B.B. Postat Iunie 3, 2009 Share Postat Iunie 3, 2009 (editat) Mi-am comandat DID.INTREBARE ???? Cum nituiesc lantul ? Nu vreau cu siguranta. Exista presa, daca nu cu ciocanul. Lantul nu e chiar "bijuterie" asa si nici bibelou. Pui pe cineva sa tina contra pe partea cealalta si ii arzi cateva cu un dorn in nit (partea care se turteste) si ai grija sa nu lovesti pe alaturi. De obicei nitul de inchidere e gol pe dinauntru si cand il lovesti se umfla. Cauta un dorn ascutit care sa intre f. putin in gaura nitului, astfel incat sa-l umfle cand lovesti cu ciocanul. \E usor. Editat Iunie 3, 2009 de Belbody Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Iunie 3, 2009 Share Postat Iunie 3, 2009 Mult. Estimez ca bate spre 10. fratilor nu va speriati asa tare..... inainte aveam 15 46 acu 15 50 cu 46 consuma mediu 5.5 in fine nici nu i-am facut un consum ca il folosesc numai off road.cu raportele astea mia cam scazut viteza cam cu 20 km/h...aseara iam dat 120 in a 4-a..ture nu stiu cate ca nu imi mai indica 120 pe ceas in a 4-a turat ce e drept nu stiu daca mai urca dar cu a 5-a nu am mai apucat ca prinsesem o portiune scurta.fuge aproape la fel nu consuma mai mult cel putin nu se simte sa zic maxim 1l in forja mare sa zic ca o baga 7 mai mult nu cred... ca ma plimb cu 10 litri de nu mai stau in picioare(off-road 6 ani de experienta) deci chear e ok cu 50 se infige mai tare rama la sprit si pe a 4-a cum pui gazu ramane urma in sapte....cu viteza 1 la relanti pe asfalt ud o ia in burnout la relanti dadeam drumu brusc il trageam repede(ambreiaju) pac pac pac si am uitam la roata o invartea in gol fara sa accelerez..deci e numa bine pt mine acum...si pt toti care il folosesc off-road ar fi ideal 15 50...tot kitu e did ca facuse referire un tovaras mai sus.. mie chear imi place..si lantu e solid...fata de cel care il aveam mult mai solid...are o-ring-uri la fiecare nit pe ambele parti imi palce una peste alta!!va salut si numai bine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdiRadulescu Postat Iunie 4, 2009 Share Postat Iunie 4, 2009 Salutare, Ieri am scos capra pentru prima data la plimbare dupa inmatriculare, mere f fain doara ca iar o inceput sa faca figuri ambreiajul.... , am mai scris ca l-am strans dar acum a inceput sa patineze, asa ca l-am destrans un pic dar acum imi intra cam greu in prima treapta....va rog sa ma ajutati cu un sfat, ca nu mai stiu ce sa fac....si nici nu pot sa il desfac pana nu ajung la parinti acasa sa pot lucra in garaj, in oras nu am unde sa o desfac si nici scule, chestia e ca ar trebuie sa merg cam 100 de km pana la garaj, risc sa merg asa?? astept un sfat...va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Iunie 4, 2009 Share Postat Iunie 4, 2009 o inceput sa faca figuri ambreiajul.... , am mai scris ca l-am strans dar acum a inceput sa patineze, asa ca l-am destrans un pic dar acum imi intra cam greu in prima treapta....va rog sa ma ajutati cu un sfat, ca nu mai stiu ce sa fac. [...] ar trebuie sa merg cam 100 de km pana la garaj, risc sa merg asa?? astept un sfat...va multumesc Probabil trebuie sa te pregatesti de arcuri, placute de ambreiaj. In prima faza fa rost doar de arcurile de ambreiaj ca-s mai ieftine (in jur de 50 - 60 de RON), recomand EBC si nu Ferodo. Hai ca aveti in Timisoara magazin de "pese". Lasa ambreiajul asa deocamdata pana il desfaci, n-are nimic ca "intra mai greu in prima treapta", n-are sa moara. Poti sa mergi fara sa iti faci probleme si 500 de km. Mai ales daca e drum lung. Nu se rupe nimic. @lewa_ktm: mai e bine ca te simti tu bine si esti multumit, asta conteaza pana la urma. Dar daca zici ca ai un 7l / 100 de km consum maxim, ori nu o turezi suficient, ori faci soft-enduro fiindca de exemplu MIE cu raport 15/42 imi cam ia un 6 - 6.5 mixt (mers destul de sprinten). Acuma nu conteaza, bani de benzina si timp de joaca sa fie. In alta ordine de idei, mi-a sosit lantul de balansier dupa doua luni de la comanda. (mai bine mai tarziu decat niciodata). Problema a fost ca importatorul "oficial" in Romania - B&S Motors (Badsi Suzuki) avea comenzile blocate de catre Suzuki Europe pe motive de datorii. Numai ca Dilly care aduce piesele (http://www.dillypoint.ro) a reusit sa ia legatura directa cu Suzuki Europe si acum aduce direct de la ei. Scorul a fost de 185 RON cu tot cu TVA si transport. Ah si inca ceva: zicea cineva pe-aici odata ca numai Yamaha si Honda trimit piese ambalate misto, in timp ce Suzuki trimite piesele in niste "mizerii de pungi". Pai sa nu ii zic eu ca mananca ka.cat? A venit lantul in CUTIE de fabrica pe care scrie Suzuki - piese de origine, Made in Japan si alte chestii si descrieri cu ce se afla in cutie, iar in cutie lantul mai era bagat intr-o punga sigilata inscriptionata peste tot Suzuki. Si cutia era tot sigilata. Sper sa am timp sa "il infig" in seara asta sa nu ma mai dispere zornaitul. (bine ca il mai acoperisem cu toba noua) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Iunie 4, 2009 Share Postat Iunie 4, 2009 carje ia la mine ia cat cuprinde..si nu fac soft..acu dreaq stie.. am zis asa din ce cred eu.. papa putin adica asa mi se pare..sau m-am invatat eu cu ktm-u...mai am un sx de 250 ala mia luat 14 l in 3-4 ore.... dr-u ia ture cocs detoate imi palce acuma..sare si mai repede...nu simte nimic pe a 2-a pe stanci santuri ceva absolut la relanti iese..pune draci pe roata instant!! Si treaba cu piesele de suzuki mie in 2 sapt mi-au sosit dar tot asa ambalate..cutia cu suzuki peste tot made japan si scoase in relief literele citea si orbu... punga sigilate toate.. asa am primit si eu in 2 sapt si foarte ieftine in comparatie cu altele!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Iunie 5, 2009 Share Postat Iunie 5, 2009 (editat) foarte ieftine in comparatie cu altele!! Exact. Deci asa arata cutia: Acum DR-ul meu are vibratii KTM-istice. Nu e prima oara cand umblu la balansier, nu e prima oara cand schimb un lant de balansier cu Varu', l-am pus la punct DAR totusi VIBREAZA in psizda ma-sii. Exact ca un KTM LC4. Macar de-ar fi avut si vana aluia (bine, nici departe nu e ) O sa o desfac din nou diseara sau maine. Cel mai scarba imi e de scos volanta aia afara - e nevoie de multa munca de convingere sa iasa. Editat Iunie 5, 2009 de Lupu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Iunie 5, 2009 Share Postat Iunie 5, 2009 eu am facut o presa..daca o vezi razi 2 zile cu 3 vincluri si 2 leviere:)) cu toate ca se putea mai usor pe filet dar e foarte rapid si iese imediat.. o sa pun poze..mie chear mi se pare vanos dr in comparatie cu xt xl sau altele de 600. nu am mers cu lc4 si chear sunt curios cum merge.dar daca bagi pe dr 15-50 cred k se apropie de lc4 daca nui prea departe.. nu am mers cu asa ceva dar la mine se simte vana cu 50 pe spate...exact asa e si cutia mea.. si are sos in relief suzuki ..peste tot pe ea... scris mic asa... (suzuki genuine part's piese d'origine de suzuki made in japan)..oricum sunt multumit de dr...am nevoie de o aripa mia calumea pe spate.. ceav de la ufo vreau pt ca am pe ktm si pe un dr 350 si vine bine si pe asta..o sa pun poza daca gasesc pe undeva.. azi cand lucram la deseuri( ca am vreo 11 acum acasa) am observat o chestie ....lantu de distributie de la chinezariilea alea mici de 125 (cross-atv orice de 125 110...) e la fel ca cel de la balansier de la dr 600..azi am masurat unu si sunt la fel si al zale si la tot..bine nu cred ca ai ce face cu el pe dr dar asa..va salut numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StreetFighter69 Postat Iunie 6, 2009 Share Postat Iunie 6, 2009 Lewa, auzi blana cu raportu tau merge 90 km la ora cam asa am scos si yo si un consum de 8/100 km offroad , gandeste daca cu 15 cu 42 fuge 140 -150 ,la 3 dinti scazi 13km pe ora si cat rezulta si oricum 5,5 la suta daca mergi numa la relantiu mie acuma pe camp cu raportu original imi consuma 4 si daca merg peste 110 km la ora 5,5 cam asa! , sa pui pinioane mari pe un dr cu racire pe aer ulei nu merita motoru ala no sa aibe viata lunga , toata ziua bibilesti la el!! raport mare daca ii pune pe ceva cu racire pe apa ca sa aibe motoru ce raci!! in fine ai sanse de 1 la 200 000 sa calezi dr la forja mai mare de 3 ore de padure!! dar no sa tine mult!!! treaba ta man oricum numa bine !! si mult noroi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Iunie 6, 2009 Share Postat Iunie 6, 2009 frate...chear nu mai nimerit aici...deci nu se simte foarte mare diferenta intre 15 46 si 15 50 aia 4 dinti in plus.... tot un drac e inainte luam 140 pe a 4-a... acu am 120 pe a 4-a si nu e turat sau ceva pe off road ca sa fuck motoru..tot aceasi turatie merg decat ca merg cu o treapta in plus..diferenta la consum pui mei k nusht exact..io cand nu mai am bag..nu ma rupe la consum oricum si nu stau sa ii fac consumul la litru..cat papa sa pape...dar stiu ca duce si nu are nici pe dreaq ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cotea Postat Iunie 6, 2009 Share Postat Iunie 6, 2009 Salutare! Am un DR 800 s din 95 (39.000 km) care are o problema, are o bataie in partea stanga jos cred ca de la lantul balansier dar l-am desfacut am dat rezervorul jos si l-am ascultat iar acum mi se pare ca bataia este in partea de sus a cilindrului. Cred ca e lantul balansier sau lantulu de distributie sau tachetii. Stie careva cum le reglez ? ( in mers mai scoate un zornait de lant) Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Iunie 7, 2009 Share Postat Iunie 7, 2009 Salutare! Am un DR 800 s din 95 (39.000 km) care are o problema, are o bataie in partea stanga jos cred ca de la lantul balansier dar l-am desfacut am dat rezervorul jos si l-am ascultat iar acum mi se pare ca bataia este in partea de sus a cilindrului. Cred ca e lantul balansier sau lantulu de distributie sau tachetii. Stie careva cum le reglez ? ( in mers mai scoate un zornait de lant) Multumesc Stanga jos e lantul de la balansier. Pe stanga nu de unde sa se auda alt lant, iar daca zici ca se aude si sus e doar sunetul care se propaga. Pe dreapta e lantul de la distributie dar ala se aude diferit de tot. Ca sa reglezi balansierul trebuie dat jos capacul de la aprindere, slabit "platoul cu intinzatorul" plus surubul de blocaj al intinzatorului si apoi stranse la loc. Daca tot asa face inseamna ca cere altul. Cel mai bine cauti manualul si citesti in el. La distributie intinzatorul e automat, daca se aude deja cere altul. In alta ordine de idei, am desfacut iar lantul de la balansier si am constatat ca din cauza oboselii / timpului presant / etc am pus lantul Ăźn pic mai deviat de "punct" . S-a corectat si acum nu se aude nimic si nici nu vibreaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat Iunie 8, 2009 Share Postat Iunie 8, 2009 Stanga jos e lantul de la balansier. Pe stanga nu de unde sa se auda alt lant, iar daca zici ca se aude si sus e doar sunetul care se propaga. Pe dreapta e lantul de la distributie dar ala se aude diferit de tot.Ca sa reglezi balansierul trebuie dat jos capacul de la aprindere, slabit "platoul cu intinzatorul" plus surubul de blocaj al intinzatorului si apoi stranse la loc. Daca tot asa face inseamna ca cere altul. Cel mai bine cauti manualul si citesti in el. la 750/800 lantul de distributie e tot pe stinga actionat prin intermediul lantului de la balansiere ,axa cu came se invirte in sens invers sensului de rotatie al ambielajului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nazi | SchutzStaffel Postat Iunie 8, 2009 Share Postat Iunie 8, 2009 Am cazut la intrunire la Bacau cu motorul (pe nisip, din fericire), si imi curge benzina din supra-plinul de la carburator, indiferent daca e pornita sau oprita. Vreau sa desfac carburatorul si sa vad ce s-a intamplat in el, cred ca e blocat plutitorul. Sa ma astept si la altceva, ar mai putea fi ceva in afara de asta??? Am scos furtunul de la robinet care duce in carburator sa scurg benzina din rezervor sa nu mai curga asa tare si a curs o gramada de rugina, cred ca am deranjat-o la cazatura . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Iunie 8, 2009 Share Postat Iunie 8, 2009 la 750/800 lantul de distributie e tot pe stinga actionat prin intermediul lantului de la balansiere ,axa cu came se invirte in sens invers sensului de rotatie al ambielajului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Iunie 9, 2009 Share Postat Iunie 9, 2009 la 750/800 lantul de distributie e tot pe stinga actionat prin intermediul lantului de la balansiere ,axa cu came se invirte in sens invers sensului de rotatie al ambielajului. Bine de stiut, deci poa' sa fie si ala si alalalt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Iunie 9, 2009 Share Postat Iunie 9, 2009 hehe io am cam dat de belea cu pinionu ala mare... ia zmuls toti dinti in 2 sapt din 50 dinti daca mai are 30 e mult..dinte gaura lipsa pauza.... 1 bun altu lipsa 1 bun 2 lipsa 1 bun 4 lipsa...iara o coloana buna.... pinionu era din aluminiu sau ceva de genu de honda xr aproape nou foarte bun in carne asa dar sa dus deaq.. lantu(did) e nou nout ala pus odata cu pinionu acelasi pas..tot dar dracii la gasit...tre sa il pun iara pe ala de 46..acu am o intrebare de unde iau unu de atac de 14??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 acu am o intrebare de unde iau unu de atac de 14??? http://www.dillypoint.ro Aduce JT Sprockets. Pentru DR ai optiuni intre 16, 15, 14 pe fatza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 de 14 am nevoie k am unu de 15 acum dar am si de 16 unu.. pun de 14 si ramane asa... ala de sapte mi la facut zob..din 50 mai are 30 fix:)).. ms de informatii!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cotea Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 (editat) Salutare! Are careva numarul de telefon al lui dragonu ? Eu il am pe acesta 0722.659.618 si nu pot sa iau legatura cu el. Sau mai stie careva pe cineva in bucuresti care se pricepe la DR-uri ? Multumesc Editat Iunie 15, 2009 de Cotea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shoricel Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 Salutare! Are careva numarul de telefon al lui dragonu ? Eu il am pe acesta 0722.659.618 si nu pot sa iau legatura cu el. Sau mai stie careva pe cineva in bucuresti care se pricepe la DR-uri ? Multumesc Salut, uite un numar de telefon al cuiva din bucuresti care se pricepe bine la DR-uri. Poti sa ii dai un telefon sa vezi daca te poate ajuta 0765342221 FLORIN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 Salut, uite un numar de telefon al cuiva din bucuresti care se pricepe bine la DR-uri. Poti sa ii dai un telefon sa vezi daca te poate ajuta0765342221 FLORIN Florin varu............(tau) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shoricel Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 Florin varu............(tau) ) asa si? are asta vre-o legatura? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bside Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 cum sa rupi pinionul ? e de plastelina ? al meu (si fata si spate) duce al doilea lant ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Iunie 16, 2009 Share Postat Iunie 16, 2009 cum sa rupi pinionul ? e de plastelina ? al meu (si fata si spate) duce al doilea lant ... Dreaq stie daca o fi fost aliniat bine? Mai ales daca era de Honda... Daca mai era si din aliaj pe baza de aluminiu... Dumnezeu cu mila! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Iunie 16, 2009 Share Postat Iunie 16, 2009 Dreaq stie daca o fi fost aliniat bine? Mai ales daca era de Honda... Daca mai era si din aliaj pe baza de aluminiu... Dumnezeu cu mila! era din aluminiu de honda xr...dat jos dar bun in dinti..adica pareau destul de solizi.. lantu era nou aliniat perfect nu era treaba..mia rupt din dinti.... asta e:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.