Sari la conținut

Detinatori de Honda Cbr 1100 Xx


Radu46
 Share

Postări Recomandate

George, merg acum cu XX-ul lui Ciprian care a fost la tine la reglat acum vreo 2 ani, zice-se ca motoreta are filtru sport k&N.

Am o problema, motoreta trage foarte bine pana pe la 220, apoi de la 220 la un 240 sa zic ca mai merge,dar peste 250 nu am ajuns neam, zici ca are limitare. Am mers si cu alte XX-uri si nu am avut problema asta.

 

Ciprian zice ca i-ai fi spus tu ca e de la filtrul sport?! Ai idee de ce nu mai trage la viteze supersonice?

 

 

P.S. Toate aceste viteze au fost atinse in siguranta pe autobahn in Germania! :D

Cand atingi 250 ce simptome are,nu trece de viteza asta dar merge constant sau dupa ce atingi vit maxima scade putin si iar trage?

Am avut problema asta cu limitarea la o carburatie cu nivel prea mic de benzina in camere.

Scoate o bujie si vezi ce culoare are asa iti dai seama daca amestecul este sarac.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 533
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am uitat...sub carenele laterale cele negre stanga/dreapta deasupra la radiator ai doua plastice albe unul in stanga altul in dreapta asigura-te ca sunt acolo.

Plasticele buclucase nu exista, i-am spus mecanicului care mi-a schimbat uleiul sambata sa vada daca sunt puse bine si mi-a zambit spunandu-mi ca nu le are deloc!:D

Afecteaza asa de mult plasticele alea? Unde le pot gasi in afara de honda reprezentanta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

George, merg acum cu XX-ul lui Ciprian care a fost la tine la reglat acum vreo 2 ani, zice-se ca motoreta are filtru sport k&N.

Am o problema, motoreta trage foarte bine pana pe la 220, apoi de la 220 la un 240 sa zic ca mai merge,dar peste 250 nu am ajuns neam, zici ca are limitare. Am mers si cu alte XX-uri si nu am avut problema asta.

 

Ciprian zice ca i-ai fi spus tu ca e de la filtrul sport?! Ai idee de ce nu mai trage la viteze supersonice?

 

 

P.S. Toate aceste viteze au fost atinse in siguranta pe autobahn in Germania! :D

Eu asa am patit cu bujiile, am pus unele titanium si nu voia deloc sa mai mearga in turatii medii, acum o sa schimb si filtrul sport cu unul stock, aftermarket (120-130 roni).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Siiii... Gata!!! Mi-a venit si mie pasaroiu din Irlanda! Dupa luni de asteptare... E o mobra uratzica, din punct de vedere estetic, dar tzipla, mecanic! singura problema ce trebuie rezolvata, este cea a semeringului dreapta, ca supureaza putin ulei... in rest, m-a impresionat cum poate sa traga!!! este din '98, are 93500km reali, dar trage de rupe!!! am primit numai laude la adresa mobrei, avand in vedere anul si nr de km... sunt super multumit de ea!!! Stima!!!!

Editat de raulytto69
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Siiii... Gata!!! Mi-a venit si mie pasaroiu din Irlanda! Dupa luni de asteptare... E o mobra uratzica, din punct de vedere estetic, dar tzipla, mecanic! singura problema ce trebuie rezolvata, este cea a semeringului dreapta, ca supureaza putin ulei... in rest, m-a impresionat cum poate sa traga!!! este din '98, are 93500km reali, dar trage de rupe!!! am primit numai laude la adresa mobrei, avand in vedere anul si nr de km... sunt super multumit de ea!!! Stima!!!!

Ca este urata nu ar fi o problema,macar sa traga ca are ditamai motorul dar este cea mai mare panarama de motor care mi-a trecut prin mana,a mea este 2001 ultimul an inainte de limitare 164cp parca,i-am dat jos catalizatoarele si tobele stock si i-am montat unele sport...ce sa zic cuplu are dar atat,in loc de cai are martoage,este aproape cel mai slab motor pe care l-am avut,pe liniile drepte este comoda de nu se poate,parca pluteste nici nu simti denivelari sau gropi..dar pe curbe se schimba treaba,este complet praf.

Am pus si 2 poze cu mortaciunea mea.

post-58740-0-75894000-1365691855_thumb.jpg

post-58740-0-08086500-1365691866_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

b86 dtm: daca o "lauzi" atata de mult, fiind "cea mai mare panarama de motor care ti-a trecut prin mana", deci ii faci o caracterizare praf, mortaciune etc... Pai atunci pentru ce ceri 4000 euro pe "o mortaciune"? La vanzare nu scrii absolut nimic despre "este cea mai mare panarama de motor care mi-a trecut prin mana,a mea este 2001 ultimul an inainte de limitare 164cp parca,i-am dat jos catalizatoarele si tobele stock si i-am montat unele sport...ce sa zic cuplu are dar atat,in loc de cai are martoage,este aproape cel mai slab motor pe care l-am avut,pe liniile drepte este comoda de nu se poate,parca pluteste nici nu simti denivelari sau gropi..dar pe curbe se schimba treaba,este complet praf. Am pus si 2 poze cu mortaciunea mea.".

La anunt este foarte laudata, "Vand Honda CBR1100XX Super Blackbird fabricatie 2001 PGM Fi 1137cmc 164cp,eliminat catalizatoarele si montat 2 tobe carbon LeoVince SBK ,anvelope pirelli diablo corsa bune,leviere reglabile,mansoane,parbriz fumuriu double bubble,cric central,consumabile schimbate,functioneaza foarte bine."

Care varianta este cea adevarata? Sau astepti sa gasesti un necunoscator (m-am abtinut sa zic "fraier") care sa te scape de mortaciune?? Mi-ar fi rusine...

Eu tare cred ca nu prea stii cu ce se mananca o Honda 1100XX, avand in vedere ca la profil ai "848 EVO si ZX10R", deci cred ca tu confunzi "marfa cu ambalajul"...

 

raulytto69: ca este uratica estetic, se poate rezolva, nu costa o avere. Daca este ok dpdv mecanic, este foarte ok. Este un motor sport-TOURING, cum altii nu vad legatura, si, din experienta pe un astfel de motor, daca este ok tehnic, te duce multe mii de km la drumuri lungi, fara nici o problema. Din punctul meu de vedere, nu este un motor de oras, un motor cu care sa faci "liniute" la semafoare, cu toate ca se poate. Si nu vad satisfactie mai mare decat atunci cand ajungi acasa dupa un drum lung, de multe mii de km parcursi impreuna cu prietenul / prietena / nevasta / amanta sau ce o fi, sa o parchezi in garaj, sa-i dai efectiv un pupic pe far si sa-i spui "multumesc"! Eu asa am facut de multe ori. Crede-ma, este o mare satisfactie. Sa ai noroc la el.



b86 dtm: si nu pot sa ma abtin: nu prea imi dau seama ce cauti la "Detinatori de Honda Cbr 1100 Xx". Probabil ca ai incercat si tu marea cu degetul cu un astfel de motor... Nu am nimic personal cu tine, nu te cunosc, dar atitudinea ta este foarte deranjanta: odata scrii ca este un mare rahat, o mortaciune, si apoi scrii ca vai doamne functioneaza foarte bine. Vezi ca dai cu stangu' in dreptu'...

Editat de scania.topline
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de sfaturi si aprecieri! sincer, fata de R1 avut anul trecut, asta cred ca e manusa pentru mine! astazi am facut o iesire, sa vad ce poate, cu fratimiu cu R1 si un prieten cu kawa 636, prin oras, apoi autostrada A3 si pe la tara, la peris, dupa care, retur pe DN1 pana in berceni. prin oras e binisor, atat ca nu ma pot strecura ca ceilalti doi... pe A3, lucrurile au stat altfel... nu mi-a venit sa cred ce fel trage, si ce imi indica vitezometru... se aseaza exceptional, nu e brutala, deci este ceea ce mi-am dorit de la un motor... confort nota 20+... pe curbe la fel... toarce ca o pisicuta, iar ce m-a bucurat enorm, ca nu stiam, este ca ieri, cand mi-au adus-o, am observat ca nu are tobe stock ci o pereche de tobe VIPER care bolborosesc superb... cam atat despre prima impresie cu pasaroiu... voi reveni si cu ceva poze, cand ma voi prinde cum sa le pun aici... Stima!!!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unde ai vazut tu ca o laud?Am scris specificatiile motorului si ca functioneaza foarte bine,nu are probleme tehnice..in rest nu am scris nimic de bine despre ea.Nu are nici o legatura starea tehnica a unui motor cu performantele acelui motor.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

b86 dtm: daca o "lauzi" atata de mult, fiind "cea mai mare panarama de motor care ti-a trecut prin mana", deci ii faci o caracterizare praf, mortaciune etc... Pai atunci pentru ce ceri 4000 euro pe "o mortaciune"? La vanzare nu scrii absolut nimic despre "este cea mai mare panarama de motor care mi-a trecut prin mana,a mea este 2001 ultimul an inainte de limitare 164cp parca,i-am dat jos catalizatoarele si tobele stock si i-am montat unele sport...ce sa zic cuplu are dar atat,in loc de cai are martoage,este aproape cel mai slab motor pe care l-am avut,pe liniile drepte este comoda de nu se poate,parca pluteste nici nu simti denivelari sau gropi..dar pe curbe se schimba treaba,este complet praf. Am pus si 2 poze cu mortaciunea mea.".

La anunt este foarte laudata, "Vand Honda CBR1100XX Super Blackbird fabricatie 2001 PGM Fi 1137cmc 164cp,eliminat catalizatoarele si montat 2 tobe carbon LeoVince SBK ,anvelope pirelli diablo corsa bune,leviere reglabile,mansoane,parbriz fumuriu double bubble,cric central,consumabile schimbate,functioneaza foarte bine."

Care varianta este cea adevarata? Sau astepti sa gasesti un necunoscator (m-am abtinut sa zic "fraier") care sa te scape de mortaciune?? Mi-ar fi rusine...

Eu tare cred ca nu prea stii cu ce se mananca o Honda 1100XX, avand in vedere ca la profil ai "848 EVO si ZX10R", deci cred ca tu confunzi "marfa cu ambalajul"...

 

raulytto69: ca este uratica estetic, se poate rezolva, nu costa o avere. Daca este ok dpdv mecanic, este foarte ok. Este un motor sport-TOURING, cum altii nu vad legatura, si, din experienta pe un astfel de motor, daca este ok tehnic, te duce multe mii de km la drumuri lungi, fara nici o problema. Din punctul meu de vedere, nu este un motor de oras, un motor cu care sa faci "liniute" la semafoare, cu toate ca se poate. Si nu vad satisfactie mai mare decat atunci cand ajungi acasa dupa un drum lung, de multe mii de km parcursi impreuna cu prietenul / prietena / nevasta / amanta sau ce o fi, sa o parchezi in garaj, sa-i dai efectiv un pupic pe far si sa-i spui "multumesc"! Eu asa am facut de multe ori. Crede-ma, este o mare satisfactie. Sa ai noroc la el.

 

b86 dtm: si nu pot sa ma abtin: nu prea imi dau seama ce cauti la "Detinatori de Honda Cbr 1100 Xx". Probabil ca ai incercat si tu marea cu degetul cu un astfel de motor... Nu am nimic personal cu tine, nu te cunosc, dar atitudinea ta este foarte deranjanta: odata scrii ca este un mare rahat, o mortaciune, si apoi scrii ca vai doamne functioneaza foarte bine. Vezi ca dai cu stangu' in dreptu'...

bv man ,pe far o pup si eu numa ca l-am crapat.mi-a IESIT UN BOU IN FATA FARA SA SE ASIGURE

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca este urata nu ar fi o problema,macar sa traga ca are ditamai motorul dar este cea mai mare panarama de motor care mi-a trecut prin mana,a mea este 2001 ultimul an inainte de limitare 164cp parca,i-am dat jos catalizatoarele si tobele stock si i-am montat unele sport...ce sa zic cuplu are dar atat,in loc de cai are martoage,este aproape cel mai slab motor pe care l-am avut,pe liniile drepte este comoda de nu se poate,parca pluteste nici nu simti denivelari sau gropi..dar pe curbe se schimba treaba,este complet praf.

Am pus si 2 poze cu mortaciunea mea.

Pai si cum ai vrea sa traga motorul ala la 250 de kg pe care le are? In treapta a doua daca trag mai tare de accelaratie pierde aderenta pe spate. Eu unul pentru cuplul pe care il are am cumparat-o, nu pentru cai (puterea ma intereseaza nu top-speed-ul). O comparatie cu un supersport de 1000, 750 chiar nu isi are rostul, e clar ca pierde pe partea de greutate si normal ca nu are cum pe o portiune de viraje stranse sa tina pasul. Vorbesti de o motocicleta proiectata in 96, fara sa i se mai faca mari modificari pana a iesit din productie, de parca e ultimul model scos de Honda. I-am facut compresia vara trecuta e la 10 in conditiile in care la un ZZR de 1400, nou, e de 12.3:1. Cu finalele sport plus varsta e posibil chiar sa mai fi pierdut din ametitorii aia de 164 de cai.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Xx-ul a fost si inca a ramas in ciuda anilor care au trecut peste el un super motor.

Si o spune cineva care a avut si 2 xx si 2 Hayabusa gen 1 si gen 2.

Am avut unele dintre cele mai frumoase plimbari cu xx-ul si mi-a ramas la inima.

Recent am avut o interventie pe ultimul xx care l-am vandut fabricatie 98 si ma impresioneaza profund sunetul asa de placut al motorului.

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai si cum ai vrea sa traga motorul ala la 250 de kg pe care le are? In treapta a doua daca trag mai tare de accelaratie pierde aderenta pe spate. Eu unul pentru cuplul pe care il are am cumparat-o, nu pentru cai (puterea ma intereseaza nu top-speed-ul). O comparatie cu un supersport de 1000, 750 chiar nu isi are rostul, e clar ca pierde pe partea de greutate si normal ca nu are cum pe o portiune de viraje stranse sa tina pasul. Vorbesti de o motocicleta proiectata in 96, fara sa i se mai faca mari modificari pana a iesit din productie, de parca e ultimul model scos de Honda. I-am facut compresia vara trecuta e la 10 in conditiile in care la un ZZR de 1400, nou, e de 12.3:1. Cu finalele sport plus varsta e posibil chiar sa mai fi pierdut din ametitorii aia de 164 de cai.

Citind pe forum cum pasionatii de xx o laudau ca dupa 7000 iti rupe mainile cum trage mi-am luat si eu un xx sa-l folosesc pentru turing,(nefiind singura mobra pe care o detin).Dupa ce l-am servisat complet zic hai sa vad ce poate,am trecut de 7000-8-9-10-11000 si nu s-a intamplat nimic,trage frumos liniar de jos pana sus,dar este mult prea cuminte,pe curbele stranse este complet imprecisa si nu datorita greutatii deoarece si busa are aceeiasi greutate dar sta mult mai bine pe viraje.Nu sunt un incepator,am vreo 15 ani de mers pe 2 roti,cateva zeci de motoare si la fel de multe zeci de iesiri pe circuit,mi-am spus parerea despre motorul meu si a-ti sarit toti ca arsi..o fi el un motor fiabil si comod la drumuri lungi dar laudele pentru el se termina aici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Citind pe forum cum pasionatii de xx o laudau ca dupa 7000 iti rupe mainile cum trage mi-am luat si eu un xx sa-l folosesc pentru turing,(nefiind singura mobra pe care o detin).Dupa ce l-am servisat complet zic hai sa vad ce poate,am trecut de 7000-8-9-10-11000 si nu s-a intamplat nimic,trage frumos liniar de jos pana sus,dar este mult prea cuminte,pe curbele stranse este complet imprecisa si nu datorita greutatii deoarece si busa are aceeiasi greutate dar sta mult mai bine pe viraje.Nu sunt un incepator,am vreo 15 ani de mers pe 2 roti,cateva zeci de motoare si la fel de multe zeci de iesiri pe circuit,mi-am spus parerea despre motorul meu si a-ti sarit toti ca arsi..o fi el un motor fiabil si comod la drumuri lungi dar laudele pentru el se termina aici.

Hayabusa are furca fata care poate fi reglata, XX-ul nu are decat o furca telescopica. Nu a sarit nimeni ca ars, dar inca odata e o motocicleta proiectata in 96 si e sport touring. Am folosit 2CT-ul si sincer nu mi se pare atat de imprecisa cum spui tu, si anul asta am luat Pilot Power 3. Poate ne spui cu ce ai compart-o, in afara de Hayabusa. Si eu ma dau cu baieti cu foarte mare experienta si motociclete sport si crede-ma ca nu sunt dezamagit de ce am, probabil ca sunt mai oboist la sfarsitul zilei dar atat. Acum na eu unul nu am auzit pe nimeni care s-a dat cu motocicleta asta sa spuna ca e complet imprecisa, si subiectiv nu sunt.

 

Editat de aricioplanul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Xx-ul a fost si inca a ramas in ciuda anilor care au trecut peste el un super motor.

Si o spune cineva care a avut si 2 xx si 2 Hayabusa gen 1 si gen 2.

Am avut unele dintre cele mai frumoase plimbari cu xx-ul si mi-a ramas la inima.

Recent am avut o interventie pe ultimul xx care l-am vandut fabricatie 98 si ma impresioneaza profund sunetul asa de placut al motorului.

Salut TNG!

 

Am o problema cu XX-ul meu si anume un sunet (tacanit metalic) la motor. Initial am banuit ca este intinzatorul de lant si asa era, arcul care il tine intins nu-si mai facea treaba. L-am scos si l-am tensionat mai mult si o perioada parca nu mai facea asa (nu stiu daca era efect placebo). Acum iar a aparut si nu stiu daca sa dau vina tot pe intinzator sau pe reglajul tachetilor. Motorul este si 97 si are acum 76.000 de km. Motorul nu are alte probleme, vara trecuta i-am verificat compresia si avea 13 la toate pistoanele, in ciuda anilor, desi in manual avea parca 12 sa mai putin (?).

 

Ai mai intalnit sunetul asta specific cu tachetii ca si cauza sau sa dau vina tot pe intinzator?

 

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut TNG! Am o problema cu XX-ul meu si anume un sunet (tacanit metalic) la motor. Initial am banuit ca este intinzatorul de lant si asa era, arcul care il tine intins nu-si mai facea treaba. L-am scos si l-am tensionat mai mult si o perioada parca nu mai facea asa (nu stiu daca era efect placebo). Acum iar a aparut si nu stiu daca sa dau vina tot pe intinzator sau pe reglajul tachetilor. Motorul este si 97 si are acum 76.000 de km. Motorul nu are alte probleme, vara trecuta i-am verificat compresia si avea 13 la toate pistoanele, in ciuda anilor, desi in manual avea parca 12 sa mai putin (?). Ai mai intalnit sunetul asta specific cu tachetii ca si cauza sau sa dau vina tot pe intinzator? Multumesc!

 

Compresia ar trebui sa fie 11.0:1, pentru 97, esti sigur ca e facuta cum trebuie, ca la 76 de mii de km. e cam ciudat.

Editat de aricioplanul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Compresia ar trebui sa fie 11.0:1, pentru 97, esti sigur ca e facuta cum trebuie, ca la 76 de mii de km. e cam ciudat.

 

Salut!

Imi permit sa intervin cu o mica precizare.

11:1 este raportul de compresie. Raportul asta este unul pur geometric. Masurarea compresiei arata un cu totul alt parametru.

13 bari nu e o valoare rea pentru motorul tau. O verificare de jocuri supape (si ajustare) s-ar impune daca nu s-a facut niciodata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut TNG!

 

Am o problema cu XX-ul meu si anume un sunet (tacanit metalic) la motor. Initial am banuit ca este intinzatorul de lant si asa era, arcul care il tine intins nu-si mai facea treaba. L-am scos si l-am tensionat mai mult si o perioada parca nu mai facea asa (nu stiu daca era efect placebo). Acum iar a aparut si nu stiu daca sa dau vina tot pe intinzator sau pe reglajul tachetilor. Motorul este si 97 si are acum 76.000 de km. Motorul nu are alte probleme, vara trecuta i-am verificat compresia si avea 13 la toate pistoanele, in ciuda anilor, desi in manual avea parca 12 sa mai putin (?).

 

Ai mai intalnit sunetul asta specific cu tachetii ca si cauza sau sa dau vina tot pe intinzator?

 

Multumesc!

Din nefericire si xx-ul sufera de boala intinzatorului de distributie...ca mai toate hondele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Salut!

Imi permit sa intervin cu o mica precizare.

11:1 este raportul de compresie. Raportul asta este unul pur geometric. Masurarea compresiei arata un cu totul alt parametru.

13 bari nu e o valoare rea pentru motorul tau. O verificare de jocuri supape (si ajustare) s-ar impune daca nu s-a facut niciodata.

Aha! Deci sunt lucruri diferite raportul si presiunea. Acum am inteles. La tine am verificat vara trecuta si era 13. Ai idee, la modelul asta culbutorii se regleaza sau sunt pastile?

Cu stima!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...