Sari la conținut

Suzuki DR 600/650/ Big 750/800


Postări Recomandate

Ba dar ai facut aici tot una :ph34r: io atunci luasem B-ul am dat in continuare si de A.dosaru se cerceteaza..acu incerc sa il scald. nu dezbat subiectu meu eu tiam zis doar sa stai cuminte cu numerele false si fara permis.

 

 

Man perfecta dreptate! Dar cum am Zis NIMIC DE CASTIGAT NIMIC DE PIERDUT '' experienta'' :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Oameni buni am inteles ca daca las benzina pe ON si cand e motorul oprit s-ar putea (daca ai ceva probleme la ea) sa iti curga benzina in baie, sa te trezesti "peste nivel" (partea peste fiind benzina :lol: ) si sa iasa naspa. Asa ca atunci cand opresc motorul, pentru siguranta, tai si benzina. Acuma cu butonul on/off daca il las pe on si cand e motorul oprit are ceva? Imi consuma bateria? De cand am citit aici il las pe off cand opresc motorul dar as vrea sa stiu totusi... :ph34r:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oameni buni am inteles ca daca las benzina pe ON si cand e motorul oprit s-ar putea (daca ai ceva probleme la ea) sa iti curga benzina in baie, sa te trezesti "peste nivel" (partea peste fiind benzina ;) ) si sa iasa naspa. Asa ca atunci cand opresc motorul, pentru siguranta, tai si benzina. Acuma cu butonul on/off daca il las pe on si cand e motorul oprit are ceva? Imi consuma bateria? De cand am citit aici il las pe off cand opresc motorul dar as vrea sa stiu totusi... :wacko:

 

 

 

 

Ce treaba are benzina cu stricatu scanteii? nu intaleg benzina nare niki o treaba cu uleiu inseamna ca supapele sunt duse ca carburatoru ii praf ca nu inchide!! bon partea cu butonu trebe pe off ca lasi circuitu de curent sa mearga ia bornele jos si nu pune contactu numa butonu de off\on poti sa lasi pornele in fine, incearca sal pornesti sa vezi ca porneste ca este curent k la mobra ca ai pedala nu electro motor!! :), pardon ai si electromotor si pedala!! din cate cunosc dar nui bine sal tii pe ON!!

Editat de StreetFighter69
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam de raspunsuri :wacko:. Treaba este ca am electromotor, nu am pedala dar este loc pentru montat asa ceva. Totusi il tin pe off... e mai sigur din ce spui tu.

Faza cu benzina tinuta pe deschis... eu nu am probleme cu asa ceva cu toate ca pana acum tot poe deschis il tineam. Am un prieten care cica mai demult o tinea si el tot asa si s-a trezit cu baia de ulei plina cu benzina. Intradevar cred ca avea problme la carburator. De aceea am zis ca ce-i sigur e sigur si mai bine intorc rotita pe off ca nu ma doare destu' :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu ce sa mai fac ... nu da pic de scanteie.. am mai verificat..pe ici pe colo..dar degeaba ... il astept pe Lupu sa vedem poate ii dam de cap .. poate imi scapa mie ceva si nu imi dau seama... ..in cel mai rau caz am sa caut cdi ..poate e de la el ..tre sa verific cu alt cdi ..sa nu il cumpar degeaba ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu ce sa mai fac ... nu da pic de scanteie.. am mai verificat..pe ici pe colo..dar degeaba ... il astept pe Lupu sa vedem poate ii dam de cap .. poate imi scapa mie ceva si nu imi dau seama... ..in cel mai rau caz am sa caut cdi ..poate e de la el ..tre sa verific cu alt cdi ..sa nu il cumpar degeaba ..

Eu cred ca ai aceeasi problema ca si mine.Din cauza fostului proprietar care a mers fara ulei sau cu el sub nivel sa carbonizat statorul o parte din el.in prima faza nu aveam masa, am legat un fir si dadea ceva scanteie dar foarte foarte slab. cum am schimbat statorul cum mergea la fix.bine al meu era negru jumate si firele desfacute de pe bobine.si eu facusem la fel schimbasem bobina cdi tot si degeaba.Statorul a fost atunci.Apoi am mai avut o problema am desfacut sa intind lantul la balansiere si cand am pus capacu nex scanteie am tot frecat toata instalatia iara statoru il schimbasem din nou, ma gandeam ca l-am fript si pe asta dar nu.Problema era la senzori.Eu am 2 si nu stiu cum sunt legati intre ei dar daca se desfacuse unul.Celalat era legat tot dar cu unul desfacut nu a mers.Cum l-am legat imediat scanteie.Deaia zic trebuie sa verifici si acolo.Oricum daca zici ca ai mers si fara ulei mai mult ca sigur ai fript si tu statorul..Eu chear daca nu le aveam cu electrica mi-am bagat nasu si acu stiu toata partea electrica pe deasupra la dr,oricum statorul daca ai noroc il poti face sa dea scanteie dar nu stiu daca vei mai avea curent pentru restu dar scanteie il poti face sa dea asta daca nu e arsa bobina aia mai mare de pe stator pentru ca de acolo pleaca firu spre cdi da iti da scanteie.senzorii(ul) sunt separati(t) ei duc direct in cdi efectiv doar un fir iti pleaca de la stator pentru scanteie.celelalte 3 sunt pentru curent.

 

:wacko: Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..Eu cred ca daca ardeam statoru' nu mai aveam scanteie din prima faza... am mers cu 50% ulei in el ..si am ajuns acasa si am completat..si am mai mers cateva sute de km ..si cand am inceput sa bag mana in motor sa fac culbutoru' ala de tacanea... la ansamblare am observat ca nu mai da scanteie ... faza e ca inaite de bobina imi vine curent..cand dau la pedala am un varf de 48v dupa care scade ... mai verific bobina si fisele .... sa se potoleasca vremea asta ca il iau la puricat..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam de raspunsuri :wacko:. Treaba este ca am electromotor, nu am pedala dar este loc pentru montat asa ceva. Totusi il tin pe off... e mai sigur din ce spui tu.

Faza cu benzina tinuta pe deschis... eu nu am probleme cu asa ceva cu toate ca pana acum tot poe deschis il tineam. Am un prieten care cica mai demult o tinea si el tot asa si s-a trezit cu baia de ulei plina cu benzina. Intradevar cred ca avea problme la carburator. De aceea am zis ca ce-i sigur e sigur si mai bine intorc rotita pe off ca nu ma doare destu' :)

 

 

 

 

Sal, yo inchid benzina numa cand plec de la sat la timisoara 5 zile ca picura incet dupa 2 zile !! vad pe jos o pata de 5 cm de la banzina cand merg vinerea la sat!! dar in rest nai treaba si cu butonu faki treaba buna! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acuma cu butonul on/off daca il las pe on si cand e motorul oprit are ceva? Imi consuma bateria? De cand am citit aici il las pe off cand opresc motorul dar as vrea sa stiu totusi... :wacko:

 

La 650-u' cu pedala poti lasa cheia in contact pe "on" si bagata in viteza ca sa se stinga martoru de neutral din bord si bateria NU se consuma deloc.

Tu mai ai in plus releul de pornire si bobina aia de trage de decompresor dar circuitul de incarcare e tot separat de cel al aprinderii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 650-u' cu pedala poti lasa cheia in contact pe "on" si bagata in viteza ca sa se stinga martoru de neutral din bord si bateria NU se consuma deloc.

Tu mai ai in plus releul de pornire si bobina aia de trage de decompresor dar circuitul de incarcare e tot separat de cel al aprinderii.

 

 

 

 

Sal, man pe pariu ca la dr cu pornire la pedala daca lasi pe on fara contact porneste dar nu incarca!! am foarte multi preteni cu Dr-uri la fiecare i :wacko: i asa!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare??? am gasit un ax cu came sh pentru dr-ul meu, dar e de pe versiunea sp42a "90 al meu este sp43a "93.E vreo diferenta?sau cum as putea verifica> cu ceva catalog??....ca nu le am in fata sa le pot compara

Merge , motoarele la 650 sunt identice 90-95. de la SP 41 A-B la SP 44 fara nici o problema;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mai scris in acest topic despre probleme la carburatorul unui Suzuki DR600, considerand ca este modelul specificat in cartea tehnica a motocicletei. Problemele vechi nu s-au rezolvat insa m-am obisnuit cu ele, intre timp aparand si altele, mai ales la pornirea la cald pe care le-am pus pe seama unui eventual dop de vapori, iar mai nou si la pornirea motorului rece.

Acum, cand am ajuns la capatul rabdarii, m-am hotarat sa demontez carburatorul insa am constatat ca nu prea seamana cu cel din carte, pe el scriind doar "MIKUNI CORP", "MADE IN JAPAN", si sub tija socului (pe difuzor) mai sunt inscriptionate niste cifre "14A60". Se pare ca este totusi un carburator cu membrana, a carui functionare nu imi este cunoscuta.

Am rugamintea daca ati intalnit acest tip de carburator, sa ma ajutati sa-l identific si eventual daca aveti sa-mi dati un link catre un manual de reparatii pentru el.

Atasez cateva poze.

Multumesc !

post-34385-1252495868_thumb.jpg

post-34385-1252495898_thumb.jpg

post-34385-1252495934_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru cine vrea un armasar (cam salbatec el ce e drept :) ) recomand cu incredere urmatoarea motocicleta:

 

http://www.bikeshop.ro/handler.php?src=db&...m&ID=232825

 

Este a unui prieten, o da la un pret mic zic eu si negociabil pe deasupra.

 

Motivul vanzarii: ceva mai nou pentru care este nevoie de o suma destul de mare :lol:

 

Motocicleta a fost achizitionata in ianuarie 2009 si s-a mers cu ea vreo 4000 de km. Au fost investiti in ea bani multi, munca si suflet, pe care proprietarul nu si-i va mai scoate in veci, dar nici nu vrea asta ci spera sa o cumpere cineva care sa aiba grija de ea cum a avut si el.

 

Se poate vedea si gusta pe indelete in Bucuresti, zona Sos. Chitilei - Buc. Noi; datele de contact le gasiti in anunt.

Pentru alte intrebari feel free to ask me!

 

:agree:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare??? am gasit un ax cu came sh pentru dr-ul meu, dar e de pe versiunea sp42a "90 al meu este sp43a "93.E vreo diferenta?sau cum as putea verifica> cu ceva catalog??....ca nu le am in fata sa le pot compara

 

 

Preferabil ar fii sa nu pui , pt ca tu ai urme sau usoare urme sa zicem pe semilune la chiuloasa axu sh ce vrei sal pui are si el niste urme : o sati tacane iti spun din experienta , niste urme fine il fac sa tacane!! :)

Mesaj completat

Am mai scris in acest topic despre probleme la carburatorul unui Suzuki DR600, considerand ca este modelul specificat in cartea tehnica a motocicletei. Problemele vechi nu s-au rezolvat insa m-am obisnuit cu ele, intre timp aparand si altele, mai ales la pornirea la cald pe care le-am pus pe seama unui eventual dop de vapori, iar mai nou si la pornirea motorului rece.

Acum, cand am ajuns la capatul rabdarii, m-am hotarat sa demontez carburatorul insa am constatat ca nu prea seamana cu cel din carte, pe el scriind doar "MIKUNI CORP", "MADE IN JAPAN", si sub tija socului (pe difuzor) mai sunt inscriptionate niste cifre "14A60". Se pare ca este totusi un carburator cu membrana, a carui functionare nu imi este cunoscuta.

Am rugamintea daca ati intalnit acest tip de carburator, sa ma ajutati sa-l identific si eventual daca aveti sa-mi dati un link catre un manual de reparatii pentru el.

Atasez cateva poze.

Multumesc !

 

 

 

Ai umblat cumva la turele de aer?? cum il pornesti cu soc sau fara !! si la cald si la rece??? :agree:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iarna numai cu soc, vara dau 2 pedale cu socul tras, dupa care imping socul, pun contactul si porneste la prima pedala. Nu am umblat la absolut nimic.

Am uitat sa precizez ca imediat dupa pornirea greoaie la cald daca accelerez brusc motorul se opreste sau in cel mai bun caz se poticneste dupa care da un rateu in toba insotit de fum negru, dupa care treptat revine la normal. Simptomele sunt atat de contradictorii incat nici nu-mi pot da seama daca merge bogat sau sarac.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal, man pe pariu ca la dr cu pornire la pedala daca lasi pe on fara contact porneste dar nu incarca!! am foarte multi preteni cu Dr-uri la fiecare i :agree: i asa!!

 

stai,ca m-ai luat repede...

 

adica daca lasi butonul rosu pe on fara sa bagi cheia in contact porneste?

asta voiai sa zici?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stai,ca m-ai luat repede...

 

adica daca lasi butonul rosu pe on fara sa bagi cheia in contact porneste?

asta voiai sa zici?

 

 

 

Sal, exact man numa ca el nusi mai fake incarcarea pt baterie, asta stiu la modelele numa pe pedala dar la tine cu electromotor nu merge , cand pui contactu are curent numa din baterie!! la dr meu ii axact k mobra merge ai lumina nu merge nai lumina!!! :cheers: tu ai releu de pornire ai decompresor pe curent ii complicata treaba :cheers:

Mesaj completat

Iarna numai cu soc, vara dau 2 pedale cu socul tras, dupa care imping socul, pun contactul si porneste la prima pedala. Nu am umblat la absolut nimic.

Am uitat sa precizez ca imediat dupa pornirea greoaie la cald daca accelerez brusc motorul se opreste sau in cel mai bun caz se poticneste dupa care da un rateu in toba insotit de fum negru, dupa care treptat revine la normal. Simptomele sunt atat de contradictorii incat nici nu-mi pot da seama daca merge bogat sau sarac.

 

 

faza ca il pornesti si pe urma bagi mana in el si moare 1 bujia praf bujii DPR9EA si DPR8EA 2 ai gazu cam mare la nivel si aeru un sfert sau jumate de tura mai mic!!! verifica astea , uitate si dami un rasp!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal, exact man numa ca el nusi mai fake incarcarea pt baterie, asta stiu la modelele numa pe pedala dar la tine cu electromotor nu merge , cand pui contactu are curent numa din baterie!! la dr meu ii axact k mobra merge ai lumina nu merge nai lumina!!! :cheers: tu ai releu de pornire ai decompresor pe curent ii complicata treaba :cheers:

Mesaj completat

ĂŸi giubra mea e cu pedalĂĆ.

numa' ca nu face cum zici tu sub nici o formĂĆ.ori au baieĂÂŁii ceva uzat sau defect ori au v'o modificare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ĂŸi giubra mea e cu pedalĂĆ.

numa' ca nu face cum zici tu sub nici o formĂĆ.ori au baieĂÂŁii ceva uzat sau defect ori au v'o modificare.

 

 

 

 

 

Yo si inainte sal las cu 3 fire pe motor asa pateam fara contact pus in bord pornea si mai am 1 preten care tot asa porneste!! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se monteaza ambele bujii identice, sau una mai rece (DPR9EA-9) si una mai calda (DPR8EA-9), in functie de pozitia lor in camera de ardere ? Am impresia ca una este pozitionata mai spre centrul camerei si una mai in margine, gresesc ? Oricum am comandat cate 2 din fiecare. Sosesc sambata sau luni si in functie de aspectul celor vechi si de ce ma sfatuiesti ma voi hotari pe care le montez. Te tin la curent.

Multumesc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se monteaza ambele bujii identice, sau una mai rece (DPR9EA-9) si una mai calda (DPR8EA-9), in functie de pozitia lor in camera de ardere ? Am impresia ca una este pozitionata mai spre centrul camerei si una mai in margine, gresesc ? Oricum am comandat cate 2 din fiecare. Sosesc sambata sau luni si in functie de aspectul celor vechi si de ce ma sfatuiesti ma voi hotari pe care le montez. Te tin la curent.

Multumesc !

Tot asa am si eu una dpr8ea si una dpr9ea.Ordinea nu conteaza pe care pui mana prima :cheers: cu ele asa imi merge perfect motorul si la rece si la cald pornire la prima pedala!!Iar treaba cu carburatorul e usor de pus la punct.acelasi carburator am si eu identic cu al tau,trebuie sa il desfaci nu iti pot detalia cum pentru ca nu ai intelege nimic!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
  • Kristian K pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...