Jump to content

Suzuki DR 600/650/ Big 750/800


Recommended Posts

hai ca am aparut si eu,eram pe la cristuru secuiesc, apropo domnule magig,dr-ul de 650 are si el 2 contra balonsoare, care se numesc arbori de echilibrare, hai bafta la toti :(

post-39145-1225221799_thumb.jpg

post-39145-1225221953_thumb.jpg

Edited by pedros
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 5.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

dr-ul de 650 are si el 2 contra balonsoare

nu zic nu, da atuncea de ce vibreaza considerabil mai tare ca frate-so mai mare?

post-14709-1225440561_thumb.jpg

Edited by macicasan
Link to comment
Share on other sites

pt k e mai compresat,alt avans la aprindere ,ambielajul "para"(usurat) nu k la 800 'normale' ...adictelea falcile ambielajului sunt rotunde exact ca la mz,ij..etc....si 800 are tot 2 balansieri dispusi aprox k la 650....trepideaza la ture mici dar la ture mari e cel mai sef pe cind la 800 e pe dos la ture mari face urit....750-u' e cel mai reusit,nervos k 650-u si finutz k 800-tele.

:laugh:

Link to comment
Share on other sites

am si eu o intrebare ce ulei sa bag la un dr 500r? motorul e facut de 1 saptamana bagat segmenti noi originali pistonul era ok acum merge frumos aproape am terminat rodajul si nu stiu ce ulei sa iau.Daca am puteti ajuta cu un sfat.am auzit ca dr-ul are probleme la chiuloasa ca astea sunt punctele lor slabe ce se intampla mai exact? mentionez ca motoru il folosesc ca hoby la hard enduro pe forestiere.va salut

Link to comment
Share on other sites

am si eu o intrebare ce ulei sa bag la un dr 500r? motorul e facut de 1 saptamana bagat segmenti noi originali pistonul era ok acum merge frumos aproape am terminat rodajul si nu stiu ce ulei sa iau.Daca am puteti ajuta cu un sfat.am auzit ca dr-ul are probleme la chiuloasa ca astea sunt punctele lor slabe ce se intampla mai exact? mentionez ca motoru il folosesc ca hoby la hard enduro pe forestiere.va salut

sal 10 w 40 min sau semi sint :disappointed:

Link to comment
Share on other sites

multumesc pt raspuns. si chestia cu chiuloasa care se duce mai repede sau nu stiu exact cum e treaba....probleme pe la axul cu came....ceva de genu am mai auzit eu! a patit careva ceva la chiuloasa???eu am avut o problema mia iesit scaunul uneia dintre supapele de evacuare si am facut alt scaun ,l-am bagat presat la cald (chiuloasa)si scaunul racit si apoi am rectificat scaunul cu freze si a iesit super calca supapa perfect si inchide bine!acum merge bine.auzisem ca are probleme pe la chiuloasa de fel toate dar nu stiu acum cum e treaba..poate stie mai bine unul dintre noi> asfalt uscat!

Link to comment
Share on other sites

am mers cu semisinteticele astea 10-40,15-50 si pisca oleaca ulei...cind am baga 10-50 s-a linistit.. :lol:

cu mineral nu imi place cum se simte cutia la schimbat vitezele ,parca se agatza ceva inaumtru mai ales cind e incinsa. :P

Link to comment
Share on other sites

am mers cu semisinteticele astea 10-40,15-50 si pisca oleaca ulei...cind am baga 10-50 s-a linistit.. :lol:

cu mineral nu imi place cum se simte cutia la schimbat vitezele ,parca se agatza ceva inaumtru mai ales cind e incinsa. :P

multumim de sfat... 10-50 o sa-i dau atunci, semi daca zici, da' nu-i bai daca el cere 10w40 si io-i dau 10w50?

Link to comment
Share on other sites

Salutare, tocmai am gasit topicul vostru. Sunt si eu un posesor de dr600 din 85. Il am de anul trecut si l-am bagat prin locuri prin care nu cred ca a ajuns alt motor de genul acesta (160kg). Daca tot suntem aici, eu caut un manual de reparatii pt dr600 insa care sa fie in engleza pentru ca in germana am gasit si nu ma descurc deloc.

 

multumim de sfat... 10-50 o sa-i dau atunci, semi daca zici, da' nu-i bai daca el cere 10w40 si io-i dau 10w50?

 

din cate stiu eu nu e nici o problema. in al meu am bagat motul sintetic 15W50 si a mers foarte bine.

 

Stiti cumva de unde pot cumpara piese second, preferabil din dezmembrari? Dupa o cazatura mi-am rupt suportul manetei de frana si m-a costat 70E unul second cu pompa cu tot.

Link to comment
Share on other sites

eu am luat ELF ST COMPETITION 10w 40 a mers careva cu ELF??scrie si pe el very hight performance.cred k rezista mai bine si la caldura si la tot mai ales ca eu abia am segmentat motorul de 2 saptamani si abia am facut rodajul.....ce puncte slabe are dr-ul????mie imi sare din viteza a-2a o tine doar in frana de motor si la relanti daca accelerez sare cupleaza iara sare din nou...ce poate sa fie de vina???selectorul??cum o pot rezolva??tre sa desfac motorul in 2??sau dau selectorul jos si capacul de la ambreiaj??cum ma sfatuiti sa fac??ce sa urmaresc?

Link to comment
Share on other sites

multumim de sfat... 10-50 o sa-i dau atunci, semi daca zici, da' nu-i bai daca el cere 10w40 si io-i dau 10w50?

nu-i bai...rezista mai bine la temp inalte de cit 10-40.

 

eu am luat ELF ST COMPETITION 10w 40 a mers careva cu ELF??scrie si pe el very hight performance.cred k rezista mai bine si la caldura si la tot mai ales ca eu abia am segmentat motorul de 2 saptamani si abia am facut rodajul.....ce puncte slabe are dr-ul????mie imi sare din viteza a-2a o tine doar in frana de motor si la relanti daca accelerez sare cupleaza iara sare din nou...ce poate sa fie de vina???selectorul??cum o pot rezolva??tre sa desfac motorul in 2??sau dau selectorul jos si capacul de la ambreiaj??cum ma sfatuiti sa fac??ce sa urmaresc?

a2a sare pt ca un prost nu a stiut sa schimbe viteza cu ambreiaju ...toate motoarele se strica la a2a din cauza "conducatorului".

 

la DR selectorul e pe partea stinga ,s-ar putea sa trebuiasca sa dai pinionu si lantul jos.dar sigur nu este de la selector ci de la pinioanele din motor.incearca sa nu mai folosesti viteza cu pricina k strici si furca respectiva.

cind desfaci motorul se poate demonta cilindrul o data cu q-lasa fara sa strici garnitura de q-lasa.adica desfaci numai cele 4 prezoane , si distributia bineinteles,fara sa umbli si la cele 2 piulitze din fatza si spate..aprox sub evac si sub carburator.

si nici ambreiajul nu trebuie desfacut pt k a2a e pe celalalt ax tocmai la capat ,cum ar veni,exact linga pinionul de tractiune (lantz).

succes. :P

Link to comment
Share on other sites

multumesc mult Manuel eu schimb mereu cu ambreiaj si acum cand merg cu ea schimb direct 1 3 4 5 sar peste a-2-a si merge bine cand am posibilitate plec cu a 3-a de pe loc ca pleaca usor.acum o mai tin asa catva timp pana da frigu de tot si in iarna ma apuc de ea.multumesc pentru sfat.acum vad ce e acolo cand desfac.

Link to comment
Share on other sites

ati pus careva pe dr big scut de tabla/aluminiu?

se poate avea incredere in compozitul asemanator ciu un plastic ieftin cu care vin de serie?

pana imi permit hardenduro-u/cross-u dorit, chinui big-u pe unde in mod clar japonezii nu l-au gandit sa mearga, si vreau sa stiu daca exista riscu' sa-i sparg baia de ulei, ca as face tot posibilu' sa evit asta. nnu zic ca trag de el tare, da ma bag peste tot...

Link to comment
Share on other sites

acum nu ca fac pe mine dar kiar stiu ce poate un big cu "soferu" potrivit pe el...

scutul e f bun si rezistent...e gros si in acelasi timp si elastic si inghite lovituri altfel fata de aluminiu care se deformeaza.

azi a schimbat un preten uleiu si am studiat scutul si mi se pare destul de "potrivit".

iti poti pune ce scut vrai...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salutare are cineva un manual de service pt dr 350? In engleza...... ca am scos vreo 10 dar toate sunt in germana. In rest pentru orice alt manual intrebati ca in cautarea mea am scos vreo 15 Gb de manuale;

Multam si numa bine.

Link to comment
Share on other sites

Salutare are cineva un manual de service pt dr 350? In engleza...... ca am scos vreo 10 dar toate sunt in germana. In rest pentru orice alt manual intrebati ca in cautarea mea am scos vreo 15 Gb de manuale;

Multam si numa bine.

Cumva ai un manual si pentru dr 650?

Link to comment
Share on other sites

manual pt dr 650 gasesti aici dar e in germana http://www.tanga-moteurs.ro/service/ sunt multe manuale pt multe motociclete...

Multumesc!Dar,nu cunosc limba germana si nici pe cineva din anturajul meu care sa cunoasca si termeni tehnici. Mai caut,pentru ca oricum nu ma apucam s-o desfac acum,dar pentru orice eventualitate.

Link to comment
Share on other sites

si eu trebuie sa o desfac pentru ca imi sare din viteza a-2-a dar o mai tin asa cateva zile pana da frigu sa nu mai pot merge deloc cu ea...aveti habar ce poate sa fie de sare din a -2-a? ps daca ai nev urgenta de manual si nu gasesti poti sa folosesti in cel mai rau caz google-translate si traduci din orice limba in romana termenii care te intreseaza

Link to comment
Share on other sites

Multumesc!Dar,nu cunosc limba germana si nici pe cineva din anturajul meu care sa cunoasca si termeni tehnici. Mai caut,pentru ca oricum nu ma apucam s-o desfac acum,dar pentru orice eventualitate.

 

Baga ochiu si AICI !!!

Link to comment
Share on other sites

  • Guest changed the title to Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
  • Guest pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...