Sari la conținut

Detinatori de Honda Cbr 1100 Xx


Radu46
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 533
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

care e rele-ul ala?

E denumire generica de releu, mai corect e regulator de incarcare. Este dispus in partea stanga sub partea din fata a seii unde sta pilotul si este acoperit de carena coditei. In mod normal caldura lui se disipa in cadrul coditei, dar la mine s-a incins asa de tare ca am ars doua. Pusesem undeva niste poze cu modul de montare cu cooler si radiator.. .

 

/index.php?/topic/417304-voltmetru/page__st__30.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E denumire generica de releu, mai corect e regulator de incarcare. Este dispus in partea stanga sub partea din fata a seii unde sta pilotul si este acoperit de carena coditei. In mod normal caldura lui se disipa in cadrul coditei, dar la mine s-a incins asa de tare ca am ars doua. Pusesem undeva niste poze cu modul de montare cu cooler si radiator.. .

 

/index.php?/topic/417304-voltmetru/page__st__30.

 

regulatorul de tensiune si intinzatorul lantului de distributie sunt probleme de fabricatie recunoscute la XX...

singurele... :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

regulatorul de tensiune si intinzatorul lantului de distributie sunt probleme de fabricatie recunoscute la XX...

singurele... :bigstar:

Apropos de lantul de distributie, stii cumva la cati km se schimba? Sau se schimba numai intinzatorul? Are un zgomot la ralanti, dar daca trag ambreiajul nu se mai aude. Merci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropos de lantul de distributie, stii cumva la cati km se schimba? Sau se schimba numai intinzatorul? Are un zgomot la ralanti, dar daca trag ambreiajul nu se mai aude. Merci!

Nu este de vina lantul, ci rulmentul de la oala de ambreiaj(la mine facea la fel)care nu te va afecta cu nimic.Il poti schimba dar dupa o perioada tot la fel va face.

Editat de Impostorul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu este de vina lantul, ci rulmentul de la oala de ambreiaj(la mine facea la fel)care nu te va afecta cu nimic.Il poti schimba dar dupa o perioada tot la fel va face.

Aceeasi problema o am si eu numai ca acum cand s-a racit vremea, cand o pornesc, pana se incalzeste motorul, imi vine sa ii dau foc(zici ca e ambreajul uscat de la Ducati). Mi-a spus cineva ca exista un aditiv care il pui in ulei si acopera zgomotele motorului, o sa-l incerc la primavara cand voi schimba uleiul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am nevoie si eu de o recomandare pentru reglat carburatoarele, daca stiti pe cineva care sa se priceapa foarte bine, au fost date jos, curatate; desi au fost puse si ceasurile pe ele, nu au fost reglate corect, cred. Pana in 6000 nu imi mai tragea cum trebuie si m-am gandit ca sunt carburatoarele, acum am totusi o variatie a relantiului de cateva sute de turatii si singurul lucru la care ma pot gandi este ca nu ar fi reglate bine carburatoarele, ca problema mecanica a motorului nu vad ce ar putea sa aiba. E posibil sa fie si din baterie, sau bobinele?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am nevoie si eu de o recomandare pentru reglat carburatoarele, daca stiti pe cineva care sa se priceapa foarte bine, au fost date jos, curatate; desi au fost puse si ceasurile pe ele, nu au fost reglate corect, cred. Pana in 6000 nu imi mai tragea cum trebuie si m-am gandit ca sunt carburatoarele, acum am totusi o variatie a relantiului de cateva sute de turatii si singurul lucru la care ma pot gandi este ca nu ar fi reglate bine carburatoarele, ca problema mecanica a motorului nu vad ce ar putea sa aiba. E posibil sa fie si din baterie, sau bobinele?

Asa am patit si eu, tu le-ai reglat? Eu m-am enervat si mi-am luat sincronizator si le-am pus la punct.Cand le reglezi tre sa ai grija ca sa ai bujiile noi si sa nu fie prea rece motorul sau prea incins iar relantiul sa fie pe la 2 mii.

 

Dar ma rog, eu inclin sa cred ca este de la carburatie. :cheers:

 

Dupa ce le-am reglat cu mare atentie, puterea in ture mici a crescut considerabil.

Editat de Impostorul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa am patit si eu, tu le-ai reglat? Eu m-am enervat si mi-am luat sincronizator si le-am pus la punct.Cand le reglezi tre sa ai grija ca sa ai bujiile noi si sa nu fie prea rece motorul sau prea incins iar relantiul sa fie pe la 2 mii.

 

Dar ma rog, eu inclin sa cred ca este de la carburatie. :cheers:

 

Dupa ce le-am reglat cu mare atentie, puterea in ture mici a crescut considerabil.

Nu, le-am facut la service-ul unde merg de obicei, dar se pare ca o sa renunt la serviciile lor. Bujiile sunt noi, le-am inlocuit cele pe iridium pentru ca chiar si cu carburatoarele curatate motorul mergea ca inainte, am pus unele standard platinum. O sa astept pana la primavara cand voi schimba si filtrul de aer cu unul original, baterie noua, ulei si sper sa gasesc pe cineva sa le regleze cum trebuie. De la anul o sa mi-o repar singur insa chestia cu carburatoarele ma interesa sa si invat de la cineva care stie.

Editat de aricioplanul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

vad ca ai la locatie si Pitesti. mai in primavara vreau sa-i fac si eu la XX-ul meu carburatia, am ceasurile, dar imi lipsesc acele tije filetate care se munteaza pe galeria de admisie. am dat la cineva s le faca; asa ca in primavara vorbim si poti veni sa iti fac carburile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vad ca ai la locatie si Pitesti. mai in primavara vreau sa-i fac si eu la XX-ul meu carburatia, am ceasurile, dar imi lipsesc acele tije filetate care se munteaza pe galeria de admisie. am dat la cineva s le faca; asa ca in primavara vorbim si poti veni sa iti fac carburile.

Multumesc pentru sprijin Grex, insa de stat stau in Bucuresti, e posibil la sfarsitul anului urmator sa ma intorc in Pitesti definitiv, mi-ar fi placut sa le fac cu cineva care a mai facut lucrul asta si inainte, oricum in primavara intentia mea este sa verific si compresia sa fiu sigur ca problema este din carburatie si nu din motor. Acum am vazut ca la relanti mi se opreste din senin, iar raspunsul la accelaratie parca e intarziat, parca se invarte mai greu motorul, cu toate ca nu se aude nimic schimbat la el... E frustrant ca nu am avut asemenea probleme cu Tundercat-ul din 96, si prea a cazut dintr-o data... :baldy:. Am mai auzit pe cineva ca nu stia ce sa ii mai faca pana i-a schimbat bobinele :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de facut carburi am mai facut,doar la xx nu m-aam bagat pt ca nu am acele piese(cere trebuiau de altfel sa fie in pachet cu ceasurile), dupa ce usnt gata piesele mi-l fac pe al meu si apoi putem vb.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

oglinzile, carena fata si capacul ala negru pe care scrie honda din stg.

Sa ai norocul sa gasesti pe cineva care dezmembreaza, incearca si la cei care au magazine de dezmembrari, vezi ca ii gasesti tot aici pe forum. Mie imi gasisera carena stanga originala la un colaborator din Ungaria parca la 100 de euro, noua era atunci 600 de euro. Oglinzile nu cred ca le vei gasi eu mi-am luat-o noua fara carena(a ramas intreaga), toata e 200 de euro, bratul rabatabil e 20 iar oglinda cu bratul de care e prinsa, 130 aproape. Oala e si ea foarte scumpa din cate am auzit cam 400 de euro daca nu mai mult, noua.

http://www.ebay.com/itm/DELKEVIC-CBR1100xx-CBR-1100-xx-Black-Fairing-Upper-Cowl-/180533848104?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&vxp=mtr&hash=item2a08a7e828. Eu mi-am luat tobele de la ei, e o alternativa mai ieftina decat daca ai lua-o de noua...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Am bagat motorul la iernat. Cu doua saptamani in urma, ma uitam la kilometraj si ma gandeam ca o sa implineasca 70.000 de km. Si cand sa ajunga acolo, a ramas intre 69.999 si 70.000 si nu se mai misca. Vitezometrul functioneaza dar nu mai inregistreaza. Acum doua intrebari imi trec prin minte, s-a stricat pur si simplu vre-un pinion de plastic de la angrenajele lui sau a fost dat inapoi de posesorul anterior dar intr-un mod mai grosolan?

 

Sarbatori fericite!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...

Salut,

 

Am si eu un XX din 97 si trebuie sa schimb:

- intinzator lant distributie

- patina lant distributie

- rulmenti furca

Acum, intrebarea: Stie cineva de unde pot cumpara aceste piese la preturi rezonabile? sunt din Bucuresti.

 

Multumesc, asfalt uscat ;)

 

PS: dar bratul de la oglinda stanga, am vreo sansa sa gasesc pe undeva?am incercat si nu prea :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...