cip11xx Postat Iulie 26, 2013 Share Postat Iulie 26, 2013 ms mult!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iulie 27, 2013 Share Postat Iulie 27, 2013 (editat) as dori sa stiu de unde sa ii iau la a mea discul stanga de frana!!! drapta a fost deja nlocuit si voiam sa il scimb si pe stanga!!! as mai avea nevoie de placute de frana si kit-ul pentru furca! daca stiti de unde sa le iau... ca pe net nu prea gasesc!!! multumesc!!! Hai ca nu e chiar asa de sarac in oferte netul te pot ajuta. produsele sunt pe stoc. Editat Iulie 27, 2013 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raulytto69 Postat Iulie 29, 2013 Share Postat Iulie 29, 2013 pai momentan trebuie sa ii servisez furca... apoi trebuie sa ii schimb uleiul.... ideea e ca nush ce sa cumpar si nici nu ma dau banii afara din casa... doar ce am terminat de achitat la ea... trebuie sa o inmatriculez, ca e pe irlanda si in iarna sa o pun la punct estetic... dar momentan vreau sa ma mai bucur de ea pana in extrasezon... doar furca si uleiul sa le fac... de cand mi-a adus-o, din aprilie, i-am facut 3600km... si ma incanta pe zi ce trece... ideea e ca nu prea stiu ce a fost deja scimbat si ce trebuie sa ii schimb neaparat... aaaa... si era sa uit... placutele de frana fatza... stima!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iulie 29, 2013 Share Postat Iulie 29, 2013 Salut, s-o potrivi aripa fata de XX pe un 1000F? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aricioplanul Postat Iulie 31, 2013 Share Postat Iulie 31, 2013 (editat) Probabil pe un model mai vechi ('89). Aripioara de pe XX are 2 prinderi, cbr-ul 1000 F modelu mai "nou", daca despre asta vorbesti, are doar prinderea de sus. Eram curios daca a facut cineva o conversie la furca fata, am citit ca ar merge cea de Hayabusa cu mici modificari la rulmentii de jug, dar eram curios cat de mult e afectata ciclistica ca in mod sigur se schimba si geometria, si probabil ca trebuie si amortizorul spate schimbat cu unul sport. Editat Iulie 31, 2013 de aricioplanul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b86dtm Postat August 5, 2013 Share Postat August 5, 2013 (editat) Si la ce ti-ar folosi o furca de busa ca nu pricep. Eu desi am un xx nu ma pot numara printre fanii modelului..DAR..consider xx drept cel mai confortabil sport-turing din cate am testat si am mers pe o gramada de modele,in plus mi se pare o motocicleta sigura,cu frane extraordinare si o ciclistica formidabila.la primul contatct cu ea aveam impresia ca este imprecisa pe virajele rapide,fiind obisnuit cu motoare mai usoare dar cu putina incredere am reusit sa fac cu ea aceleasi lucruri pe care le fac si cu un miar. Uite o poza cu anvelopa spate sa vezi cat am reusit sa ma las in conditiile in care este o anvelopa de strada..eram si cu pasagera..cu echipamente si bagaje si asta este o poza facuta dupa cateva viraje pe urma am gasit o portiune de drum mai rapida si am lasat-o pana la cativa mm de maxim, crezi ca busa la aceeiasi ani de fabricatie are o suspensie mai performanta..eu nu cred,doar pozitia si centrul de greutate mai jos o face mai precisa. Editat August 5, 2013 de b86dtm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat August 5, 2013 Share Postat August 5, 2013 Probabil pe un model mai vechi ('89). Aripioara de pe XX are 2 prinderi, cbr-ul 1000 F modelu mai "nou", daca despre asta vorbesti, are doar prinderea de sus. Eram curios daca a facut cineva o conversie la furca fata, am citit ca ar merge cea de Hayabusa cu mici modificari la rulmentii de jug, dar eram curios cat de mult e afectata ciclistica ca in mod sigur se schimba si geometria, si probabil ca trebuie si amortizorul spate schimbat cu unul sport. Multumesc,o sa caut una pe Ebay...Chiar de nu s-o potrivi pe F nu-i bai, cred ca ma paste si pe mine un XX. Si la ce ti-ar folosi o furca de busa ca nu pricep. Eu desi am un xx nu ma pot numara printre fanii modelului..DAR..consider xx drept cel mai confortabil sport-turing din cate am testat si am mers pe o gramada de modele,in plus mi se pare o motocicleta sigura,cu frane extraordinare si o ciclistica formidabila.la primul contatct cu ea aveam impresia ca este imprecisa pe virajele rapide,fiind obisnuit cu motoare mai usoare dar cu putina incredere am reusit sa fac cu ea aceleasi lucruri pe care le fac si cu un miar. Uite o poza cu anvelopa spate sa vezi cat am reusit sa ma las in conditiile in care este o anvelopa de strada..eram si cu pasagera..cu echipamente si bagaje si asta este o poza facuta dupa cateva viraje pe urma am gasit o portiune de drum mai rapida si am lasat-o pana la cativa mm de maxim, crezi ca busa la aceeiasi ani de fabricatie are o suspensie mai performanta..eu nu cred,doar pozitia si centrul de greutate mai jos o face mai precisa. Si F-ul face acelasi lucru desi la prima vedere ai putea sa juri ca nu stie sa mearga decat drept. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b86dtm Postat August 5, 2013 Share Postat August 5, 2013 Si F-ul face acelasi lucru desi la prima vedere ai putea sa juri ca nu stie sa mearga decat drept. Corect..am vrut sa subliniez faptul ca XX nu are o suspensie deloc proasta si in nici un caz mai slaba decat busa.Ce imi place in mod deosebit la suspensia ei ,ca este foarte confortabila la denivelari,gropi,santuri specifice drumurilor din Romania..pare extrem de moale dar isi face treaba bine si pe viraje.In afara de motorul care dezvolta prea putina putere pentru gabaritul ei nu i-am gasit vreun "defect". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aricioplanul Postat August 8, 2013 Share Postat August 8, 2013 (editat) Si la ce ti-ar folosi o furca de busa ca nu pricep. Eu desi am un xx nu ma pot numara printre fanii modelului..DAR..consider xx drept cel mai confortabil sport-turing din cate am testat si am mers pe o gramada de modele,in plus mi se pare o motocicleta sigura,cu frane extraordinare si o ciclistica formidabila.la primul contatct cu ea aveam impresia ca este imprecisa pe virajele rapide,fiind obisnuit cu motoare mai usoare dar cu putina incredere am reusit sa fac cu ea aceleasi lucruri pe care le fac si cu un miar. Uite o poza cu anvelopa spate sa vezi cat am reusit sa ma las in conditiile in care este o anvelopa de strada..eram si cu pasagera..cu echipamente si bagaje si asta este o poza facuta dupa cateva viraje pe urma am gasit o portiune de drum mai rapida si am lasat-o pana la cativa mm de maxim, crezi ca busa la aceeiasi ani de fabricatie are o suspensie mai performanta..eu nu cred,doar pozitia si centrul de greutate mai jos o face mai precisa. Pentru ca Hayabusa foloseste tot o furca de 43 mm cu aceeasi cursa de 120 mm (daca nu ma insel), numai ca este upside-down si full reglabila. Si normal ca este peste cea a XX-ului indifferent de an. Hayabusa 2013 depaseste dimensiunile XX-ului, diferenta fiind doar la inaltime (5 mm), iar precizia este data de trenul de rulare. Pune niste cauciucuri sport pe ea sa vezi ca nu mai ai nici o problema cu precizia pe viraje (mai ales pe virajele rapide unde motocicleta exceleaza); vezi ca pe forumurile dedicate sunt o gramada de proprietari care nu sunt multumiti de prestatia cauciucurilor touring. Deci sa inteleg ca nimeni nu a facut asa ceva, nici macar un kit sport, pentru arcuri? cand il vizualiza-ti sa selectati calitatea imaginii hd, este ultima oara cand am iesit pe Cheia. Editat August 7, 2013 de aricioplanul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat August 9, 2013 Share Postat August 9, 2013 Frumos aricioplanule, dar totusi nu te incadrezi la legenda "naluca de pe Cheia"! P.S. De ce lipseste partea cu acele de par? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raulytto69 Postat August 9, 2013 Share Postat August 9, 2013 @aricioplanul... de unde ai achizitionat cadranele albe pentru bord? ieri, am rezolvat o problema care, zic eu, incepuse sa imi afecteze mersul normal... trageam de ea ca de caine mort... bagam mana in gaz si abia se urnea, iar apoi brusc, imi lungea mainile... si m-am gandit ca nu trage benzina cum trebuie, deoarece, irlandezul idiot care a vopsit-o in halul asta, a vopsit si rezervorul pe interior... vopseaua a inceput sa se exfolieze si toata se stransese in jurul sitei din rezervor... cel putin asa m-am gandit eu... si m-am apucat de demontat... ce am scos din rezervor, nu va imaginati... fasii de vopsea, pietricele si niste barzauni cat degetu... l-am curatat cat am putut si acum se simte o imbunatatire... cu ocazia asta am desfacut si filtrul de aer, care am observat ca este k&n si in care se afla tot prafu din dublin plus tot neamu tantaresc... l-am spalat bine si acum e ca nou... daca a mai intalnit cineva o problema asemanatoare, sa imi dea si mie informatii de la ce ar mai putea fi, inafara de gunoaie in rezervor... stima!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aricioplanul Postat August 10, 2013 Share Postat August 10, 2013 (editat) Frumos aricioplanule, dar totusi nu te incadrezi la legenda "naluca de pe Cheia"! P.S. De ce lipseste partea cu acele de par? La naiba si am fost atat de aproape . Asfaltul nu mai este asa bun, pe unele portiuni este destul de denivelat, am blocat a doua oara, pe Cheia fata pe franare, ati avut si voi incidentul de dinainte si am zis sa fim un pic mai ponderati. Am mers in ritmul impus de Dragos si Ducu cu GSXR-urile de 750. Important a fost ca m-am vazut cu prieteni pe care nu am ocazia sa ii vad foarte des, nu am avut nici un incident si ne-am simtit bine. Acele de par lipsesc pentru ca nu imi place portiunea respectiva, asa ca le-am scos din filmare. Ar fi fost mai lunga dar camera a avut probleme cu diferenta de temperatura si s-a aburit, din pacate nu am avut kitul pentru asa ceva. raulytto69 cadranele sunt de fapt niste membrane care se aprin total odata cu farul, au 2 culori verde si albastru, poti schimba si intensitatea, ziua se vad albe. Eu le-am luat de pe e-bay cu 100 de dolari parca, cu tot cu transport, le gasesti aici http://www.bluegauges.com/illumiglo/honda_1100xx.htm .Sunt destul de dificil de montat mai ales turometrul ca risti sa il decalibrezi. uite asa arata aprinse pe albastru, eu asa le tin, pe verde nu am o fotografie facuta. link-ul http://dr-ergal.blogspot.ro/search?updated-min=2008-01-01T00:00:00+01:00&updated-max=2009-01-01T00:00:00+01:00&max-results=8 si alte XX-uri cu up-grade-uri si mai gasisem un XX modificat de niste baieti din Japonia care au si echipa probabil in campionatul de acolo, motocicleta din cate mi s-a parut mie avea component de pe SP-1 care in 2000 daca nu ma insel era ceva gen desmosedici de azi, puteai sa il acesorizezi cu componente HRC pe care la foloseau in Superbike la momentul respectiv (sper sa nu ma insel). Editat August 10, 2013 de aricioplanul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scania.topline Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 1100XX... enduro. Rusii astia :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b86dtm Postat Septembrie 20, 2013 Share Postat Septembrie 20, 2013 (editat) Am schimbat din nou tobele la XX-a,am pus Yoshimura GP EVO II....LeoVince erau prea cuminti ....cu astea cand trec de 7000rpm suna ca un avion cu reactie la decolare si imi lasa impresia ca trage mai bine in turele joase decat cu tobele celelalte,este mult mai vioaie,cum tragi de gaz cum ridica botul. Editat Septembrie 20, 2013 de b86dtm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viorelicox Postat Septembrie 29, 2013 Share Postat Septembrie 29, 2013 salutare, am zis sa pun si eu cateva poze cu mobra mea salutare, am zis sa pun si eu cateva poze cu mobra mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi-rd03 Postat Septembrie 30, 2013 Share Postat Septembrie 30, 2013 vrea cineva placute fata ptr cbr1100 xx 1997-2008? ferodo fdb2098p platinum 70ron setul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raulytto69 Postat Septembrie 30, 2013 Share Postat Septembrie 30, 2013 eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi-rd03 Postat Septembrie 30, 2013 Share Postat Septembrie 30, 2013 vrea cineva placute fata ptr cbr1100 xx 1997-2008? ferodo fdb2098p platinum 70ron setul detalii pe privat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thunder Rock Postat Noiembrie 8, 2013 Share Postat Noiembrie 8, 2013 (editat) Am dat mobra si mi-a ramas Geaca de piele personalizata HONDA CBR Pret nou 280 lei Masurile pentru geaca sunt In umeri= 52 cm Piept(sub maneca) =62 cm Jos =57 cm(reglabil in minus cca 10 cm ) Lungime maneca = 69 cm Editat Noiembrie 8, 2013 de Thunder Rock Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raulytto69 Postat Decembrie 23, 2013 Share Postat Decembrie 23, 2013 Salut baieti!!! Vreau sa va adresez niste intrebari si sa imi raspundeti daca si cum puteti! Pana in primavara vreau sa imi reconditionez pasaroiu si as avea nevoie de niste sfaturi im ceea ce priveste consumabilele folosite de voi... Al meu e '98 carburatie... Gume? Placute de frana? Ulei si filtru? Lichid de frana dot4 pentru frana si ambreiaj? Consumabile pentru servisare furca? Sunt interesat de marcile folosite de voi pe ale voastre si ceva idei despre preturi sau locuri de unde le pot cumpara... Va multumesc anticipat tuturor!!! Sarbatori fericite!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Decembrie 26, 2013 Share Postat Decembrie 26, 2013 Salut baieti!!! Vreau sa va adresez niste intrebari si sa imi raspundeti daca si cum puteti! Pana in primavara vreau sa imi reconditionez pasaroiu si as avea nevoie de niste sfaturi im ceea ce priveste consumabilele folosite de voi... Al meu e '98 carburatie... Gume? Dunlop,Michelin Pirelli Placute de frana? EBC HH SAU CARBONE LORAIN XBK5 Ulei si filtru? BELRAY, HF 204 .K&N 204 Lichid de frana dot4 pentru frana si ambreiaj? DOT4 OK Consumabile pentru servisare furca? Simeringuri,1l ulei 10w Sunt interesat de marcile folosite de voi pe ale voastre si ceva idei despre preturi sau locuri de unde le pot cumpara... http://www.motonetro.ro/magazin-online/motocicleta/honda/1100/cbr-1100-xx-super-blackbird/1998/?page=-1 Va multumesc anticipat tuturor!!! Sarbatori fericite!!! Cu placere! Sarbatori fericite! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
punkz Postat Februarie 18, 2014 Share Postat Februarie 18, 2014 Salutare, Meet Birdie Num Num! Incepand de astazi sunt proaspat posesor de birdie, Este din 2002 si are ~35.000 km. Avand in vedere ca in ultimii doi ani a cam stat ii mai trebuiesc incaltari si lichide schimbate, in rest... e o bestiuta Singura problemuta ar fi ca tine ambreiajul cam sus... sper sa se rezolve cu aerisire, etc.. km fiind reali 100%. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Februarie 18, 2014 Share Postat Februarie 18, 2014 uau. faina. vreau sa o vad si sa o aud. unde ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
punkz Postat Februarie 18, 2014 Share Postat Februarie 18, 2014 Mersi! Pai eu stau in zona Dristor-Vitan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Februarie 18, 2014 Share Postat Februarie 18, 2014 si euuuuuu. :)bravoooo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.