Bob Postat Martie 29, 2013 Share Postat Martie 29, 2013 Stie cineva unde se poate umple cu azot rezervorul de la amortizorul spate? Ma gandesc sa-i schimb si simeringul si garnitura si trebuie sa-l golesc. Referitor la supape eu am avut o problema cu T-ul de pe magneto. L-am aliniat si am reglat supapele si am pornit foarte greu motorul dupa. Si facea un zgomot foarte mare. Am realiniat din nou T-ul si colbutorii aveau joc foarte mare. E posibil ca magneto-ul sa faca doua ture pentru o glisare completa a pistonului? Prima oara cand am aliniat T-ul nu aveam joc deloc la colbutori, Defapt presau destul de mult supapele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 29, 2013 Share Postat Martie 29, 2013 Bineinteles. E 4T. Are doua puncte moarte superioare. Unul pe compresie si altul pe evacuare. Primul e cel interesant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ivanica Postat Martie 30, 2013 Share Postat Martie 30, 2013 CIudat . Nu am reglat nicodata taketi cu ajutorul gaurilor din capac In afara de gresala de a regla la 0,8 si 1,3 , motiv pentru care probail imi uda prea rau bujia . Eu reglam cu surubelnita pe la gaura bujiei ) si vedeam cand sunt atacate supapele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 30, 2013 Share Postat Martie 30, 2013 Fi mai explicit: vrei sa spui ca nu reglai culbutorii (nu exista tacheti) niciodata folosindu-te de gaura din capacul lateral al motorului pentru gasirea punctului mort superior, anume atunci cand in dreptul gaurii/ferestrei aparea semnul T. Gaseai punctul mort superior desuruband bujia si bagand o surubelnita in locul ei. Invarteai motorul pana cand surubelnita iesea cel mai mult, impinsa fiind de piston. Alegeai unul dintre cele doua puncte superioare in functie de cum vedeai ca sunt actionate supapele de catre culbutori, anume punctul mort superior in care nici una dintre supape nu este actionata. Asta asa, ca sa inteleaga lumea.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ivanica Postat Martie 30, 2013 Share Postat Martie 30, 2013 (editat) La asta ma refeream ( pare mai complicat , dar nu stiu din ce motiv mie lene sa desfac suruburile alea din capac ) in legatura cu ce am zis , pentru inceput (Prima pornire) oare afecteaza ca am culbutorii la 1 mm ??? adica teoretic e jocu mai mare si sunt actionate mai putin supapele . Sa le reglez iar dupa pornire sau acum ? Motivul pentru care am incurcat eu reglajele este pentru ca nici nu aveam pe lera 0.08 . La mine incepe de la 0.10mm si mergea pana la 1.5mm parca. (probabil e pentru motoare mai mari) Editat Martie 30, 2013 de Ivanica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 30, 2013 Share Postat Martie 30, 2013 Probabil la un Iveco de 16T reglajele supapelor sunt de genul 1.5mm, dar la motorete respecta manualul si regleaza supapele la 0.1mm. Firul de par. Seturile de lere pornesc de la 0.05mm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bob Postat Martie 31, 2013 Share Postat Martie 31, 2013 La asta ma refeream ( pare mai complicat , dar nu stiu din ce motiv mie lene sa desfac suruburile alea din capac ) in legatura cu ce am zis , pentru inceput (Prima pornire) oare afecteaza ca am culbutorii la 1 mm ??? adica teoretic e jocu mai mare si sunt actionate mai putin supapele . Sa le reglez iar dupa pornire sau acum ? Motivul pentru care am incurcat eu reglajele este pentru ca nici nu aveam pe lera 0.08 . La mine incepe de la 0.10mm si mergea pana la 1.5mm parca. (probabil e pentru motoare mai mari) Eu am reglat gresit supapele si aveam distanta dintre colbutori si supape foarte mare. Am reusit foarte greu sa pornesc motocicleta iar electromotorul tragea curent la greu direct din bateria de masina. Aveam cabluri groase care se incingeau bine si abia invartea motorul. Banuiesc ca era presiune prea mare fiindca supapele nu se deschideau la timp. Am fortat aprinderea cu spray de curatat placute direct in cutia de aer si-a pornit dar facea un zgomot infernal. Asa m-am prins ca nu am reglat bine distanta la supape Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
------ Postat Martie 31, 2013 Share Postat Martie 31, 2013 Nu am reglat nicodata taketi cu ajutorul gaurilor din capac . Eu reglam cu surubelnita pe la gaura bujiei ) si vedeam cand sunt atacate supapele. merge foarte bine si asa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ivanica Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 Credeti ca este posibil sa se fi dereglat aprinderea electronica ??? Adica sa fi fugit 2 mm volanta de pe ambielaj care acopera aprinderea. Aprinderea mea e dereglata sigur , dar mi se pare putin ciudat sa fi fugit din degajarea aia . Are o pana acolo pe axul centra si ma gandesc ca poate de acolo s-a schimbat punctul de scanteie. ??? Motorul e pus la punct bine . Ati auzit de asa ceva ? Edit : Stiti cumva pe cineva de incredere in Bucuresti sa imi verifice aprinderea ??? Nr tel ? poate un pret ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bob Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 Aprinderea este electronica, iar magneto-ul sigur nu s-a miscat datorita panei. Surubul care-l tine trebuie strans tare, pe la 160NM parca, e cel mai puternic strans surub din toata motoreta. Mai degraba asigura-te ca ai reglat lantul perfect! Poate e o za mai inainte sau inapoi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 numai daca este uzata 'pana' sau locasul rotorului....vezi 'ochiometric' cum se prezinta locasul rotorului! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ivanica Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 (editat) La asta ma gandeam Sarpe. Eu stiu ca am pus la punct motoru , si are cdi nou . Poate cei care au mai reparat motorul acum 5 ani au facut o gresala ,-daca pana nu e originala , putin mai subtire sau uzata . Daca dau rotoru jos , trebuie sa dau si lantu de la balansiere ? Editat Aprilie 2, 2013 de Ivanica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
------ Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 O sa iasa numai rotorul(volanta),sub volanta e pinionul care antreneaza lantul de la balansiere tinut de o piulita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
throttle Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 salutare, aveti idee unde gasesc arcuri in functie de kg, pentru suspensia fata? nu ma intereseaza arcurile progresive. m-ar ajuta sa-mi spuneti niste firme, eu am gasit pana acum doar K-Tech. multam' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
------ Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 vrei "fata" mai tare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
throttle Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 se poate spune si asa. ideea e ca am avut arcuri progresive si mai rau au facut. au facut fata atat de tare incat dupa 15minute de coclauri ma dureau mainile. acum vreau sa pun arcuri in functie de greutatea mea. multam' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 se poate spune si asa. ideea e ca am avut arcuri progresive si mai rau au facut. au facut fata atat de tare incat dupa 15minute de coclauri ma dureau mainile. acum vreau sa pun arcuri in functie de greutatea mea. multam' http://www.sonicsprings.com/catalog/ ce progresive ai avut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
throttle Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 salut, multam' pentru link, nu le stiam. am avut (am) Wirth. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
------ Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 @Zidaru ai incercat sa jonglezi din volumul de ulei din amortizor sau din viscozitatea uleiului? la cross-u' meu mi-am facut amort fata/spate moi ca la enduro fara sa schimb arcuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
throttle Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 nu, dar nu cred ca o sa fie diferenta mare tinand cont ca arcurile standard sunt gandite ptr un rider de 70-75kg (de la goagle citire) iar eu am spre 100kg + ca se mai adauga si trecerea anilor. de asta vreau sa le schimb. e drept ca mai e si varianta in care ii pun niste distantiere + ce ai zis tu...dar parca nu suna bine. multam' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
------ Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 google nu le stie pe toate...stie ce zic altii. incearca si ai sa fii uimit.... cu placere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rideordye Postat Aprilie 13, 2013 Share Postat Aprilie 13, 2013 (editat) Vreau sa schimb scaritele pentru pasager la DR. Aveti idee unde as putea gasi unele mai ieftine ? Caut unele cu un grip mai bun ca ii cam aluneca picioarele sotiei de pe ele. Editat Aprilie 13, 2013 de rideordye Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Louis Cyphre Postat Aprilie 13, 2013 Share Postat Aprilie 13, 2013 Iti trimit eu unele, ca nu le folosesc. Daca vrei, iti dau si prinderile pe cadru(sunt albastre) Da-mi un PM cu adresa. Te costa numai transportul si eventual o bere daca ne-om intalni vreodata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rideordye Postat Aprilie 13, 2013 Share Postat Aprilie 13, 2013 Am gasit scarite. Multumesc Louis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aragon Postat Aprilie 13, 2013 Share Postat Aprilie 13, 2013 Salut intrebare despre un DR 800 decu nu porneste decat tras am pus si baterie noua motorul proaspat refacut pus la punc e daca nu o sa fie pus din now intrebarea mea este poate sa fie ceva electri face ceva de genu ca nu poate sa il dea peste cap sau nu e sincronizata scanteia cu invartitu naiba stie un sfat ceva mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.