StreetFighter69 Postat Mai 6, 2012 Share Postat Mai 6, 2012 10w40 mineral Valvoline. 6 ani am acum de cand il folosesc si vreau sa spun ca e super de bun. Il schimb la 4500 km ca vorba aia, o tin pentru mine. Nu fac enduro had cu ea, mai mult touring si putin offroad (drumuri pietruite, gaurite, imasuri, dealuri). Curios e ca nu prea imi papa ulei asa cum aud pe la unii si nu am nici urma de fum. Zilnic o folosesc sa ma deplasez la serviciu si peste tot unde am treaba. E mijlocul meu de transport cel mai la indemana si cel mai ieftin. De acord cu tine si eu la fel folosesc! Dar 20w50 si nu consuma ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 Nu simti pedala de pornire tare in diminetile reci ? Am folosit si eu in trecut ulei 20w50 in verile toride, dar mi se parea o vesnicie pana se incalzeaa si puteam pleca cu ea dimineata catre munca. Stie cineva daca imi trebuie cheie speciala pentru telescoapele fata ? Cam cat ulei hidraulic intra pe amortizor ? Anul trecut am reconditionat amortizorul spate si sunt super de multumit , am deja 5000km cu el si lucreaza bine, nu lacrimeaza. Amortizoarele fata am senzatia ca imi bat cand dau de un damb mai mare. In amortizorul spate uleiul hidraulic nu mai avea nici o proprietate, era terminat si-a facut stagiul. Ma gandesc ca si asta de pe fata trebuie sa aiba aceeasi soarta. Am sansa sa il elimin fara a mai demonta din suporti? Parca n-am vazut dop de golire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 Nu simti pedala de pornire tare in diminetile reci ? Am folosit si eu in trecut ulei 20w50 in verile toride, dar mi se parea o vesnicie pana se incalzeaa si puteam pleca cu ea dimineata catre munca. Stie cineva daca imi trebuie cheie speciala pentru telescoapele fata ? Cam cat ulei hidraulic intra pe amortizor ? Anul trecut am reconditionat amortizorul spate si sunt super de multumit , am deja 5000km cu el si lucreaza bine, nu lacrimeaza. Amortizoarele fata am senzatia ca imi bat cand dau de un damb mai mare. In amortizorul spate uleiul hidraulic nu mai avea nici o proprietate, era terminat si-a facut stagiul. Ma gandesc ca si asta de pe fata trebuie sa aiba aceeasi soarta. Am sansa sa il elimin fara a mai demonta din suporti? Parca n-am vazut dop de golire. Nu merge facuta servisarea fara sa le dai jos.... Ia in calcul sa schimbi si simeringurile (de ulei...) daca tot desfaci. Cat despre ulei probabil un 10W s-ar comporta bine (atentie nu este hidraulic). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 Nu e hidraulic ? Asta nu stiam sincer. Si atunci ce ulei sa ii pun? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 Fork Oil de la magazinele moto. Probabil tot un fel de ulei hidraulic este dar, avand in vedere ca nu schimbi in fiecare zi uleiul din telescoape, merita sa pui ceva specializat, ca nu e foarte scump. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 Multumesc. Trec azi pe magazin sa imi cumpar un 1L . Sper sa imi ajunga. Ai dreptate , nu il schimb toata ziua si nu merita sa pun ceva slab. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 Fork Oil de la magazinele moto. Probabil tot un fel de ulei hidraulic este dar, avand in vedere ca nu schimbi in fiecare zi uleiul din telescoape, merita sa pui ceva specializat, ca nu e foarte scump. Este 99% similar cu uleiul de motor (monograd). Pe aceiasi vascozitate diferenta fata de cel de motor este facut de aditivi (contra spumarii, etc.) Acum ani buni... incepator fiind... am pus ulei hidraulic in fuca enduro-ul de atunci si l-am facut su suspensie de tractor.... Caracteristica principala a unui ulei hidraulic este ca nu este "comprimabil" (daca pot sa ii zic asa) plus ca este mult mai vascos (curge mai greu). In fine, daca optezi pentru o solutie de magazin este OK. Ai suficient de multe optiuni de uleiuri de furca incat poti deschide fara probleme un topic..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 (editat) Eu am servisat de curand furca la DR650 ul meu. AM pus 10w ulei de furci Repsol cca 30 lei L si am schimbat si semeringurile, alti 30 lei. Pentru a desface toate maruntaiele din tuburi ai nevoie de un suzuki tool, care insa poate fi improvizat lejer cu un surub si cateva piulite...cauta in spate pe forum (pagina 230) ca ai sa gasesti poze puse de mine! Editat Mai 8, 2012 de marius.roibu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 Multumesc. Super de utila informatia de la pag 230. Cred ca cel mai simplu pentru mine, sudez piulita direct de o tija si ii fac T la capat. Sa inteleg ca altfel nu am nici o sansa sa le desfac. Cand desfac din interiorul lor cred ca pot tine contra cu un imbus pe exterior in capul telescopului.. Am studiat putin hartoagele despre model si spun ca merge 536ml per brat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 Este 99% similar cu uleiul de motor (monograd). Pe aceiasi vascozitate diferenta fata de cel de motor este facut de aditivi (contra spumarii, etc.) Acum ani buni... incepator fiind... am pus ulei hidraulic in fuca enduro-ul de atunci si l-am facut su suspensie de tractor.... Caracteristica principala a unui ulei hidraulic este ca nu este "comprimabil" (daca pot sa ii zic asa) plus ca este mult mai vascos (curge mai greu). In fine, daca optezi pentru o solutie de magazin este OK. Ai suficient de multe optiuni de uleiuri de furca incat poti deschide fara probleme un topic..... Imi amintesc ca la MZ ETZ se punea 50% ulei hidraulic si 50% ulei de amestec. Asa scria in carte. Daca la Suzuki in carte scrie sa pui Fork Oil, cel mai sanatos e sa pui ce scrie in carte, fara experimentari cu uleiuri hidraulice, de motor, de amestec, de cutie, etc.... Multumesc. Super de utila informatia de la pag 230. Cred ca cel mai simplu pentru mine, sudez piulita direct de o tija si ii fac T la capat. Sa inteleg ca altfel nu am nici o sansa sa le desfac. Cand desfac din interiorul lor cred ca pot tine contra cu un imbus pe exterior in capul telescopului.. Am studiat putin hartoagele despre model si spun ca merge 536ml per brat. Surubul din capatul de jos al telescoapelor poate fi desfacut cu o cheie cu percutie fara sa mai tii contra. La fel la strans. Cei de la vulcanizari au cheie d-asta pneumatica, cu percutie. Cumpara 2 litri de ulei. Pt siguranta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 Am reusit si am plasat urmatoarea comanda : sper sa fii facut alegerea buna. Acuma stau si astept. ) Produse comandate Nr. Nume produs Cantitate x Pret pe produs 1 Repsol Moto Fork Oil 10W, 1 litru 2 x 28 Lei 2 41x53x8/9.5 - simeringuri de furca Athena 1 x 30 Lei Livrarea produselor Pret livrare: 7.00 Lei Pret total : 93 Lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 Ai mai putea sa schimbi cuzinetii daca sunt uzati. Acest lucru il observi in mers: troncanit ca si cum ai avea joc la rulmentii de la jug si o miscare fata-spate a rotii fata de restul mobrei cand mergi pe piatra cubica sau asfalt prost (pe langa miscarea normala sus-jos). Daca sunt foarte uzati poti sa simti jocul si la mana, cu mobra pe loc si roata fata ridicata in aer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 nu am joc acolo, am doar telescoapele moi. Din pacate inca nu am fost contactat de astia de la Motovip sa imi zica daca imi onoreaza sau nu comanda. Mai asteptam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 Am reusit si am plasat urmatoarea comanda : sper sa fii facut alegerea buna. Acuma stau si astept. ) Produse comandate Nr. Nume produs Cantitate x Pret pe produs 1 Repsol Moto Fork Oil 10W, 1 litru 2 x 28 Lei 2 41x53x8/9.5 - simeringuri de furca Athena 1 x 30 Lei Livrarea produselor Pret livrare: 7.00 Lei Pret total : 93 Lei adica ai comandat 2 litri de ulei ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Mai 10, 2012 Share Postat Mai 10, 2012 (editat) da...pai daca per furca intra 536ml. Diferenta cu ce o completez ? Apa ! ) Si apoi e bine sa ramana acolo pentru completare. Poate intr-o zi il schimb si pe ala din amortizorul spate cu din asta. Deocamdata inca nu am fost contactat de cei de la motovip. Pretul e bun, la mine in oras pentru ca avem un singur magazin, are preturile putin mai ridicate, plus ca momentan nu dau de Lucian baiatul de la magazin. Anul acesta de cand am scos-o pe suza pe strazi am alimentat-o doar din Mol. Vremea s-a schimbat, s-a mai incalzit. Simtomul a ramas. Desi am reglat aerul din surub, nu pot sa inteleg care poate fi cauza. O pornesc la rece si trebuie sa astept sa se incalzeasca bine motorul ca sa pot pleaca cu ea de pe loc. Chiar de am socul tras tot nu pot pleca cu ea . Da si se opreste. Sta la 2000 rot/min cu socul tras, dar daca dau sa accelerez usor treptat da sa se opreasca. Dupa ce se incalzeste motorul , cam 4 minute ii ia, nu mai am probleme. La drum intins se infinge, are forta. Am zis ca poate nu se alimenteasa destul, dar asta s-ar simti si in mers. Impreuna cu sotia mea am mers si nu am avut probleme trage de rupe. Parca anul trecut nu ii lua asa mult ca sa pot pleca de pe loc. A voastra cat trebuie sa stea pornita ca sa puteti pleca de pe loc fara probleme ?(pornire la rece) Editat Mai 10, 2012 de irinel2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StreetFighter69 Postat Mai 10, 2012 Share Postat Mai 10, 2012 (editat) Scurt In 30 Min se schimba ulei semeringuri si impacheteaza la loc ulei 10w ii cam slab pt limitatoare! se baga exact 470 ml intr-un telescop eu am bagat ulei hidraulic prista si de 4 ani nu am treaba cu telescoapele fata, chiar se comporta frumos! Eu chiar nu stiu de ce chei vb voi? ii surub sus ii inbus jos si gata au iesit???? Deci chiar ii o operatiune simpla si scurta maxim 45 min daca mai stai si la tigara:D Poi daca motoarele de dr sunt gandite din fabrica sa mearga rotund si bine deabea la 110grade poti sa pleci si pe blana de pe loc ca il distrugi , reglajele la el le faci cand motoru este cald ca-m la 90grade nu la rece si ce-l mai de durata motor este cel care il pornesti si merge timp de 6-8 min sa se incalzeasca! De retinut! Succes! Editat Mai 10, 2012 de StreetFighter69 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Mai 11, 2012 Share Postat Mai 11, 2012 Pai reglajul a fost facut cand motorul a fost fierbinte. Nu l-am facut cu motorul rece. Atata lucru stiu si eu. Totusi e bine ca ai mentionat cantitatea de ulei. Acum incepe sa imi para rau ca am luat 2L, dar asta e, de restul il folosesc ca sampon ) M-am uitat la telescoape si nu am vazut surub de golire, ma gandeam ca scap usor cu ele montate, scot ala vechi tot si pun din asta nou. 10w eu zic ca pentru mine merge, in conditiile in care 80% din drum il parcurg pe sosea si doar 20 % pe strazi neasfaltate, campuri, dealuri. Momentan furca este foarte moale, iar in doua persoane daca prind un damb mai mare aveam senzatia ca imi bate in cap. Furca oricum are cursa lunga, dar ma astept sa nu gasesc nici un gram de ulei sau daca are sa fie unul terminat de zile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StreetFighter69 Postat Mai 11, 2012 Share Postat Mai 11, 2012 Depinde de modelu de furca ca sunt modele care sunt facute cu cursa moarta in care bate si depinde daca nu s-a umblat in furca de posesoru anterior si sa fii uitat sa bata ceva scoti telescoapele afara si le intorci invers si curge uleiu din ele daca vrei varianta simpla si pe urma le mai plimbi sa se scurga tot si le lasi 10 min intoarse invers sa se scurga tot bagi 300 ml motorina spalale bine si bagi ulei nou !! succes la operatiune!~ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan g Postat Mai 11, 2012 Share Postat Mai 11, 2012 eu cu a mea ca sa pot pleca mai repede, ca ma injura vecinii dimineata;o pornesc, o tin 1-3min si pe urma plec cu relantiul mai mare(1700-1900rpm), am ceva mai mare grija sa nu o forjez pana se incalzeste si scad relantiul pe masura ce se incalzeste, la a mea asta e cel mai convenabil mod pt. oras... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Mai 12, 2012 Share Postat Mai 12, 2012 (editat) Azi am reusit sa imi fabric mansoane pentru telescoapele fata... nu am avut pana acum pe motocicleta. Am cautat pe net in speranta ca le gasesc la un pret rezonabil, dar mi-am pus mainile in cap cand am vazut preturile intre 100 si 142 ron. Prin urmare m-am dat la fabricarea lor. In trecut la fosta motocicleta am aplicat aceeasi chestie. Am cumparat 4 burdufuri bara directie dacie, pe care le-am decupat, asamblat si lipit. Am reusit sa scot 2 mansoane de 30cm lungime, exact cat am nevoie. Toata operatiunea a costat 24 ron+adeziv. Editat Mai 12, 2012 de irinel2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
octaw78 Postat Mai 12, 2012 Share Postat Mai 12, 2012 Ma numesc Octav,sunt din Iasi ,am un DR800Big din 96 . Datele de contact octaw2003@yahoo.com. am motorul de doua saptamani....! Ceva DR-isti prin Iasi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
berserk Postat Mai 12, 2012 Share Postat Mai 12, 2012 Am incercat montarea unui silentiator pe Dr800s big-ul care il am, an 97. Toba akrapovic ovala lunga, montat silancer mai mic din pacate 48mm inloc de 53mm, bun facut cu bucsala mecanic, totul bun si frumos. Limitarea sunetului la maxim, totul bun si frumos, din pacate cei de la united de la care l-am cumparat au zis ca ar fii ok pus pe acest tip de motor si toba respectiva. Rezultat, limitare totata a motorului din caza gazelor neeliminate, motorul oprit cam pe la fiecare stop prin bucuresti, putere dezvoltata, spre zero, mergeam cu 6000 ture doar ca sa il tin pe strada, demontat silancer montat la loc spargatorul de flacari, plecat de la stop cu 1500 de ture - 4000 ture, ridicat pe o roata scurt pe 2. Nu ma asteptam sa se intample chiar in halul asta, din ce mi-a explicat mecanicul meu este ca motoarele astea nu sunt gandite cu tobele sport de pe piata cu silancer, le inneci mai mult decat faci bine. Alta invatatura de minte. Nu mai cumpar porcarii de pe piata ca sunt facute pentru anumite tobe doar de dragul sa le montez si sa vad ca nu au fost gandite pentru anumite motoare, documentatie inainte, asa invata omul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
octaw78 Postat Mai 14, 2012 Share Postat Mai 14, 2012 Octav, Iasi ,am un DR800Big din 96 . Datele de contact octaw2003@yahoo.com. am motorul de doua saptamani....! Ceva DR-isti prin Iasi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
throttle Postat Mai 14, 2012 Share Postat Mai 14, 2012 Azi am reusit sa imi fabric mansoane pentru telescoapele fata... Like! arata f bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Mai 14, 2012 Share Postat Mai 14, 2012 (editat) abia astept sa ma apuc de ele. Cel mai sigur, sambata urmatoare ma dau pe servisat. Mai am de primit semeringurile dupa care imi trebuie o zi frumoasa sa ma pot apuca de demontat. Editat Mai 14, 2012 de irinel2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.