uzunu Postat August 27, 2010 Share Postat August 27, 2010 Orice magazin auto ar trebui sa aiba becuri de bord. Daca aveti vreun targ sau vreo zona unde sunt foarte multe astfel de magazine, sigur vei gasi acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 27, 2010 Share Postat August 27, 2010 Sal, am rezolvat. sau cel putin asa sper...am facut afarerea cu "Hellicks Hellmet", are un Dr la dezmembrat si am comandat de la el. Vreau sa ii multumesc pt incredere si sper sa si functioneze. A trimis releul sa il incerc si numai dupa sa ii platesc, mare om. inca o data multumiri. am alta problema acum...ma chinui de cateva zile sa imi iau niste becuri pt bord..sunt de 12 v si 1.7 W am gasit la luis (http://www.louis.de/index.php?topic=search&searchterm=10031080&lang=en) dar nu se merita sa platesc transportul numai pt cateva becuri. daca stiti cumva pe cineva care aduce asa ceva va rog sa imi dati de stire. Numai bine Vezi ca sunt identice cu cele de Dacie. Trebuie doar sa le smulgi din soclul ala de plastic dupa ce le cumperi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdiRadulescu Postat August 27, 2010 Share Postat August 27, 2010 Orice magazin auto ar trebui sa aiba becuri de bord. Daca aveti vreun targ sau vreo zona unde sunt foarte multe astfel de magazine, sigur vei gasi acolo. sal, majoritatea becurilor de bord la masini sunt de 12V si 1,2 W, acelasi soclu numai ca lumineaza mai putin. am pus modelul acesta in bord dar nu imi place cum se vede...am fost la 2 magazine mari din tm de piese auto si nu am gasit si la unul moto care nu aduce becuri . mai incerc Mesaj completat Vezi ca sunt identice cu cele de Dacie. Trebuie doar sa le smulgi din soclul ala de plastic dupa ce le cumperi. sal, bec de bord la dacie sau pozitie? stima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 27, 2010 Share Postat August 27, 2010 sal, majoritatea becurilor de bord la masini sunt de 12V si 1,2 W, acelasi soclu numai ca lumineaza mai putin. am pus modelul acesta in bord dar nu imi place cum se vede...am fost la 2 magazine mari din tm de piese auto si nu am gasit si la unul moto care nu aduce becuri . mai incerc Mesaj completat sal, bec de bord la dacie sau pozitie? stima. De bord, bineinteles. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat August 27, 2010 Share Postat August 27, 2010 Sal, am rezolvat. sau cel putin asa sper...am facut afarerea cu "Hellicks Hellmet", are un Dr la dezmembrat si am comandat de la el. Vreau sa ii multumesc pt incredere si sper sa si functioneze. A trimis releul sa il incerc si numai dupa sa ii platesc, mare om. inca o data multumiri. Sa iti fie de folos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lazy Postat August 28, 2010 Share Postat August 28, 2010 astazi a implinit vacuta mea 40 de mii de km dar e vioaie ca un vitel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat August 29, 2010 Share Postat August 29, 2010 Stiti careva vreun DR fara acte? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 29, 2010 Share Postat August 29, 2010 Stiti careva vreun DR fara acte? Nu, dar poti sa intrebi la hotii de motociclete. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat August 29, 2010 Share Postat August 29, 2010 Nu, dar poti sa intrebi la hotii de motociclete. Multumesc, cunosti tu vreunul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TrekOut Postat August 30, 2010 Share Postat August 30, 2010 Salut detinatorilor de DR . Un prieten a avut o mica problema, s-a rupt lantul in mers si s-a rut o bucata si din capacul de la cutia de viteze sau ce o fi aia, (nu ma pricep) Atasez si niste poze sa vedeti despre ce e vb Moto este DR 800 din 1990. Daca cumva are cineva acel capac sau dezmembreaza rog um pm cu detalii. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat August 30, 2010 Share Postat August 30, 2010 Salut detinatorilor de DR .Un prieten a avut o mica problema, s-a rupt lantul in mers si s-a rut o bucata si din capacul de la cutia de viteze sau ce o fi aia, (nu ma pricep) Atasez si niste poze sa vedeti despre ce e vb Moto este DR 800 din 1990. Daca cumva are cineva acel capac sau dezmembreaza rog um pm cu detalii. Multumesc. Spunei prietenului tau ca un ,,dop" de antimoniu sudat in argon, il va scutii de multe batai de cap ! Altfel, pe bikeshop.ro gasesti cativa baieti ce-si dezmembreaza BIG-urile ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdiRadulescu Postat August 31, 2010 Share Postat August 31, 2010 (editat) salut, revin cu alta problema...am luat releul de incaracare dar se pare ca nu se potrivesc mufele pe instalatia mea electrica sunt 2 mufe la care se leaga releul, una cu 3 fire galbene ce vin de la magnetou si una cu doua fire (rosu si alb/negru) ce merg la baterie, la asta comandat acum e o singura mufa cu 6 fire, 3 galbene (magenetou) unul rosu (plus), alb/negru (minus) si inca unul orange care din ce vad io pe diagrama merge la contact. intrebare mea e : cum sa leg asta sa si mearga si fara sa il stric(pt ca nu e inca platit si nu vreau sa ma fac de cacao). atasez niste poze cu schema de cablare, si cum arata releele. multumesc. Stima Mesaj completat na ca nu stiu de ce nu ma lasa sa atasez poza cu releul nou Editat August 31, 2010 de AdiRadulescu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat August 31, 2010 Share Postat August 31, 2010 Sper ca te-ai descurcat cu montajul releului... Pentru restul lumii: la vanzare starter-clutch pt DR 650, NOU NOUTZ, la jumatate de pret fata de magazin! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdiRadulescu Postat Septembrie 1, 2010 Share Postat Septembrie 1, 2010 Sper ca te-ai descurcat cu montajul releului... Pentru restul lumii: la vanzare starter-clutch pt DR 650, NOU NOUTZ, la jumatate de pret fata de magazin! sal, inca nu. dar am reusit sa mai ard o data becul de la far . l-am legat ca si pe al meu numai cu 5 fire si incarca 20 v la relanti...si m-a mancat in partea dorsala sa si accelerez sa vad ce se intampla si na binenteles ca o plesnit becul. ideea e ca o sa trebuiasca sa imi trag un fir de plus permanent direct de la contact si sa il leg pe firul orange...sper sa mearga, daca nu atunci cu un potentiometru din care sa ii pot regla o tensiune maxima de incarcare de 14 v. in weekend o sa fiu iar langa mobra si sper sa ii dau de cap. am trimis OP pe mail, sper sa intre si banii astazi. numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Anjin Postat Septembrie 2, 2010 Share Postat Septembrie 2, 2010 Salutare, De ceva vreme tot citesc despre DR650. Si in sus si in jos peste tot pe internet. Suna foarte interesant si ma gandesc serios la el pentru urmatoarea motocicleta ce s-ar vrea putin mai spre "off-road". Acum am un SV650 de care sunt super multumit si pe care am dus-o prin multe locuri chiar si in afara asfaltului. Dar o cam chinuiam (nici un mod facut pentru off). Intrebarea mea este mai mult teoretica(deocamdata) : Daca as vrea sa cumpar un DR650SE cum as putea sa fac asta? Din pacate in RO noi nu se mai vand (presupun ca din cauza euro 3) si in fine chiar daca s-ar vinde presupun ca ar fi foarte scumpe. Ok so second hand. De unde? Voi cum ati facut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 2, 2010 Share Postat Septembrie 2, 2010 Salutare,De ceva vreme tot citesc despre DR650. Si in sus si in jos peste tot pe internet. Suna foarte interesant si ma gandesc serios la el pentru urmatoarea motocicleta ce s-ar vrea putin mai spre "off-road". Acum am un SV650 de care sunt super multumit si pe care am dus-o prin multe locuri chiar si in afara asfaltului. Dar o cam chinuiam (nici un mod facut pentru off). Intrebarea mea este mai mult teoretica(deocamdata) : Daca as vrea sa cumpar un DR650SE cum as putea sa fac asta? Din pacate in RO noi nu se mai vand (presupun ca din cauza euro 3) si in fine chiar daca s-ar vinde presupun ca ar fi foarte scumpe. Ok so second hand. De unde? Voi cum ati facut? www.bikeshop.ro www.mobile.de www.moto.it Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Septembrie 3, 2010 Share Postat Septembrie 3, 2010 Salutare,De ceva vreme tot citesc despre DR650. Si in sus si in jos peste tot pe internet. Suna foarte interesant si ma gandesc serios la el pentru urmatoarea motocicleta ce s-ar vrea putin mai spre "off-road". Acum am un SV650 de care sunt super multumit si pe care am dus-o prin multe locuri chiar si in afara asfaltului. Dar o cam chinuiam (nici un mod facut pentru off). Intrebarea mea este mai mult teoretica(deocamdata) : Daca as vrea sa cumpar un DR650SE cum as putea sa fac asta? Din pacate in RO noi nu se mai vand (presupun ca din cauza euro 3) si in fine chiar daca s-ar vinde presupun ca ar fi foarte scumpe. Ok so second hand. De unde? Voi cum ati facut? DR 650 SE e o motocicleta foarte rara la noi dat fiind ca e cam scumpa si pe-afara (in acceptiunea celor care cauta acest gen, mie nu mi se pare scumpa). Este un motor bulletproof pe care il recomand cu incredere chiar si incepatorilor [e foarte usoara si manevrabila, belive it or not e mai usoara decat KTM LC4 620 - 640]. Enduro sau supermoto e o motocicleta cu un handling excelent si un propulsor viguros pentru categoria in care se incadreaza. Nu e buna la drumuri lungi. Asta ti-o zic de-acum. Nu poti sa faci mai mult de 50 - 60 de km fara 10 minute pauza, si nu poti sa faci mai mult de 150 km "dintr-o bucata". Iti intra seaua in fund la propriu. Pe offroad sau la jucat prin oras e super misto seaua aia dar la drum e sub orice critica. Mai naspa chiar si decat la KTM LC4. Cu toate astea eu m-am cam obisnuit. Dupa 60 de km imi amorteste fundu' dar nu-l mai bag in seama, ii dau mai departe Deasemenea e o motocicleta foarte "tunabila" (bani sa fie) exista foarte multe aftermarketuri (powerparts) si o groaza de documentatie cu ajutorul carora se poate face o bestie din ea. Exemplare in stare buna gasesti in Germania sau Italia undeva intre 2000 si 3000 EU. Uita-te pe review-ul asta obiectiv si interesant http://www.topspeed.com/motorcycles/motorc...50-ar40437.html Pentru orice intrebare legata de ea, iti stau la dispozitie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Anjin Postat Septembrie 3, 2010 Share Postat Septembrie 3, 2010 Hmm , Lupule multumesc pentru detalii. o singura chestie ma nelinisteste si sper sa nu ai dreptate : "nu e buna pentru drumuri lungi" . Pai...eu tocmai pentru asta ma gandesc sa o iau . Drumuri lungi si nu neaparat pe asfalt. Desigur, cu scaun schimbat si eventual si un rezervor mai mare. Ca sa merg prin oras sunt multumit cu naked-ul meu. Si chiar am mers la drumuri mai lungute cu SV-ul insa l-am tinut cam 95% pe asfalt. Acum as vrea sa mai scad procentajul asta... De aceea ma gandeam la DR. Hmm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lazy Postat Septembrie 3, 2010 Share Postat Septembrie 3, 2010 pai daca vrei sa faci drumuri lungi cu ea, de ce nu te gandesti la varianta carenata? (RS sau RSE) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Anjin Postat Septembrie 3, 2010 Share Postat Septembrie 3, 2010 Pentru ca vreau sa fie si usoara. Eu oricum nu merg asa repede. Cu naked-ul am fost pana acum pe drumuri asfaltate si imi este ok. Plus ca variantele de care spui tu sunt mai vechi. Ideal mi-ar placea sa gasesc una din 2008 sau dupa, cand am inteles ca s-a schimbat ultima data motorul . Dar astea cred ca sunt vise pentru ca din ce vad nici pe moto.de nici pe moto.it nu prea sunt la vanzare. Cred ca nu vor propietarii sa le vanda ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ocsy2000 Postat Septembrie 4, 2010 Share Postat Septembrie 4, 2010 ...... .....???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Septembrie 6, 2010 Share Postat Septembrie 6, 2010 Pentru ca vreau sa fie si usoara. Eu oricum nu merg asa repede. Cu naked-ul am fost pana acum pe drumuri asfaltate si imi este ok. Plus ca variantele de care spui tu sunt mai vechi. Ideal mi-ar placea sa gasesc una din 2008 sau dupa, cand am inteles ca s-a schimbat ultima data motorul . Dar astea cred ca sunt vise pentru ca din ce vad nici pe moto.de nici pe moto.it nu prea sunt la vanzare. Cred ca nu vor propietarii sa le vanda Motorul a fost schimbat in anul 1996. De atunci si pana in 2010 este acelasi motor. Schimbari au fost doar la unele repere. Spre exemplu pinionul de viteza a treia avea dantura proiectata cam prost si abia in 2001 au reproiectat-o. Jumate din SE-urile 1996 - 2001 au un "sirenaj" / shuierat intr-a treia (inclusiv a mea). Garnitura dintre cilindru si carter era cam subtire intre 1996 si 2000 apoi au reproiectat-o. A mea fiind 1996 are "problema" asta. Adica vara pe caldura mare, cam la 200 km "transpira un pic de ulei". Solutia: dau cu o carpa . N-are rost sa desfac motor nedesfacut niciodata pt niste "chichitze". Variantele 1998 - 1999 au avut in schimb niste probleme destul de naspa - boul de inginer care se ocupa de proiect a incercat el sa faca economie de material si a eliminat o piesa esentiala - limitatorul de cuplu de la "starter clutch". Ei bine au fost o groaza de motoare care trozneau la oprire. Rulmenti sparti, capac aprindere-starter sparte. Asa, dintr-odata. Pentru modelul 2000 l-au pus la loc. Motorul in sine e bulletproff rau de tot. Se duc la 100.000 km si peste fara sa umbli in ele decat poate la distributie. Apropo de distributie - cand am vazut ca are ditamai lantul pe care il are si Yamaha R6 am zis ca nu e adevarat La aia veche (1990 - 1995) era cam "consumabil" lantul de distributie. Nu stiu ce sa zic de mersul la drum lung. Daca te uiti pe AdvRider sunt nebuni de australieni, americani si canadieni care traverseaza continentul cu ele. Cand aud de 800 - 1000 km pe zi cu DR-ul asta parca ma doare fundul stand pe scaun. DAR... exista si un DAR... seaua se poate REFACE la un mester priceput cum e Darian. Asta daca nu ai bani de ceva Corbin, Renazco, etc. Alea ar fi ideale, sunt scule-scule. Asa, ca viteza de drum merge da-o in ma-sa. Fuge chiar tare pentru un enduro. Croaziera o are la 120 km/h. In ultima treapta sub 110 esti subturat. Poti sa mergi 140 - 150 km/h constant daca te tin bratele sa nu te dea vantul jos. Motorul efectiv toarce. E al dracului de bine facut propulsorul in sine. Ce mi-a mai placut mie la ea e faptul ca nu vibreaza deloc. Pe o scara de la 1 - 10 (1 fiind cea mai vibratoare motocicleta) i-as da un 9.5). Dupa 2 - 3 saptamani cu KTM LC4 cand m-am urcat pe DR, nici nu m-a interesat ca trage mai putin tare, eram super incantat ca nu vibreaza! Variante mai noi de hmm 2003 nu prea gasesti. Lumea merge cu ele. Si in general cine le da le da sa treaca la alt segment / gen si n-au bani de inca una. Pe partea asta de dual purpose cu veleitati puternice de offroad e o alegere foarte buna. Se cam bate cu LC4 - ala trage mai tare si e ceva mai destept la suspensii / frane iar asta e mai maintentance-free. Plusuri si minusuri. Si are a naibii o groaza de potential. Astia care au bani pe-afara trantesc pe ele carburatoare Mikuni TM40, Keihin FCR 39, etc si fac din ea ce n-a vazut Parisul. Pai daca pe DR-ul vechi, un carburator Dell'Orto de KTM ii dadea o vana de te inchinai... pe astalalata noua care intra si mai frumos in ture, un carburator de-asta "destept" face o diferenta considerabila. www.hessler-motorsport.de are un catalog intreg pentru ce poti pune pe ea. Bani sa fie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scabron Postat Septembrie 6, 2010 Share Postat Septembrie 6, 2010 (editat) neatz jupani. hai ca ma bag si io in ciorba dumneavoastra sa intreb de cate unele pt un amic de isi bibileste mobra, un 91 cu kickstart. primo, sa va zic de ce piese trebuie, ca poate sare iepurele: culbutor evacuare, releu semnalizare (potential si incarcare), butuc chei, sticla semnalizare spate. in alta ordine de idei, care stie in ce masura as putea cauta piesela astea si pe alte modele (350, drz, big). numa bine. Editat Septembrie 6, 2010 de scabron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Septembrie 7, 2010 Share Postat Septembrie 7, 2010 Fratilor mai iesiti cu caprele pe la munte sau le tine-ti pe langa ograda la pascut ? Un DR 600 (1986) care a facut fata cu succes la Africa Twin...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Septembrie 7, 2010 Share Postat Septembrie 7, 2010 primo, sa va zic de ce piese trebuie, ca poate sare iepurele: culbutor evacuare, releu semnalizare (potential si incarcare), butuc chei, sticla semnalizare spate. 1. culbutor evacuare - ori unul nou (www.dillypoint.ro) ori un sh din dezmembrari, parca Hellicks Helmet dezmembra una. Recomand cu tarie unul nou. Culbutorii sunt partea sensibiloasa a acestei motociclete, impreuna cu axa cu scame - astea daca nu beneficiaza de ungere cum trebe' si cat trebe' se belesc repede si iremediabil. Sa se uite atent si la axa cu came sa vedeti nu carecumva sa fie uzata in exces (nu e neaparat deoarece culbutorul se uzeaza mai repede dar nici exclus nu este). 2. releu semnalizare se ia de la orice - de dacie (50 RON electronic nou), de scuter (habar nu am cat e), de la alta motocicleta, etc 3. releu de incarcare - eh aici e buba - ala merge de la orice 650 plug and play sau de la altceva cu adaptari; in primu' rand trebuie vazut daca e ala buba si nu cumva STATORUL care poate nu mai da curent (deficitul de ulei ii provoaca arderea sau e pur si simplu varsta); 4. butuc chei - aici e un pic tricky; de recomandat de DR 650, altfel de la motociclete care au butuc asemanator (nu m-am confruntat cu problema, nu prea am idei) 5. sticla semnalizare spate - putin probabil sa gaseasca, mai cu seama ca dreaq stie ce semnale are el pe spate; cel mai bine luate 2 bucati semnale "din piata"; scapa cu 20 RON. Mesaj completat Un DR 600 (1986) care a facut fata cu succes la Africa Twin...... Pai si ce e asa science-fiction in asta? Un DR 600 "face" oricand si la orice ora un Africa Twin sau orice alta vaca de categoria ei, in teren mediu - greu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.