Lupu Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 As mai putea circula si cu asta asa puscat sau sa o las sa zaca pana imi cumpar altul? Daca are CDI-u suficient curent sa poti sa mergi, alta problema in afara de faptul ca nu ai lumini nu vad. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
throttle Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 (editat) In alta ordine de idei, aseara mi-am luat capritza. Primele impresii: ce? ce? ce? Sa o stapanesti sanatos!! Multe poteci virgine si asfalturi belite!! DR 650 SE? deh, graba asta domne' Editat Mai 4, 2010 de zidaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdiRadulescu Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 Daca are CDI-u suficient curent sa poti sa mergi, alta problema in afara de faptul ca nu ai lumini nu vad. Nu ma deranjeaza ca nu am lumini, o sa incerc sa nu mai ma prinda noaptea in padure mersi fain. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 Sa o stapanesti sanatos!! Multe poteci virgine si asfalturi belite!! Sarumanaaa! DR 650 SE? deh, graba asta domne' da da da.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StreetFighter69 Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 Salutare! Ce sanse am sa imi repar telescopu central??? In iarna am luat o groapa in 2 si am vazut cum era tot uns telescopu el are un surub sus sa pun acolo ulei sau are si semeringuri de schimbat?? Sau mai merita sa-l repar, un Sh costa 25E in stare buna!! Huh?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ocsy2000 Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 Salutare! Ce sanse am sa imi repar telescopu central??? In iarna am luat o groapa in 2 si am vazut cum era tot uns telescopu el are un surub sus sa pun acolo ulei sau are si semeringuri de schimbat?? Sau mai merita sa-l repar, un Sh costa 25E in stare buna!! Huh?! la 800 e capsat. nu s-e poate repara. dupa cate stiu eu. la tine nu stiu cum e. dar daca ai gasit asa ieftin second, schimbal. numai s-a fie mai bun ca al tau .bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StreetFighter69 Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 la 800 e capsat. nu s-e poate repara. dupa cate stiu eu. la tine nu stiu cum e. dar daca ai gasit asa ieftin second, schimbal. numai s-a fie mai bun ca al tau .bafta. La mine vad ca am un splint sus acolo cu un surub cu siguranta o sa dau jos sa vad dar in manualu de reparati nu arata cum sa il pot desface?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
throttle Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 Baieti, niste prieteni deschid un circuit de enduro, Stiu ca multi DR-isti nu-s de prin zona, da' care-s mai de pe acilea bagati un ochi Enduro Parc poate bem o bere la duduit de DR-uri , ca si asa o tot dam cotita cu intalnirea aia a DR-istilor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Mai 5, 2010 Share Postat Mai 5, 2010 La mine vad ca am un splint sus acolo cu un surub cu siguranta o sa dau jos sa vad dar in manualu de reparati nu arata cum sa il pot desface?! Amortizorul central standard de DR 600-800 nu se desface ... in mod sigur se schimba... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Mai 5, 2010 Share Postat Mai 5, 2010 ... si nu ne pui si cateva poze ...... ? Sunt facute cu tel, altele n-am... deocamdata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StreetFighter69 Postat Mai 5, 2010 Share Postat Mai 5, 2010 Amortizorul central standard de DR 600-800 nu se desface ... in mod sigur se schimba... Atuncia , de ce are surubu ala sus cu siguranta?! si piulita aia mare sa pot scoate arcu si sub el am o piulita cu un ax , vineri il demontez sa vad daca am vreo sansa?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cotea Postat Mai 5, 2010 Share Postat Mai 5, 2010 Salutare! Am o rugaminte catre poseorii de DR 800S din Bucuresti sau nu neapart, vreti sa dati o tura cu motoreta mea sa-mi spuneti daca imi patineaza ambreajul, am zenzatia ca nu mai trage cum tragea o data. PS eu am schimbat la a mea lant balansier si distributie si tot troncane, boncane, clicaie etc dupa ce se incalzeste motorul. Ale voastre fac la fel ? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StreetFighter69 Postat Mai 5, 2010 Share Postat Mai 5, 2010 Daca tacane in partea cu ambreaju ori ii dus ambreaju de tot sau ti sa desfacut piulita ce tine oala de ambreaj!! Sus la capacu de chiuloasa daca nu stii sa reglezi fix jocu la tacheti tacane k naiba acuma !! Nu pot sa-ti spun exact ca nu il aud pe ,, viu'' oricum bafta sa-l faci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ocsy2000 Postat Mai 5, 2010 Share Postat Mai 5, 2010 Salutare! Am o rugaminte catre poseorii de DR 800S din Bucuresti sau nu neapart, vreti sa dati o tura cu motoreta mea sa-mi spuneti daca imi patineaza ambreajul, am zenzatia ca nu mai trage cum tragea o data. PS eu am schimbat la a mea lant balansier si distributie si tot troncane, boncane, clicaie etc dupa ce se incalzeste motorul. Ale voastre fac la fel ? Multumesc stai linistit. si eu am schimbat aproape tot in motor, am si reglat tot. troncane. asa e suzuki. daca ai strans toate suruburile dupa carte si ai pus tot cum trebuie, lasal s-a troncane. nu are nimic. in legatura cu ambreaj, al meu aluneca un pic, pana s-e incalzeste aprox 5 min. apoi e ok. asta e din cauza temperaturii de afara si grosimea uleiului. bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 Am o rugaminte catre poseorii de DR 800S din Bucuresti sau nu neapart, vreti sa dati o tura cu motoreta mea sa-mi spuneti daca imi patineaza ambreajul, am zenzatia ca nu mai trage cum tragea o data. Nu cumva ai mers cu vreun KTM de curand?? Ce ulei ai in ea acum? Si... intrebare de baraj: i-ai schimbat vreodata la ambreiaj arcuri/placi? Simptomul patinarii ambreiajului e ala cand ii dai gaz, se tureaza f bine si brusc si abia dupa 1 secunda - 2 pleaca (aici depinde de cat gaz ii dai). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 (editat) Salutare ! Am o dilema la care n-am gasit raspuns, poate reusiti voi sa ma ajutati: se da una bucata DR750 din '89 la care am schimbat lantul de distributie. Toate bune si frumoase, dar ulterior au aparut probleme cu intinzatorul lantului. Dupa montajul lantului l-am intins la maxim, am inchis motorul, l-am pornit si, dupa aproximativ un minut de mers la relanti, a inceput sa se auda un tacanit puternic. Am verificat a doua zi totul si am gasit lantul de distributie slabit. L-am intins din nou la maxim si dupa pornire povestea s-a repetat - a mers bine cam un minut la relanti apoi se aude tacanitul puternic. Dupa intindere, motorul porneste fara zgomote suspecte apoi incepe sa se auda bataia/ tacanitul intinzatorului. Am repetat operatiunea de trei ori si s-a confirmat de fiecare data - tacanitul/ bataia e de la el. Cand am desfacut capacul de la chiuloasa pentru a schimba lantul, motorul parea ca s-ar mai fi umblat in el. Intrebarea mea este daca e posibil sa se monteze intinzatorul invers ? Pentru ca mie mi se pare ca atunci cand il strang pentru a intinde lantul apasa pe un arc, iar dupa pornire acel arc il impinge in pozitia lui - in manual zice ca asa functioneaza intinzatorul. Problema e ca acum pozitia lui e cu lantul slabit. Si tacane puternic. De aceea ma gandesc ca poate a fost pus invers, insa nu stiu daca e posibil asa ceva. Din pozele din manual nu-mi dau seama de mare lucru, dar inainte de a da bani pe un intinzator nou si pe garnituri noi, as vrea sa stiu toate posibilitatile. Mesaj completat Sau, a doua posibiliate la care ma gandesc - intinzatorul se poate demonta ? El in sine, nu de pe motor. Ma gandesc ca o fi fost desfacut si nu mai are arcul inauntru. Practic sunetul (bataia/ tacanitul) e la inceput mai slab si se accentueaza pe parcurs, ca si cum capatul intinzatorului scapa de pe surub. Editat Mai 6, 2010 de ottoMan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cotea Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 Nu cumva ai mers cu vreun KTM de curand?? Ce ulei ai in ea acum? Si... intrebare de baraj: i-ai schimbat vreodata la ambreiaj arcuri/placi? Simptomul patinarii ambreiajului e ala cand ii dai gaz, se tureaza f bine si brusc si abia dupa 1 secunda - 2 pleaca (aici depinde de cat gaz ii dai). Nu am mers cu un KTM de curand, tu cred ca ma stii pe mine, lantul de distributie mi la schimbat Florin Varu undeva prin bucurestii noi. Ulei am Motul 15W50, la ambreaj nu am umblat niciodata Merci Mesaj completat Salutare ! Am o dilema la care n-am gasit raspuns, poate reusiti voi sa ma ajutati: se da una bucata DR750 din '89 la care am schimbat lantul de distributie. Toate bune si frumoase, dar ulterior au aparut probleme cu intinzatorul lantului. Dupa montajul lantului l-am intins la maxim, am inchis motorul, l-am pornit si, dupa Salut, Eu din cate stiu si am vazut in manual si cand mi sa schimbat mie lantul de distributie, motorul are intinzatorul automat la distributie si are o "Gaura" de access din exterior pentru slabire si tensionare unde se introduce o surubelnita si invarti de ea, e data in manual operatiunea completa. Nu sunt mecanic asa ca rog pe altcineva sa ma corecteze daca gresesc. Atasez si o poza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 Yeap, are gaura pe unde slabesti intinzatorul. L-am slabit cand am scos lantul si l-am pus pe cel nou. Dupa care l-am invartit invers si a intins lantul. Daca e automat, de ce nu se intinde singur ca la alte modele ? E posibil sa fie blocat cumva ? intre timp am gasit poze cu el si m-am convins ca nu prea exista posibilitatea de a-l monta invers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lazy Postat Mai 8, 2010 Share Postat Mai 8, 2010 Doua DR-uri misuna pe langa Cluj! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_VaRu' Postat Mai 8, 2010 Share Postat Mai 8, 2010 1 Mai caldura soare ...lume multa...si......Dr-uri la nisip ..ce poate fi mai frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StreetFighter69 Postat Mai 9, 2010 Share Postat Mai 9, 2010 Frumoase poze !! Tare supermoto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Mai 9, 2010 Share Postat Mai 9, 2010 Are cineva manualul de reparatie pentru un DR 600 (1986-1987) varianta in engleza ? pana atunci poate ma ajuta careva cu niste specificatii tehnice: -care aste distanta data de fabricant la reglarea supapelor 1. admisie = ? 2. evacuare = ? 3. reglajul se face la rece sau la cald ? - care este distanta corecta la bujii ? multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nazi | SchutzStaffel Postat Mai 9, 2010 Share Postat Mai 9, 2010 (editat) Are cineva manualul de reparatie pentru un DR 600 (1986-1987) varianta in engleza ?pana atunci poate ma ajuta careva cu niste specificatii tehnice: -care aste distanta data de fabricant la reglarea supapelor 1. admisie = ? 2. evacuare = ? 3. reglajul se face la rece sau la cald ? - care este distanta corecta la bujii ? multumesc. Asta de aici nu e bun??? Scuze, am vazut ca e in germana. Nu poti folosi vre-un translator de pe internet ca sa te ghidezi??? Editat Mai 9, 2010 de Nazi | SchutzStaffel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Mai 10, 2010 Share Postat Mai 10, 2010 Are cineva manualul de reparatie pentru un DR 600 (1986-1987) varianta in engleza ?pana atunci poate ma ajuta careva cu niste specificatii tehnice: -care aste distanta data de fabricant la reglarea supapelor 1. admisie = ? 2. evacuare = ? 3. reglajul se face la rece sau la cald ? - care este distanta corecta la bujii ? multumesc. din cate vad eu in manualul in germana (daca nu ma insel) 1. admisie = 0.08 2. evacuare = 0.13 3. reglaj la rece = kalt distanta la bujii 0.8-0.9 CORECT ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Mai 10, 2010 Share Postat Mai 10, 2010 Dupa primii 600 km cu DR-SE-ul din dotare, hai sa postez impresii. - e usoara; simtitor mai usoara decat fostul DR 650 SP41 (1991); ca plus e ca in oras si in off te distrezi cu ea rau de tot, manevrarea pe loc la fel, e bicicleta pentru clasa ei; ca minus e ca te cam bate vantul la drum lung, mai ales in camp deschis, dar poti sa compensezi daca esti solid/gras, daca pui pasager, eventual bagaje, etc. - de fugit fuge ca DR-ul vechi: tot 120 - 130 km/h croaziera cu pinioanele standard; parca totusi era un pic mai intzepata aia veche dar asta o sa o lamuresc dupa ce ii fac asteia carburatia fiindca tare am impresia ca merge sarac; deasemenea nu i-am verificat top speedul fiindca dupa 140 - 145 face figuri carburatia, rateuri poc poc si o da in nas (nivel mic, prea mult aer dat din cui, etc, o rezolva moshu); - exact cum zice si "la carte", are cuplu mai de jos decat vechiul 650 si motorul e mult mai elastic, tinzand sa ii placa sa mearga si pe la - estimativ - 2500 - 3000 rpm (estimativ ca n-are turometru); - consumul bun, primii km facuti cu rapoarte de fortza (15-45) au rezultat un consum mixt de aproximativ 5-5.5%. Cu raportul standard (15-41) consumul a scazut cu juma' de litru si chiar si mai bine (facut plin 13L, mers drum lung 250 de km si inca mai are benzen, cred ca vreo 2 litri, deci ma astept la un 4.5 la drum lung mers minim 70 in localitati si 120 - 130 afara); - ulei vad ca n-a halit deloc in astia 600 km; in ea fostul proprietar a pus Repsol sintetic 10W40 - e un ulei relativ bun dar parca i-as pune tot un 15W50 dupa cum puneam si la al' vechi; mi se pare totusi ca se incinge un pic cam mult la frecush dar nah, poate m-am dezobisnuit eu, nu e exclus; - seaua e un pic mai ingusta si ceva mai tare decat la 650-u' vechi dar m-am adaptat relativ repede; pasagerul daca nu e mare sta destul de bine in schimb (si cine ar avea interes sa care pasager mare? ); - suspensiile sunt geniale; muuult mai misto decat alea vechi (poate si fiindca am pe spate amortizor+arc de DRZ-S? ); oricum faza e ca nici nu ma mai sinchisesc sa ma ridic in scarite la treceri rapide peste linii de tramvai/treceri la nivel cu calea ferata/borduri mic/gropi mici-medii, asa de misto sunt suspensiile; Overall deci imi face impresia de aceeasi motocicleta solida cu foarte bune calitati de allrounder/dualsport si in plus cu imbunatatirile de rigoare. Ca dovada ca de 14 ani modelul a ramas neschimbat (doar un pic de tot la estetica dar in rest 100% aceeasi). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.