot nu a pornit.

:hug: O faza tare am tinut bujia in mana si cand am dat la pedala mi-o zburat bujia din mana, credeam ca sunt 12 volti , dar a fost mult mai puternic . Ma durea clavicula dupa. :peace:

Nu face confuzie intre voltaj si amperaj. Voltajul este tensiunea iar amperajul este puterea curentului.Daca ai ne-norocul sa faci un scurt intre cabluri cand incerci sa pornesti o masina si te prinde flama poate sa-ti si smulga degetul......Deci nu te juca cu, curentul bazandu-te ca ai12V. Cei drept ca la bujie ai cativa mii de volti.....asta face bobina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voltajul este tensiunea iar amperajul este puterea curentului.

Amperajul nu este puterea curentului. Amperajul este raportul dintre voltaj si ohmaj sau raportul dintre wattaj si voltaj sau radical din raportul dintre wattaj si ohmaj :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Amperajul nu este puterea curentului. Amperajul este raportul dintre voltaj si ohmaj sau raportul dintre wattaj si voltaj sau radical din raportul dintre wattaj si ohmaj :)

Asa l-ai bagat de tot in ceata...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...