Sari la conținut

Suzuki DR 600/650/ Big 750/800


Postări Recomandate

Am fost forțat de distanța foarte mică rămasă între țeava cadrului și evacuare.

Singura soluție ca să păstrez debitul constant a fost să mă limitez la lățimea fantei rămase și să cresc pe înălțime.

Am evitat toate schimbările de direcție bruște. Am citit niște chestii despre dinamica fluidelor și la sfârșit am constatat că eram mai prost decât înainte de a citi.

Concluzia autorului era că practica experimentală poate da peste cap tot felul de calcule.

În poza de mai jos altă mostră de potcovărie, dintr-o bieletă și un cap de bară, donate de un Logan.

Cum ar spune Arghezi : Din bube, mucegaiuri și noroi, făcut-am pedale potrivite pentru voi.

"la sfârșit am constatat că eram mai prost decât înainte de a citi." Cu totul adevărat ! Doar studiind un lucru/domeniu îţi dai seama cât de multe sunt de aflat şi de puţine ştiai înainte, adicătelea cât prostovan te regăseşti .... :eek:

 

... şi unde zici fără flex şi sudură ??!

Editat de raducod
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Radu, trăim în România. Cu trotineta aia trebuie să merg la ITP. Nu-mi permit să mă prezint în fața organului cu modificări structurale. Sau poate vreau să o vând, deși nu vreau.

Anul trecut se ruga un coleg de pe forum să i-o vând.

Ideea era să demonstrez ceva (mie în primul rând) că nu există ”nu se poate”. Sună cam ceaușist dar asta e.

De-aici,ideea de : fără flex, fără sudură. Oricând am chef, trec la versiunea standard, oficială.Dacă mă enervez, într- o zi (sau mai puțin) mă dezvolt ca Hulk.

Știu, nu e cușer, dar de-aia suntem atât de drăguți și interesanți, pentru că putem. :)

 

Uite, un model de piesă care nu se poate cumpăra de nicăieri.

 

post-86604-0-31766700-1517085680_thumb.jpg

Editat de Muretto Grundieg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce, vrei să facem Lego prin taiga ?

Mai întâi va fi testată 10 metri (prin curte).

Apoi 100 de metri (pe stradă)

Apoi 1 kilometru (până în Voluntari)

Apoi 100 de kilometri (Până la Bușteni)

Și tot așa...dacă nu cade nimic din ea, multiplicăm cu zece de fiecare dată :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-ai tu norocul ăsta, Georgică! O aduc cu roaba dacă se strică și tot n-o las pe mâna dușmanului. Exemplare mai valoroase ca ale mele nu găsești decât la Jay Leno's Garage.


» Post actualizat in 28 Jan 2018 14:58

P.S. Nu trebuie ratat bustul lui Vladimir Ilici Lenin din Svalbard, în caz că ajungi înaintea mea, :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Radu, trăim în România. Cu trotineta aia trebuie să merg la ITP. Nu-mi permit să mă prezint în fața organului cu modificări structurale. Sau poate vreau să o vând, deși nu vreau.

Anul trecut se ruga un coleg de pe forum să i-o vând.

Ideea era să demonstrez ceva (mie în primul rând) că nu există ”nu se poate”. Sună cam ceaușist dar asta e.

De-aici,ideea de : fără flex, fără sudură. Oricând am chef, trec la versiunea standard, oficială.Dacă mă enervez, într- o zi (sau mai puțin) mă dezvolt ca Hulk.

Știu, nu e cușer, dar de-aia suntem atât de drăguți și interesanți, pentru că putem. :)

 

Uite, un model de piesă care nu se poate cumpăra de nicăieri.

Ce e cu piesa asta ? stă pe un ax cu caneluri ?!

Uită-te la PowerBelt pe site, la articulaţii cardanice / ax / bucşi MARIO FERRI. Poate găseşti acolo ce cauţi :)

Editat de raducod
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum nu, e montat deja. Știu că aș fi putut folosi doar o parte din siguranța originală dar oricum, trebuia adaptată, modificată, alți bani, altă distracție.

Și cum termenul de livrare era de ordinul zilelor și mai mult costa transportul decât piesa, mi-am tras o bere lângă mine și am purces la treabă.

După vreo oră și două beri era gata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu răspunde. Rezolvat. Nu mă aduce. Aprilia, te aștept să mă iei ca pasager pe Hayabusa. Oprire doar la Gherla sau la Zalău, nu știu unde e țuica mai bună.

Posibil Bonțida, ca variantă de rezervă.

Indiciu : Am făcut armata la Someșeni. Întrebare, ce-mi place să beau ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Bună treabă, Radu ! Pare a fi o presă de stors struguri, cred că o să trec și eu pe la tine să presăm niște boabe.

Dacă aveam și niște țevi curbate, ca să dăm drumul la must prin ele era și mai fain. Dar cred că ne descurcăm cu ce avem. :) Felicitări !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@calin_n

 

Nu cred că e o idee foarte bună să facem reclamă. În alte țări din Europa nici nu visezi așa ceva. În țările în care se mai poate, traseele sunt relativ necunoscute și sunt accesibile numai cu localnicii.

În scurt timp or să alerge și după noi sătenii, cu furcile și coasele....

Nu câștigă nimeni de aici, poate doar cei care vând ghidul. Oricum, e prea târziu, bulgărașul de nea a pornit la vale.

Pe de altă parte, cine știe, cunoaște, nu are nevoie de ghid.

Era anul trecut o grupă de ”motocicliști de aventură” toți pe BMW1200, cu veste reflectorizante și ghid, care le vorbea la intercom. Nici măcar praf nu aveau pe roți deoarece mergeau numai pe asfalt.

Cred că era aventura vieții lor în țara lui Dracula.

O fi bine, o fi rău ?

Editat de Muretto Grundieg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

”motocicliști de aventură” toți pe BMW1200, cu veste reflectorizante și ghid, care le vorbea la intercom. Nici măcar praf nu aveau pe roți deoarece mergeau numai pe asfalt.

Cred că era aventura vieții lor în țara lui Dracula.

pfffff, corporatistii astia din multinationale, huooooo!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@calin_n

 

Nu cred că e o idee foarte bună să facem reclamă. În alte țări din Europa nici nu visezi așa ceva. În țările în care se mai poate, traseele sunt relativ necunoscute și sunt accesibile numai cu localnicii.

În scurt timp or să alerge și după noi sătenii, cu furcile și coasele....

Nu câștigă nimeni de aici, poate doar cei care vând ghidul. Oricum, e prea târziu, bulgărașul de nea a pornit la vale.

Pe de altă parte, cine știe, cunoaște, nu are nevoie de ghid.

Era anul trecut o grupă de ”motocicliști de aventură” toți pe BMW1200, cu veste reflectorizante și ghid, care le vorbea la intercom. Nici măcar praf nu aveau pe roți deoarece mergeau numai pe asfalt.

Cred că era aventura vieții lor în țara lui Dracula.

O fi bine, o fi rău ?

 

Salut,

O idee din articol:

"Traseele propuse pot fi parcurse de motocicliști, bicicliști sau cu mașini de teren. Orice variantă vrei să încerci, trebuie doar să îți placă să ieși de pe drumurile asfaltate și să nu îți fie frică de noroi.

Am ales doar rutele pe drumurile publice, în afara rezervațiilor sau arealelor protejate. Vrem să promovăm mediul rural românesc și să îl punem pe acesta în prim plan."

E vorba de trasee pentru calatorii pe motocicleta, nu endureala.

Pensiunile, restaurantele si cei care vand suveniruri (lista este ca exemplu si nu este completa) au de castigat.

Decat sa ne ascundem si sa consideram ca asta nu se intampla deja, mai bine punem mana si organizam toata treaba.

Dar asta e doar parerea mea, nu vreau sa intru in discuti contradictorii.

O zi faina!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu n-am nimic cu tine, personal. Dar mi-am adus aminte ca ...2 Wheels Guide... cat de seriosi sunt.

Am castigat la o tragere la sorti (ceva Slow Ride) un ghid din asta de al vostru. Nu-mi trebuia, tot ce era scris acolo era istorie pentru mine, dar daca tot l-am castigat, zic hai sa-l fac cadou unui prieten.

Am încercat în fel si chip sa obtin fie cartea, fie accesul la versiunea digitala, contra unei parole...dar ioc.

Nada. Nothing. Nimic. Nimeni n-a binevoit sa raspunda. Daca doresti detalii, ti le poate da Ina Popa.

Acum, pentru un observator din afara, cum par lucrurile? Oferiti niste ghiduri in conditiile stabilite de voi- iar atunci cand bietii oameni doresc sa intre in posesia lor primesc indiferenta din belsug si nepasare generoasa.

Si-n ziua de azi ma intreaba prietenul meu incepator, despre ghid dar între timp, a evoluat si nu cred ca-i mai face trebuinta.

Asta asa, ca mi-am adus aminte. Sunt convins ca exista o explicatie dar deja pentru cel putin trei oameni agitatia voastra e lipsita de sens.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.... mai am un pic ... :stuck:

 

Radu...doar o intrebare....ce e dracovenia asta? indoi tevi cu ea ? presa pentru desfacut motorul de dr800? Sa mor daca imi dau seama...am cautat pana in posturle anterioare sa vad cu ce te lauzi ca te ocupi si n-am gasit.....Cine ma poate lumina ,,,,ca pare interesant !

Editat de irinel2006
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Radu...doar o intrebare....ce e dracovenia asta? indoi tevi cu ea ? presa pentru desfacut motorul de dr800? Sa mor daca imi dau seama...am cautat pana in posturle anterioare sa vad cu ce te lauzi ca te ocupi si n-am gasit.....Cine ma poate lumina ,,,,ca pare interesant !

Ceau, presa de indoit teava it is ....adica va fi. Sper sa reziste de data asta. Ultimele doua dati, materialele din care am conceput mecanismul, altul, nu au intrecut teava :) De data asta, tabla de 18mm spre ca o va dovedi. Oricum mai am de facut citeva piese/operatii, dar sunt pe sfirsit. Singura operatie facuta de altcineva a fost debitarea tablei, restul, in house :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...