chucki Postat Noiembrie 20, 2013 Share Postat Noiembrie 20, 2013 6 luni de frig......cam mult...inca mai ies cu cbr-ul si sper ca din martie (daca e gata) sa ies si cu big-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mateis Postat Noiembrie 20, 2013 Share Postat Noiembrie 20, 2013 (editat) Salut, eu sunt cel care se chinuia aseara sa porneasca dr-ul lui George, acum al meu. Motocicleta arata foarte bine pentru varsta ei si am mers astazi cu ea. E foarte ok...mai trebuie totusi reglata carburatia pentru ca se ineaca daca o accelerezi mai brusc, chiar daca e motorul cald. In rest am vaga impresie ca voi tine motocicleta asta pana la adanci batraneti, daca voi reusi sa le prind. Intre timp o pornesc mult mai usor . Incet, incet, o descopar. Sunt curios ce are de oferit. Sunt al 5-lea proprietar...in Romania Editat Noiembrie 20, 2013 de mateis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Noiembrie 21, 2013 Share Postat Noiembrie 21, 2013 (editat) Felicitari...sunt convins ca ai facut o achizitie buna. Vad ca mai ai o Yamaha....sunt destul foarte diferite.In nici un caz sa te astepti ca dr-ul sa raspunda la acceleratie ca cealalta. Cu asta incerc si eu inca sa ma obisnuiesc. Poate accelereaza mai greu dar este foarte misto ca iti da libertatea de a merge pe orice fel de drum. Sa te bucuri de ea mult si bine.. Editat Noiembrie 21, 2013 de chucki Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mateis Postat Noiembrie 21, 2013 Share Postat Noiembrie 21, 2013 (editat) Yamaha nu mai am, am vandut-o, dupa un accident. Si eu cred ca e o achizitie buna. Deocamdata nu merge asa cum vreau, trage aer fals pe undeva a fost testata cu spray special, inca nu am depistat pe unde, oricum in zona flansei dintre carburator si motor. Mai e posibil sa fie ceva in zona galeriei de evacuare acolo unde iese din motor, in ture inalte ies ceva gaze pe acolo, foarte putin, probabil si asta contribuie la problema. In orice caz am fost la service si s-a lucrat azi ceva la ea, merge aproape normal, e aproape ce trebuie. O sa i pun filtrul original, pe ea avea un alt filtru, sa vad daca se comporta mai bine. In rest azi erau ceva coloane de masini, compacte, am luat-o putin pe trotuare (erau goale nu sunt chiar vandal) , merge pe oriunde si e tot ce ai nevoie. Poate iesim odata, acum ca sunt si eu dr-ist, sa imi mai impartasiti si mie ponturi despre model si sa ne plimbam. Editat Noiembrie 21, 2013 de mateis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Noiembrie 22, 2013 Share Postat Noiembrie 22, 2013 (editat) O sa-ti placa cand o sa vezi ce poate sa faca cam pe toate drumurile....Flansele alea sunt o problema cam la toate dr-urile....trepidatii mari si temperatura mare....se coace cauciucul. Daca trage aer fals, sigur pe acolo o face. Ori le schimbi si nu mai ai treaba cu ele sau le dai jos si bagi pe la crapaturi ceva silicon rezistent la temperaturi mari, dar n umai pe exterior (eu asa am facut si n-am mai avut probleme). Enjoy... PS: din cate stiu daca iti trage aer fals pe acolo ar trebuii sa-ti fluctueze la relanti. Editat Noiembrie 22, 2013 de chucki Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Noiembrie 23, 2013 Share Postat Noiembrie 23, 2013 Mateis: - daca de celelalte motociclete ti-au placut, de acest tip ai sa te indragostesti., garantez acest lucru. E diferit fata de motoarele in 2 sau 4 pistoane prin modul de conducere. Mereu o sa te surprinda. Intr-un an veneam cu sotia si cu 3 genti de bagaje, de ziceai ca e avion, tocmai de la Borsa. ( 100kile eu, 70sotia si vreo 25 de bagaje) Drumul Iacobeni- Borsa e durere, zici ca e bombardat, Dupa ce am iesit pe europeana din motocicleta offroad s-a transformat intr-un "veritabil" touring. Pe traseu am intalnit un strain cu un suzuki gsx parca, care la aparitia mea in oglinda lui l-a determinat sa accelereze ca un turbat. As fii vrut sa fac drumul in cardasie cu el. Saracul ii dadea un omor pe drumul ala si eu din spatele lui la mica distanta "tumb , tumb". Ce vreau sa subliniez, la drumurile din Romania cu tot cu sotie si bagaje mergeam liniar 110-120. Poate pe autostrada sa incepi sa ii simti limita desi daca e linie dreapta am reusit cu a mea sa ajung pe la 150km, dar nu prea e recomandat, de la 135km simti ca se ridica fata. Sambata e ziua de iesit cu baietii prin padure, soft enduro. Jos gentile si apoi paraiala prin padure. Daca ii pui tipul de ulei cerut de producator si nu dupa ureche, gen semisintetic sau sintetic, Mineral este corect, o sa te tina mult si bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SmileyAlex Postat Noiembrie 23, 2013 Share Postat Noiembrie 23, 2013 Salut baieti.Apropo de manual de intretinere...Se gaseste pe undeva manual pt dr650 se din 98?Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Noiembrie 23, 2013 Share Postat Noiembrie 23, 2013 Salut baieti.Apropo de manual de intretinere...Se gaseste pe undeva manual pt dr650 se din 98?Multumesc Downloadeaza-l de aici: http://www.manualedereparatie.info/manuale/Suzuki/Suzuki_DR_650_SE_1996_2002_Manual_de_reparatie_www.manualedereparatie.info.zip Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mateis Postat Noiembrie 23, 2013 Share Postat Noiembrie 23, 2013 (editat) @ irinel2006, ce ulei folosesti la dr-ul tau? daca trebuie sa fie mineral asa va fi dar pana acum am folosit doar sintetic la mobra pe care am avut-o. ramasesem la repsol cu care imi placea cel mai mult cum mergea. ce ulei 10w40 mineral imi recomanzi pentru DR? Editat Noiembrie 23, 2013 de mateis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 24, 2013 Share Postat Noiembrie 24, 2013 Unul la mana, pe vremea proiectarii DR-ului nu exista ulei sintetic, deci in manual nu pote sa fie recomandat decat cel mineral si, doi la mana, in ultimii ani producatorii de ulei au venit pe piata cu ulei mineral pt moto tocmai pentru cei cu mobre vechi. Smecheria este ca actualul ulei mineral este mai scump decat cel sintetic. E mai ieftin cel sintetic, facut din rapita sau cel semisintetic facut din reciclarea uleiurilor uzate . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Noiembrie 24, 2013 Share Postat Noiembrie 24, 2013 (editat) Eu merg doar cu Valvoline 10w40 Mineral. Acum e pe la 26ron/L . Ai nevoie de 2L. Nu cred ca e chiar asa o scumpete. De 6 ani de cand am motorul numai cu tipul asta de ulei merg si observ urmatoarele : Vara nu mi se incinge asa tare, dar daca esti dispus poti sa treci pe un 20w 50 valvoline mineral, problema e ca toamna o data cu venirea frigului, o sa observi ca se ingroasa asta foarte tare si pedala de pornire e rigida. Recunosc am facut experimentul asta, dar nu am vazut mari diferente, cum ca motorul nu s-ar incinge. Oricum e bine sa mergi cu el cat mai turat ca pompa de ulei sa isi faca datoria cat mai bine. Se recomanda pe timpul iernii, dar nu am facut asta niciodata, de lene, recunosc, sa scoti uleiul toamna din motor si sa il bagi in primavara ca sa nu se depuna reziduri. Eu fac altceva, primavara dau drumul la ulei intr-un lighean, atentie nu o pornesc deloc, asa el are timp iarna sa se scurga cu totul in baie, dupa care cu o palnie si ciorap de dama il strecor. Sa vezi atunci ce gasesti in acel ciorap, pilitura, silicon....etc. Citisem undeva diferenta intre mineral , sintetic si semisintetic. Astea racite cu aer e indicat uleiul mineral, ca cica asta prin compozitia sa ajuta la o racire mai buna .....Acuma naiba stie.... ) Editat Noiembrie 24, 2013 de irinel2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SmileyAlex Postat Noiembrie 24, 2013 Share Postat Noiembrie 24, 2013 Downloadeaza-l de aici: http://www.manualedereparatie.info/manuale/Suzuki/Suzuki_DR_650_SE_1996_2002_Manual_de_reparatie_www.manualedereparatie.info.zip Multumesc mult raman dator cu o berica... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mateis Postat Noiembrie 27, 2013 Share Postat Noiembrie 27, 2013 (editat) Pana la urma i-am luat 2 L de Bel-Ray EXL 10w40 mineral, pentru la primavara. Stie cineva vreo marca / tip de silicon pe care pot sa il folosesc pentru etansarea flanselor de la carburator si de unde pot cumpara? De asemenea, la evacuare, acolo unde iese din motor am inteles ca exista niste ''garnituri de foc''? Cred ca ar trebui schimbate, mai pufaie pe acolo gaze de esapament in ture inalte. Nu prea am gasit pe siteurile cunoscute... Multumesc! Editat Noiembrie 27, 2013 de mateis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Noiembrie 27, 2013 Share Postat Noiembrie 27, 2013 (editat) Pentru evacuare nu prea o sa gasesti garnituri dar in schimb poti sa folosesti niste pasta de la bosal sa astupi spatiile pe unde rasufla (http://www.ebay.com/itm/Bosal-uitlaat-cement-tube-570-gram-/120895852370)...cica se face ciment...e in jur de 15 ron. La flansele de la admisie am dat niste silicon negru care rezista la temperaturi mari, dar numai pe exterior unde aveam niste crapaturi. Editat Noiembrie 27, 2013 de chucki Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dogaru Florin George Postat Noiembrie 27, 2013 Share Postat Noiembrie 27, 2013 Am eu silicon Reinzosil pentru garnituri, daca consideri ca e bun pentru etansarea admisiei. Pentru garnitura aceea, cred ca poti folosi si linkurile astea: http://www.cmsnl.com/suzuki-dr650-1991-rsm_model13251/partslist/FIG-12.html#results http://www.louis.de/_2035ee65c4da13863c3bb8ef9c15b812be/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10042900&typ_id=SP42B Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Noiembrie 27, 2013 Share Postat Noiembrie 27, 2013 (editat) Hehe...cred ca e mai fain cu DL-ul. Intr-adevar, am gresit eu .....nu am gasit garnitura de evacuare pentru big-ul meu, pentru dr n-am cautat. Editat Noiembrie 27, 2013 de chucki Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dogaru Florin George Postat Noiembrie 28, 2013 Share Postat Noiembrie 28, 2013 Nu e neaparat mai fain. DR-ul oferea senzatii mai tari. DL-ul nu prea are personalitate si nu prea exceleaza la nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Noiembrie 28, 2013 Share Postat Noiembrie 28, 2013 Cred ca totusi la confort este mult peste... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Noiembrie 28, 2013 Share Postat Noiembrie 28, 2013 DR-ul oferea senzatii mai tari. DL-ul nu prea are personalitate si nu prea exceleaza la nimic. Daca tot nu-ti ofera DL-ul senzatii, hai sa facem schimb, eu iti dau Transplantul si tu DL-ul. Ei ce zici?, bine-nteles ca ...........stiu ie-ai sucit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Noiembrie 28, 2013 Share Postat Noiembrie 28, 2013 Daca tot nu-ti ofera DL-ul senzatii, hai sa facem schimb, eu iti dau Transplantul si tu DL-ul. Ei ce zici?, bine-nteles ca ...........stiu ie-ai sucit. Cu stima stiu ca ati avut un dr, dar sincer nici eu nu as da dr-ul pe transalp....am mers cu unul la drumuri lungi...are un coleg de-al meu. Nici transalpul nu prea da senzatii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Noiembrie 28, 2013 Share Postat Noiembrie 28, 2013 Bai oamenii buni pe dL si transalp te ia somnul, sunt prea linistite. ) Nu iti bate nimic intre picioare . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dogaru Florin George Postat Noiembrie 28, 2013 Share Postat Noiembrie 28, 2013 Pe DL imi cam lipseste cuplul. Are 6 trepte foarte scurte. Ca sa ajung la 100km/h trebuie sa tot schimb pana intr-a 6-a si acolo la 100 are deja vreo 4000rpm. Trebuie turat peste 6000 ca sa-i simti puterea, si el nefiind un motor gandit pentru turatii mari, da semne de suparare pe la 7-8000. Nu-i place in ture cum ii place unui 4 in linie sport. Mi-ar placea sa incerc si ceva mai mare, un R1200 sau DL1000. DL-ul l-am luat pentru confort binenteles si pentru ca vroiam ceva cat mai nou posibil, la care sa gasesc piese pe toate drumurile. Am luat 650-ul pentru ca inca sunt incepator. Totusi, nu este la fel de polivalent precum DR-ul. Speram cu DL-ul sa ating o viteza de croaziera mai mare, dar eu ma simt bine pe el la maxim 110-120. Duce si peste, chiar 180, dar sta turata, e inalta, te bate vantul, nu-mi place. Cu DR-ul era cam la fel. Am intrat in schimb cu DL-ul un pic pe un forestier si nu mi-a placut deloc. Cu DR-ul e o placere. Nu am mers mai mult de 10 km in total pe forestiere sau drumuri de tara cu DR-ul, dar a fost o placere sa ma ridic in scarite si sa-l las sa faca el treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mateis Postat Noiembrie 28, 2013 Share Postat Noiembrie 28, 2013 (editat) DL-ul de 650 e putin submotorizat pentru marimea lui insa eu cred ca e foarte bun si asa. Eu am doua motociclete la care visez in fiecare zi...una mai accesibila, Aprilia Caponord de 1000 si una mai SF : care imi place din toate punctele de vedere dar costa...nu chiar cat un GS 1200 totusi DR-ul meu, cu care m-am plimbat si astazi (putin) pana am inghetat, e un hooligan bike de teren Florin, nu vinzi topcase-ul ala, daca tot a fost pe DR? Daca stiti pe cineva care vinde un GIVI monokey sau ceva care se potriveste pe suportul de monokey sa imi spuneti si mie... O zi buna! Editat Noiembrie 28, 2013 de mateis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Noiembrie 28, 2013 Share Postat Noiembrie 28, 2013 Tot big-ul meu e cel mai tare )). Daca reusesc sa modific cumva saua aia sa nu-mi mai scot chilotii cu patentu' si sa maresc parbrizu nu ma mai despart de el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Noiembrie 28, 2013 Share Postat Noiembrie 28, 2013 (editat) Pai si ce te retine sa maresti putin saua. Eu pe a mea am modifcat-o in trecut, adaugand burete de 2cm, asa ca in final o aveam mai lata cu 4 cm, mai soft. Daca inainte de operatiune faceam 70 de km si era musai sa ma dau jos sa imi scot chilotii, dupa modificare am mers continuu 125km fara probleme. Nevasta mea e foarte pretentioasa cand e vorba de fundul ei si iti pot spune ca m-am oprit doar ca sa beau apa ca mi era super de sete, altfel continuam. Am facut drumul Botosani Bistrita cu o singura oprire. (4 ore cu tot cu pauza) Mi-a placut sa ma casc pe drum in special prin Pasul Tihuta Editat Noiembrie 28, 2013 de irinel2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.