Sari la conținut

Suzuki DR 600/650/ Big 750/800


Postări Recomandate

10w40 mineral Valvoline. 6 ani am acum de cand il folosesc si vreau sa spun ca e super de bun. Il schimb la 4500 km ca vorba aia, o tin pentru mine.

Nu fac enduro had cu ea, mai mult touring si putin offroad (drumuri pietruite, gaurite, imasuri, dealuri). Curios e ca nu prea imi papa ulei asa cum aud pe la unii si nu am nici urma de fum. Zilnic o folosesc sa ma deplasez la serviciu si peste tot unde am treaba. E mijlocul meu de transport cel mai la indemana si cel mai ieftin.

 

 

 

De acord cu tine si eu la fel folosesc! Dar 20w50 si nu consuma !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Nu simti pedala de pornire tare in diminetile reci ? Am folosit si eu in trecut ulei 20w50 in verile toride, dar mi se parea o vesnicie pana se incalzeaa si puteam pleca cu ea dimineata catre munca.

 

Stie cineva daca imi trebuie cheie speciala pentru telescoapele fata ? Cam cat ulei hidraulic intra pe amortizor ? Anul trecut am reconditionat amortizorul spate si sunt super de multumit , am deja 5000km cu el si lucreaza bine, nu lacrimeaza. Amortizoarele fata am senzatia ca imi bat cand dau de un damb mai mare. In amortizorul spate uleiul hidraulic nu mai avea nici o proprietate, era terminat si-a facut stagiul. Ma gandesc ca si asta de pe fata trebuie sa aiba aceeasi soarta.

 

Am sansa sa il elimin fara a mai demonta din suporti? Parca n-am vazut dop de golire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu simti pedala de pornire tare in diminetile reci ? Am folosit si eu in trecut ulei 20w50 in verile toride, dar mi se parea o vesnicie pana se incalzeaa si puteam pleca cu ea dimineata catre munca.

 

Stie cineva daca imi trebuie cheie speciala pentru telescoapele fata ? Cam cat ulei hidraulic intra pe amortizor ? Anul trecut am reconditionat amortizorul spate si sunt super de multumit , am deja 5000km cu el si lucreaza bine, nu lacrimeaza. Amortizoarele fata am senzatia ca imi bat cand dau de un damb mai mare. In amortizorul spate uleiul hidraulic nu mai avea nici o proprietate, era terminat si-a facut stagiul. Ma gandesc ca si asta de pe fata trebuie sa aiba aceeasi soarta.

 

Am sansa sa il elimin fara a mai demonta din suporti? Parca n-am vazut dop de golire.

 

Nu merge facuta servisarea fara sa le dai jos....

 

Ia in calcul sa schimbi si simeringurile (de ulei...) daca tot desfaci.

 

Cat despre ulei probabil un 10W s-ar comporta bine (atentie nu este hidraulic).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fork Oil de la magazinele moto. Probabil tot un fel de ulei hidraulic este dar, avand in vedere ca nu schimbi in fiecare zi uleiul din telescoape, merita sa pui ceva specializat, ca nu e foarte scump.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:rolleyes:

Fork Oil de la magazinele moto. Probabil tot un fel de ulei hidraulic este dar, avand in vedere ca nu schimbi in fiecare zi uleiul din telescoape, merita sa pui ceva specializat, ca nu e foarte scump.

 

Este 99% similar cu uleiul de motor (monograd).

 

Pe aceiasi vascozitate diferenta fata de cel de motor este facut de aditivi (contra spumarii, etc.)

 

Acum ani buni... incepator fiind... am pus ulei hidraulic in fuca enduro-ul de atunci si l-am facut su suspensie de tractor.... :rolleyes:

 

Caracteristica principala a unui ulei hidraulic este ca nu este "comprimabil" (daca pot sa ii zic asa) plus ca este mult mai vascos (curge mai greu).

 

In fine, daca optezi pentru o solutie de magazin este OK. Ai suficient de multe optiuni de uleiuri de furca incat poti deschide fara probleme un topic.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am servisat de curand furca la DR650 ul meu. AM pus 10w ulei de furci Repsol cca 30 lei L si am schimbat si semeringurile, alti 30 lei. Pentru a desface toate maruntaiele din tuburi ai nevoie de un suzuki tool, care insa poate fi improvizat lejer cu un surub si cateva piulite...cauta in spate pe forum (pagina 230) ca ai sa gasesti poze puse de mine!

Editat de marius.roibu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc.

 

Super de utila informatia de la pag 230.

 

Cred ca cel mai simplu pentru mine, sudez piulita direct de o tija si ii fac T la capat. Sa inteleg ca altfel nu am nici o sansa sa le desfac. Cand desfac din interiorul lor cred ca pot tine contra cu un imbus pe exterior in capul telescopului.. Am studiat putin hartoagele despre model si spun ca merge 536ml per brat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:rolleyes:

 

Este 99% similar cu uleiul de motor (monograd).

 

Pe aceiasi vascozitate diferenta fata de cel de motor este facut de aditivi (contra spumarii, etc.)

 

Acum ani buni... incepator fiind... am pus ulei hidraulic in fuca enduro-ul de atunci si l-am facut su suspensie de tractor.... :rolleyes:

 

Caracteristica principala a unui ulei hidraulic este ca nu este "comprimabil" (daca pot sa ii zic asa) plus ca este mult mai vascos (curge mai greu).

 

In fine, daca optezi pentru o solutie de magazin este OK. Ai suficient de multe optiuni de uleiuri de furca incat poti deschide fara probleme un topic.....

 

 

Imi amintesc ca la MZ ETZ se punea 50% ulei hidraulic si 50% ulei de amestec. Asa scria in carte. Daca la Suzuki in carte scrie sa pui Fork Oil, cel mai sanatos e sa pui ce scrie in carte, fara experimentari cu uleiuri hidraulice, de motor, de amestec, de cutie, etc....

 

Multumesc.

 

Super de utila informatia de la pag 230.

 

Cred ca cel mai simplu pentru mine, sudez piulita direct de o tija si ii fac T la capat. Sa inteleg ca altfel nu am nici o sansa sa le desfac. Cand desfac din interiorul lor cred ca pot tine contra cu un imbus pe exterior in capul telescopului.. Am studiat putin hartoagele despre model si spun ca merge 536ml per brat.

 

Surubul din capatul de jos al telescoapelor poate fi desfacut cu o cheie cu percutie fara sa mai tii contra. La fel la strans. Cei de la vulcanizari au cheie d-asta pneumatica, cu percutie.

Cumpara 2 litri de ulei. Pt siguranta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am reusit si am plasat urmatoarea comanda : sper sa fii facut alegerea buna. Acuma stau si astept. :))

 

Produse comandate

Nr. Nume produs Cantitate x Pret pe produs

 

1 Repsol Moto Fork Oil 10W, 1 litru 2 x 28 Lei

2 41x53x8/9.5 - simeringuri de furca Athena 1 x 30 Lei

Livrarea produselor

Pret livrare: 7.00 Lei

 

 

Pret total : 93 Lei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai mai putea sa schimbi cuzinetii daca sunt uzati. Acest lucru il observi in mers: troncanit ca si cum ai avea joc la rulmentii de la jug si o miscare fata-spate a rotii fata de restul mobrei cand mergi pe piatra cubica sau asfalt prost (pe langa miscarea normala sus-jos). Daca sunt foarte uzati poti sa simti jocul si la mana, cu mobra pe loc si roata fata ridicata in aer.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am reusit si am plasat urmatoarea comanda : sper sa fii facut alegerea buna. Acuma stau si astept. :))

 

Produse comandate

Nr. Nume produs Cantitate x Pret pe produs

 

1 Repsol Moto Fork Oil 10W, 1 litru 2 x 28 Lei

2 41x53x8/9.5 - simeringuri de furca Athena 1 x 30 Lei

Livrarea produselor

Pret livrare: 7.00 Lei

 

 

Pret total : 93 Lei

 

adica ai comandat 2 litri de ulei ? :what:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da...pai daca per furca intra 536ml. Diferenta cu ce o completez ? Apa ! :))

 

Si apoi e bine sa ramana acolo pentru completare. Poate intr-o zi il schimb si pe ala din amortizorul spate cu din asta. Deocamdata inca nu am fost contactat de cei de la motovip.

 

Pretul e bun, la mine in oras pentru ca avem un singur magazin, are preturile putin mai ridicate, plus ca momentan nu dau de Lucian baiatul de la magazin.

 

Anul acesta de cand am scos-o pe suza pe strazi am alimentat-o doar din Mol. Vremea s-a schimbat, s-a mai incalzit. Simtomul a ramas. Desi am reglat aerul din surub, nu pot sa inteleg care poate fi cauza. O pornesc la rece si trebuie sa astept sa se incalzeasca bine motorul ca sa pot pleaca cu ea de pe loc. Chiar de am socul tras tot nu pot pleca cu ea . Da si se opreste. Sta la 2000 rot/min cu socul tras, dar daca dau sa accelerez usor treptat da sa se opreasca.

 

Dupa ce se incalzeste motorul , cam 4 minute ii ia, nu mai am probleme. La drum intins se infinge, are forta. Am zis ca poate nu se alimenteasa destul, dar asta s-ar simti si in mers. Impreuna cu sotia mea am mers si nu am avut probleme trage de rupe.

 

Parca anul trecut nu ii lua asa mult ca sa pot pleca de pe loc. A voastra cat trebuie sa stea pornita ca sa puteti pleca de pe loc fara probleme ?(pornire la rece)

Editat de irinel2006
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scurt In 30 Min se schimba ulei semeringuri si impacheteaza la loc ulei 10w ii cam slab pt limitatoare! se baga exact 470 ml intr-un telescop eu am bagat ulei hidraulic prista si de 4 ani nu am treaba cu telescoapele fata, chiar se comporta frumos! Eu chiar nu stiu de ce chei vb voi? ii surub sus ii inbus jos si gata au iesit???? Deci chiar ii o operatiune simpla si scurta maxim 45 min daca mai stai si la tigara:D

 

Poi daca motoarele de dr sunt gandite din fabrica sa mearga rotund si bine deabea la 110grade poti sa pleci si pe blana de pe loc ca il distrugi , reglajele la el le faci cand motoru este cald ca-m la 90grade nu la rece si ce-l mai de durata motor este cel care il pornesti si merge timp de 6-8 min sa se incalzeasca! De retinut!

Succes!

Editat de StreetFighter69
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai reglajul a fost facut cand motorul a fost fierbinte. Nu l-am facut cu motorul rece. Atata lucru stiu si eu. Totusi e bine ca ai mentionat cantitatea de ulei. Acum incepe sa imi para rau ca am luat 2L, dar asta e, de restul il folosesc ca sampon :))

 

M-am uitat la telescoape si nu am vazut surub de golire, ma gandeam ca scap usor cu ele montate, scot ala vechi tot si pun din asta nou.

 

10w eu zic ca pentru mine merge, in conditiile in care 80% din drum il parcurg pe sosea si doar 20 % pe strazi neasfaltate, campuri, dealuri. Momentan furca este foarte moale, iar in doua persoane daca prind un damb mai mare aveam senzatia ca imi bate in cap. Furca oricum are cursa lunga, dar ma astept sa nu gasesc nici un gram de ulei sau daca are sa fie unul terminat de zile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde de modelu de furca ca sunt modele care sunt facute cu cursa moarta in care bate si depinde daca nu s-a umblat in furca de posesoru anterior si sa fii uitat sa bata ceva scoti telescoapele afara si le intorci invers si curge uleiu din ele daca vrei varianta simpla si pe urma le mai plimbi sa se scurga tot si le lasi 10 min intoarse invers sa se scurga tot bagi 300 ml motorina spalale bine si bagi ulei nou !! succes la operatiune!~

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu cu a mea ca sa pot pleca mai repede, ca ma injura vecinii dimineata;o pornesc, o tin 1-3min si pe urma plec cu relantiul mai mare(1700-1900rpm), am ceva mai mare grija sa nu o forjez pana se incalzeste si scad relantiul pe masura ce se incalzeste, la a mea asta e cel mai convenabil mod pt. oras...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am reusit sa imi fabric mansoane pentru telescoapele fata... nu am avut pana acum pe motocicleta. Am cautat pe net in speranta ca le gasesc la un pret rezonabil, dar mi-am pus mainile in cap cand am vazut preturile intre 100 si 142 ron. Prin urmare m-am dat la fabricarea lor. In trecut la fosta motocicleta am aplicat aceeasi chestie. Am cumparat 4 burdufuri bara directie dacie, pe care le-am decupat, asamblat si lipit. Am reusit sa scot 2 mansoane de 30cm lungime, exact cat am nevoie. Toata operatiunea a costat 24 ron+adeziv.

post-45143-0-85024900-1336826324_thumb.jpg

Editat de irinel2006
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am incercat montarea unui silentiator pe Dr800s big-ul care il am, an 97. Toba akrapovic ovala lunga, montat silancer mai mic din pacate 48mm inloc de 53mm, bun facut cu bucsala mecanic, totul bun si frumos. Limitarea sunetului la maxim, totul bun si frumos, din pacate cei de la united de la care l-am cumparat au zis ca ar fii ok pus pe acest tip de motor si toba respectiva.

 

Rezultat, limitare totata a motorului din caza gazelor neeliminate, motorul oprit cam pe la fiecare stop prin bucuresti, putere dezvoltata, spre zero, mergeam cu 6000 ture doar ca sa il tin pe strada, demontat silancer montat la loc spargatorul de flacari, plecat de la stop cu 1500 de ture - 4000 ture, ridicat pe o roata scurt pe 2.

 

Nu ma asteptam sa se intample chiar in halul asta, din ce mi-a explicat mecanicul meu este ca motoarele astea nu sunt gandite cu tobele sport de pe piata cu silancer, le inneci mai mult decat faci bine.

 

Alta invatatura de minte. Nu mai cumpar porcarii de pe piata ca sunt facute pentru anumite tobe doar de dragul sa le montez si sa vad ca nu au fost gandite pentru anumite motoare, documentatie inainte, asa invata omul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

abia astept sa ma apuc de ele. Cel mai sigur, sambata urmatoare ma dau pe servisat. Mai am de primit semeringurile dupa care imi trebuie o zi frumoasa sa ma pot apuca de demontat.

Editat de irinel2006
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...