cicioc Postat Martie 30, 2012 Share Postat Martie 30, 2012 salutare are cineva un disc de fata de dr 650 rse BUN va rog ca am mare nevoie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Martie 30, 2012 Share Postat Martie 30, 2012 Merci pt sfaturi insa am sa cumpar noua!....Nu as vrea sa schimb toata ziua la ea! N-ai pe careva care aduce piese de KTM in zona? (ca astea de regula vin mai repede) E aceeasi ca la KTM-urile LC4 640 2001+ (variante standard), pentru carburatoare Mikuni BST40. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Aprilie 2, 2012 Share Postat Aprilie 2, 2012 http://acidcow.com/cars/30914-moto-fail-6-pics.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lazy Postat Aprilie 2, 2012 Share Postat Aprilie 2, 2012 http://acidcow.com/cars/30914-moto-fail-6-pics.html si doar un far spart? rezistente motoarele astea.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Aprilie 3, 2012 Share Postat Aprilie 3, 2012 Are cineva idee daca rotile de Suzuki DR5650 RSE se potrivesc pe Suzuki DR650 SE, eventual doar cu schimbare de discuri frana si nu si cu adaptari la etrier?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Aprilie 3, 2012 Share Postat Aprilie 3, 2012 si doar un far spart? rezistente motoarele astea.. Imagineaza-ti ce tranta a luat ala. Probabil pomenirea tuturor sfintilor a fost inevitabil. Cred ca s-a dus direct in cap. Urat i s-a intamplat. Oricum pe langa far cred ca un soc major a suferit si furca. In fine.....oare primavara asta mai vine odata ca m-am saturat de frig. M-am saturat si de conserva. Hai primavara, hai ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Aprilie 3, 2012 Share Postat Aprilie 3, 2012 Eu pana acum am tras vreo' mie de kilometrii dintre care lejer 100 in off. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Aprilie 3, 2012 Share Postat Aprilie 3, 2012 Cred ca ai avut parte de vreme buna. Aici mai in "Nord" , chiar ieri dimineata aveam geamurile inghetate la masina si aveai toate sansele sa faci pipi cuburi. Azi vad ca situatia s-a schimbat brusc, e cald, bine. Deja ma furnica in talpi. Daca o tine asa sambata ii inlocuiesc distributia si dupa aia ... apa, paie si bataie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Aprilie 4, 2012 Share Postat Aprilie 4, 2012 Nu stie chiar nimeni daca rotile de DR650 RSE se potrivesc pe DR650 SE 1996-2000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicioc Postat Aprilie 4, 2012 Share Postat Aprilie 4, 2012 Nu stie chiar nimeni daca rotile de DR650 RSE se potrivesc pe DR650 SE 1996-2000 ma sincer nu stiu dar e f posibil sa potriveasca dara daca iti potrivesc sau nu imi dai mie discul fata? chiar nu stie nimeni un disc fata pt 650 rse model 91 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Aprilie 4, 2012 Share Postat Aprilie 4, 2012 ce vreeau eu sa cumpar nu are discul fata ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Aprilie 4, 2012 Share Postat Aprilie 4, 2012 Habar nu am daca se potrivesc alea fatza. La spate stiu ca merg. Trebuie masurat: 1.diametrul axului sa fie la fel si 2.prinderile de disc. Ca discurile clar sunt diferite (300 mm RSE si 280 mm SE). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Aprilie 5, 2012 Share Postat Aprilie 5, 2012 a mai achimbt cineva lantul e la arborii de echilibrare? sfaturi? recomandari? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Aprilie 6, 2012 Share Postat Aprilie 6, 2012 a mai achimbt cineva lantul e la arborii de echilibrare? sfaturi? recomandari? Cauta pe la jumatea posturilor ca am descris eu ce si cum. Ideea e sa il pui la semne. Ca altfel va vibra intr-un mod neplacut Unii l-au scos de tot pentru ca - belive it or not - il schimbi si nu se mai aude zdranganit vreo luna doua apoi incepe iar usor usor sa se auda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Aprilie 6, 2012 Share Postat Aprilie 6, 2012 Cauta pe la jumatea posturilor ca am descris eu ce si cum. Ideea e sa il pui la semne. Ca altfel va vibra intr-un mod neplacut Unii l-au scos de tot pentru ca - belive it or not - il schimbi si nu se mai aude zdranganit vreo luna doua apoi incepe iar usor usor sa se auda ...pai scot doar lantul si mecanismul ramane acolo? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Aprilie 8, 2012 Share Postat Aprilie 8, 2012 (editat) Intr-un final, desi cei de la meteo nu imi dadeau prea mari sperante cu vremea de sambata, am reusit sa dau jos motorul de pe cadru si sa desfac partial motorasul pentru un "transplant" de distributie. La operatie au asistat doctorul "Je" si doctorul specialist "Odo", unchiul meu. Asta toamna la o verificare banala de lant distributie am avut probleme cu un surub rupt in chiloasa, motiv pentru care, din lipsa spatiului de lucru datorat cadrului, am fost obligat sa scot cu totul motorul si sa il asez pe burdura din fata casei. Operatia a decurs frumos, usor, dar a mancat timp. Spre norocul meu, pinionul de sus si jos,lant distributie, nu au suferit deformatii, uzurii. Am comparat vechiul lant cu noul lant si am observat o alungire a primul de pana la 6mm. Urias !!!! Am reusit intr-un final reglajul distributiei, care dupa parerea mea este mult usurata de semnele facute de japonez. M-am inclinat in fata lor, cand la inceput, dupa indepartarea capacului de la ambreiaj si inlaturarea acestuia, am ajuns la pinionul in spatele caruia se ascundea lantul de distributie. Nu stiam in care parte se desface. Am luat tuburara de 30, l-am sters cu carpa si Doamne ... ce sa vezi: A scris frumos japonezul pe pinion directia de desfacere marcat prin litera "L" -left. Asa ceva nu cred ca ai sa vezi la romani. Pinionul iese usor, la fel si cel din spatele lui pe care ruleaza lantul, ambele fiind blocate de doua "pene" ce se aseaza frumos pe canalul axului. Desi nu ma incomoda foarte tare nu am reusit sa scot patina aia din stanga. Am incercat pe sus, pe jos, nimic. Ramanea blocata intr-un punct si imi presa lantul. De precizat si semnul ala de pe volanta langa litera T | ce normal ar trebui sa fie centrat pe gaura din capacul din stanga al motorului si cele 2 liniute de sus de pe axul cu came care trebuiesc aliniate ( sa fie paralele) cu marginea chiuloasei. Dupa terminarea operatiei de transplant, a trebuit sa inchidem pacientul, prin urmarea toate capacele au fost degresate si unse cu silicon negru, lasate la uscat cam 30min, dupa care au fost montate. Din pacate ca orice motor are si partile lui subrede. Filetele din chiuloasa de sase cedeaza foarte usor. A trebuit sa majorez la 8 si sa ii fac prezon 8 in chiuloasa si 6 in rest. Am conectat dupa operatie pacientul cu o perfuzie de 2 L ulei nou mineral si un filtru de ulei in "nas" Am reusit aseara la 9 sa terminam lucrarea si sa facem cate o tura prin cartier, in salopete, murdari si morti de foame. ) Rezultatul a fost cel asteptat. Probabil saptamana viitoare cand imi voi aduce motorul acasa voi suspenda roata spate sa ii fac intretinea si la lant, dupa care sper sa ma pot bucura sezonul acesta de ea. Editat Aprilie 8, 2012 de irinel2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Aprilie 9, 2012 Share Postat Aprilie 9, 2012 ...pai scot doar lantul si mecanismul ramane acolo? Arborii ii lasi acolo. Pe aia n-ai cum sa-i scoti decat daca dai motorul "pe din doo". Or sa stea cuminti la locurile lor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StreetFighter69 Postat Aprilie 29, 2012 Share Postat Aprilie 29, 2012 Salut dupa atata timp revin inapoi la enduro de dr-ist cu vechea mobra si cu cateva modificari motor de 600 cu piston si segmenti de 650 motoru un pic mai comprimat chiuloasa slaifuita si ceva ture mai multe, evacuare sub sa,mai trebuie sa il vopsesc la sf lunii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
berserk Postat Aprilie 30, 2012 Share Postat Aprilie 30, 2012 Va salut, Revin cu un feedback dupa reconditionarea DR 800S Big 97 care l-am cumparat anul trecut, la care a picat distributia, prin urmare si multe altele, supape, lanturi etc. Dupa o reconditionare totala a motorului, toate piesele noi cumparate de la ELF, daca stau sa le enumar sunt multe dar ca sa va faceti o idee cum s-a ajuns la starea actuala o sa incerc sa fiu cat mai exact: 1) simering supapa 2) roata dintata distributie 3) lant distributie 4) patina distributie 5) patina distributie 6) lant balansoar 7) roata dintata balansoar 8) roata dintata balansoar 9) ansamblu roata dintata+rulment intinzator balansoar 10)supapa evacuare x2 11)supapa admisie x2 12)garnitura chiulasa 13)garnitura cilindru 14)intinzator lant distributie(parca era si asta pe undeva) Astea tin numai de motor. Dupa un drum de 400km, mecanicul a constatat un consum doar de 100ml, dupa cum va spuneam consumul ultima data la 500 km cu motorul in starea de cumparare a fost de 2.5l. De aici reiese un consum dat ca cel de producator, respectiv 500ml la 2000km, sper ca asa va fi. Momentan merg cu ulei 10w40, dar acesta se va schimba intr-un 15w50 motul. Alte schimbari aduse la motor sunt frana fata total reconditionata toate piesele noi, disc frana fata, cu toate ca este nou placute aproape noi aceasta tot calca tarziu, franarea facandu-se bine dar doar la capat trasa maneta, ma batea gandul sa schimb si furtunul actual de frana cu unul sport, dar daca tot nu merge poate schimb si pompa cu una sport sa vad cum si ce. Un kit nou de lant de la regina. Toate bune si frumoase pana in momentul de fata, daca se poate si aveti timp va rog faceti o recomandare pentru cauciucuri duale 80% asfalt 20% softoff. Ma intereseaza o aderenta cat mai buna pe asfalt si curbe si ptr zile ploioase in acelasi timp. Tin sa cred ca conteaza foarte mult daca toate piesele sunt schimbate corect si cand trebuie, eu am riscat mult pastrand o distributie care o stiam cu probleme chiar daca cel care mi-a vandut motorul si pe aceasta cale tin sa ii multumesc enorm, m-a anuntat ca aceasta e posibil sa fie cu probleme si ca ar trebui schimbata. Momentan motorul merge perfect, mi-a readus zambetul pe buze, dupa o iarna de ganduri si investitii. Sper sa va ganditi inainte sa schimbati doar 1 singur lant sau o singura patina inainte, daca vreti sa faceti un lucru cum trebuie incercati sa verificati totul inainte si sa le schimbati pe toate treptat, asta o spun pentru siguranta voastra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StreetFighter69 Postat Mai 4, 2012 Share Postat Mai 4, 2012 Piesele pe care le-ai enumerat trebuie sa coste in cap si coada 1122 de euro daca sunt piese originale , daca sunt AFM se numesc Carpeala sincer la motor cu racire pe aer pana la 25 000 km se baga 10w40 cand este noua dupa 25 000 km se baga 20w50 pt o mai buna ungere si motul pt dr este crima curata succes la ''reconditionare''! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
berserk Postat Mai 4, 2012 Share Postat Mai 4, 2012 Piesele pe care le-ai enumerat trebuie sa coste in cap si coada 1122 de euro daca sunt piese originale , daca sunt AFM se numesc Carpeala sincer la motor cu racire pe aer pana la 25 000 km se baga 10w40 cand este noua dupa 25 000 km se baga 20w50 pt o mai buna ungere si motul pt dr este crima curata succes la ''reconditionare''! toate piesele sunt luate de la elf workshop originale suzuki si mai sunt alte piese in valoare de 500 de euro bagate in motor, nu numai in blocul motor. din cate stiu motorul are racire pe aer cu ulei in radiator. motorul are momentan aproape 44.000 km am bagat 10w 40 pana se face la 2000 de km reglarea finala a supapelor, mai am de facut inca 1100 km. eu unu am considerat ca mai bine le cumpar originale decat sa carpesc ceva si sa-mi bat joc de sanatatea mea. uleiul care il voi baga cred ca va fi un 15w 50 dupa ce reglez supapele, cred ca va fi motorex. momentan e ulei castrol in el bagat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StreetFighter69 Postat Mai 5, 2012 Share Postat Mai 5, 2012 Motorex ii ok care sunt uleiu-riile de proasta calitate sunt repsol castrol aral s.a. ulei care ii ok pt dr este valvoline (patineaza un pic ambreaj-ul de la el), motorex si elf , ok daca spui ca is OEM ii ok sa nu fie AFM iti urez calatorii placute fara stres SM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Mai 5, 2012 Share Postat Mai 5, 2012 10w40 mineral Valvoline. 6 ani am acum de cand il folosesc si vreau sa spun ca e super de bun. Il schimb la 4500 km ca vorba aia, o tin pentru mine. Nu fac enduro had cu ea, mai mult touring si putin offroad (drumuri pietruite, gaurite, imasuri, dealuri). Curios e ca nu prea imi papa ulei asa cum aud pe la unii si nu am nici urma de fum. Zilnic o folosesc sa ma deplasez la serviciu si peste tot unde am treaba. E mijlocul meu de transport cel mai la indemana si cel mai ieftin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan g Postat Mai 5, 2012 Share Postat Mai 5, 2012 adevarat, recomand si eu valvoline; il folosesc de 2 ani, imi papa cate ceva la vreo 500-1000km dar nu excesiv,in schimb texaco nu va recomand sa bagati in DR decat in caz de urgenta, ca merge ca naiba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
berserk Postat Mai 5, 2012 Share Postat Mai 5, 2012 Motorex ii ok care sunt uleiu-riile de proasta calitate sunt repsol castrol aral s.a. ulei care ii ok pt dr este valvoline (patineaza un pic ambreaj-ul de la el), motorex si elf , ok daca spui ca is OEM ii ok sa nu fie AFM iti urez calatorii placute fara stres SM sincer se vede diferenta enorma la consumul de ulei de la 2.5 l la 500 in starea cum era cand am cumparat-o fata de acum cand am cumparat toate piesele OEM de la elf originale suzuki facturi tot, am ajuns la consum de 100 ml la 400km ceea ce mi se pare foarte putin. singurul lucru pe care nu l-am schimbat inca este pistonul care era inca ok, nu pot avea totul nou pe ea dar am incercat sa schimb tot ce se poate ca sa o fac sa mearga cat mai bine. nu ma dau offroad cu ea deloc, o folosesc la drumuri lungi si in oras. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.