Sari la conținut

Suzuki DR 600/650/ Big 750/800


Postări Recomandate

Nu mai stiu ce grosime are cel original, pana la urma ma vad nevoit a crea unul, pentru ca sunt putine sanse. Trebuie sa ma uit prin trusele mele sa vad daca nu cumva am cumparat mai demult un cablu gros pe care sa il adaptez. Ce e drept pe vremea asta caineasca nici nu imi vine sa ma apropii de ea. Am deja o saptamana de cand o am asamblata cu asigurarea platita si vreme canci. Buna ideea aia cu gaura mai mica pe o parte si marita pe cealalta, asa asigura o mai buna rezistenta, pentru ca daca ar fi fost cositorit cu gaura mica pe ambele parti in timp s-ar fi smuls.

Multumesc pentru raspunsuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Hai sa vedem ce iese..

 

Cumpar cutie cu/fara filtru de aer, aripioara stanga si protectie disc pentru dr 750/800 pana in 91. Aripioara am incercuit-o in poza

post-72436-0-19797300-1401603786_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna .Sunt nou pe aici si rog mult pe cei care stiu de vanzare un electromotor de suzuki dr 800 sa imi lase un mesaj pt ca eu am cautat de o luna cel putin si nu am putut gasi nimic care sa se potriveasca.Astept un raspuns de la voi.Salut

Editat de Vally91
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am promis ca revin cu poze. Ieri am facut un drum de test de 60km, in care am testat-o in toate situatiile. Ideea a fost sa vad defectele care pot aparea . SI au aparut cateva , simple dar foarte suparatoare. Imi sapura ulei pe langa cateva suruburi care imi strang capacul de la supape. Motorul fiind inchis, ziceai ca fac mici. Carburatorul isi face bine treaba dupa ce a fost curatat si reglat. La drum drept acul s-a pozitionat deasupra cifrelor 1 6 0 dar nu pot garanta acuratetea ceasului de bord. Trage bine, 3500-4000 rot/min observ ca e turatia la care motorul merge lin, fara vibratii.

 

Urmeaza reconditionarea seii, inlocuirea invelitorii si fabricarea unui nou windshield care din cauza trepidatiilor a inceput sa faca firisoare de fisuri.

post-45143-0-06606400-1402381640_thumb.jpg

post-45143-0-11344600-1402381646_thumb.jpg

post-45143-0-49455100-1402381655_thumb.jpg

Editat de irinel2006
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai PM

Dar un filtru de aer nu aveti???

 

Am promis ca revin cu poze. Ieri am facut un drum de test de 60km, in care am testat-o in toate situatiile. Ideea a fost sa vad defectele care pot aparea . SI au aparut cateva , simple dar foarte suparatoare. Imi sapura ulei pe langa cateva suruburi care imi strang capacul de la supape. Motorul fiind inchis, ziceai ca fac mici. Carburatorul isi face bine treaba dupa ce a fost curatat si reglat. La drum drept acul s-a pozitionat deasupra cifrelor 1 6 0 dar nu pot garanta acuratetea ceasului de bord. Trage bine, 3500-4000 rot/min observ ca e turatia la care motorul merge lin, fara vibratii.

 

Urmeaza reconditionarea seii, inlocuirea invelitorii si fabricarea unui nou windshield care din cauza trepidatiilor a inceput sa faca firisoare de fisuri.

Windshield mi-am facut din noul material minune (ceva plastic care se foloseste la usile termopan) si care rezista foarte bine si e si usor de modelat. Eu cred ca am cu vacuta vre-o 4000 de km pe anul asta. Ieri m-am intors din plimbare de 4 zile pe la Brasov, Rasnov, Zarnesti. Acum urmeaza pregatirea pentru concediu. I-am luat ulei nou, filtre, roti de schimb si cuiele pontou cu scaunele aferente...ca a inceput sa scape benzina.

Ca turatie, ai dreptate: si a mea se simte cel mai bine pe la 3500-4000 si avand in vedere ca acolo am 110 km/ora ma consider extrem de multumit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci de pont. Dar plexicul asta e transparent ? Eu mi-am cumparat acum 3 ani in urma de la Baumax unul de 4mm de 50/50 si am de gand sa il fac cu pistolul de aer cald. Asta pe care il am momentan merge mult si bine, dar in timp s-a cam zgariat. Are si 4 ani cei drept.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci de pont. Dar plexicul asta e transparent ? Eu mi-am cumparat acum 3 ani in urma de la Baumax unul de 4mm de 50/50 si am de gand sa il fac cu pistolul de aer cald. Asta pe care il am momentan merge mult si bine, dar in timp s-a cam zgariat. Are si 4 ani cei drept.

Asta de care iti zic eu nu e transparent, dar eu am apelat la el pentru ca se modeleaza mult mai bine si mai usor la cald si pentru ca oricum nu vad prin parbriz...la mine e mult mai jos. Atasez o poza ...poate iti dai seama de ceva.

post-72436-0-43941300-1402389179_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles acum. Problema e ca la mine vad cat de cat prin el...cel putin in fata rotii din fata. Am facut in trecut un test , cand experimentam incalzirea la aragaz a plexicului si din greseala ii formam acele bule si din plexicul transparent facusem unul opac. Nu iti zic cate injuraturi dadeam ca nu vedeam gaurile cu el. L-am dat jos si l-am calcat in picioare de nervi :))) asta ca sa fiu sigur ca nu il mai pun la loc. Ceea ce am eu acum e un pic mai mare decat originalul, dar in schimb simt cum aerul taiat nu imi intra in ochi. :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine problema a fost cam asa: parbrizul e oricum prea mic si prea jos ca sa ma ajute. Atunci am facut ca in desenul de mai jos (de mare angajament) curbura aceea in partea de sus a parbrizului. Curbura pe care nu am putut sa o scot din pexiglass. De rezultat sunt foarte multumit.

Ps:inainte am incercat si sa prelungesc parbrizul cu o bucat de pexiglass drept dar efectul a fost mult sub asteptari...

post-72436-0-02013100-1402394558_thumb.jpg

Editat de chucki
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate cineva sa faca asta? Sau stiti pe unde? Multumesc.

Salut.

Am trecut si eu prin faza asta si am doua amendamente:

1 - piesa modifica RADICAL curentii de aer din filtru pina in carburator, negativ dupa parerea mea.

2- eu am optat pentru o varianta mai normala si fara problemele de mai sus. Am facut dintr-o platbanda de inox 20x3mm, o forma care sa potriveasca exact pe gura cutiei filtrului tau, iar in mijloc, vartical am sudat o intaritura. La montare, daca ai posibilitatea sa faci o stringere a piesei pe cutia data jos, incalzind-o cu o suflanta, ca sa culce perfect, e vis. Din tabla normala exista riscul sa rugineasca si nu vrei sa ai rugina sau diverse trase in admisie.

 

Radu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Am trecut si eu prin faza asta si am doua amendamente:

1 - piesa modifica RADICAL curentii de aer din filtru pina in carburator, negativ dupa parerea mea.

2- eu am optat pentru o varianta mai normala si fara problemele de mai sus. Am facut dintr-o platbanda de inox 20x3mm, o forma care sa potriveasca exact pe gura cutiei filtrului tau, iar in mijloc, vartical am sudat o intaritura. La montare, daca ai posibilitatea sa faci o stringere a piesei pe cutia data jos, incalzind-o cu o suflanta, ca sa culce perfect, e vis. Din tabla normala exista riscul sa rugineasca si nu vrei sa ai rugina sau diverse trase in admisie.

 

Radu

Multumesc de raspuns.

Ceva de genul asta descris de tine am eu acum. Dar cumva am decupat restul cutiei facuta tot din tabla si am bagat un filtru de aer de logan macelarit. Am izolat cu plastic topit si cu silicon si totul este ok. Ok pana au inceput sa cedeze sudurile de izolare. Si d-asta incercam sa vad daca gasesc ceva mai profi la care sa pot pune un filtru de aer spor auto si sa nu-mi mai fie frica ca trage aer pe langa filtru. Cutie originala de filtru caut de aproape un an....am crezut ca poate e mai simplu sa fac ceva de genul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci de pont. Dar plexicul asta e transparent ? Eu mi-am cumparat acum 3 ani in urma de la Baumax unul de 4mm de 50/50 si am de gand sa il fac cu pistolul de aer cald. Asta pe care il am momentan merge mult si bine, dar in timp s-a cam zgariat. Are si 4 ani cei drept.

Salut, am avut si eu un parbriz prelucrat din plexiglass de 5 sau 6mm, pus pe motor de fostul proprietar. FOARTE FAIN, OOOOIOOOOI ! l-am dat jos instant si luat cel original. Motivul a fost dragostea de mine si de fata mea. Dupa mine e ca si cum ai merge cu o mina de cutite pe ghidon.

De curiozitate, luati o plexiglass si dati-i un ciocan, sa vedeti cam cum se face si ce sare din el. Imaginati-va in el implintat cu fata....

Parbrizul de moto se face din alte materiale , de obicei din policarbonat, la fel ca vizierele, tocmai ca sa nu fie declarat sportul asta sport interzis :))

 

Bineinteles ca cine vrea sa-si fabrice si sa-l foloseasca pe propria raspundere, s-o faca, e dreptul lui, dar nu sa-l recomande fara sa atraga atentia la riscurile pe care le comporta !!!

 

Radu

 

 

PS - nu reactionez la comentarii contra ceea ce am scris, considerati ca deja aveti dreptate si-mi fac mea culpa. Cine a inteles ce am scris mai sus, sa faca cum il ghideaza constiinta :)

 

Dar un filtru de aer nu aveti???

 

Windshield mi-am facut din noul material minune (ceva plastic care se foloseste la usile termopan) si care rezista foarte bine si e si usor de modelat. Eu cred ca am cu vacuta vre-o 4000 de km pe anul asta. Ieri m-am intors din plimbare de 4 zile pe la Brasov, Rasnov, Zarnesti. Acum urmeaza pregatirea pentru concediu. I-am luat ulei nou, filtre, roti de schimb si cuiele pontou cu scaunele aferente...ca a inceput sa scape benzina.

Ca turatie, ai dreptate: si a mea se simte cel mai bine pe la 3500-4000 si avand in vedere ca acolo am 110 km/ora ma consider extrem de multumit.

Ai nevoie de filtru sau de cutia filtrului ?

Dupa masa ma uit la electomotor si te sun ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cumva si asta a fost un motiv pentru care am renuntat la pexiglass. Materialul asta din care mi-am facut acum se sparge dar nu in bucati.....nu stiu cum sa zic....pur si simplu se sparge doar bucata lovita. Iar de spart se sparge destul de greu pentru ca e si destul de elastic.

Mai siplu spus: cand incerci sa-l indoi se crapa si se rupe cand ajunge indoitura la aproximativ un unghi de 90.



Salut, am avut si eu un parbriz prelucrat din plexiglass de 5 sau 6mm, pus pe motor de fostul proprietar. FOARTE FAIN, OOOOIOOOOI ! l-am dat jos instant si luat cel original. Motivul a fost dragostea de mine si de fata mea. Dupa mine e ca si cum ai merge cu o mina de cutite pe ghidon.

De curiozitate, luati o plexiglass si dati-i un ciocan, sa vedeti cam cum se face si ce sare din el. Imaginati-va in el implintat cu fata....

Parbrizul de moto se face din alte materiale , de obicei din policarbonat, la fel ca vizierele, tocmai ca sa nu fie declarat sportul asta sport interzis :))

 

Bineinteles ca cine vrea sa-si fabrice si sa-l foloseasca pe propria raspundere, s-o faca, e dreptul lui, dar nu sa-l recomande fara sa atraga atentia la riscurile pe care le comporta !!!

 

Radu

 

 

PS - nu reactionez la comentarii contra ceea ce am scris, considerati ca deja aveti dreptate si-mi fac mea culpa. Cine a inteles ce am scris mai sus, sa faca cum il ghideaza constiinta :)



Ai nevoie de filtru sau de cutia filtrului ?

Dupa masa ma uit la electomotor si te sun ...

Am nevoie de cutia filtrului.....filtru gasesc si nou.....Multam



Am facut un filmulet...cam la secunda 15 se crapa iar de rupt il rup d-abia la final cand trag de cele 2 parti in directii diferite. Scuze ca e invers...

Nu spun ca e mai bun ca originalul...dar isi face treaba foarte bine, si chiar am luat ceva pietre (nu sunt sigur daca au ajuns si in parbriz, dar sticla farului e ciupita in vreo 2 locuri....d-asta urmatorul proiect e un grilaj de protectie la far).

MOV_0048.avi

Editat de chucki
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are CAREVA chef de duca pt maine si Duminica? pana in PIATRA CRAIULUI,si o tura mica de 5-6 ore cu rucsacul in spate...si pana acolo ocolim pe dn1A...pt curbe?


sau pleaca ....careva pe undeva din Bucuresti pe Transalpina,transfagarasan....?


Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact din zona aia m-am intors eu luni seara (zarnesti, rasnov, plaiu foii, prapastiile zarnestiului, magura, cheile rasnoavei). Merita fiecare gram de benzina sate plimbi in zona. Trasee spre creasta mai greu...a tot plouat si sunt cam namoloase. Dar cu mobra ce fain e.....

post-72436-0-89296000-1402680329_thumb.jpg

post-72436-0-09498500-1402680340_thumb.jpg

post-72436-0-19948000-1402680369_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar un filtru de aer nu aveti???

 

Windshield mi-am facut din noul material minune (ceva plastic care se foloseste la usile termopan) si care rezista foarte bine si e si usor de modelat. Eu cred ca am cu vacuta vre-o 4000 de km pe anul asta. Ieri m-am intors din plimbare de 4 zile pe la Brasov, Rasnov, Zarnesti. Acum urmeaza pregatirea pentru concediu. I-am luat ulei nou, filtre, roti de schimb si cuiele pontou cu scaunele aferente...ca a inceput sa scape benzina.

Ca turatie, ai dreptate: si a mea se simte cel mai bine pe la 3500-4000 si avand in vedere ca acolo am 110 km/ora ma consider extrem de multumit.

De unde se poate cumpara plastic d-ala negru?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De unde se poate cumpara plastic d-ala negru?

eu am luat din hornbach 1 data si pentru o alta treaba am gasit si in dedeman. dar e ceva mai scump ca pexi: parca 50 ron o placa de 50/50 cm ....daca imi aduc bine aminte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa caut si eu. Multumesc pentru informatie. Eu vreau sa imi fac unul mic, cat sa imi acopere/protejeze bordul. Cam cat e partea cu negru in poza asta. Oricum nu merg tare si in teren nu risc sa o rup/sparg prea usor.

 

12034_0_1_4_dr%20650%20rs_Image%20credit

Editat de Endurache
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo...de filtru de aer. Am ajuns sa imi arunc un ochi pe vechiul filtru si am observat ca era sub orice critica. Cu alte cuvinte era terminat. L-am desfacut complet pentru a avea gabaritele ca model si am trecut la confectionarea unuia dintr-un burete prin care se putea trage aer usor dar care sa opreasca praful. Filtrul original e format din 3 parti lipite intre ele. La fel am procedat si eu folosind un adeziv elastic. Buretele este curat , nu stiu daca ar trebui ca acesta sa fie uns cu ulei. In cel mai bun caz, as putea folosi un spray cu silicon cu care sa dau pe interiorul filtrului, dar nu stiu daca are vreun efect.

 

Diseara sper sa il pot monta sa vad diferentele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nici gand.....pot face testul sa vad ce se intampla pe un interval de 1 luna. Tine sau nu tine praful. Totusi zice ca e burete pentru filtru de aer

 

http://www.okazii.ro/filtru-aer-moto/burete-filtru-aer-scuter-universal-20x30--a154598456

Editat de irinel2006
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nici gand.....pot face testul sa vad ce se intampla pe un interval de 1 luna. Tine sau nu tine praful. Totusi zice ca e burete pentru filtru de aer

 

http://www.okazii.ro/filtru-aer-moto/burete-filtru-aer-scuter-universal-20x30--a154598456

Dragul meu.

Pot sa-ti aduc pe la 220 lei , la Cluj , o cutie , cu filtru si cu tubul dublu de admisie aer.

VREI ???

si promiti ca nu mai incerci sa chinui motorul ala .... :)

 

Radu

Editat de raducod
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...