Sari la conținut

Suzuki DR 600/650/ Big 750/800


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Alta intrebare! A incercat cineva sau teoretic s-ar putea elimina pompa de benzina de la DR?

Sau: exista ceva silicon rezistent la benzina? gen: http://polmot.ro/spray-uri-tehnice-chimicale/1248-silicon-etanare-victorreinz-300c-negru-70ml-70-31414-10-4026634207673.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Posesor de dr350, va intreb pe voi ca e thread-ul mai activ :)

Nu stiti, kit-urile de reparatie carburator de pe louis.de sunt calitative? Garniturile sunt bune, tin 1an macar?

 

Am folosit unul la Tenere acum cativa ani. A tinut vreo 3 ani pana am vandut motorul fara probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ raducod

 

Mikuni VM38SS [Frații francezi sunt mai catolici decât Papa :) ]

» Post actualizat in 21 Feb 2017 06:27

Sursa.

Salut, din nou.

Da, vad ca sunt echipate si cu VM uri . Oricum, regula e aceeasi, in loc de tubul de pe pozitia 57 se pune unul transparent, si se verifica nivelul sa fie asa cum ziceam in poza. Iar legat de cei 23mm, e la fel, e u reglaj de pornire urmind ca dupa ce verifici cu furtunul transparent revii la indoit clema care regleaza cuiul pontou (ac de inchidere , dupa terminologia românească) astfel ca sa obtii nivelul corect in CNC( camera de nivel constant)

Reglajul din surubul de aer/carburant este acceasi cu cea data de Mikuni la carburatoarele BS, cea postata de mine.

 

Asa ca spor la treaba ca esti lamurit :)

 

Radu

» Post actualizat in 12 Mar 2017 13:40

Salut!

Posesor de dr350, va intreb pe voi ca e thread-ul mai activ :)

Nu stiti, kit-urile de reparatie carburator de pe louis.de sunt calitative? Garniturile sunt bune, tin 1an macar?

Salut posesorule !

Parerea mea esta ca ORICE kit de reparatie contine garnituri care te tin cel putin citiva ani, "tinutul" insemnind ca nu se vor topi/roade/intari in asa hal incit sa simti diferenta.

In mod evident, daca te dai la amestec de benzina cu etanol (E10) s-ar putea sa scurtezi considerabil viata garniturilor. Amestecul maxim admis de fabricant e 10% etanol !

Totusi, daca te gindesti sa schimbi garniturile, e bine sa stii cite garnituri ai nevoie si sa verifici daca le primesti pe toate. E bine sa-ti desfaci carburatorul ca sa vezi cit e de uzat cuiul principal, ca poate ai nevoie si de el, in ideea ca daca te apuci de "rezolvat carburatorul" s-o faci o data, si bine, pentru urmatorii 5 ani.

Citeste din posturile de pe forumul acesta, si vei gasi destule informatii ca sa-ti faci o idee cuprinzatoare despre montat/demontat/curatat/reparat/reglat s.a.m.d.

 

Daca nu te descurci, da-mi un telefon .

 

Radu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Posesor de dr350, va intreb pe voi ca e thread-ul mai activ :)

Nu stiti, kit-urile de reparatie carburator de pe louis.de sunt calitative? Garniturile sunt bune, tin 1an macar?

Ai un sungur o-ring prapadit la dr350..... cu putin noroc iei unul compatibil dintr-um magazin de rulmenti si simeringuri.

 

Ar mai fi si un al doilea simering la poantou, dar merge si unul simplu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai un sungur o-ring prapadit la dr350..... cu putin noroc iei unul compatibil dintr-um magazin de rulmenti si simeringuri.

 

Ar mai fi si un al doilea simering la poantou, dar merge si unul simplu.

unul singur ai gasit ?? :10:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ne nea... sunt si alea de pe jicloare, soc... doar ca inca nu am vazut la nimeni sa pice alea si am avut 350 aproape 10 ani.

... te-ai atacat ? :)

Pai aici vorbim despre "e un singur o-ring", si nu e unul singur !. Daca tu ai DR350 de aproape 10 ani si nu ti-a picat decit unul, poate ca esti tu ala norocos si n-or fi toti ca tine. Mie da. Si pot sa-ti spun ca as fi dat mult ca sa fi avut pe unul linga mine sa-mi fi soptit una alta...in general zic, nu doar despre carburatoare, ca sa nu ma chinui inutil.

Motoarele astea sunt de aproape 30 de ani pe piata, iar schimbatul oringurilor ar trebui facut cel mai tirziu la fiecare 10 ani, si daca toti predecesorii au schimbat pe ala care pica ...

Mai mult decit atit, pe forum acesta e vorba sa scriem informatia cit mai aproape de ceea ce trebuie facut in mod corect, onest, documentat etc, iar fiecare face ce vrea/poate cu motorul lui. N-o filtra tu prin propria-ti experienta.

 

Sfatul meu ? Schimbati toate oringurile, ca trebuie, salveaza munca de mai multe ori si inchei capitolul carburator, macar o vreme, si macar nu te injura urmatorul posesor, daca o mai fi vreunu '

 

 

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... te-ai atacat ? :)

Pai aici vorbim despre "e un singur o-ring", si nu e unul singur !. Daca tu ai DR350 de aproape 10 ani si nu ti-a picat decit unul, poate ca esti tu ala norocos si n-or fi toti ca tine. Mie da. Si pot sa-ti spun ca as fi dat mult ca sa fi avut pe unul linga mine sa-mi fi soptit una alta...in general zic, nu doar despre carburatoare, ca sa nu ma chinui inutil.

Motoarele astea sunt de aproape 30 de ani pe piata, iar schimbatul oringurilor ar trebui facut cel mai tirziu la fiecare 10 ani, si daca toti predecesorii au schimbat pe ala care pica ...

Mai mult decit atit, pe forum acesta e vorba sa scriem informatia cit mai aproape de ceea ce trebuie facut in mod corect, onest, documentat etc, iar fiecare face ce vrea/poate cu motorul lui. N-o filtra tu prin propria-ti experienta.

 

Sfatul meu ? Schimbati toate oringurile, ca trebuie, salveaza munca de mai multe ori si inchei capitolul carburator, macar o vreme, si macar nu te injura urmatorul posesor, daca o mai fi vreunu '

 

 

Bafta

 

chiar deloc... doar ca sunt surprins cum de vreo 2-3 ani incoace, "toate" DR-urile au probleme de carburatie, iar acum 10 ani picau din cauza ungerii deficitare a palierelor din chiuloasa...

 

am vazut (si pe alocuri patit) toate minunile posibile pentru un DR: axa cu came rupta (fara distrugere motor), pistoane gripate (de la schimb de ulei fara sa mai bage ulei il loc), intinzatoare de lant de disttributie cu piulite sudate pe intizator (sa compenseze uzura), patine de lant de distributie roase complete, supape anulate (scoasa 1-2, batut/sudat cep din aluminiu), filete de bujii rupte, bloc motor spart (arbore balansier rupt), colbutori placati cu vidia (d'ala de scule si rectificati), cuzineti din aluminiu in chiuloasa, demaroare bucsate aiurea, cadru/rezrvor ulei rupt, pinioane din cutia de viteza fara dinti (in special treapta a 2-a)..... toate cauzate de exploatare deficitara....

 

dar carburatoare cu probleme am vazut doar acolo unde il manca in "coor" pe vreun mecanic de weekend sa repare ceva ce merge....

 

"dusmanul binelui este mai binele....."

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Permiteți să recunosc, eu sunt ăla care a mers vreo 700-800 de km fără șurubul de la patina întinzătorului de lanț distribuție. De fapt, am băgat eu un șurub acolo dar era mult prea scurt. Habar n-am cum a rezistat :) și cum s-a înțepenit patina acolo.

Asta e ca treaba aia cu barza chioară...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca tot veni vorba (Scuzati calitatea....tel praf la camera):

attachicon.gifIMG_20170312_162909.jpg

Ca sa iasa asa (nu e perfect dar merge):

:mexicanwave:

» Post actualizat in 13 Mar 2017 14:38

chiar deloc... doar ca sunt surprins cum de vreo 2-3 ani incoace, "toate" DR-urile au probleme de carburatie, iar acum 10 ani picau din cauza ungerii deficitare a palierelor din chiuloasa...

 

am vazut (si pe alocuri patit) toate minunile posibile pentru un DR: axa cu came rupta (fara distrugere motor), pistoane gripate (de la schimb de ulei fara sa mai bage ulei il loc), intinzatoare de lant de disttributie cu piulite sudate pe intizator (sa compenseze uzura), patine de lant de distributie roase complete, supape anulate (scoasa 1-2, batut/sudat cep din aluminiu), filete de bujii rupte, bloc motor spart (arbore balansier rupt), colbutori placati cu vidia (d'ala de scule si rectificati), cuzineti din aluminiu in chiuloasa, demaroare bucsate aiurea, cadru/rezrvor ulei rupt, pinioane din cutia de viteza fara dinti (in special treapta a 2-a)..... toate cauzate de exploatare deficitara....

 

dar carburatoare cu probleme am vazut doar acolo unde il manca in "coor" pe vreun mecanic de weekend sa repare ceva ce merge....

 

"dusmanul binelui este mai binele....."

ma bucur ca nu te ataci !

 

Intradevar, cei dintre noi care vor sa incerce sa-si repare motoarele trebuie informati cit mai corect si cuprinzator. Pe de alta parte, fata de un carburator care merge cit de cit si care are nevoie de reconditionare/reglaj si unul reconditionat/reglat prost care nu merge deloc, e de preferat prima varianta. Totusi, e optiunea fiecaruia :)

 

... si a inteles toata lumea la un moment dat ca uleiul in motor este un must ....

 

Legat de experienta ta, nu comentez decit ca "ai perfecta dreptate, sunt criminali printre noi", si nu trebuie sa ne mire ca starea tehnica in general a motoarelor de la noi atinge limite la care nimeni nu cred ca s-a gindit.

 

Radu

» Post actualizat in 13 Mar 2017 14:40

Permiteți să recunosc, eu sunt ăla care a mers vreo 700-800 de km fără șurubul de la patina întinzătorului de lanț distribuție. De fapt, am băgat eu un șurub acolo dar era mult prea scurt. Habar n-am cum a rezistat :) și cum s-a înțepenit patina acolo.

Asta e ca treaba aia cu barza chioară...

Salut,

pai n-ai avut 50 lei pentru o patina folosita .....esti figura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Radu, nu era vorba de bani. Eram în vârf de munte, între două stâne. M-am trezit cu motorul plin de ulei și o gaură suspectă. Am scos un șurub M8 de la șa, l-am băgat acolo, am completat cu ulei și am văzut că merge. După aia am aflat că trebuie un șurub special și m-am speriat. Asta e, inocent să fii...noroc să ai.

Înr-o altă ordine de idei, are careva experiență despre folosirea unei bascule mai lungi sau mutarea axului basculei mai în spate cu câțiva centimetri ? Sau sunt un pionier ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu te stressa , stiu ca la noi e ca-n Siberia, :) 7-800km intre stâne

 

Legat de bascule, n-am incercat, dar ce zic altii: mai lunga = greutate/stabilitate mai mare pe fata + tractiune mai slaba, mai scurt=invers. Oricum , restul setarilor pot face diferenta, mai mare decit modarea basculei.

Vezi, totusi, ca in bascula se petrec mai toate chestiile legate de tractiune/stabilitate si orice gafa duce la accidente serioase ... numa' zic..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Radu, nu era vorba de bani. Eram în vârf de munte, între două stâne. M-am trezit cu motorul plin de ulei și o gaură suspectă. Am scos un șurub M8 de la șa, l-am băgat acolo, am completat cu ulei și am văzut că merge. După aia am aflat că trebuie un șurub special și m-am speriat. Asta e, inocent să fii...noroc să ai.

Înr-o altă ordine de idei, are careva experiență despre folosirea unei bascule mai lungi sau mutarea axului basculei mai în spate cu câțiva centimetri ? Sau sunt un pionier ?

Afectezi ciclistica.

 

Primul efect pe care il vei simti este stabilitatea imbunatatita la viteza si in linie dreapta.

 

Si cam asta este singurul aspect pozitiv...

 

In rest se cam duce naibii manevrabilitatea la viteze mici si in offroad si se va inclina si ridica din viraj, mult mai greu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmm..interesant...am mai găsit niște referințe pe la americani, dar sunt legate de motoare foarte puternice, ca să nu mai intre în wheelies. Sau cele speciale, de urcat pe "pereți". Nu e cazul meu. Vă țin la curent cu mersul problemei. Pentru moment, diferența e de doar 5 cm.

Sau, dacă nu vă țin la curent, înseamnă că am greșit la calcule :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut.

Sunt un "tanar" posesor de Suzuki DR 650 RSE din 1992.

Motocicleta a fost adusa din Gremania, la sfarsitul anului trecut si sunt primul proprietar in Romania.

Am luat aceasta motocicleta, pentru a putea iesi de pe sosea si a ma bucura de natura.

De cand am luat-o am uns si vopsit bascula spate (motocicleta are ceva rugina pe ea), am schimbat placutele de frana de pe spate, am servisat etrierii fata/spate, am schimbat cauciucul pe fata si bujiile, am verificat rulmentii de la roti, am uns si gresat ce mai trebuia.

Ca dotari suplimentare motocicleta avea cric central, manere incalzite si crash bar.

De la inceputul acestei saptamani am reusit sa ies de trei ori cu motocicleta si am facut aproximativ 300 km.

Sunt foarte multumit de achizitie, dar am aconstatat anumite lucruri de care nu sunt sigur ca sunt normale:

- motocicleta nu porneste decat cu maneta de ambreiaj trasa, daca incerc sa pornesc motocicleta fara ambreiaj aceasta nu invarte, este ca si cum ar fi bagata in viteza;

- cu motocicleta pe cricul central am constatat ca in momentul in care bag in viteza, fara a da drumul la ambreiaj, roata incepe sa se invarta si nu se opreste decat in momentul in care scot din viteza (in punctul mort).

Cred ca nu este normal si ma gandesc ca poate ma puteti ajuta cu ceva sfaturi.

Va multumesc anticipat si astept sa ne vedem in trafic

Asfalt uscat si un sezon fara evenimente probleme!


» Post actualizat in 25 Mar 2017 20:25

Cateva poze cu "bestia":

post-8465-0-06685400-1490473456_thumb.jpgpost-8465-0-34862200-1490473468_thumb.jpgpost-8465-0-98008300-1490473478_thumb.jpgpost-8465-0-47830800-1490473492_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Sa va stăpâniţi reciproc sănătoşi :)

 

Pe suportul manetei de ambreiaj este un contact care se închide atunci cînd tragi de manetă. CDI-ul/electrica nu dă scânteie sau nu lasă să pornească demarorul dacă contactul nu este închis. Deci este normal. Logica este de a te proteja, să nu pornească demarorul dacă eşti cumva în viteză şi s-o ia motorul din loc. Acelaşi lucru e şi cu cricul lateral dat jos, dacă bagi în viteză se va opri. Cei care au experienţă îşi şuntează contactul, că e enervant. După ce te-ai obişnuit cu comuniste o grămadă de ani, şi ai şi tras câteva trânte pe tema asta te-ai învăţat să verifici că eşti în PM ...

 

La motociclete ambreiajul este umed, adică are ulei între discurile din care e făcut ambreiajul, iar debreierea nu se poate face în totalitate, de aceea fenomenul pe care l-ai observat e perfect normal.

 

Cu drag,

Baftă !

Editat de raducod
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...