Jump to content

Suzuki DR 600/650/ Big 750/800


Recommended Posts

salut ,

am si eu o intrebare la care sper sa gasesc raspunsul la voi .

ma bate' gandu' sa achizitionez un dr-z 400 sm . problema ... am prietena ( viitoarea sotie incepand cu aceasta vara ) astfel am si pasager cam 30 % din perioada de utilizare a mobrei . din pacate in acest procent intra drumurile in afara orasului si astfel uite ca vine si intrebarea ..... se preteaza micutza la un drum ( de exemplu ) pana la mare cu vreo 160-170 kg ( 2 persoane + bagaje ) ?

multumesc , si astept raspunsul vostru , daca se poate .

Nu Âştiu , dar din câte am aflat de la băieții care au DR-Z nu cred că duce greutate prea mare.vezi că este un topic cu DR-Z 400 , în care întreabă cineva dacă merită Âşi în general răspunsurile au fost afirmative .

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 5.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Salutare,

 

Am mai scris pe topicul asta undeva pe pagina 2.

Acum e ceva serios.... :bow: la DR-ul meu ii cam place uleiul, asa de mult incat o papat pe vreo 700 km de la plin la Low ;) Eu cred ca nu e normal sa se intample asa. Voi ce ziceti?

 

P.S. Am avut o problema la motor cu un prezon din capacul de chiuloasa pe unde imi curgea ulei, dar am rezolvat-o (majorat gaura si facut prezon nou)

 

Numai bine si asfat uscat :bow:

Sabin

Link to comment
Share on other sites

Salutare,

 

Am mai scris pe topicul asta undeva pe pagina 2.

Acum e ceva serios.... :bow: la DR-ul meu ii cam place uleiul, asa de mult incat o papat pe vreo 700 km de la plin la Low :bow: Eu cred ca nu e normal sa se intample asa. Voi ce ziceti?

 

P.S. Am avut o problema la motor cu un prezon din capacul de chiuloasa pe unde imi curgea ulei, dar am rezolvat-o (majorat gaura si facut prezon nou)

 

Numai bine si asfat uscat :bow:

Sabin

cam dupa 3 mii de km incepe sa manince uleiu...

 

incearca sa pui un ulei putin mai gros...

daca tot haleste comanda un set de garnituri,desfa motorul,verifica aranjarea segmentilor eventual si uzura si schimba simeringurile de la supape k alea se coc repede.

 

stai lin k toate monocilindrele crapa ulei,kiar si de noi...sa vezi ktm cum il bea.

 

;)

Link to comment
Share on other sites

Bravo!Încetul cu încetul începem să scoatem capul Âşi noi , alții nu mai sunt ? Nu cred! care este cel mai lung drum făcut de voi ? Cei din BucureÂşti pe unde ieÂşiți in week-end-uri ?

 

Cel mai lung drum dintr-o bucata cu Dr-ul ... vreo 380 km.

Singura problema ... a pain in the ass.

Cea mai lunga tura cu DR-ul in mai multe zile ...

 

Si din Weekendul trecut ...

post-6052-1206510060_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Salutare,

 

Am mai scris pe topicul asta undeva pe pagina 2.

Acum e ceva serios.... :bow: la DR-ul meu ii cam place uleiul, asa de mult incat o papat pe vreo 700 km de la plin la Low :bow: Eu cred ca nu e normal sa se intample asa. Voi ce ziceti?

 

P.S. Am avut o problema la motor cu un prezon din capacul de chiuloasa pe unde imi curgea ulei, dar am rezolvat-o (majorat gaura si facut prezon nou)

 

Numai bine si asfat uscat :bow:

Sabin

Nu-i o problemă!Eu într-un sezon mai completez încă vreo 2 litri de ulei , toate consumă , stai liniÂştit. :bow:

 

--- Mesaj completat în 26 Mar 2008 07:53 -------------

Cel mai lung drum dintr-o bucata cu Dr-ul ... vreo 380 km.

Singura problema ... a pain in the ass.

Cea mai lunga tura cu DR-ul in mai multe zile ...

 

Si din Weekendul trecut ...

post-6052-1206510060_thumb.jpg

În afară de acea durere , a mers uns , mie mi-e târÂşe să ies la drumuri lungi pentru că am impresia că este prea bătrână Âşi nu duce. Este din 1992 ! Dar , dacă mai găsesc pe cineva vreau să merg până la Cheia ca să scap de comlexul vechimii . Baftă! Nu se vede poza!

 

--- Mesaj completat în 26 Mar 2008 08:04 -------------

Cel mai lung drum dintr-o bucata cu Dr-ul ... vreo 380 km.

Singura problema ... a pain in the ass.

Cea mai lunga tura cu DR-ul in mai multe zile ...

 

Si din Weekendul trecut ...

post-6052-1206510060_thumb.jpg

Am văzut filmulețul .... superb , te invidiez (în sens bun) , că ai cu cine să ieÂşi în natură Âşi că ai în apropiere trasee ca acesta . Problema la motor ai avut-o în acea plimbare , ai găsit în munți strungul? ;)

Link to comment
Share on other sites

Nu-i o problemă!Eu într-un sezon mai completez încă vreo 2 litri de ulei , toate consumă , stai liniÂştit. :bow:

 

<small>--- Mesaj completat în 26 Mar 2008 07:53 -------------</small><br/>

În afară de acea durere , a mers uns , mie mi-e târÂşe să ies la drumuri lungi pentru că am impresia că este prea bătrână Âşi nu duce. Este din 1992 ! Dar , dacă mai găsesc pe cineva vreau să merg până la Cheia ca să scap de comlexul vechimii . Baftă! Nu se vede poza!

 

<small>--- Mesaj completat în 26 Mar 2008 08:04 -------------</small><br/>

Am văzut filmulețul .... superb , te invidiez (în sens bun) , că ai cu cine să ieÂşi în natură Âşi că ai în apropiere trasee ca acesta . Problema la motor ai avut-o în acea plimbare , ai găsit în munți strungul? ;)

 

Nu Dr-urile au avut probleme ci un Dominator recent cumparat.

Strungul era cam de pe unde am plecat ... Tg.Mures.

Filmuletul e taiat si de aia nu se intelege toate actiunea.

Eu am avut o pana pe spate, iar la Dr-ul prietenei mele in Petrosani i-a iesit

o garnitura de la cilindrul de frana fata. Nici acum nu imi dau seama de ce.

L-am pus la loc in fata scarii unui bloc si in 2 ore eram iar in actiune.

 

nu stiu care e faza cu Attachments ... nici acum nu vrea sa le incarce.

mai incerc si alta data.

Link to comment
Share on other sites

Nu Dr-urile au avut probleme ci un Dominator recent cumparat.

Strungul era cam de pe unde am plecat ... Tg.Mures.

Filmuletul e taiat si de aia nu se intelege toate actiunea.

Eu am avut o pana pe spate, iar la Dr-ul prietenei mele in Petrosani i-a iesit

o garnitura de la cilindrul de frana fata. Nici acum nu imi dau seama de ce.

L-am pus la loc in fata scarii unui bloc si in 2 ore eram iar in actiune.

 

nu stiu care e faza cu Attachments ... nici acum nu vrea sa le incarce.

mai incerc si alta data.

Cum ziceți voi în Ardeal , fain ! Dacă mai ai filmări postează-le .

Edited by sebi dr
Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Foarte faina tura, din cate s-a vazut pe filmulet... :bow: Poti sa pui si o descriere a traseului, pe unde ati fost mai exact? As vrea si eu sa fac cateva ture de genul asta la vara.

 

Numai bine si asfalt uscat,

Sabin ;)

Link to comment
Share on other sites

Salut,

ma prezint si eu cu DR 350 SE din 96.

Am facut cu ea si asfalt, si forestier, si padure, si apa (am scapat-o intr-un rau :huh: ), merge in continuare ceas...

e indestructibila :ok:

 

daca ar merge site-ul mai bine, as pune si poze, vad ca acum sunt probleme...

Edited by chesterfield
Link to comment
Share on other sites

În afară de acea durere , a mers uns , mie mi-e târÂşe să ies la drumuri lungi pentru că am impresia că este prea bătrână Âşi nu duce. Este din 1992 ! Dar , dacă mai găsesc pe cineva vreau să merg până la Cheia ca să scap de comlexul vechimii . Baftă! Nu se vede poza!

 

Cred ca glumesti! DR-urile sunt cunoscute pentru fiabilitate! In oras se mai incing un pic (fara nici o problema insa) dar la drum lung cu 115 km/h poti sa mergi pana la capatul pamantului. (cu conditia sa mai verifici nivelul la ulei din cand in cand :D ).

Eu zic ca daca ai facut o revizie inainte de inceperea sezonului, adica schimbat bujii, ulei , filtru ulei , curatat filtru de aer, curatat carburator ,reglat supape, intins lantul numit in manual "balancer chain" care are intinzator manual la modelele pana in 96' verificat placute si lichid de frana etc atunci poti sa mergi cat de departe vrei! :crack:

 

 

--- Mesaj completat în 01 Apr 2008 04:37 -------------

Prezent si eu cu un DR 650 SE din 1998. :ok:

 

dsc1665er4.jpg

 

Nice looking bike :huh:

Link to comment
Share on other sites

Cred ca glumesti! DR-urile sunt cunoscute pentru fiabilitate! In oras se mai incing un pic (fara nici o problema insa) dar la drum lung cu 115 km/h poti sa mergi pana la capatul pamantului. (cu conditia sa mai verifici nivelul la ulei din cand in cand :ok: ).

Eu zic ca daca ai facut o revizie inainte de inceperea sezonului, adica schimbat bujii, ulei , filtru ulei , curatat filtru de aer, curatat carburator ,reglat supape, intins lantul numit in manual "balancer chain" care are intinzator manual la modelele pana in 96' verificat placute si lichid de frana etc atunci poti sa mergi cat de departe vrei! :ok:

<small>--- Mesaj completat în 01 Apr 2008 04:37 -------------</small><br/>

 

Nice looking bike :(

I-am schimbat când am scos-o din iarnă ulei, filtru de ulei , curățat filtru de aer , bujii noi , caucioace noi , plăcuțe de frână noi , însă din lipsă acută de timp nu am ajuns la Dragonu să-i fac Âşi alte bibiluri - carburație Âşi lanțul de la distribuție dacă am înțeles eu bine .Sper să le fac Âşi pe astea repede Âşi pe urmă o să-i dau o tură mai lungă spre Cheia .

Link to comment
Share on other sites

I-am schimbat când am scos-o din iarnă ulei, filtru de ulei , curățat filtru de aer , bujii noi , caucioace noi , plăcuțe de frână noi , însă din lipsă acută de timp nu am ajuns la Dragonu să-i fac Âşi alte bibiluri - carburație Âşi lanțul de la distribuție dacă am înțeles eu bine .Sper să le fac Âşi pe astea repede Âşi pe urmă o să-i dau o tură mai lungă spre Cheia .

 

Lantul de distributie are intinzator automat, dar lantul asta,situat in spatele alternatorului nu!

 

 

post-10222-1207074243_thumb.jpg

Edited by ITS
Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Foarte faina tura, din cate s-a vazut pe filmulet... :) Poti sa pui si o descriere a traseului, pe unde ati fost mai exact? As vrea si eu sa fac cateva ture de genul asta la vara.

 

Numai bine si asfalt uscat,

Sabin :moto:

 

Scurta Tură Rotundă

 

Totul a început de fapt când Dan Âşi-a vândut Yamaha. Până atunci, nu ne trezisem că noi vrem să mergem intr-o călătorie.Când a vândut-o, ne-am dat seama că nu mai avem cu ce să mergem Âşi am încercat să găsim soluții. În fine … poveste lungă ce mai. Dar, ideea e că în ziua de sâmbătă în care am plecat, Dan a venit la Târgu-MureÂş Âşi a cumpărat o Honda Dominator. AÂşa că eram trei oameni, trei motoare. Eu, Sebi, Suzuki DR 650 RS, Andra tot Suzuki DR, (dar RSE cu pornire la buton) Âşi Dan cu proaspăta lui achiziție: Honda Dominator. Motoare duale, gume duale, scopul era clar: o tură a Munților Carpați fără a avea nimic stabilit dinainte.

Am plecat de la Târgu-MureÂş Âşi intenționam să ajungem pe lângă vârful RețitiÂş în Mții. Călimani. Planurile ne-au fost spulberate de o ploaie torențială, care parcă ne pândea când am ajuns în munți. După ce ne-am adăpostit într-un joagăr, am plecat direct spre Vatra-Dornei, căci nu se punea problema să punem corturile pe aÂşa umezeală.

Stațiunea Vatra Donei ne-a găsit uzi, flămânzi Âşi mai ales cu probleme tehnice, căci plăcuțele frânei fața de la Dominator erau numai fier. Ne-am ales însă cu o cameră ieftină la o pensiune din zonă Âşi un somn bun.

A doua zi, am fost iar urmăriți de ploaie, Âşi a trebuit să schimbam din nou planurile de drum. După o trecere victorioasă prin Fundul Moldovei am dat de o fundătură în adevăratul sens al cuvântului, undeva lângă Breaza (Mții MestecăniÂş). ÂŞi după nămoale, noroaie Âşi alte drumuri forestiere, ne-am trezit undeva la capăt de lume pe Lunca Ilvei, Mții Suhard. Pe hartă apărea Âşi o linie de cale ferată Âşi un drum forestier. În practică însă surpriză : banii de drum forestier au dispărut cândva pe vremea lui Răposatu Âşi la fel drumul disparea într-o pădure mlăÂştinoasă. Am dat totuÂşi de un canton, unde am putut dormi linistiți.

 

Înapoi la Târgu MureÂş

 

În ziua a treia, după o plimbare prin Pădurea Fermecată (uite drumul, nu e drumul) a trebuit să ne întoarcem la Târgu MureÂş din rațiuni financiare. Ideea totuÂşi nu a fost rea, pentru că astfel Honda a primit plăcuțe de frâna Âşi disc de frână nou. Dar, cum suntem pe tărâmul tuturor posibilităților, în ziua a patra, când trebuia să plecăm am descoperit că Âşi pinionul de la lanț e făcut praf. AÂşa că dă Âşi luptă Âşi luptă Âşi dă ca să găsim pe stoc un pinion care să îi ia locul celui uzat peste măsură. Norocul nostru că la unul din cele patru magazine de piese din Târgu MureÂş am găsit un pinion de Suzuki GSX-R 600, care se potrivea Âşi ca dinți Âşi ca dantură interioară. Sistemul de prindere era diferit aÂşa că am apelat la Costi, un prieten care ne-a ajutat Âşi în trecut, cu o bucÂşă pentru un Kawasaki ZXR 750. Bine, de fapt adevăratul strungar a fost tatăl lui, care a executat o clemă dublă de prindere mai țapănă ca originalul.

Seara, am putut pleca, astfel încât la zece noaptea am ajuns în Mții. Apuseni, Âşi ne-am pus cortul în PadiÂş pe la ora patru dimineață. Nimic nu se compară cu un enduro de noapte, asta dacă eÂşti Âşi un pic sărit de pe fix, fireÂşte.

După o zi de drumeții prin Apuseni la picior Âşi o a doua noapte la cort, plecăm spre Deva cu intenția de a ajunge la PetroÂşani. Intențiile bune sfârÂşesc repede Âşi a trebuit să ne oprim la Certejul de Sus, (langă Mții Trascău) pentru că Andra era arsă pe umeri de soare Âşi nu mai putea continua din cauza scutului care o jena. Acolo am avut parte de o surpriză placută: într-un loc uitat de lume un lac de acumulare nepoluat de deÂşeuri Âşi turiÂşti. Asta probabil Âşi din cauză că nu era trecut pe hartă. Aici a avut loc Âşi singurul incident: Andra a căzut cu motorul într-o baltă, dar în afară de faptul că s-a umplut de noroi nu a pățit nici ea, nici motorul, nimic.

 

Transparângul

 

Ziua a Âşaptea a fost una mai puțin fericită , pentru că a trebuit să ne despărțim de Dan, care ne-a părăsit din cauza serviciului. Intenția era să traversăm in X Parângul împreună, dar a trebuit să o facem mai apoi singuri.

În următoare zi, iar am avut ghinion. Din cauza unui simering de la frâna de față a DR-ului Andrei, care din voință proprie a ieÂşit din lăcaÂş, am pierdut toată după-masa Âşi astfel noapte ne-a prins la o pensiune de lângă PetroÂşani, parcurgând până acum jumătatea uÂşoară din X-ul Transparangului.

O zi mai târziu, am trecut prin Târgu-Jiu Âşi am ajuns în Novaci (jud. Gorj), unde începea a doua etapă a Transparângului. Drumul a fost foarte greu, cel puțin pentru Andra, dar a meritat fiecare metru parcurs. La fel de greu imi este acum să descriu în cuvinte cât de frumos Âşi sălbatic a fost, Âşi ajunÂşi aici am uitat de toate greutațile Âşi micile probleme tehnice pe care le-am avut. Pot să zic că mi-a plăcut mult mai mult decât TransfagărăÂşeanul, chiar dacă e mult mai preiculos Âşi dai din piatră în piatră. Dar, necazurile nu ne-au uitat Âşi la când am ajus la ObârÂşia Lotrului (jud. Vâlcea) am avut o surpriză neplăcută : un cui in cauciucul meu spate. Asta ne-a mai costat o dimineață pierdută, căci cauciucul meu se încăpățâna să nu iasă de pe jantă, chiar dacă l-am călcat cu maÂşina, am meres cu el pe pană, l-am bătut cu barosul.

După-masa în Râmnicu-Vâlcea ne-am refăcut proviziile Âşi seara am ajuns la Câmpulung. Pe drum am avut Âşi ceva altercații, nu foarte grave, cu automobiliÂştii care se pare nu prea erau obijnuiți să împartă drumul cu vehicule mai rapide ca ei pe două roți. Noaptea am ajuns la Cabana Voina, unde a fost plăcut, dar am Âşi fost taxați pe măsură.

 

Cabana Cuca

 

A zecea zi am plecat cu dimineața în cap Âşi într-o jumate de oră am ajuns la cabana Cuca, unde ne-am întâlnit cu un cuplu (straith) de francezi care ne vizitau munții de mai mulți ani. Am despachetat Âşi pe jos am luat-o spre vârful PapuÂşa, unde nu am ajuns, căci riscam să ne prindă noaptea în pădure. Seara, am ajunÂşi înapoi am stat la un foc de tabără cu cabanierul Âşi cu prietena lui. Per toal zona e foarte frumoasă Âşi pentru noi fapul că toți turiÂştii se cazau la Cabana Voina a fost un avantaj, căci eram singurii campați în țarcul cabanei Cuca. Cum drumețului îi stă bine cu drumul, dimineața următoare am plecat spre Lacul Sf. Ana via BraÂşov. Faptul că am ajuns la ora Âşapte seara la lac nu ne-a impiedicat să facem o baie. Ne-am pus cortul în campingul special amenajat, Âşi am descoperit că deÂşi am plătit o taxă de campare nu era nici apă curentă nici apă potabilă. A doua zi am mai descoperit că Âşi toaletele erau sub orice critică. Dar, numai pentru a ajunge la lac trebuia să plăteÂşti două taxe: una pentru intrare Âşi una pentru parcare, Âşi deÂşi e Rezervație Naturală, firma care administra lacul se purta de parcă era proprietatea lor. Am plecat nervos de acolo cu gândul că nu o să ma întorc prea prea curand.

Lacul Poiana Uzului

 

Cum aveam chef mai mult de drumuri pietruite, am decis să o luăm pe Valea Uzului spre DărmăneÂşti (jud. Bacău). Aici am dat de un lac de acumulare (Lacul Poiana Uzului) cu o apă azuirie Âşi limpede, Âşi-mi imaginam că o săptămână aici poate fi mai plăcută decât una la Maerea Neagră. Am făcut Âşi aici o baie, apoi am contimuat drumul până la ComăneÂşti unde la un han de pe marginea drumului am mâncat pe săturate fără a subția prea tare portofelul. Noaptea ne-a prins rătăciți undeva lângă Poiana Fagului (Mții Ciuc), Âşi am pus cortul într-o poieniță la marginea unui pârâu de munte. Doar un pădurar ne-a întrebat de sănătate pe la miezul nopții.

A paisprezecea zi am încercat fără succes să mergem pe drumul care ducea spre Bălan, dar acesta era mai potrivit pentru o motocicletă hard-enduro, aÂşa că ne-am îndreptat spre Cheile Bicazlui. Aglomerația de acolo ne-a făcut să continuăm drumul Âşi în după-masa zile de 25 august am ajuns în Târgu MureÂş.

 

P.S. Cine doreÂşte filmul cu întreaga aventură să îmi dea un mail la SEBISUZUKI@gmail.com. ÂŞi nu vă faceți griji: e „din partea casei”.

 

:( :ok: :ok:

post-6052-1207198265_thumb.jpg

post-6052-1207198516_thumb.jpg

post-6052-1207198567_thumb.jpg

post-6052-1207198606_thumb.jpg

post-6052-1207198646_thumb.jpg

post-6052-1207198692_thumb.jpg

post-6052-1207198737_thumb.jpg

Edited by sadik69
Link to comment
Share on other sites

Foate taretura, felicitari....Ce zici, merge Transalpina pentru un prim sezon cu pasager? Sunt si incepator... :cheers: POfta de iesit exista... :burnout: problema e cu experienta...

 

Numai bine si asfalt uscat,

S.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Foate taretura, felicitari....Ce zici, merge Transalpina pentru un prim sezon cu pasager? Sunt si incepator... :whip: POfta de iesit exista... :D problema e cu experienta...

 

 

 

Cu motorul tau, cu cauciucuri adecvate, chiar si cu pasager vei reusi...numai ca vei merge mai incet...si sa nu pleci singur...

Link to comment
Share on other sites

Uite ca abia am vazut si eu topicul. Am un DR 350 de o luna. Am inceput pe un Minsk acum un an jumate. Sunt student in Bucuresti la Politehnica. Daca iesiti in weekenduri la plimbari sau chiar si in timpul saptamanii postati aici. Am motorul de o luna si caut orice motiv sa ies la o plimbare :D . Sa ies singur deja m-am plictisit.

post-14528-1208964401_thumb.jpg

post-14528-1208964442_thumb.jpg

Edited by rideordye
Link to comment
Share on other sites

Salut tuturor posesorilor de DR-uri, am si eu unu exact ca si al lui rideordye(abtibildurile si culori) si vreau sa va spun ca nu am avut nici o problema cu el de cand l-am luat anul trecut. Acum l-am pus la vanzare, mi-am luat ceva numai pentru teren. Mie mi se pare ca este o motocicleta ff fiabila si care iarta multe, daca o mai si intretii te duce departe.

 

Va urez bafta si drum bun.

Link to comment
Share on other sites

Uite ca abia am vazut si eu topicul. Am un DR 350 de o luna. Am inceput pe un Minsk acum un an jumate. Sunt student in Bucuresti la Politehnica. Daca iesiti in weekenduri la plimbari sau chiar si in timpul saptamanii postati aici. Am motorul de o luna si caut orice motiv sa ies la o plimbare :D . Sa ies singur deja m-am plictisit.

Dr-ul meu este de 650 , dar are aceleaÂşi stickere ca ale tale , cel puțin pe rezervor , nu stiu din ce cauză pentru că nu le+am găsit ca aparținând 650 ului . Sunt dispus la plimbari , eventual în minivacanța de PaÂşte . AÂştept un semn de la tine !

 

Dr-ul meu este de 650 , dar are aceleaÂşi stickere ca ale tale , cel puțin pe rezervor , nu stiu din ce cauză pentru că nu le+am găsit ca aparținând 650 ului . Sunt dispus la plimbari , eventual în minivacanța de PaÂşte . AÂştept un semn de la tine !
Link to comment
Share on other sites

Dr-ul meu este de 650 , dar are aceleaÂşi stickere ca ale tale , cel puțin pe rezervor , nu stiu din ce cauză pentru că nu le+am găsit ca aparținând 650 ului . Sunt dispus la plimbari , eventual în minivacanța de PaÂşte . AÂştept un semn de la tine !

Salut, intra pe mess sa mai vb. Vino sa-ti fac eu poze sa le postezi aici. Timpul nu e prea misto pentru iesiri lungi, poate dam o tura pe la Izvorani. Dan

post-28860-1209305994_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Salut,

ma prezint si eu cu DR 350 SE din 96.

Am facut cu ea si asfalt, si forestier, si padure, si apa (am scapat-o intr-un rau :banana: ), merge in continuare ceas...

e indestructibila :rolleyes:

 

daca ar merge site-ul mai bine, as pune si poze, vad ca acum sunt probleme...

 

 

mai "prapaditule", ne leshi cu DR ul tau cu tot !

ca nu te mai vede omu' la un pahar de juma' de an !

blestemate fie cararile incurcate !

norock !!!!

Link to comment
Share on other sites

salut

am gasit si eu topicu asta si ma inscriu si eu cu dr meu

dr 650 din 92

multumit de el nici o problema pana acum am facut vreo mie jumatate cu el la drum intins

in poza e jucaria mea la mare acum de 1 mai

ti-am vazut giubra in vama...

Link to comment
Share on other sites

  • Guest changed the title to Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
  • Guest pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...