Sari la conținut

Suzuki DR 600/650/ Big 750/800


Postări Recomandate

multam mult lupu,

vara asta are multi km de mancat, asa ca nici nu ma gandesc s-o desfac.

am sa incerc sa schimb uleiul cu ce mi-ai recomandat si vedem ce iese...

 

bafta tuturor,

 

salut. ieri am ajuns din concediu cu mobra. la 3030km, a mancat 1L de ulei. folosesc motorex 10w40. nu sunt multumit de el, ca atunci cand e incins puternic, troncane motorul. apropo de radiator. la mine dupa o tura cu mobra, cu putin e mai rece radiatorul decat motorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

1. Orice motor (nou sau vechi) consuma ulei , dar la nivel redus.

2. Eu folosesc Motorex 15W50 si parca se cam incalzeste si este cam zgomotos la cald. De la schimbul de ulei am completat cca. 100 ml (asta dupa vreo 1500 km). Motorul are peste 40000 si inca este cu setul original.

3. Inainte de a se comanda piese este de preferat sa se desfaca motorul si sa se constate "problema". Piston+alezat+simeringuri+garnituri te ajunge la vreo 200 euro + manopera si nu cred ca este un capat de tara la banii astia.

4. Bujiile preferate NGK DPR8EA9-toamna/iarna sau DPR9EA9-vara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc tuturor pt sfaturi,

dupa ce am facut ceva km in oras am ajuns la urmatoarele concluzii:

-in oras nu consuma ulei ( stil normal de mers, ambuteiaje, gaz, samd)

-afara daca o las la 110-120km e ok, 3-400ml la mie

-afara daca-i dau pe carca 140-150km/h 2l la 300km ;)

 

 

ps: ce nu reusesc sa gasesc pe net, este ce ulei recomanda fabrica? ( stiu ca e 10w40 ) dar nu stiu daca mineral sau semisintetic..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ps: ce nu reusesc sa gasesc pe net, este ce ulei recomanda fabrica? ( stiu ca e 10w40 ) dar nu stiu daca mineral sau semisintetic..

 

Avand in vedere anul de fabricatie si faptul ca nu specifica tipul, poti fi sigur ca e vorba despre ulei mineral.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu la 3000 km nu am completat niciun gram de ulei! Si am mers destul de mult 130-140 kmh.

Si ca model de ulei, cel mai ieftin mineral de 10W 40, valvoline parca 20 ron litru, oricum ii mult mai bun decat ce era pe piata acum 20 de ani cand s-au facut motoarele.

Consumuri ce vad pe aici(2l la 300 km) mi se par aberante in conditile in care motorul nu are nicio problema :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru dr800big buji am gasit codul acesta NGK DPR9EA9. Sunt ambele la fel, acelasi cod? Eu parca citisem ca sunt diferite. merita iridium? Sau ce recomandati?

Numai bine, asfalt uscat si coclau noroios.

Mesaj completat

am gasit:

 

http://www.ngkpartfinder.co.uk/mc_search.p...&engine=800

 

NGK DPR9EA-9

 

sau alternativa Iridium

 

http://www.ngkpartfinder.co.uk/mc_extra.php?id=2189

 

NGK DPR9EIX-9

 

Din cate inteleg se pun 2 buji la fel, nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Avand in vedere anul de fabricatie si faptul ca nu specifica tipul, poti fi sigur ca e vorba despre ulei mineral.

 

In service-urile "occidentale" cand mergeai cu Suzi la revizie baga ulei 10W40 da pe eticheta scria Suzuki !!!

 

Sigur era produs de vreo firma celebra dar pentru service....

 

Cu cat am bagat ulei mai "destept" in motor cu atat am avut rezultate mai slabe (consum ulei, zgomot, motor incins....) situatii care la Valvoline 10W40 (semisintetic) si Motex (Texaco) 10W40 nu au fost asa deranjante !!!

 

Dupa informatiile mele la DR 600-800 se baga aceiasi bujie.... uni zic ca pe mijloc sa bagi o bujie mai rece si pe margine mai calda... dar fara o logica clara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

O idee unde as putea gasi un amortizor central mai ieftin... poate chiar second pentru un DR650 RSE '96...?

Mersi,

Calin

 

Eu stiu ca RSE s-a facut pana in 1995 inclusiv. Esti sigur ca nu e DR 650 SE? (fara R?) cum arata? Ca sa stiu cum sa te indrum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la toata lumea,

 

Am si eu un dr600 din 85 si tocmai ce i-am schimbat rulmentul de la roata spate, cel de langa lant. Acum am o nelamurire, mi se pare ca sta prea gol acolo si expus la "intemperii", motoarele astea au vreun semering pe el si l-am pierdut eu ? Daca au semering, aveti idee unde il pot cumpara chiar si second?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu stiu ca RSE s-a facut pana in 1995 inclusiv. Esti sigur ca nu e DR 650 SE? (fara R?) cum arata? Ca sa stiu cum sa te indrum.

 

 

In acte e cu R modelul e ca si cel din link-ul urmator

http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&...amp;zoom=1#foto

scuze da poza cu ea nu am acum la mine...

 

 

sau o fi doar RS fara E..?:)

Editat de CalinC
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la toata lumea,

 

Am si eu un dr600 din 85 si tocmai ce i-am schimbat rulmentul de la roata spate, cel de langa lant. Acum am o nelamurire, mi se pare ca sta prea gol acolo si expus la "intemperii", motoarele astea au vreun semering pe el si l-am pierdut eu ? Daca au semering, aveti idee unde il pot cumpara chiar si second?

 

Baterii de ceas SH sau prezervative SH nu vrei?

Acum serios, pune-i un simering nou. Pt cativa lei... Masoara-i dimensiunile si du-te la un magazin de simeringuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pune si u mosu 2-3 poze cu Dr-ul, si am si eu o problema un preten bun :) ,mi-a pierdut cheile de la blocaju de la ghidon si cel din cadru si cel ce sta jos sub jug si am intrebare .! Are careva pe acasa unu de sub jug cu cheie sau stie cine are asa ceva ?! Contra cost bineintales!! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai dezmembreaza cineva un dr800big pe aici? Sunt interesat de bolturile de la etrierul spate, cele care tin placutele. Nu stiu cum fostul proprietar cred ca le-a pierdut si in locul lor a pus niste suruburi lungi cu piulite. Sistemul e functional insa as vrea daca gasesc sa-i pun bolturile acelea inapoi. Sau stiti de unde as putea sa comand asa ceva? Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai dezmembreaza cineva un dr800big pe aici? Sunt interesat de bolturile de la etrierul spate, cele care tin placutele. Nu stiu cum fostul proprietar cred ca le-a pierdut si in locul lor a pus niste suruburi lungi cu piulite. Sistemul e functional insa as vrea daca gasesc sa-i pun bolturile acelea inapoi. Sau stiti de unde as putea sa comand asa ceva? Multumesc

 

Gasesti setul de reparatie etrier ... este destul de scump dar gasesti in Germania (cca 70 euro).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai dezmembreaza cineva un dr800big pe aici? Sunt interesat de bolturile de la etrierul spate, cele care tin placutele. Nu stiu cum fostul proprietar cred ca le-a pierdut si in locul lor a pus niste suruburi lungi cu piulite. Sistemul e functional insa as vrea daca gasesc sa-i pun bolturile acelea inapoi. Sau stiti de unde as putea sa comand asa ceva? Multumesc

/index.php?...=561169&hl=

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Uleiul pe care il folosesc eu la dr650 este Motul 20w50 semi-sintetic. Nu am mai gasit pe nicaieri. Intrebarea mea catre priceputi este : are ceva daca vreau sa completez cu acelasi tip de ulei 20w50 Motul, dar mineral in loc de semi-sintetic? S-o intampla ceva?

Merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Uleiul pe care il folosesc eu la dr650 este Motul 20w50 semi-sintetic. Nu am mai gasit pe nicaieri. Intrebarea mea catre priceputi este : are ceva daca vreau sa completez cu acelasi tip de ulei 20w50 Motul, dar mineral in loc de semi-sintetic? S-o intampla ceva?

Merci

 

Are 99% sanse sa spumeze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are 99% sanse sa spumeze.

NU, nu nu va spuma, uleiul semi-sintetic tot mineral e la baza. Nu va spuma 99%. Poate doar daca uleiul sintetic e chiar sintetic cum se lauda astia la Motul 7100 atunci sa spumeze cu mineralul.

 

In alta ordine de idei vand DR-ul /index.php?...=518268&hl=

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in urma sfaturilor primite, am schimbat uleiul.

am bagat agip 10w50semisintetic.

bucuresti-constanta si retur.

la dus am mers pe drumul vechi, 90-110km/h, la intoarcere noaptea autostrada 120km/h.

consumul de ulei ? ;) un litru.

 

i lav dis baic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am gresit, 10w40.

ultima oara am avut 20w50 mineral, aceeasi poveste.

 

10W40 ala nu era oare Full Syn? Eu am recomandat 15W50 semisintetic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
  • Kristian K pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...