macicasan Postat Ianuarie 25, 2009 Share Postat Ianuarie 25, 2009 salut macicasan, am intrebat si la topicul recenziilor, la dr big trebuie la intervale foarte scurte reglate ceva balansoare sau altceva?stiu ca ai probat si supertenere si africana inainte sa iei dr-ul........spui ca este mai vanjos , la un moment dat si 990 adventure , e mai bengos si decat dulaul asta mare?vreau sa zic dr-ul este mai voinic ? nu tocmai foarte scurte... da' daca-ti iubesti motoru', schimbi uleiu la 3500-4000km, si odata cu el filtru. tot la al trei-lea schimb, verifici(nu mereu e musai sa reglezi) jocul din supape si intinzi lantul arborilor de echilibrare... e usor si la indemana. 990-u va fi, probabil, urmatoru' meu motor, da peste ani buni, si va fi nou. propulsorul ktm este o minune, trage foarte bine, dupa parerea mea nu are asa explozie de putere in ture joase cum ma asteptam, si nu e asa manevrabil si usor de controlat. sa fie clar, si S-tenereul si A-twinu sunt mai tari ca big-u la viteza, au cai mai multi si sunt motoare mai turate. big-u are cuplu monstruos, e tata demarajelor, si e foarte manevrabil si jucaus. e strict chestie de gusturi... da nu stiu cate motoare te arunca pe-o roata la 2000rpm in a 3-a din gaz... sa-ti faci idee despre cuplu... la peste 110 e blegut, nu e gandit pentru turatii si viteza, desi tinuta de drum e impecabila pana la 160. nu zic ca e cel mai bun motor, dar e cel mai bun motor pentru ce vreau eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jenifer Postat Ianuarie 25, 2009 Share Postat Ianuarie 25, 2009 (editat) nu tocmai foarte scurte... da' daca-ti iubesti motoru', schimbi uleiu la 3500-4000km, si odata cu el filtru. tot la al trei-lea schimb, verifici(nu mereu e musai sa reglezi) jocul din supape si intinzi lantul arborilor de echilibrare... e usor si la indemana.990-u va fi, probabil, urmatoru' meu motor, da peste ani buni, si va fi nou. propulsorul ktm este o minune, trage foarte bine, dupa parerea mea nu are asa explozie de putere in ture joase cum ma asteptam, si nu e asa manevrabil si usor de controlat. sa fie clar, si S-tenereul si A-twinu sunt mai tari ca big-u la viteza, au cai mai multi si sunt motoare mai turate. big-u are cuplu monstruos, e tata demarajelor, si e foarte manevrabil si jucaus. e strict chestie de gusturi... da nu stiu cate motoare te arunca pe-o roata la 2000rpm in a 3-a din gaz... sa-ti faci idee despre cuplu... la peste 110 e blegut, nu e gandit pentru turatii si viteza, desi tinuta de drum e impecabila pana la 160. nu zic ca e cel mai bun motor, dar e cel mai bun motor pentru ce vreau eu. am inteles, multumesc mult, m-ai intaratat si mai mult, si eu vad dr big ca pe o motocicleta fantastica , foarte puternica.........si mai ales ca mi-ai zis ca reglajele acelea sunt usor de facut........pe valea oltului si nu numai , cred ca este fenomenala..........ma gandesc ca merge si in doi pe drumuri lungi fara taine........si inca o chestie - in mod sigur ai facut drumuri lungi , in romania , este posibil sa faci o calatorie de 500-700 de km , si facand calculul , cu cat ai mers frate?cu 180 cu 150 , cu 140 , nu cred, asa ca 110 este de ajuns, si daca vrei sa depasesti ma gandesc ca ai rezerve cu tona.....am facut drumuri de 700 si ceva de km cu diverse motorete si cred ca e de ajuns un mono de 800 :cheers:mai degraba conteaza confortul si posibilitatea de a merge pe orice drumuri Editat Ianuarie 25, 2009 de jenifer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
macicasan Postat Ianuarie 25, 2009 Share Postat Ianuarie 25, 2009 (editat) am inteles, multumesc mult, m-ai intaratat si mai mult, si eu vad dr big ca pe o motocicleta fantastica , foarte puternica.........si mai ales ca mi-ai zis ca reglajele acelea sunt usor de facut........pe valea oltului si nu numai , cred ca este fenomenala..........ma gandesc ca merge si in doi pe drumuri lungi fara taine........si inca o chestie - in mod sigur ai facut drumuri lungi , in romania , este posibil sa faci o calatorie de 500-700 de km , si facand calculul , cu cat ai mers frate?cu 180 cu 150 , cu 140 , nu cred, asa ca 110 este de ajuns, si daca vrei sa depasesti ma gandesc ca ai rezerve cu tona.....am facut drumuri de 700 si ceva de km cu diverse motorete si cred ca e de ajuns un mono de 800 :cheers:mai degraba conteaza confortul si posibilitatea de a merge pe orice drumuri pe curbe nu foarte largi si serpentine esti tata lor, motocicleta asta are o cliclistica de-ti sta mintea-n loc si mata-n coada. pe trans m-am luat la intrecere cu un duke II si l-am batut, tot pe trans mi-am slefuit un side-case de cat m-am inclinat(am frecat cu el si m-am dus mai departe, strict chestie de-o curba), scaritele mi-s polizate bine, si claie peste gramada, cu big-u de 225kg, fac poligonu de scoala cu mana stanga pe casca . fostu proprietar al bigului(shak) si-a luat r 1200 gs, a zis ca gs-ul e superb, da nu-i asa manevrabil si n-are asa cuplu de jos ca big-u... cel mai mult am facut 900km intr-o zi, si n-a tusit deloc, nici pasagera nu s-a plans de fel, nici eu, e chiar comoda frate! numa evita autostrada! autoban cu monocilindru = moartea pasiunii. de prins prinde cacalau, putin peste 180, da nu in confort si nu lejer. de la 150 in sus e pickamer. pe orice drumuri o duci, si inca linistit, de rally e perfecta, mai nasol e prin noroi. in universmoto-u de noiembrie zicea de big ca "poti sa-l scoti si pe un circuit de cross fara sa faci infarct" eu unu sunt foarte multumit, micile 'probleme', mai degraba nepotriviri, le-am rezolvat: ulei 15w in furca, sa fie mai tare, ca plonja in bot la frane tari. instalatie h4 bixenon, ca are far slab de fel. joja cu termometru, sa stiu cand il incing(n-are bec de temperatura). cu ocazia asta am aflat ca nu-l pot incinge orice fac, de 95gr nu trece nici in cele mai scarboase mlastini, da cum dai de drum scade temp la 80-85. spor la achizitie, cele bune! ps: 3 poze din vara: uita-te ce mic is pe langa ea! si totusi, n-am nici o problema, e chiar usor de condus. specialitatea casei: ceai cu rom. drive safe! bord mai robust si frumos ca asta inca nu s-o inventat! umila mea parere. cele bune! Editat Ianuarie 25, 2009 de macicasan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Ianuarie 28, 2009 Share Postat Ianuarie 28, 2009 Hai DR-isti cu 650-u, pe cand o RECENZIE despre DR-ul 650 pe "Topicul Recenziilor"?? Hai care ati mers mai mult pe DR... scrieti acolo sa stie lumea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Ianuarie 29, 2009 Share Postat Ianuarie 29, 2009 hop si dr-u meu. dupa multiple reparatii si transformari acum e pe placul meu. fratilor am cam dereglat carburatorul.nivel/aer.pornesc motoru (greu usor nici eu nu stiu exact ca azi ma chinuit dar bine dupa ce l-am dereglat) merge rotund dar dupa ce merg cu el si opresc motorul si o las putin nu mai vrea sa o ia.tre sa il imping pentru ca nu ii duce benzina..dau pedale sprituri si nimic.daca imping o ia in cativa metri.se se tureaza cand merg in frana de motor imi sta turat nu cobora la relanti frumos decat daca il reduc eu din ambreiaj turatia apoi sta.si pe frana de motor da rateuri.am dat azi o tura scurta mers mai sportiv si cand sa ma opresc am mers pe frana de motor cam 50 m pana in fata casei. a dat rateuri1-2-3 si se tura statea mai turat am redus putin din ambreiaj si apoi statea la relanti.am oprit motoru si am incercat sa pornesc iarasi.nu a mai vrut.am dat pedale dar nu ducea benzina.daca il impingeam pornea.intrebarea mea este cum sa relgez carburatorul?aer/nivel.am cam 2 ture aerul si nivel aveam mai mare ianinte am mai luat din el dar nu mult...ma intreseaza aerul ami mult ca nivelul il nimeresc eu! va multumesc!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 29, 2009 Share Postat Ianuarie 29, 2009 hop si dr-u meu. dupa multiple reparatii si transformari acum e pe placul meu. fratilor am cam dereglat carburatorul.nivel/aer.pornesc motoru (greu usor nici eu nu stiu exact ca azi ma chinuit dar bine dupa ce l-am dereglat) merge rotund dar dupa ce merg cu el si opresc motorul si o las putin nu mai vrea sa o ia.tre sa il imping pentru ca nu ii duce benzina..dau pedale sprituri si nimic.daca imping o ia in cativa metri.se se tureaza cand merg in frana de motor imi sta turat nu cobora la relanti frumos decat daca il reduc eu din ambreiaj turatia apoi sta.si pe frana de motor da rateuri.am dat azi o tura scurta mers mai sportiv si cand sa ma opresc am mers pe frana de motor cam 50 m pana in fata casei. a dat rateuri1-2-3 si se tura statea mai turat am redus putin din ambreiaj si apoi statea la relanti.am oprit motoru si am incercat sa pornesc iarasi.nu a mai vrut.am dat pedale dar nu ducea benzina.daca il impingeam pornea.intrebarea mea este cum sa relgez carburatorul?aer/nivel.am cam 2 ture aerul si nivel aveam mai mare ianinte am mai luat din el dar nu mult...ma intreseaza aerul ami mult ca nivelul il nimeresc eu! va multumesc!! Prinde cablul ala de ambreiaj mai bine sau mai scurteaza-l daca poti. E un real pericol daca o bagi pe coclau. Vezi poate ai cuiul de la suber montat prea sus. Daca aerul nu merge sa-l reglezi ca la manual, cu motorul cald si functionand la relanti, reglezi surubul pana in zona unde motorul are turatie maxima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Ianuarie 29, 2009 Share Postat Ianuarie 29, 2009 cablu e prins acum:D chestia e ca aseara am pus motorul pe cadru pentru ca am avut ceva probleme cu cutia.am dat sa pornesc si dadea sa porneasca la fiecare pedala dadeam la pedala dadea sa porneasca dar nu o lua.pana la urma a pornit.apoi am mai reglat eu pe la aer in jur de 1,5 ture si relantiul din surub.mergea.daca opream dadeam iara pedala tot asa dadea sa porneasca dar nu o lua decat daca ii dadaem o carja tare.mergea bine.astazi cand sa pornesc al fel a dat sa o ia si atat.apoi vreo 3 ore m-am tot chinui pana l-am impins chestia de mia pornit greu azi a fost si carbu dereglat si relantiul mic pentru ca am piscat f putin gazul si a luato.am reglat relantiul statea pornit.opresc motoru pornesc aira din 1 pedala.plec o tura scurta opresc dau sa pornesc iara nu vrea.il imping in 2 metri a luato.ajuns akasa la fel opresc dau sa pornesc nimic.dau dau scot bujia uscata uscata nici pic de benzina dupa cateva pedale peste 10...si mi se tureaza daca merg pe frana de motor sau daca bag mana in el mai tare revin mai greu la relanti.cred ca am nivelul cam mic si aerul dereglat.cu aerul reglat la o tura jumate cum il pusesem aseara bujia era gri adica prea putin aer amestec sarac.am mai dat putin aer in jur de 2 ture am acum si nu duce benzina la cald la rece nu stiu exact pentru ca mia facut figuri.maine sa il reglez di nou mai dau putin nivel si sa vad cum e treaba.ce sa fac ca sa ii duca benzina mai multa?pe frana de motor face ca atunci ncad raman fara benzina se tureaza singur.si tre sa in cipesc din ambreiaj si sta la relanti.eu cred k are benzina prea putina.cat aer sa ii dau?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 29, 2009 Share Postat Ianuarie 29, 2009 cablu e prins acum:D chestia e ca aseara am pus motorul pe cadru pentru ca am avut ceva probleme cu cutia.am dat sa pornesc si dadea sa porneasca la fiecare pedala dadeam la pedala dadea sa porneasca dar nu o lua.pana la urma a pornit.apoi am mai reglat eu pe la aer in jur de 1,5 ture si relantiul din surub.mergea.daca opream dadeam iara pedala tot asa dadea sa porneasca dar nu o lua decat daca ii dadaem o carja tare.mergea bine.astazi cand sa pornesc al fel a dat sa o ia si atat.apoi vreo 3 ore m-am tot chinui pana l-am impins chestia de mia pornit greu azi a fost si carbu dereglat si relantiul mic pentru ca am piscat f putin gazul si a luato.am reglat relantiul statea pornit.opresc motoru pornesc aira din 1 pedala.plec o tura scurta opresc dau sa pornesc iara nu vrea.il imping in 2 metri a luato.ajuns akasa la fel opresc dau sa pornesc nimic.dau dau scot bujia uscata uscata nici pic de benzina dupa cateva pedale peste 10...si mi se tureaza daca merg pe frana de motor sau daca bag mana in el mai tare revin mai greu la relanti.cred ca am nivelul cam mic si aerul dereglat.cu aerul reglat la o tura jumate cum il pusesem aseara bujia era gri adica prea putin aer amestec sarac.am mai dat putin aer in jur de 2 ture am acum si nu duce benzina la cald la rece nu stiu exact pentru ca mia facut figuri.maine sa il reglez di nou mai dau putin nivel si sa vad cum e treaba.ce sa fac ca sa ii duca benzina mai multa?pe frana de motor face ca atunci ncad raman fara benzina se tureaza singur.si tre sa in cipesc din ambreiaj si sta la relanti.eu cred k are benzina prea putina.cat aer sa ii dau?? Poate ca te-ar ajuta mai multa lume daca ai scrie intr-o limba cunoscuta. De exemplu, romana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Ianuarie 29, 2009 Share Postat Ianuarie 29, 2009 inteleg dar nu resuesc sa ma exprim prea bine in seara asta!!mai pe scurt nu imi duce benzina in cmaera de ardere decat foarte putina mai ales la cald.dau multe pedale si bujia e uscata uscata.daca o imping o ia rapid. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
macicasan Postat Ianuarie 30, 2009 Share Postat Ianuarie 30, 2009 e prea sarac amestecu' din ce spui tu!!! strange PUTIN surubu' de aer. cand ti se pare ca merge bine da-te vreo 10 min, apoi stop si scoate bujia. vezi ce culoare are zona din juru electrodului, am explicat ce si cum cu culorile pe pagina trecuta. repet, surubu' de aer e FOARTE sensibil, din sferturi de tura reglezi, nu din ture intregi. spor si rabdare. cinste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 30, 2009 Share Postat Ianuarie 30, 2009 inteleg dar nu resuesc sa ma exprim prea bine in seara asta!!mai pe scurt nu imi duce benzina in cmaera de ardere decat foarte putina mai ales la cald.dau multe pedale si bujia e uscata uscata.daca o imping o ia rapid. Verifica si burdufurile de legatura (filtrul de aer-carburator si carburator-chiulasa). Si garniturile de la legatura cu chiulasa a burdufurilor. Poate iti trage aer fals. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Ianuarie 30, 2009 Share Postat Ianuarie 30, 2009 astazi de dimineata am dat putin nivel si am mai dat aer adica 3 ture de aer am acum.am pornit si merge bine acum.dar tot imi face figuri la rece.tre sa o imping cativa metri si o ia apoi la cald o ia rapid in 1 peda.dar daca o las iara..oricum merge mai bine acum.nu se mai tureaza pe frana de motor cum strang ambreiajul revine imedait aceleratia sta frumos la relanti merge frumos tot.dar la rece...aerul il am la 3 ture...o sa incerc sa il mai smecheresc eu zilele astea.impins o ia repede.la rece la cald 1 peda!bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Ianuarie 30, 2009 Share Postat Ianuarie 30, 2009 astazi de dimineata am dat putin nivel si am mai dat aer adica 3 ture de aer am acum.am pornit si merge bine acum.dar tot imi face figuri la rece.tre sa o imping cativa metri si o ia apoi la cald o ia rapid in 1 peda.dar daca o las iara..oricum merge mai bine acum.nu se mai tureaza pe frana de motor cum strang ambreiajul revine imedait aceleratia sta frumos la relanti merge frumos tot.dar la rece...aerul il am la 3 ture...o sa incerc sa il mai smecheresc eu zilele astea.impins o ia repede.la rece la cald 1 peda!bafta Daca doar la rece face figuri tind sa cred ca amestecul e un pic de tot sarac. Chiar si cu socul tras pleaca greu? Bujia ce zice? (culoare) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Ianuarie 31, 2009 Share Postat Ianuarie 31, 2009 dupa ce am mers astazi cu el bujiile erau afumate afumate!nu voia de loc sa o ia la pedala!am umblat iarasi la aer am dat cam o tura si ceva.si am schimbat bujiile.am pus un ngk dr-7-e si un ngk dr-8-e si a pornit la prima pedala! de mia multe ori pana ce l-am lasat.inainte aveam bugi ngk dr8-e si dr-9-e.si aerul la 3 ture!nu voia deloc la pedala.acum cu bujiile astea si aerul mai strans pare ca merge bine.porneste la o peda merge frumos...acum sa vad maine dupa ce dau o tura mai lunga cu el.astaseara l-am pornit in garaj l-am lasat putin iara iam dat si o lua din 1 peda!sper sa fie ok acum! alta goanga....azi de dimineata nu a mai vrut.dau eu pedale cu soc fara soc sprituri nimic..desfac bujiile afumate.mai misc la aer si porneste.il incing oleaca ma duc acasa desfac bujia cam afumata.dar pornea bine la cald nu mia facut figuri.din 1 pedala o lua mereu.il las mai mult si incerc iarasi. cu cat il lasam mai mult cu atat pornea mai greu.dupa ce a stat vreo 2 ore am incercat iarasi.nimic dau pedale cu soc fara soc numic.desfac bujiile uscate dupa zeci de pedale si afumate.iara strang aerul si dau o tura si un sfert.pun bujiile prima pedala.apoi statea turat si a trebuit sa iau din relanti.dar mergea bine pornea calumea tot nu am mai apucat sa incerc dupa mai mult timp.sper sa mearga maine de dimineata.acum intreb asa: voi cum procedati cu pornitul de dimineata??eu de cand il am nu m-am invatat cu el deloc dimineata la pornire..bine ca am avut ceva probleme cu el pana acum cand l-am facut cum trebuie dar ma apareste pornirea la rece.sa vad maine dupa reglajele de asta seara.voi cum porniti la rece??cu soc fara soc pedale in gol pe decompresor...cum sa fac?va multumesc si scuze ca va stresez atata dar nu mai stiu ce sa ii fac.trebuie sa ii dau de cap la carburator odata si odata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 voi cum porniti la rece??cu soc fara soc pedale in gol pe decompresor...cum sa fac?va multumesc si scuze ca va stresez atata dar nu mai stiu ce sa ii fac.trebuie sa ii dau de cap la carburator odata si odata La rece io fac asa: dau drumu' la benzina, trag socu, fara contact ii dau vreo 5-6 pedale zdravene cu decompresorul, apoi pun contactul, dau la pedala fara decompresor pana se intareste, trag putin de tot decompresorul si apas usor de tot pedala pana "scapa" un pic, apoi eliberez pedala ca sa urce la maxim si ii trag o pedala energic - moment in care motorul porneste. O las putin cu socul tras pana e stabila (vreo 5 minute iarna, respectiv 2-3 minute vara) apoi ii imping socu la loc si da-i in goarnaaaaaa! asta e "ritualul" meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Februarie 1, 2009 Share Postat Februarie 1, 2009 chestia e ca eu pornesc mereu fara soc.......ori am nivelul mare dumnezeu stie.la rece nu imi porneste o ia f greu si sa il imping.la cald cateodata face pe nebunu ba merge ba nu merge.tre sa misc aerul mereu.nu reusesc sa reglez deloc carburatorul.maine il dau jos si stau de el sa il reglez cum trebuie ca ma inebunit.mie imi pornea fara soc si statea direct la relanti.nu aveam probleme.sigur nivel mare aer aiurea...... credeti-ma ca nu mai stiu ce sa fac.nivel am destul.azi de dimineata am dat sa pornesc cu soc.trag socu si dau pedale.din cateva pedale era incecata bata.abia am pornito impinsa.dupaia facea figuri si al cald.ba o lua ba nu o lua.daca o impingeam o lua in 3 metri.nu mai stiu ce sa ii fac.o sa reglez carbu maine si incerc metoda ta lupu cu pornirea de dimineata sa vad ce rezultate are!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Februarie 2, 2009 Share Postat Februarie 2, 2009 Banuies ca si la DR 600 e o flansa de cauciuc intre carburator si motor. In ce stare se prezinta? Mi-e sa nu traga aer fals cand vrea ea pe-acolo, si de-aici sa fie si fluctuatiile astea - ba merge ba nu merge. Cand motoarele fac figuri la rece denota lipsa de benzina in amestec dar zici ca uneori se inneaca, prin urmare e cam dubios. Bujiile sunt noi? Sa nu fie obosite. Si fisele sa le cureti bine sa nu fie oxidate. Nivelul la DR-uri din ce am reglat eu era in felul urmator: cu camera de nivel deschisa pui carburatorul in pozitie "naturala" adica vertical cum sta el si il tii in mana. Sufli pe la intrarea benzinei si ridici usor de plutitor in timpu asta. Cand ajunge plutitorul perfect orizontal trebuie sa inchida ermetic - adica sa suflii cat poti si sa nu scape nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Februarie 2, 2009 Share Postat Februarie 2, 2009 astazi de dimineata am dat cateva pedale si nimic.am desfacut carburatorul l-am dat jos.am reglat culbutorii din nou dar nu erau diferente mari.am curatat filtrul de aer.era cam imbaxit cei drept.guma aia dintre carburator si chiuloasa e ok nu e rupta nu nimic.colierul e cam anemic(nu strangea cum trebuie) dar il schimb acum.am tinut carburatorul fara sa curga benzina din el dupa ce l-am scos si am desfacut capacul.mi se pare exagerat si nivelul.cum am slabit suruburile alea a si inceput sa cruga benzina pe langa el.apoi am scos baia usor fara sa curga benzina de acolo si e aproape plina baia cu benzina sa nu mai pun la socoteala ce a mai picat...cred k nivelul e f mare.o sa reglez cu mi-ai spus ca am inteles.si sa vad cu aerul.inainte aveam nivelul asta mare......ca e f mare...si aer la 1 tura si un pic.mergea dar uda bujiile repede la rece instant le uda.daca dadeam aer nu mai ducea.facea pe nebunu..acum ma duc sa reglez carburatorul.multumesc foarte mult de informatii!!! edit: am verificat acum nivelul cum mi-ai spus si e cam acolo parca un pic ar mai trebui luat.am pus carburatorul in pozitia,,naturala,, si suflam inchide atunci cand e plutitoorul orizontal exact parca ar mai scapa putin de tot.deci ar fi bine nivelul.acum cat aer sa i dau? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Februarie 3, 2009 Share Postat Februarie 3, 2009 Strange surubul la maxim si apoi desfa-l doua ture (1 tura = 180 de grade). Si de-acolo te mai joci putin cu el daca e cazul. Vezi sa inchida plutitorul EXACT la orizontala, daca inchide cu 1mm mai sus nu prea e bine. Spor la treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Februarie 3, 2009 Share Postat Februarie 3, 2009 domnu' lupu raman dator toata viata la tine!!!merge ceas!!ieri am reglat nivelul am pus coliere noi filtru spalat.a pornit.mergea dar statea mai turat la relanti.am reglat aerul pana mergea frumos adica 1 tura.opream pornea repede bujia tinde spre brun roscat cum trebuie.acum de dimineata ma duc sa vad ce zice.folosesc motoda ta dau 5 pedale cu soc si decompresor tras fara contact pun contactu si inca 2 pedale ia mai trebuit si sa aprins:D merge frumos la fel ca aseara tot.acum e in regula.sper sa il tina Dumnezeu asa!multumesc foarte foarte mult de informatii si pentru timpul acordat!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Februarie 3, 2009 Share Postat Februarie 3, 2009 Doamne ajuta! imi pare bine ca am fost de ajutor. Eu sunt maniac de DR-uri si nu imi place sa aud ca nu merg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Februarie 3, 2009 Share Postat Februarie 3, 2009 iti multumesc foarte mult!!altfel nu stiu daca il faceam.acum merge.dimineata a pornit dupa metoda ta din 2 pedale dupa ce leam dat pe ale pe decompresor.la cald 1 peda.cand sa racit am facut la fel am dat cateva pe decompresor si apoi a luato iarasi.raspunde la gaz revine la relanti instant.sunt multumit daca o sa il tina Dumnezeu cum e acum.ca motorul abia e facut schimbat mai tot in el chiuloasa distributie segmenti ca pistonul era ok cutia de viteze aveam probleme dar am schimbat harta si trenul fix.acum merge tot la el nu am treaba.si pornirea am rezolvat!iti multumesc mult!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StreetFighter69 Postat Februarie 3, 2009 Share Postat Februarie 3, 2009 (editat) SAl, acuma apar si yo prin zona asta a DR-uriilor il am de 9 luni, 2 prob am pana acuma o data miam stricat bobina de jos ca am pus ulei prost , si a 2 carburatoru cand bag mana il el ma pune in bot,nush ce sai mai fak , in fine cateva poze Acuma lam bagat la reparati am desfacut moto, o supapa de la admisie avea capu tocitt sis si era dereglat tot moto , lam fakut bucati il vopsesc de armata asa camuflat ,pun si niste poze cu el bucati Am mai desfakut unele moto, dar mai simplu k dr nam mai desfakut nikiodata , si nu cred ca esti moto mai simplu k el! Editat Februarie 3, 2009 de StreetFighter69 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Februarie 4, 2009 Share Postat Februarie 4, 2009 (editat) Sa inteleg ca acum e demontata? Cand o sa o pui la loc o sa vedem daca mai merge asa, dar pana atunci la montarea carburatorului trebuie sa tii cont de urmatoarele repere: - desfa fiecare jigler (adica emulsorul/jiglorul principal si intermediarul ca relantiul nu mere desfacut asa cu una cu doua) si sufla-l cu aer; ATENTIE: nu le curata prin penetrare cu acu'; in cel mai rau caz poti sa le curetzi cu o litza desfacuta de la un cablu de ambreiaj/frana (de preferat de bicicleta ca e mai subtire); - desfa si surubul de reglaj aer/benzina (ala cu cap conic); il dai afara si il cureti bine sa nu fie nimic pe varful lui si cureti si canalul in care intra; - pui la loc surubul de reglaj, il strangi pana la capat si il desfaci doua ture (1 tura = 360 de grade si nu 180 de grade cum am zis gresit, tot eu, intr-un post mai sus); asta nu e reglaj definitiv, dar o sa porneasca cu el; - nivelul - reglezi sa inchida plutitorul exact cand e la orizontala (uite-te 3 posturi mai sus cum i-am explicat lui Lewaktm); - acul de dozaj il lasi pe gradatia de mijloc deocamdata (acul ala gradat din shuber); - asamblezi tot carburatorul la loc (membrana cu shuber, capac, camera de nivel constant); - la montare te asiguri ca flansele (aia de la chiuloasa) si aia care comunica cu filtrul de aer sunt in stare buna, fara pori sau crapaturi; - filtrul de aer daca e imbacsit/plin de mizerie sau ulei incerci sa il speli si sa il usuci, dar preferabil e unul nou ca e pana in 50 de ron. Dupa ce o pornesti mai povestim. L.E.: atentie si la O-ringul ala de pe flansa carburatorului care vine la contactul cu chiuloasa, sa nu fie rupt/tasat; in caz contrar cere altul. Editat Februarie 4, 2009 de Lupu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StreetFighter69 Postat Februarie 4, 2009 Share Postat Februarie 4, 2009 Man, cand ne intalnim dau o bere , guma dintre carburator si chiuloasa cand am dato jos carburatoru acuma sla desfak, so rupt , am luat una nou ce calitate are nush sa vad, ma-m gandit cai de la jiglere sa le schimb sa pun unele noi??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.