irinel2006 Postat Iunie 13, 2013 Share Postat Iunie 13, 2013 cdi nu cred ca e pt ca ii porneste .. poate e un releu de protectie, desi din poze greu se observa, cand le maresc, pozele sunt foarte neclare.... Ai spus ca nu ai curent deloc. Din cate stiu sunt doua circuite pe dr. Cel de la lumini nu are legatura cu pornirea. Cel putin asa e la mine. Pot porni motorul fara baterie, dar nu e indicat sa folosesc semnalizarile farul sa nu solicit "magnetoul" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ivanica Postat Iunie 13, 2013 Share Postat Iunie 13, 2013 (editat) WOW bine zis. NU PORNITI MOTORETA FARA BATERIE Esita sanse foarte mari sa prajiti instalatia. L-a mine a durat doar 5 minute. Am vrut sa verific daca merge faru , semnalizarea , clanxonu in acelasi timp (fara baterie) si au pocnit toate.A trebui sa schimb releu de semnalizare si becurile . Ciudat ca siguranta parca era inca buna ) Chiar daca bateria e moarta , curentul trece prin ea si se stabilizeaza. Editat Iunie 13, 2013 de Ivanica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducod Postat Iunie 13, 2013 Share Postat Iunie 13, 2013 RaduCod : http://www.pro-bike.ro/forums/topic/79646-reconditionare-suzuki-dr-650-rs/ Nu vreau sa ma dau artist, am fost gresit poate interpretat. Se pot observa unele improvizatii nepericuloase, precum si unele imbunatatiri aduse. Uite o informatie super de utila pentru unii cu putini bani dar cu rezultate uriase. Reconditionarea amortizorului spate...totul facut cu 23 ron Gasiti informatiile pe topicul meu. Se poate numi o improvizatie care dureaza din 2011.... "vezi sa nu te "zgirii" in maneta ta de soc. Cel original e plastic , nu ? " )) buna asta...dupa cum observi are si ala manson din plastic. Nu am sustinut ca acele componente super de uzate trebuiesc mascate, daca ai urmari topicul reconditionare suzuki dr 650 rs de pe celalalt site ai vedea ca am cam inlocuit tot ce era uzat : Cauciucuri in primul rand- ca sa nu imi rup coarnele....si pe astea le-am pus noi; Ulei schimbat cu filtru in fiecare an; Discuri ambreiaj, placute de frana lant distributie.... si multe altele.... deci...cum sustineai : e o "proasta interpretare" ))))))))))) din partea unora ps: treaba aia cu reglatul aerului era asa mai mult ca o metafora, nu o lua la propriu.... 10 roni a costat totul....cu tot cu ciocanul de lipit pus in priza.... munca mea e gratis- il consider un hobby, la urma urmei asta e motociclismul nu? Un hobby... intradevar, eu gresesc si tu ai dreptate ! BAFTA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 13, 2013 Share Postat Iunie 13, 2013 (editat) Ciudat ca siguranta parca era inca buna ) Pai a fost cea mai buna. Alea proaste se puscau Editat Iunie 13, 2013 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducod Postat Iunie 13, 2013 Share Postat Iunie 13, 2013 ... ca tot veni vorba de manualul de reparatie in care se scriu chestii orientative, ce ai tu in mina este unitatea de control a decompresorului. cap5-9 din manual. ser_ser9, daca nu ai manualul da-mi PM. acolo iti spune ce si cum trebuie sa verifici ca sa vezi daca problem ae acolo sau in conectica etc. poza lui http://www.cmsnl.com/dr750-1988-suj_model13271/control-unit-decomp_3291044b00/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducod Postat Iunie 13, 2013 Share Postat Iunie 13, 2013 intradevar, eu gresesc si tu ai dreptate ! BAFTA ti-am urmat sfatul si ti-am urmarit "reconditionarea" destul de atent. Sincer nu vreau sa ma cert cu tine si nici sa abuzez de forum, poate odata, la o bere... Oricum te laud pentru ca vrei sa repari si esti indeminatic, cu siguranta mai mult decit multi mototciclisti, dar e pacat ca nu ai pornit cu dreptul. Asta e opinia mea ! Radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser_ser9 Postat Iunie 13, 2013 Share Postat Iunie 13, 2013 Stie cineva ce este, la ce foloseste si ce nr. are? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducod Postat Iunie 13, 2013 Share Postat Iunie 13, 2013 Stie cineva ce este, la ce foloseste si ce nr. are? citeste mai sus ca ti-am raspuns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Iunie 13, 2013 Share Postat Iunie 13, 2013 (editat) Sper ca ti-ai dat seama ca nu vroiam sa intru in polemica cu tine, imi stiu greselile. Adevarul e ca eu am descoperit manualul destul de tarziu, nu mi-e rusine sa recunosc. La vremea aia nici nu stiam ca exista asa ceva. Mai tarziu dupa ce m-am trezit si eu, am pus bani deoparte mi-am cumparat si eu ca tot omul o cheie dinamometrica, am luat la rasfoit manualul in format pdf, m-am documentat. iti dau 100% dreptate cu pornirea cu stangu, dar sa speram ca asa nu " se vor prinde farmecele". ) Usor, usor mi-am facut rost de scule, bunisoare cu care sa imi pot rezolva problemele. Apreciez sincer postarile tale, pentru ca toti avem de invatat. Asta iarna era cam amortit topicul, razlet 1, 2 postau. Mi-a placut si ce a facut Ivanica, curaj mare. Sa speram ca ii da si el de capat ca vad ca a muncit mult. Cam intampina si el aceleasi probleme avute de mine in trecut, banii.. ti-am urmat sfatul si ti-am urmarit "reconditionarea" destul de atent. Sincer nu vreau sa ma cert cu tine si nici sa abuzez de forum, poate odata, la o bere... Oricum te laud pentru ca vrei sa repari si esti indeminatic, cu siguranta mai mult decit multi mototciclisti, dar e pacat ca nu ai pornit cu dreptul. Asta e opinia mea ! Radu Editat Iunie 13, 2013 de irinel2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser_ser9 Postat Iunie 13, 2013 Share Postat Iunie 13, 2013 citeste mai sus ca ti-am raspuns Ti-am trimis un PM in care iti spuneam ca am un manual in franceza si unul in engleza, deci nu ma ajuta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Iunie 13, 2013 Share Postat Iunie 13, 2013 Nu stiu daca sunt manuale in limba romana pentru motocicletele suzuki dr... Eu unul nu am gasit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser_ser9 Postat Iunie 13, 2013 Share Postat Iunie 13, 2013 (editat) ... ca tot veni vorba de manualul de reparatie in care se scriu chestii orientative, ce ai tu in mina este unitatea de control a decompresorului. cap5-9 din manual. ser_ser9, daca nu ai manualul da-mi PM. acolo iti spune ce si cum trebuie sa verifici ca sa vezi daca problem ae acolo sau in conectica etc. poza lui http://www.cmsnl.com/dr750-1988-suj_model13271/control-unit-decomp_3291044b00/ Si ce face unitatea asta de control a decompresorului? Ce serie are? Cum o comand? Din cauza ei, ca e rupta, nu se opreste motorul din buton? Editat Iunie 13, 2013 de ser_ser9 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ivanica Postat Iunie 13, 2013 Share Postat Iunie 13, 2013 (editat) Se poate folosi si google translate totusi . Chiar daca face multe greseli iti poti da seama cat de cat despre ce este vorba . Eu am tradus destul din Germana in Romana Nasol rau : E dus circuitul , dar sunt persoane care il pot repara , daca nu gasesti sa cumperi piesa. Multumesc Irinel . Diferenta la mine e ca am absolut toate sculele posibile, dar nu prea le pot folosi , pentru ca taicamiu crede ca am inca 19 ani ) Ma rog am 19 jumate , dar stiu sa le folosesc pe toate si totusi el ma tot toaca la cap sa imi explice tot felul experiente ale lui. Editat Iunie 13, 2013 de Ivanica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ivanica Postat Iunie 13, 2013 Share Postat Iunie 13, 2013 Adevarul ca pasiunea mi-a venit de cand reparam cu el motoarele de TV-eu la 6 ani si tot atunci am vazut cum se face un motor praf in cateva secunde S-a rupt cureau a sarit de la punct , au dat supapele in pistoane , s-a rupt axa cu came si vibrochenu in 2 si s-a crapat motoru Credetima mai rau de atat nu se poate . Sa vezi un motor din care nu mai poti salva absolut nimic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser_ser9 Postat Iunie 13, 2013 Share Postat Iunie 13, 2013 Are cineva, de vanzare, asa ceva? Si totusi ce face unitatea asta? Ce rol are? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducod Postat Iunie 14, 2013 Share Postat Iunie 14, 2013 ai PM Releul este un fel de unitate de control decompresor. Gestioneaza daca ai tras cablul decompresor si daca cricul lateral este lasat astfel ca poti sau nu sa pornesti de la buton. Si anume, daca ai cricul jos si esti inviteza sau daca n-ai tras de decompresor, decupleaza butonul de pornire. In PM ti-am scris cum sa-l suntezi, DAR este obligatoriu sa remediezi probelma pentru ca este periculos sa mergi/pornesti cu cricul jos..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Iunie 14, 2013 Share Postat Iunie 14, 2013 HEHe....furtuna afara...furta si pe forum. Eu cred ca amandoi aveti dreptate.....motociclismul e un hoby destul de scump....iar reparatiile ar trebuii facute cu piese noi de origine ca in manual.....problema e ca de multe ori nu prea mai ai de unde sa le procuri si atunci apelezi la improvizati. Oricum am un respect deosebit pentru ambii useri (raducod si irinel2006), se vede cand cei ce scriu au habar despre ce e vorba, iar in cazul asta clar ambii useri au citit manualul si sau murdarit pe maini reparparand la trotinete....doar ca o fac un pic diferit. STIMA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ivanica Postat Iunie 16, 2013 Share Postat Iunie 16, 2013 Am probat azi mobra cu un Cdi Suzuki dr 250 , se potriveste la mufe , da scanteie foarte puternica , dar are alt avans , deci tot nu a pornit. O faza tare am tinut bujia in mana si cand am dat la pedala mi-o zburat bujia din mana, credeam ca sunt 12 volti , dar a fost mult mai puternic . Ma durea clavicula dupa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 Tu ai lucrat Duminica si te mai miri ca te-a scuturat curentul ? E si normal sa te fii scuturat bine, pentru ca rolul bobinei de inductie care e ? Eu zic sa te mai uiti si pe celelalt site ca au baietii motoare la dezmembrari, poate ai norocul de a nimeni modelul pt tipul tau de motor. Ca veni vorba de improvizatii : e mai bine aici, sa pui exact ce ii trebuie. Am vazut in trecut o jawa 350 modificata cu motor suzuki de 250, dar la care tot asa avea adaptat ceva pe partea de avans. CUm dadea in sarcina cum avea rateuri, plus nu punea in valoarea adevarata putere a motorului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 Am probat azi mobra cu un Cdi Suzuki dr 250 , se potriveste la mufe , da scanteie foarte puternica , dar are alt avans , deci tot nu a pornit. O faza tare am tinut bujia in mana si cand am dat la pedala mi-o zburat bujia din mana, credeam ca sunt 12 volti , dar a fost mult mai puternic . Ma durea clavicula dupa. Nu face confuzie intre voltaj si amperaj. Voltajul este tensiunea iar amperajul este puterea curentului.Daca ai ne-norocul sa faci un scurt intre cabluri cand incerci sa pornesti o masina si te prinde flama poate sa-ti si smulga degetul......Deci nu te juca cu, curentul bazandu-te ca ai12V. Cei drept ca la bujie ai cativa mii de volti.....asta face bobina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 (editat) PS Are dreptate Irinel cu Duminica.....dar tre sa-i ex[licam ca e si el mic Editat Iunie 17, 2013 de chucki Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 Voltajul este tensiunea iar amperajul este puterea curentului. Amperajul nu este puterea curentului. Amperajul este raportul dintre voltaj si ohmaj sau raportul dintre wattaj si voltaj sau radical din raportul dintre wattaj si ohmaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 Amperajul nu este puterea curentului. Amperajul este raportul dintre voltaj si ohmaj sau raportul dintre wattaj si voltaj sau radical din raportul dintre wattaj si ohmaj Asa l-ai bagat de tot in ceata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 (editat) I= U/R lege lui Ohm P=U*I (I este la patrat ?) Parca asa era, nu sunt 100% sigur.. Editat Iunie 17, 2013 de irinel2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 In concluzie, amperajul nu este puterea curentului, ci intensitatea lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.