Manuel Postat Septembrie 11, 2009 Share Postat Septembrie 11, 2009 Yo si inainte sal las cu 3 fire pe motor asa pateam fara contact pus in bord pornea si mai am 1 preten care tot asa porneste!! Io banuiesc uzat contactu...nu mai tine 'stopu motor' din cdi la masa.cre k ai inteles ce ma scremui acilea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Uriciosul Postat Septembrie 13, 2009 Share Postat Septembrie 13, 2009 Am inlocuit bujiile, cele vechi aratau chiar foarte bine (doar f.f. putin afumate), pornirea atat la rece cat si la cald a fost ok, nu mai moare cand ii dau acceleratie, insa nu au disparut rateurile din toba insotite de fum negru cand motorul e in ture si inchid acceleratia. Probabil, daca nu remediez si aceasta problema in curand noul set de bujii va avea soarta primului. Mai aveti vreo sugestie ? Mesaj completat Inca ceva; am mai observat ca uneori la primele pedale (dar nu numai) nu se simte deloc compresie. Ar putea fi o eventuala defectiune a decompresorului vinovata si de povestea cu rateurile ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StreetFighter69 Postat Septembrie 13, 2009 Share Postat Septembrie 13, 2009 Am inlocuit bujiile, cele vechi aratau chiar foarte bine (doar f.f. putin afumate), pornirea atat la rece cat si la cald a fost ok, nu mai moare cand ii dau acceleratie, insa nu au disparut rateurile din toba insotite de fum negru cand motorul e in ture si inchid acceleratia. Probabil, daca nu remediez si aceasta problema in curand noul set de bujii va avea soarta primului. Mai aveti vreo sugestie ?Mesaj completat Inca ceva; am mai observat ca uneori la primele pedale (dar nu numai) nu se simte deloc compresie. Ar putea fi o eventuala defectiune a decompresorului vinovata si de povestea cu rateurile ? Sal, faza cu fumu negru ai nivelu cam mare si se aduna in evacuare gazele si explodeaza adica rateu urmat de fum , vezi unde ai nivelu da carburatoru jos si spunemi unde ai nivelu si compresia regleaza totusi tacheti 0,20 evacuare 0,10 admisie u trebe sa ai compresie si iarna si vara si la rece si la cald!! nush exact ce sa spun yo asta iarna la -12 grade o luat la a 2 pedala fara soc !!! si il tin in garaj unde ii destul de ger Mesaj completat Io banuiesc uzat contactu...nu mai tine 'stopu motor' din cdi la masa.cre k ai inteles ce ma scremui acilea. dap man , yo si pretenu ala al meu avem modelu dr600S cu BALANA 6000T/min! poate ca difera nu prea dau importanta modelelor!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdiRadulescu Postat Septembrie 14, 2009 Share Postat Septembrie 14, 2009 Salut, imi puteti spune cum se intinde lantu de distributie? Imi cam zornaie la turatie, la relanti nu face niciun zgomot....se poate sa fie si de la reglajul supapelor, mai exact al tachetilor?is cam praf la mecanica asa ca astept sfaturi...mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Septembrie 14, 2009 Share Postat Septembrie 14, 2009 Salut, imi puteti spune cum se intinde lantu de distributie? Imi cam zornaie la turatie, la relanti nu face niciun zgomot....se poate sa fie si de la reglajul supapelor, mai exact al tachetilor?is cam praf la mecanica asa ca astept sfaturi...mersi Lantu de distribuie se intinde el singur. Nu ai ce sa faci decat sa il schimbi. Si la mine zornaie la fel in ture in gol in mers nu se aude,dar 100% e ala de la balasiere pentru ca nu l-am mai strans ce ceva vreme si alea zornaie oricum.Tachetii bat clantane nu zornaie. Oricum incearca prima data sa intinzi lantu la balansiere apoi daca e distributia,dar st mai putine sanse sa fie distributia.Ala nu face as arau am patit la alte motoare care aveau distributia zob(lantul) nu faceau chear asa cum face ala de la balasier la dr. Mesaj completat Salut, imi puteti spune cum se intinde lantu de distributie? Imi cam zornaie la turatie, la relanti nu face niciun zgomot....se poate sa fie si de la reglajul supapelor, mai exact al tachetilor?is cam praf la mecanica asa ca astept sfaturi...mersi Lantu de distribuie se intinde el singur. Nu ai ce sa faci decat sa il schimbi. Si la mine zornaie la fel in ture in gol in mers nu se aude,dar 100% e ala de la balasiere pentru ca nu l-am mai strans ce ceva vreme si alea zornaie oricum.Tachetii bat clantane nu zornaie. Oricum incearca prima data sa intinzi lantu la balansiere apoi daca e distributia,dar st mai putine sanse sa fie distributia.Ala nu face as arau am patit la alte motoare care aveau distributia zob(lantul) nu faceau chear asa cum face ala de la balasier la dr. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdiRadulescu Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 Lantu de distribuie se intinde el singur. Nu ai ce sa faci decat sa il schimbi. Si la mine zornaie la fel in ture in gol in mers nu se aude,dar 100% e ala de la balasiere pentru ca nu l-am mai strans ce ceva vreme si alea zornaie oricum.Tachetii bat clantane nu zornaie. Oricum incearca prima data sa intinzi lantu la balansiere apoi daca e distributia,dar st mai putine sanse sa fie distributia.Ala nu face as arau am patit la alte motoare care aveau distributia zob(lantul) nu faceau chear asa cum face ala de la balasier la dr. Mesaj completat Mersi, imi poti spune cum sa strang lantul de la balansiere te rog. trebuie dat motoru jos sau se poate face si cu el pe cadru? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 Mi-am comandat cauciucuri de cross pentru DR 600. Cum se comporta pe asfalt ? Voi cum procedati , aveti doua perechi de gume ( enduro si cross ) ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 Mi-am comandat cauciucuri de cross pentru DR 600.Cum se comporta pe asfalt ? Voi cum procedati , aveti doua perechi de gume ( enduro si cross ) ? Eu am 2 perechi de gume pt Tenere: enduro si asfalt. Tu vrei o pereche enduro si alta cross? Ambele se vor comporta execrabil pe asfalt si se vor uza foarte repede. Atentie: cauciucurile de cross nu sunt bune pentru vaci. Indicele de greutate! Si se simte. Cauta gume in categoria enduro-trail (Mitas E09, Continental TKC80, Metzeler Karoo, etc.) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 (editat) Mersi, imi poti spune cum sa strang lantul de la balansiere te rog. trebuie dat motoru jos sau se poate face si cu el pe cadru? cu el pe cadru trebuie sa desfaci capacul de la aprindere cel de pe partea stanga!!acolo ai lantul! Mesaj completat Eu am 2 perechi de gume pt Tenere: enduro si asfalt. Tu vrei o pereche enduro si alta cross? Ambele se vor comporta execrabil pe asfalt si se vor uza foarte repede. Atentie: cauciucurile de cross nu sunt bune pentru vaci. Indicele de greutate! Si se simte. Cauta gume in categoria enduro-trail (Mitas E09, Continental TKC80, Metzeler Karoo, etc.) eu am pus pe dr c02 pe spate de 130 si e foarte ok in comparatie cu ce am avut pana acum.dar pe asfalt e crima nu merge deloc.doar in linie dreapta pe curbe la 80km/h ai puso jos!! Editat Septembrie 15, 2009 de lewa ktm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdiRadulescu Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 cu el pe cadru trebuie sa desfaci capacul de la aprindere cel de pe partea stanga!!acolo ai lantul! Mesaj completat mersi. raman dator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 Am comandat asa ceva si nu stiu cat de normal te poti deplasa pe asfalt de la garaj pana la locul ales de "iesit in natura" ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StreetFighter69 Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 Am comandat asa ceva si nu stiu cat de normal te poti deplasa pe asfalt de la garaj pana la locul ales de "iesit in natura" ? Ce model ii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Septembrie 17, 2009 Share Postat Septembrie 17, 2009 Ce model ii? Un model italian de cross 120/90/17 ma mai gandesc daca il iau. este in tipla (nou nout) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Septembrie 17, 2009 Share Postat Septembrie 17, 2009 mersi. raman dator Vezi ca inafara de desfacut capacul de la aprindere trebuie sa ai in vedere: - garnitura noua sau material de facut garnituri (carton) fiindca sunt 90% sanse sa rupi garnitura capacului la desfacere; - presa de desfacut volanta (magnetoul) ca sa poti scoate lantul; - grija mare la semnele de pe lantul balansier, de pe ambielaj si de pe angrenajele arborilor balansieri. Procedura e detaliata in manualul de reparatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdiRadulescu Postat Septembrie 17, 2009 Share Postat Septembrie 17, 2009 Vezi ca inafara de desfacut capacul de la aprindere trebuie sa ai in vedere: - garnitura noua sau material de facut garnituri (carton) fiindca sunt 90% sanse sa rupi garnitura capacului la desfacere; - presa de desfacut volanta (magnetoul) ca sa poti scoate lantul; - grija mare la semnele de pe lantul balansier, de pe ambielaj si de pe angrenajele arborilor balansieri. Procedura e detaliata in manualul de reparatie. Mersi de sfaturi, Problema e ca nu prea am acest manual de reparatie....poti sa imi spui te rog de unde as putea sa fac rost de el? Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
macicasan Postat Septembrie 17, 2009 Share Postat Septembrie 17, 2009 desi un motor beton, ce nu m-a lasat nici o data in drum, a sosit clipa despartirii... de ce? vreau mai mare. stiu big-u perfect, l-am invatat perfect, nu ma mai surprinde cu nimic si deci nu mai e o provocare. am mancat drumuri impreuna, multi km, asfalt si coclauri, noroaie, trecut rauri, wheelie-uri prin paduri pierdute, dar acum... VAND BIG-u nu-i fac reclama aici, cine stie cunoaste, full options. va urma 950-ul. cinste. ps:poze de la mare: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Septembrie 17, 2009 Share Postat Septembrie 17, 2009 Nu imi impartaseste nimeni pareri despre guma din imagine ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StreetFighter69 Postat Septembrie 17, 2009 Share Postat Septembrie 17, 2009 Nu imi impartaseste nimeni pareri despre guma din imagine ? Ce pot sa spun de el ca nu stiu ce model ii zimi ce scrie pe el???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shadowrider Postat Septembrie 17, 2009 Share Postat Septembrie 17, 2009 Salutare prieteni, Am si eu un Dr 650 Rs din 1991 si caut sa o pun la punct: mecanic, estetic, insa aripa fata cu care am cumparat-o a fost refacuta dar prost si e stramba, prin urmare caut o aripa pt roata fata sau daca nu o gasesc poate ma ajutati sa fac un mulaj dupa una de-a voastra. Pana acum am incercat la toti dealerii de piese second - nu am gasit aripa. Daca stiti voi ceva - dati de stire! Noroi in crampoane! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Septembrie 18, 2009 Share Postat Septembrie 18, 2009 Salutare prieteni, Am si eu un Dr 650 Rs din 1991 si caut sa o pun la punct: mecanic, estetic, insa aripa fata cu care am cumparat-o a fost refacuta dar prost si e stramba, prin urmare caut o aripa pt roata fata sau daca nu o gasesc poate ma ajutati sa fac un mulaj dupa una de-a voastra. Pana acum am incercat la toti dealerii de piese second - nu am gasit aripa. Daca stiti voi ceva - dati de stire! Noroi in crampoane! Aripa aia originala de RS / RSE / RSu e cam problematica oricum. Retine noroiul cu foarte mare usurinta. Cel mai bine iti iei o aripa de la Polisport (de enduro) si o montezi sus, sub carena. Daca totusi vrei aripa originala intreb un prieten sa vad daca o mai are si iti dau PM. Mesaj completat Mersi de sfaturi, Problema e ca nu prea am acest manual de reparatie....poti sa imi spui te rog de unde as putea sa fac rost de el? Mersi Uite manual la adresa asta http://www.manualedereparatie.info/categorii/suzuki.html , al 19-lea - ala de 174 MB Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdiRadulescu Postat Septembrie 18, 2009 Share Postat Septembrie 18, 2009 Uite manual la adresa asta http://www.manualedereparatie.info/categorii/suzuki.html , al 19-lea - ala de 174 MB Multumesc de ajutor. Acum nu mai imi ramane decat sa ma murdaresc pe maini. sper sa si reusesc ceva , oricum cred ca o sa il desfac impreuna cu un mecanic, nu de alta da nu vreau sa mai imi ramana piese de inca unu Stima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Septembrie 18, 2009 Share Postat Septembrie 18, 2009 Vezi sa fie mecanic bun si sa nu dea sfaturi de reparatie care se potrivesc la Dacii, ca am mai intalnit. Mai bine faci treaba singur, conform manualului decat sa se bage un mecanic care habar nu are despre ce e vorba. Ca fapt divers: Am intalnit "mecanici" care imi ziceau ca de ce pun la cutia de viteze (de la auto) ulei verde, ca trebuie ulei rosu. M-am uitat chioras si i-am spus ca daca e viscozitatea potrivita si cantitatea exacta, poate sa fie si roz-bombon. La care el - "viscozitatea?, mda, ai dreptate, si aia conteaza". Pai cum adica ma SI aia? Aia conteaza in primul rand... in fine, sa nu ne deplasam prea mult de la subiect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hiker Postat Septembrie 19, 2009 Share Postat Septembrie 19, 2009 Va salut frati si surori dr-isti/iste! Sunt proaspat proprietar de DR 650 rs '96, de mai putin de o saptamana. Tinand cont ca e primul meu motor, sunt foarte multumit si foarte mandru de el. Momentan nu prea am legaturi cu nimeni, nu stiu la cine sa apelez pentru orice problema, asa ca daca sunt buni samariteni pe aici sa ma ajute si pe mine, lasati o metoda de contact ceva. Multam. Mai am cateva retusuri de facut la el. Asfalt uscat la toata lumea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdiRadulescu Postat Septembrie 20, 2009 Share Postat Septembrie 20, 2009 Vezi sa fie mecanic bun si sa nu dea sfaturi de reparatie care se potrivesc la Dacii, ca am mai intalnit. Mai bine faci treaba singur, conform manualului decat sa se bage un mecanic care habar nu are despre ce e vorba. Ca fapt divers: Am intalnit "mecanici" care imi ziceau ca de ce pun la cutia de viteze (de la auto) ulei verde, ca trebuie ulei rosu. M-am uitat chioras si i-am spus ca daca e viscozitatea potrivita si cantitatea exacta, poate sa fie si roz-bombon. La care el - "viscozitatea?, mda, ai dreptate, si aia conteaza". Pai cum adica ma SI aia? Aia conteaza in primul rand... in fine, sa nu ne deplasam prea mult de la subiect. salut, cunosc si io cativa mesteri destia da mecanicul la care ma refeream e taicamiu. e inginer mecanic si se pricepe foarte bine la motoare. nu a mai desfacut pana acum un asemenea motor si de aceia m-a pus sa caut documentatie sa nu facem prostii. in tinerete a fost pasionat si el de motociclete si acum dupa ce a dat cateva ture cu al meu il bate gandul sa isi ia si el , problema e ca are cam 1.68 si dr e cam mare pt el. cred ca sapatamana viitoare merg acasa si o sa ma apuc sa desfac motorul sa vad cam ce imi trebuie sa cumpar. sper sa nu fie prblema cu scaunul de la supape ca nu stiu pe nimeni care ar putea sa le rectifice si nici cat de scump poate fi un set de freze pentru asa ceva, am pe acasa cateva dar is pt masini nu pt motociclete Stima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StreetFighter69 Postat Septembrie 20, 2009 Share Postat Septembrie 20, 2009 Sal, probleme mari am reusit sa imi pun cauciuc nou pe spate!!{In Piata Aurora cum intri pe stanga unde sunt biciclete, nu sunt la vedere 120 lei buc metzler , pireli nush de unde is dar sunt ieftine}{intrebati} Lam rupt in noroaie 9 ore sambata Pe Scurt am ramas pe langa dr!! PAGUBE : pinion atac 2 dinti rupti, lant 2 zale rupte {sarea lantu la 300m} , lant distriburie RUPT motor blocat supapa INDOITA!!! intinzator lant distributie carcasa crapata!!!, ghidon indoit, maneta frana fata rupta,far spart,si codita rupta Pe scurt o ajuns o epava lam bagat in reparati pana la sf lu OCTOMBRIe ii gata Investiti 400 E!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.