Louis Cyphre Postat Decembrie 15, 2012 Share Postat Decembrie 15, 2012 Verifica si pipele/cablurile de la bujii, daca are vreuna o fisura cat de mica, o sa faci picioarele ca Schwarzennegger. Asa am patit eu, ca faceam febra musculara pana o porneam. Si era vara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hyena986 Postat Decembrie 15, 2012 Share Postat Decembrie 15, 2012 In prezent , motocicleta este desfacuta complet . Cand am incercat sa o pornesc erau peste +10 grade , adica acum 2 luni , si am incercat 3, 4 zile la rand , am schimbat bujii am curatat rezervor si carburator, , benzina proaspata , dar tot pe la a 30 pedala a luat-o. Cred ca m-as fi obisnuit in 3 zile sa o pornesc , dar tot de la CDI s-ar putea sa fie si e singura parte la care nu ma pricep. Deci cu segmentii de 0.6 mm si 1.3mm uzura sa ii mai folosesc ? dar benzina iti venea la carburator... pompa merge cum trebuie? trebuia sa incerci sa il alimentezi prin cadere sa vezi daca o ia... fostul propietar ce a zis? cum a motivat schimbarea CDIului? si in alta ordine de idei mi-am inmatriculat si eu jucaria... iubesc placutele astea cu 3 cifre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ivanica Postat Decembrie 15, 2012 Share Postat Decembrie 15, 2012 Motocicleta a fost adusa din strainatate , a fost inscrisa si a mers bine . Apoi a tinut-o aproximativ 1 an fara sa o miste si am inteles ca avea nevoie de cdi . I-am zis sa il schimbe acolo unde au tinut-o (service particular) si m-a costat 300 ron , dar nu am inteles de ce firele de la cdi nu aveau mufe , sunt toate taiate si inodate cu alte fire + ca am un fir alb lung care opreste motocicleta cand il ating de cadru ( un fel de scurcircuit) . La bujii are scanteie dar cam ciudata. Capatu care intra in bujie era separat de firu care vine de la cdi . Momentan oricum am desfacut tot motoru dar sunt dezamagit ca nu prea am gasit nimic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Decembrie 15, 2012 Share Postat Decembrie 15, 2012 Nu cred ca este CDI-ul ei . Au adaptat unul de la alta motocicleta . Compara codul de pe CDI-ul actual cu unul original sau macar aspectul , numarul de fire , culorile lor . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ivanica Postat Decembrie 15, 2012 Share Postat Decembrie 15, 2012 CDI este identic cu cel original , dar sunt mult prea multe fire si nu imi dau seama pe unde duc . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hyena986 Postat Decembrie 15, 2012 Share Postat Decembrie 15, 2012 sa fie oare de la un model mai nou ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ivanica Postat Decembrie 15, 2012 Share Postat Decembrie 15, 2012 (editat) Cum pot posta cateva poze? imageshack nu merge ? http/img.89imageshack.us/img89/4667/75901587.jpg Editat Decembrie 15, 2012 de Ivanica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dogaru Florin George Postat Decembrie 15, 2012 Share Postat Decembrie 15, 2012 Ceva idei cu pozitionarea distantierelor la roata spate ? Nu ma grabesc, ca o am suspendata in garaj pe niste caramizi, dar poate pana la primavara ma ajuta cineva cu un sfat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ivanica Postat Decembrie 16, 2012 Share Postat Decembrie 16, 2012 Se vede destul de clar in schita cum trebuie sa pui distantierele . Ti se pare ca roata nu mai e ca inainte ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hyena986 Postat Decembrie 16, 2012 Share Postat Decembrie 16, 2012 Ceva idei cu pozitionarea distantierelor la roata spate ? Nu ma grabesc, ca o am suspendata in garaj pe niste caramizi, dar poate pana la primavara ma ajuta cineva cu un sfat. pai din schema aia e destul de clar... distantierul ala gen tub trebuie pus cu partea mai mica spre rulmetn care din cate vad in poza e si putin mai groasa si celalalt distantier trebuie pus cu palaria aia spre disc deci nu cum l-ai pus tu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
s@rpe Postat Decembrie 16, 2012 Share Postat Decembrie 16, 2012 Salut. Ma numesc Ivanica , am 18 ani si sunt nou pe forum. Am devenit proprietaru unui Suzuki Dr 600 S 1990 acum 2 luni si am avut ceva probleme cu el . Motorul porneste foarte , foarte greu. Cand l-am cumparat proprietarul i-a pus un CDI nou , dar nu stiu exact ce inbarligaturi de fire a facut pe acolo. El l-a pornit la prima pedala (era cald) , dar la mine porneste decat dupa 50 de pedale.(am rupt pedala) Pornire - Am dat de 2 ori la pedala , trag socu, trag decompresoru si dau usor pana sare , apoi o pedala tare. Nu porneste Am desfacut motorul si nu am gasit nimic . Decompresoarele OK, carburatorul Ok , cilindru fara zgarieturi , chiulasa inchide perfect iar segmenti au uzura 0,6 mm si 1,3 mm . Oare trebuie sa schimb segmentii sau pot sa mai ii mai folosesc o perioada . Am cumparat garnituri noi si ma pregatesc sa il montez la loc . A avut cineva probleme cu aprinderea din cauza uleiului ? adica uleiu e foarte negru si poate s-a pus pilitura de fier pe cititorul de la aprindere. ? ( capacul din stanga cu lantul de la balansoare) ? Motoru imi place foarte mult , e foarte inteligent facut , trage bine , bine , dar nu pot pleca cu el nicaieri pentru ca nu mai pot sa il pornesc Ivanica, daca tot ai desfacut motorul schimba segmentii si semeringurile supapelor, apoi verifica etanseitatea supapelor. sa folosesti garnituri noi si neaparat o cheie dinamometrica la strangerea chiulasei si a axei cu came. la asamblare sa folosesti vaselina cu MoS2 sau cel putin ulei din belsug pe lagarele axei cu came. in legatura cu cdi-ul, pune unul original sau cumpara unul aftermarket de la ignitech.cz, este 125 de euro din cate imi amintesc! altfel, chiar daca va porni cu greu risti sa te trezesti cu o gaura in piston din cauza hartii de aprindere! spor! Ivanica, daca tot ai desfacut motorul schimba segmentii si semeringurile supapelor, apoi verifica etanseitatea supapelor. sa folosesti garnituri noi si neaparat o cheie dinamometrica la strangerea chiulasei si a axei cu came. la asamblare sa folosesti vaselina cu MoS2 sau cel putin ulei din belsug pe lagarele axei cu came. in legatura cu cdi-ul, pune unul original sau cumpara unul aftermarket de la ignitech.cz, este 125 de euro din cate imi amintesc! altfel, chiar daca va porni cu greu risti sa te trezesti cu o gaura in piston din cauza hartii de aprindere! spor! daca esti sigur ca TCI-ul este cel original, cauta in manual si mod sigur vei gasi rezolvarea..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ivanica Postat Decembrie 16, 2012 Share Postat Decembrie 16, 2012 (editat) Ce este o cheiie dinamometrica ? ( sa stranga cu aceeasi forta toate cele 6 suruburi ? ) -o sa folosesc o mana dinamometrica ) Garniturile de capac si cilindru le-am facut din carton si garnitura de chiulasa am cumparat-o ieri noua ( 160 ron) La chiulasa nu umblu pentru ca inchide perfect si decat sa le misc pozitia supapelor mai bine consuma putin ulei . Segmentii sunt 300 ron si ajung cu investitia prea departe , ma gandesc sa mai trag de segmentii astia cat mai merg Cum pot pune cateva poze ? poate mai vrea cineva sa vada cum arata in interior Editat Decembrie 16, 2012 de Ivanica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hyena986 Postat Decembrie 16, 2012 Share Postat Decembrie 16, 2012 dai acolo la more reply options si poti sa bagi din pc... ar fi bine sa le schimbi de acum ca sa nu mai stai sa desfaci iar motorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Decembrie 17, 2012 Share Postat Decembrie 17, 2012 Ce este o cheiie dinamometrica ? ( sa stranga cu aceeasi forta toate cele 6 suruburi ? ) -o sa folosesc o mana dinamometrica ) Garniturile de capac si cilindru le-am facut din carton si garnitura de chiulasa am cumparat-o ieri noua ( 160 ron) Cu toate ca DR-ul nu are racire cu antigel, iti recomand ca macar chiulasa sa o strangi cu cheia dinamometrica. La restul merge si mana dinamometrica dar la chiulasa nu. Garnituri la ce capac? Sper ca nu capacul chiulasei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dogaru Florin George Postat Decembrie 17, 2012 Share Postat Decembrie 17, 2012 (editat) Daca are cineva nevoie de Suzuki Moly Paste, care se foloseste la prima montare a axului cu came si/sau a culbutorilor, mi-am cumparat eu cand am schimbat axul si culbutorii, si mi-a ramas tubul aprope plin. Nu o vand, dar pot imprumuta pentru o utilizare cui are nevoie, prin preajma Bucurestiului. Apropo de pasta de mai sus, Suzuki recomanda pentru construirea garniturii de la capacul de chiuloasa tot ceva original de la ei, dar culmea e ca nu se mai fabrica. Merge cu succes ceva special de la KTM, nu stiu exact cum se numeste, dar e negru si e de la KTM. Cand am schimbat alea, mecanicul a folosit o astfel de pasta si nu a curs pana acum ulei. In legatura cu roata - despre distantierul in forma de ciuperca nu imi amintesc cum statea, deoarece a cazut cand am tras axul - l-am pus si eu cum mi se parea logic sa fie. Cat despre distantierul cilindric, asa era cand l-am scos - cu partea mai lunga intrata in rulment. Roata nu sta aiurea, testat doar cu motocicleta suspendata, dar nu vreau sa testez la drum, ca cine stie cum se foarfeca vreun distantier pe acolo si-mi face rulmentii varza. Oricum, am zis ca nu ma grabesc si poate intre timp se uita cineva pe viu la o roata, daca are de lucru in zona aia. Caut sa-mi iau un stander de spate. Cel mai ieftin pe care l-am gasit deocamdata e pe louis - http://www.louis.de/_30b00b68c25e123091a8b46b8ef5ec2732/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10002861. A mai folosit cineva ? Pare ok ? Editat Decembrie 17, 2012 de Dogaru Florin George Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Decembrie 17, 2012 Share Postat Decembrie 17, 2012 Ia standerul e ok,vad k e redus la pret nu mai astepta.si sh daca e tot aici bate k pret si asta e nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hyena986 Postat Decembrie 17, 2012 Share Postat Decembrie 17, 2012 mie mi se pare mai ok asta pt enduro chiar daca e mai scump... http://shop.patrickmoto.ro/stander-moto.html acum depinde si de buget si de nevoi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Decembrie 17, 2012 Share Postat Decembrie 17, 2012 mie mi se pare mai ok asta pt enduro chiar daca e mai scump... http://shop.patrickmoto.ro/stander-moto.html acum depinde si de buget si de nevoi Asta e limitat la maxim 150 kg. E pentru capre. Pentru vaci e bun ala de mai sus sau cric central. Si astfel ai stander la purtator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dogaru Florin George Postat Decembrie 17, 2012 Share Postat Decembrie 17, 2012 "mie mi se pare mai ok asta pt enduro chiar daca e mai scump... http://shop.patrickmoto.ro/stander-moto.html acum depinde si de buget si de nevoi" Da, am observat si modelul asta central - au si la louis, cu vreo 40E. Ma mai gandesc. Mersi pentru sfat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ivanica Postat Decembrie 17, 2012 Share Postat Decembrie 17, 2012 Andrei : " sper ca nu garnitura de la capacul de chiuloasa " . De ce ? Stiu ca sunt motoare mari si trebuie sa fie echilibrate , dar totusi garniturile din carton sau cheia manuala nu cred ca fac o diferenta. E tot mobra Florin , la ce foloseste pasta Suzuki moly ? My SUZUKI DR 600 Sa-ua tot eu am reconditionat-o Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
s@rpe Postat Decembrie 17, 2012 Share Postat Decembrie 17, 2012 Andrei : " sper ca nu garnitura de la capacul de chiuloasa " . De ce ? Stiu ca sunt motoare mari si trebuie sa fie echilibrate , dar totusi garniturile din carton sau cheia manuala nu cred ca fac o diferenta. E tot mobra Florin , la ce foloseste pasta Suzuki moly ? My SUZUKI DR 600 Sa-ua tot eu am reconditionat-o sa stii ca mai mult vei repara si ingropa bani in motor daca nu o faci cum trebuie! o cheie dinamometrica face diferenta dintre un motor cu compresie buna si unul fara....sau o chiulasa deformata+garnitura de chiulasa...bani aruncati! suzuki moly paste- este vaselina cu molibden ce se foloseste la asamblare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Decembrie 17, 2012 Share Postat Decembrie 17, 2012 Andrei : " sper ca nu garnitura de la capacul de chiuloasa " . De ce ? Stiu ca sunt motoare mari si trebuie sa fie echilibrate , dar totusi garniturile din carton sau cheia manuala nu cred ca fac o diferenta. E tot mobra Florin , la ce foloseste pasta Suzuki moly ? My SUZUKI DR 600 Sa-ua tot eu am reconditionat-o Daca observi, axa cu came se invarte in niste lagare care sunt jumate in chiulasa, jumate in capacul chiulasei. Daca pui orice fel de garnitura intre chiulasa si capacul chiulasei vei departa cele doua jumatati ale lagarelor axei cu came, creand astfel un joc al axei cu came. La montarea capacului de chiulasa se foloseste pasta de etansare pe post de garnitura. Gasket sealant rosu sau negru. Atentie sa nu pui prea mult. Va tasni in interior cand vei stringe suruburile si taiteii formati pot astupa trasee importante in circuitul uleiului. Nuconteaza ca e motor mare sau mic, la strangerea chiulasei se foloseste cheia dinamometrica plus un ritual de strangere al suruburilor specificat de producator in manual. Cum am mai spus, restul suruburilor din motor / motocicleta merg stranse si cu mana dinamometrica. Chiar si capacul chiulasei cu multimea lui de suruburi. Dar chiulasa propriu-zisa trebuie stransa musai cu cheia dinamometrica. Altfel vei pierde compresie si vei arde si garnitura. Daca ai fi avut motor cu antigel ai fi inceput sa observi fum gros alb la evacuare: antigel ajuns in camera de ardere. Asa o sa constati doar o lipsa de putere si un consum urias de ulei. Si vei da vina pe segmenti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ivanica Postat Decembrie 17, 2012 Share Postat Decembrie 17, 2012 Pai si de unde sa fac rost de cheie dinamometrica ? O sa pun garnitura la capacul chiula-sei pentru ca a avut garnitura de 1 mm (probabil a mai fost desfacut motorul si toata lumea a smilgherit capacul , l-a indreptat si a rezultat 1 mm lipsa) Oricum o sa mai masor jocul axei cu came . Daca mai aveti sfaturi pentru mine le astept . Mulmumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hyena986 Postat Decembrie 17, 2012 Share Postat Decembrie 17, 2012 daca erai din bucuresti eram mai mult decat bucuros sa iti imprumut o dinamometrica si sa te ajut la asamblare. Pasta aia este vaselina de rodaj, care formeaza un strat protector pana cand piesele "se aseaza". Cat despre alte nebunii ia garnitura din aia la tub neagra, aia rosie e o mizerie, de preferat 2+2, Sinto sau daca esti in bani Victor Reinz am uitat sa mentionez: strangerea suruburilor se face in spirala din interior spre exterior sau daca sunt dispuse in patrat/dreptungi se merge in sensul acelor de ceas/ sau invers si nu se strang treptat pana la forta recomandata de producator se lasa apoi 10-15 minute dupa care se strang iarasi dupa care inca o data dupa primi 5-6 sute de km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
s@rpe Postat Decembrie 18, 2012 Share Postat Decembrie 18, 2012 Pai si de unde sa fac rost de cheie dinamometrica ? O sa pun garnitura la capacul chiula-sei pentru ca a avut garnitura de 1 mm (probabil a mai fost desfacut motorul si toata lumea a smilgherit capacul , l-a indreptat si a rezultat 1 mm lipsa) Oricum o sa mai masor jocul axei cu came . Daca mai aveti sfaturi pentru mine le astept . Mulmumesc ceva nu e in regula aici, nu se poate face la ochi garnitura ca mai apoi sa ai si jocul necesar axei cu came...aici normal se verifica cu 'plastigauge' , dar e extrem de scump...incearca sa strangi usor capacul culbutorilor peste chiulasa fara semeringul din dreapta, cel ce etanseaza axa cu came si vezi: ori nu se aseaza perfect peste chiulasa si axa cu came este blocata, ori se aseaza si eventual axa cu came are joc in lagare! spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.