irinel2006 Postat Mai 31, 2014 Share Postat Mai 31, 2014 Nu mai stiu ce grosime are cel original, pana la urma ma vad nevoit a crea unul, pentru ca sunt putine sanse. Trebuie sa ma uit prin trusele mele sa vad daca nu cumva am cumparat mai demult un cablu gros pe care sa il adaptez. Ce e drept pe vremea asta caineasca nici nu imi vine sa ma apropii de ea. Am deja o saptamana de cand o am asamblata cu asigurarea platita si vreme canci. Buna ideea aia cu gaura mai mica pe o parte si marita pe cealalta, asa asigura o mai buna rezistenta, pentru ca daca ar fi fost cositorit cu gaura mica pe ambele parti in timp s-ar fi smuls. Multumesc pentru raspunsuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Iunie 1, 2014 Share Postat Iunie 1, 2014 Hai sa vedem ce iese.. Cumpar cutie cu/fara filtru de aer, aripioara stanga si protectie disc pentru dr 750/800 pana in 91. Aripioara am incercuit-o in poza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vally91 Postat Iunie 8, 2014 Share Postat Iunie 8, 2014 (editat) Buna .Sunt nou pe aici si rog mult pe cei care stiu de vanzare un electromotor de suzuki dr 800 sa imi lase un mesaj pt ca eu am cautat de o luna cel putin si nu am putut gasi nimic care sa se potriveasca.Astept un raspuns de la voi.Salut Editat Iunie 8, 2014 de Vally91 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducod Postat Iunie 8, 2014 Share Postat Iunie 8, 2014 ai PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 (editat) Am promis ca revin cu poze. Ieri am facut un drum de test de 60km, in care am testat-o in toate situatiile. Ideea a fost sa vad defectele care pot aparea . SI au aparut cateva , simple dar foarte suparatoare. Imi sapura ulei pe langa cateva suruburi care imi strang capacul de la supape. Motorul fiind inchis, ziceai ca fac mici. Carburatorul isi face bine treaba dupa ce a fost curatat si reglat. La drum drept acul s-a pozitionat deasupra cifrelor 1 6 0 dar nu pot garanta acuratetea ceasului de bord. Trage bine, 3500-4000 rot/min observ ca e turatia la care motorul merge lin, fara vibratii. Urmeaza reconditionarea seii, inlocuirea invelitorii si fabricarea unui nou windshield care din cauza trepidatiilor a inceput sa faca firisoare de fisuri. Editat Iunie 10, 2014 de irinel2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 ai PM Dar un filtru de aer nu aveti??? Am promis ca revin cu poze. Ieri am facut un drum de test de 60km, in care am testat-o in toate situatiile. Ideea a fost sa vad defectele care pot aparea . SI au aparut cateva , simple dar foarte suparatoare. Imi sapura ulei pe langa cateva suruburi care imi strang capacul de la supape. Motorul fiind inchis, ziceai ca fac mici. Carburatorul isi face bine treaba dupa ce a fost curatat si reglat. La drum drept acul s-a pozitionat deasupra cifrelor 1 6 0 dar nu pot garanta acuratetea ceasului de bord. Trage bine, 3500-4000 rot/min observ ca e turatia la care motorul merge lin, fara vibratii. Urmeaza reconditionarea seii, inlocuirea invelitorii si fabricarea unui nou windshield care din cauza trepidatiilor a inceput sa faca firisoare de fisuri. Windshield mi-am facut din noul material minune (ceva plastic care se foloseste la usile termopan) si care rezista foarte bine si e si usor de modelat. Eu cred ca am cu vacuta vre-o 4000 de km pe anul asta. Ieri m-am intors din plimbare de 4 zile pe la Brasov, Rasnov, Zarnesti. Acum urmeaza pregatirea pentru concediu. I-am luat ulei nou, filtre, roti de schimb si cuiele pontou cu scaunele aferente...ca a inceput sa scape benzina. Ca turatie, ai dreptate: si a mea se simte cel mai bine pe la 3500-4000 si avand in vedere ca acolo am 110 km/ora ma consider extrem de multumit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 Merci de pont. Dar plexicul asta e transparent ? Eu mi-am cumparat acum 3 ani in urma de la Baumax unul de 4mm de 50/50 si am de gand sa il fac cu pistolul de aer cald. Asta pe care il am momentan merge mult si bine, dar in timp s-a cam zgariat. Are si 4 ani cei drept. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 Merci de pont. Dar plexicul asta e transparent ? Eu mi-am cumparat acum 3 ani in urma de la Baumax unul de 4mm de 50/50 si am de gand sa il fac cu pistolul de aer cald. Asta pe care il am momentan merge mult si bine, dar in timp s-a cam zgariat. Are si 4 ani cei drept. Asta de care iti zic eu nu e transparent, dar eu am apelat la el pentru ca se modeleaza mult mai bine si mai usor la cald si pentru ca oricum nu vad prin parbriz...la mine e mult mai jos. Atasez o poza ...poate iti dai seama de ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 Am inteles acum. Problema e ca la mine vad cat de cat prin el...cel putin in fata rotii din fata. Am facut in trecut un test , cand experimentam incalzirea la aragaz a plexicului si din greseala ii formam acele bule si din plexicul transparent facusem unul opac. Nu iti zic cate injuraturi dadeam ca nu vedeam gaurile cu el. L-am dat jos si l-am calcat in picioare de nervi )) asta ca sa fiu sigur ca nu il mai pun la loc. Ceea ce am eu acum e un pic mai mare decat originalul, dar in schimb simt cum aerul taiat nu imi intra in ochi. ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 (editat) La mine problema a fost cam asa: parbrizul e oricum prea mic si prea jos ca sa ma ajute. Atunci am facut ca in desenul de mai jos (de mare angajament) curbura aceea in partea de sus a parbrizului. Curbura pe care nu am putut sa o scot din pexiglass. De rezultat sunt foarte multumit. Ps:inainte am incercat si sa prelungesc parbrizul cu o bucat de pexiglass drept dar efectul a fost mult sub asteptari... Editat Iunie 10, 2014 de chucki Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducod Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 Poate cineva sa faca asta? Sau stiti pe unde? Multumesc. Salut. Am trecut si eu prin faza asta si am doua amendamente: 1 - piesa modifica RADICAL curentii de aer din filtru pina in carburator, negativ dupa parerea mea. 2- eu am optat pentru o varianta mai normala si fara problemele de mai sus. Am facut dintr-o platbanda de inox 20x3mm, o forma care sa potriveasca exact pe gura cutiei filtrului tau, iar in mijloc, vartical am sudat o intaritura. La montare, daca ai posibilitatea sa faci o stringere a piesei pe cutia data jos, incalzind-o cu o suflanta, ca sa culce perfect, e vis. Din tabla normala exista riscul sa rugineasca si nu vrei sa ai rugina sau diverse trase in admisie. Radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 Salut. Am trecut si eu prin faza asta si am doua amendamente: 1 - piesa modifica RADICAL curentii de aer din filtru pina in carburator, negativ dupa parerea mea. 2- eu am optat pentru o varianta mai normala si fara problemele de mai sus. Am facut dintr-o platbanda de inox 20x3mm, o forma care sa potriveasca exact pe gura cutiei filtrului tau, iar in mijloc, vartical am sudat o intaritura. La montare, daca ai posibilitatea sa faci o stringere a piesei pe cutia data jos, incalzind-o cu o suflanta, ca sa culce perfect, e vis. Din tabla normala exista riscul sa rugineasca si nu vrei sa ai rugina sau diverse trase in admisie. Radu Multumesc de raspuns. Ceva de genul asta descris de tine am eu acum. Dar cumva am decupat restul cutiei facuta tot din tabla si am bagat un filtru de aer de logan macelarit. Am izolat cu plastic topit si cu silicon si totul este ok. Ok pana au inceput sa cedeze sudurile de izolare. Si d-asta incercam sa vad daca gasesc ceva mai profi la care sa pot pune un filtru de aer spor auto si sa nu-mi mai fie frica ca trage aer pe langa filtru. Cutie originala de filtru caut de aproape un an....am crezut ca poate e mai simplu sa fac ceva de genul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducod Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 Merci de pont. Dar plexicul asta e transparent ? Eu mi-am cumparat acum 3 ani in urma de la Baumax unul de 4mm de 50/50 si am de gand sa il fac cu pistolul de aer cald. Asta pe care il am momentan merge mult si bine, dar in timp s-a cam zgariat. Are si 4 ani cei drept. Salut, am avut si eu un parbriz prelucrat din plexiglass de 5 sau 6mm, pus pe motor de fostul proprietar. FOARTE FAIN, OOOOIOOOOI ! l-am dat jos instant si luat cel original. Motivul a fost dragostea de mine si de fata mea. Dupa mine e ca si cum ai merge cu o mina de cutite pe ghidon. De curiozitate, luati o plexiglass si dati-i un ciocan, sa vedeti cam cum se face si ce sare din el. Imaginati-va in el implintat cu fata.... Parbrizul de moto se face din alte materiale , de obicei din policarbonat, la fel ca vizierele, tocmai ca sa nu fie declarat sportul asta sport interzis ) Bineinteles ca cine vrea sa-si fabrice si sa-l foloseasca pe propria raspundere, s-o faca, e dreptul lui, dar nu sa-l recomande fara sa atraga atentia la riscurile pe care le comporta !!! Radu PS - nu reactionez la comentarii contra ceea ce am scris, considerati ca deja aveti dreptate si-mi fac mea culpa. Cine a inteles ce am scris mai sus, sa faca cum il ghideaza constiinta Dar un filtru de aer nu aveti??? Windshield mi-am facut din noul material minune (ceva plastic care se foloseste la usile termopan) si care rezista foarte bine si e si usor de modelat. Eu cred ca am cu vacuta vre-o 4000 de km pe anul asta. Ieri m-am intors din plimbare de 4 zile pe la Brasov, Rasnov, Zarnesti. Acum urmeaza pregatirea pentru concediu. I-am luat ulei nou, filtre, roti de schimb si cuiele pontou cu scaunele aferente...ca a inceput sa scape benzina. Ca turatie, ai dreptate: si a mea se simte cel mai bine pe la 3500-4000 si avand in vedere ca acolo am 110 km/ora ma consider extrem de multumit. Ai nevoie de filtru sau de cutia filtrului ? Dupa masa ma uit la electomotor si te sun ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 (editat) Cumva si asta a fost un motiv pentru care am renuntat la pexiglass. Materialul asta din care mi-am facut acum se sparge dar nu in bucati.....nu stiu cum sa zic....pur si simplu se sparge doar bucata lovita. Iar de spart se sparge destul de greu pentru ca e si destul de elastic. Mai siplu spus: cand incerci sa-l indoi se crapa si se rupe cand ajunge indoitura la aproximativ un unghi de 90. Salut, am avut si eu un parbriz prelucrat din plexiglass de 5 sau 6mm, pus pe motor de fostul proprietar. FOARTE FAIN, OOOOIOOOOI ! l-am dat jos instant si luat cel original. Motivul a fost dragostea de mine si de fata mea. Dupa mine e ca si cum ai merge cu o mina de cutite pe ghidon. De curiozitate, luati o plexiglass si dati-i un ciocan, sa vedeti cam cum se face si ce sare din el. Imaginati-va in el implintat cu fata.... Parbrizul de moto se face din alte materiale , de obicei din policarbonat, la fel ca vizierele, tocmai ca sa nu fie declarat sportul asta sport interzis ) Bineinteles ca cine vrea sa-si fabrice si sa-l foloseasca pe propria raspundere, s-o faca, e dreptul lui, dar nu sa-l recomande fara sa atraga atentia la riscurile pe care le comporta !!! Radu PS - nu reactionez la comentarii contra ceea ce am scris, considerati ca deja aveti dreptate si-mi fac mea culpa. Cine a inteles ce am scris mai sus, sa faca cum il ghideaza constiinta Ai nevoie de filtru sau de cutia filtrului ? Dupa masa ma uit la electomotor si te sun ... Am nevoie de cutia filtrului.....filtru gasesc si nou.....Multam Am facut un filmulet...cam la secunda 15 se crapa iar de rupt il rup d-abia la final cand trag de cele 2 parti in directii diferite. Scuze ca e invers... Nu spun ca e mai bun ca originalul...dar isi face treaba foarte bine, si chiar am luat ceva pietre (nu sunt sigur daca au ajuns si in parbriz, dar sticla farului e ciupita in vreo 2 locuri....d-asta urmatorul proiect e un grilaj de protectie la far). MOV_0048.avi Editat Iunie 10, 2014 de chucki Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 chucki - rezista foarte bine....daca era si transparent atunci chiar ca era o treaba buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 12, 2014 Share Postat Iunie 12, 2014 Pt modelat parbrize, eu am folosit cu succes cada de baie pe post de matritza. Cada are diverse curburi de care te poti folosi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danut Ionda Postat Iunie 13, 2014 Share Postat Iunie 13, 2014 are CAREVA chef de duca pt maine si Duminica? pana in PIATRA CRAIULUI,si o tura mica de 5-6 ore cu rucsacul in spate...si pana acolo ocolim pe dn1A...pt curbe? sau pleaca ....careva pe undeva din Bucuresti pe Transalpina,transfagarasan....? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Iunie 13, 2014 Share Postat Iunie 13, 2014 Exact din zona aia m-am intors eu luni seara (zarnesti, rasnov, plaiu foii, prapastiile zarnestiului, magura, cheile rasnoavei). Merita fiecare gram de benzina sate plimbi in zona. Trasee spre creasta mai greu...a tot plouat si sunt cam namoloase. Dar cu mobra ce fain e..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Endurache Postat Iunie 14, 2014 Share Postat Iunie 14, 2014 Dar un filtru de aer nu aveti??? Windshield mi-am facut din noul material minune (ceva plastic care se foloseste la usile termopan) si care rezista foarte bine si e si usor de modelat. Eu cred ca am cu vacuta vre-o 4000 de km pe anul asta. Ieri m-am intors din plimbare de 4 zile pe la Brasov, Rasnov, Zarnesti. Acum urmeaza pregatirea pentru concediu. I-am luat ulei nou, filtre, roti de schimb si cuiele pontou cu scaunele aferente...ca a inceput sa scape benzina. Ca turatie, ai dreptate: si a mea se simte cel mai bine pe la 3500-4000 si avand in vedere ca acolo am 110 km/ora ma consider extrem de multumit. De unde se poate cumpara plastic d-ala negru? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Iunie 14, 2014 Share Postat Iunie 14, 2014 De unde se poate cumpara plastic d-ala negru? eu am luat din hornbach 1 data si pentru o alta treaba am gasit si in dedeman. dar e ceva mai scump ca pexi: parca 50 ron o placa de 50/50 cm ....daca imi aduc bine aminte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Endurache Postat Iunie 14, 2014 Share Postat Iunie 14, 2014 (editat) O sa caut si eu. Multumesc pentru informatie. Eu vreau sa imi fac unul mic, cat sa imi acopere/protejeze bordul. Cam cat e partea cu negru in poza asta. Oricum nu merg tare si in teren nu risc sa o rup/sparg prea usor. Editat Iunie 14, 2014 de Endurache Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Iunie 17, 2014 Share Postat Iunie 17, 2014 Apropo...de filtru de aer. Am ajuns sa imi arunc un ochi pe vechiul filtru si am observat ca era sub orice critica. Cu alte cuvinte era terminat. L-am desfacut complet pentru a avea gabaritele ca model si am trecut la confectionarea unuia dintr-un burete prin care se putea trage aer usor dar care sa opreasca praful. Filtrul original e format din 3 parti lipite intre ele. La fel am procedat si eu folosind un adeziv elastic. Buretele este curat , nu stiu daca ar trebui ca acesta sa fie uns cu ulei. In cel mai bun caz, as putea folosi un spray cu silicon cu care sa dau pe interiorul filtrului, dar nu stiu daca are vreun efect. Diseara sper sa il pot monta sa vad diferentele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 17, 2014 Share Postat Iunie 17, 2014 Mai, tu vrei sa uzezi prematur cilindrul..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Iunie 17, 2014 Share Postat Iunie 17, 2014 (editat) nici gand.....pot face testul sa vad ce se intampla pe un interval de 1 luna. Tine sau nu tine praful. Totusi zice ca e burete pentru filtru de aer http://www.okazii.ro/filtru-aer-moto/burete-filtru-aer-scuter-universal-20x30--a154598456 Editat Iunie 17, 2014 de irinel2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducod Postat Iunie 17, 2014 Share Postat Iunie 17, 2014 (editat) nici gand.....pot face testul sa vad ce se intampla pe un interval de 1 luna. Tine sau nu tine praful. Totusi zice ca e burete pentru filtru de aer http://www.okazii.ro/filtru-aer-moto/burete-filtru-aer-scuter-universal-20x30--a154598456 Dragul meu. Pot sa-ti aduc pe la 220 lei , la Cluj , o cutie , cu filtru si cu tubul dublu de admisie aer. VREI ??? si promiti ca nu mai incerci sa chinui motorul ala .... Radu Editat Iunie 17, 2014 de raducod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.