ocsy2000 Postat Iulie 28, 2010 Share Postat Iulie 28, 2010 multam mult lupu, vara asta are multi km de mancat, asa ca nici nu ma gandesc s-o desfac. am sa incerc sa schimb uleiul cu ce mi-ai recomandat si vedem ce iese... bafta tuturor, salut. ieri am ajuns din concediu cu mobra. la 3030km, a mancat 1L de ulei. folosesc motorex 10w40. nu sunt multumit de el, ca atunci cand e incins puternic, troncane motorul. apropo de radiator. la mine dupa o tura cu mobra, cu putin e mai rece radiatorul decat motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Iulie 28, 2010 Share Postat Iulie 28, 2010 1. Orice motor (nou sau vechi) consuma ulei , dar la nivel redus. 2. Eu folosesc Motorex 15W50 si parca se cam incalzeste si este cam zgomotos la cald. De la schimbul de ulei am completat cca. 100 ml (asta dupa vreo 1500 km). Motorul are peste 40000 si inca este cu setul original. 3. Inainte de a se comanda piese este de preferat sa se desfaca motorul si sa se constate "problema". Piston+alezat+simeringuri+garnituri te ajunge la vreo 200 euro + manopera si nu cred ca este un capat de tara la banii astia. 4. Bujiile preferate NGK DPR8EA9-toamna/iarna sau DPR9EA9-vara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Iulie 28, 2010 Share Postat Iulie 28, 2010 multumesc tuturor pt sfaturi, dupa ce am facut ceva km in oras am ajuns la urmatoarele concluzii: -in oras nu consuma ulei ( stil normal de mers, ambuteiaje, gaz, samd) -afara daca o las la 110-120km e ok, 3-400ml la mie -afara daca-i dau pe carca 140-150km/h 2l la 300km ps: ce nu reusesc sa gasesc pe net, este ce ulei recomanda fabrica? ( stiu ca e 10w40 ) dar nu stiu daca mineral sau semisintetic.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 28, 2010 Share Postat Iulie 28, 2010 ps: ce nu reusesc sa gasesc pe net, este ce ulei recomanda fabrica? ( stiu ca e 10w40 ) dar nu stiu daca mineral sau semisintetic.. Avand in vedere anul de fabricatie si faptul ca nu specifica tipul, poti fi sigur ca e vorba despre ulei mineral. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tm95for Postat Iulie 29, 2010 Share Postat Iulie 29, 2010 Eu la 3000 km nu am completat niciun gram de ulei! Si am mers destul de mult 130-140 kmh. Si ca model de ulei, cel mai ieftin mineral de 10W 40, valvoline parca 20 ron litru, oricum ii mult mai bun decat ce era pe piata acum 20 de ani cand s-au facut motoarele. Consumuri ce vad pe aici(2l la 300 km) mi se par aberante in conditile in care motorul nu are nicio problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silviu2403 Postat Iulie 29, 2010 Share Postat Iulie 29, 2010 Pentru dr800big buji am gasit codul acesta NGK DPR9EA9. Sunt ambele la fel, acelasi cod? Eu parca citisem ca sunt diferite. merita iridium? Sau ce recomandati? Numai bine, asfalt uscat si coclau noroios. Mesaj completat am gasit: http://www.ngkpartfinder.co.uk/mc_search.p...&engine=800 NGK DPR9EA-9 sau alternativa Iridium http://www.ngkpartfinder.co.uk/mc_extra.php?id=2189 NGK DPR9EIX-9 Din cate inteleg se pun 2 buji la fel, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CalinC Postat Iulie 29, 2010 Share Postat Iulie 29, 2010 Salut, O idee unde as putea gasi un amortizor central mai ieftin... poate chiar second pentru un DR650 RSE '96...? Mersi, Calin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Iulie 29, 2010 Share Postat Iulie 29, 2010 Avand in vedere anul de fabricatie si faptul ca nu specifica tipul, poti fi sigur ca e vorba despre ulei mineral. In service-urile "occidentale" cand mergeai cu Suzi la revizie baga ulei 10W40 da pe eticheta scria Suzuki !!! Sigur era produs de vreo firma celebra dar pentru service.... Cu cat am bagat ulei mai "destept" in motor cu atat am avut rezultate mai slabe (consum ulei, zgomot, motor incins....) situatii care la Valvoline 10W40 (semisintetic) si Motex (Texaco) 10W40 nu au fost asa deranjante !!! Dupa informatiile mele la DR 600-800 se baga aceiasi bujie.... uni zic ca pe mijloc sa bagi o bujie mai rece si pe margine mai calda... dar fara o logica clara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Iulie 29, 2010 Share Postat Iulie 29, 2010 Salut, O idee unde as putea gasi un amortizor central mai ieftin... poate chiar second pentru un DR650 RSE '96...? Mersi, Calin Eu stiu ca RSE s-a facut pana in 1995 inclusiv. Esti sigur ca nu e DR 650 SE? (fara R?) cum arata? Ca sa stiu cum sa te indrum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motoradn Postat Iulie 29, 2010 Share Postat Iulie 29, 2010 Salutare la toata lumea, Am si eu un dr600 din 85 si tocmai ce i-am schimbat rulmentul de la roata spate, cel de langa lant. Acum am o nelamurire, mi se pare ca sta prea gol acolo si expus la "intemperii", motoarele astea au vreun semering pe el si l-am pierdut eu ? Daca au semering, aveti idee unde il pot cumpara chiar si second? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CalinC Postat Iulie 29, 2010 Share Postat Iulie 29, 2010 (editat) Eu stiu ca RSE s-a facut pana in 1995 inclusiv. Esti sigur ca nu e DR 650 SE? (fara R?) cum arata? Ca sa stiu cum sa te indrum. In acte e cu R modelul e ca si cel din link-ul urmator http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&...amp;zoom=1#foto scuze da poza cu ea nu am acum la mine... sau o fi doar RS fara E..? Editat Iulie 29, 2010 de CalinC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 29, 2010 Share Postat Iulie 29, 2010 Salutare la toata lumea, Am si eu un dr600 din 85 si tocmai ce i-am schimbat rulmentul de la roata spate, cel de langa lant. Acum am o nelamurire, mi se pare ca sta prea gol acolo si expus la "intemperii", motoarele astea au vreun semering pe el si l-am pierdut eu ? Daca au semering, aveti idee unde il pot cumpara chiar si second? Baterii de ceas SH sau prezervative SH nu vrei? Acum serios, pune-i un simering nou. Pt cativa lei... Masoara-i dimensiunile si du-te la un magazin de simeringuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Iulie 29, 2010 Share Postat Iulie 29, 2010 Am inteles. E modelul facut pana in 1995. M-a indus in eroare anul 1996. Probabil in 1996 a fost inmatriculata prima data si de-asta. Ia vezi /index.php?...p;#entry2521194 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StreetFighter69 Postat Iulie 29, 2010 Share Postat Iulie 29, 2010 Pune si u mosu 2-3 poze cu Dr-ul, si am si eu o problema un preten bun ,mi-a pierdut cheile de la blocaju de la ghidon si cel din cadru si cel ce sta jos sub jug si am intrebare .! Are careva pe acasa unu de sub jug cu cheie sau stie cine are asa ceva ?! Contra cost bineintales!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silviu2403 Postat Iulie 29, 2010 Share Postat Iulie 29, 2010 Mai dezmembreaza cineva un dr800big pe aici? Sunt interesat de bolturile de la etrierul spate, cele care tin placutele. Nu stiu cum fostul proprietar cred ca le-a pierdut si in locul lor a pus niste suruburi lungi cu piulite. Sistemul e functional insa as vrea daca gasesc sa-i pun bolturile acelea inapoi. Sau stiti de unde as putea sa comand asa ceva? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Iulie 30, 2010 Share Postat Iulie 30, 2010 Mai dezmembreaza cineva un dr800big pe aici? Sunt interesat de bolturile de la etrierul spate, cele care tin placutele. Nu stiu cum fostul proprietar cred ca le-a pierdut si in locul lor a pus niste suruburi lungi cu piulite. Sistemul e functional insa as vrea daca gasesc sa-i pun bolturile acelea inapoi. Sau stiti de unde as putea sa comand asa ceva? Multumesc Gasesti setul de reparatie etrier ... este destul de scump dar gasesti in Germania (cca 70 euro). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
------ Postat Iulie 30, 2010 Share Postat Iulie 30, 2010 Mai dezmembreaza cineva un dr800big pe aici? Sunt interesat de bolturile de la etrierul spate, cele care tin placutele. Nu stiu cum fostul proprietar cred ca le-a pierdut si in locul lor a pus niste suruburi lungi cu piulite. Sistemul e functional insa as vrea daca gasesc sa-i pun bolturile acelea inapoi. Sau stiti de unde as putea sa comand asa ceva? Multumesc /index.php?...=561169&hl= Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hiker Postat Iulie 31, 2010 Share Postat Iulie 31, 2010 Salutare! Uleiul pe care il folosesc eu la dr650 este Motul 20w50 semi-sintetic. Nu am mai gasit pe nicaieri. Intrebarea mea catre priceputi este : are ceva daca vreau sa completez cu acelasi tip de ulei 20w50 Motul, dar mineral in loc de semi-sintetic? S-o intampla ceva? Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat August 2, 2010 Share Postat August 2, 2010 Salutare!Uleiul pe care il folosesc eu la dr650 este Motul 20w50 semi-sintetic. Nu am mai gasit pe nicaieri. Intrebarea mea catre priceputi este : are ceva daca vreau sa completez cu acelasi tip de ulei 20w50 Motul, dar mineral in loc de semi-sintetic? S-o intampla ceva? Merci Are 99% sanse sa spumeze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat August 2, 2010 Share Postat August 2, 2010 Are 99% sanse sa spumeze. NU, nu nu va spuma, uleiul semi-sintetic tot mineral e la baza. Nu va spuma 99%. Poate doar daca uleiul sintetic e chiar sintetic cum se lauda astia la Motul 7100 atunci sa spumeze cu mineralul. In alta ordine de idei vand DR-ul /index.php?...=518268&hl= Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat August 3, 2010 Share Postat August 3, 2010 in urma sfaturilor primite, am schimbat uleiul. am bagat agip 10w50semisintetic. bucuresti-constanta si retur. la dus am mers pe drumul vechi, 90-110km/h, la intoarcere noaptea autostrada 120km/h. consumul de ulei ? un litru. i lav dis baic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat August 3, 2010 Share Postat August 3, 2010 wow! 2L la 1000. dar nu cred ca au 10-50 semisint, poate 15-50. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat August 3, 2010 Share Postat August 3, 2010 wow! 2L la 1000. dar nu cred ca au 10-50 semisint, poate 15-50. am gresit, 10w40. ultima oara am avut 20w50 mineral, aceeasi poveste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat August 3, 2010 Share Postat August 3, 2010 am gresit, 10w40.ultima oara am avut 20w50 mineral, aceeasi poveste. 10W40 ala nu era oare Full Syn? Eu am recomandat 15W50 semisintetic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silviu2403 Postat August 3, 2010 Share Postat August 3, 2010 Eu am in motor 15w50motul 5100 ester si a consumat 400ml la 1500km. Si eu iti recomand un ulei Mai gros putin. Numai nine si poate ne adunam si noi la o bere dr-ista. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.