Jump to content

Detinatori de Honda Cbr 1100 Xx


Recommended Posts

  • 1 month later...
  • Replies 527
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Merge si de pe 900RR, doar ca difera mufa. Dar il gasesti mult mai usor la dezmembrari.

E ars, sau care-i problema?

 

dupa ce am verificat mai bine de 5 relee de incarcare, am dedus ca nu imi da statorul curent destul :( (nu ii prajit de tot). Nu ajung la 13 volti cu incarcarea nicicum, si cand porneste ventilatorul cade la 12,1. Am ramas fara curent (baterie noua) dupa o plimbare prin trafic, relativ aglomerat, in zrenjanin si satele din jur. Asta dupa ce tocmai ii facusem revizia, pus buson radiator nou... :))

Link to post
Share on other sites

Ai masurat tensiunile pe fazele care vin de la alternator? Sa nu ai cumva cadere de tensiune undeva dupa regulator, din cauza unei conexiuni slabe la masa, etc. Am gasit la cineva cu un F2 aceeasi manifestare; era din cauza cablului de masa ce vine prins pe motor.

Cu temperatura cum e, s-a imbunatatit ceva dupa ce ai schimbat busonu?

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Ca sa vezi dracie...

Dupa ce cu vreo luna in urma, pe coborare de la Valiug catre Slatina Timis, a decedat subit releul (am scris aici ->), acum am gasit ars statorul :(

sebic, tu ai mai rezolvat ceva?

Am pus stator de vfr800, de la Ovi Cancel, si de la el am luat si alt releu de pe ceva model honda (parca mergea mai bine ca al meu). Intre timp am facut vreo 5000 km, saptamana viitoare ajung in timisoara si ii fac o verificare. Deocamdata ce am observat la drum este ca daca merg doar cu pozitia, scade temperatura cu aprox 2 grade (mi s-a ars faza scurta si nici nu am mai schimbat becul cand am descoperit ca merge mai racit asa :))

 

Inainte am cautat sh, dar se pare ca e boala chestia cu statorul la xx-uri. De la supraincalzire se duce in timp, nu se scurtcircuiteaza dar incepe sa nu mai functioneze cum trebuie. Al meu era cu toate bobinele negre cand l-am dat jos.

 

Tre sa scoatem odata xx-urile sa se cunoasca ;)

Edited by sebic
Link to post
Share on other sites

Da, ciudata boala cu alernatoarele la XX-uri. Teoretic, VFR-urile ar trebui sa aiba un consum mai mare, au 2 becuri pe faza scurta si doua pe faza lunga. Dar probabil ca la XX problema se trage de la faptul ca se incinge foarte tare la viteze mici :(

Sper sa apuce XX-urile sa se cunoasca, anul asta.

Pregatisem cauciucurile noi, vroiam sa fac cat mai multi km pana vine frigu, dar faza cu statoru o sa ma faca sa racim serios relatia :))

 

PS

Si al meu avea faza scurta arsa cand l-am luat; nu-i usor de schimbat becul ala...

Edited by high_voltage_tm
Link to post
Share on other sites

Generatorul se distruge in cea mai mare parte datorita releului regulator.El este cel care il pune in scurt si-l termina.

Evident sint si posibile distrugeri ale lui datorita izolatiei bobinajului(lacul prost,vibratii etc)dar procentul este foarte mic.

Link to post
Share on other sites

Generatorul se distruge in cea mai mare parte datorita releului regulator.El este cel care il pune in scurt si-l termina.

Evident sint si posibile distrugeri ale lui datorita izolatiei bobinajului(lacul prost,vibratii etc)dar procentul este foarte mic.

Salut, profit de ocazie si te intreb daca pot trece pe la tine cu o ruda mai batrana a lui 1100xx :). Sa stam un pic de vorba sa-ti zic cam ce ma intereseaza sa ii fac si sa-mi spui daca te poti ocupa. Nimic extraordinar, totul dupa manual, dar musai facuta de un specialist, asa cum ai fost recomandat de multi :). Merci , Razvan.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Maine il pornesc.

Azi l-am pus pe motor si am lasat siliconul de la capac sa se intareasca; n-am riscat sa ajunga ulei pe acolo.

 

IMG_20160917_180059.jpg IMG_20160917_184322.jpg

» Post actualizat in 20 Sep 2016 16:43

Treaba sta cam asa:

14,30 V fara consumatori si 14,10 V cu luminile de drum pornite; la relantiu (~1300 rpm), masurat dupa ce motorul s-a incalzit cam 10 min pana la 90°C.

Bateria e ca noua, are 12,8 V la 15 min dupa ce am oprit motorul.

Am schimbat si regulatorul de tensiune, am pus de Kawa ZX12R; e mai baban decat originalul de pe XX. Am taiat toate mufele, am papucit firele si am facut legaturile cu reglete si cleme Wago.

Sa nu mai aud de probleme electrice, ca-i pun kick starter!

» Post actualizat in 20 Sep 2016 16:44

IMG_20160920_181335.jpg

Edited by high_voltage_tm
Link to post
Share on other sites
  • 11 months later...
  • 8 months later...
  • 5 months later...

Salutare la toata lumea!

Posesor de Intruder 1500 sunt interesat de un pasaroi !

Am gasit unul pe injectie, din 2000 cu vreo 90.000 Km la activ. E mult, e putin?.... Ceva sfaturi?

 

Multumesc anticipat!

Link to post
Share on other sites

E unu de vanzare in stare impecabila, de prin 2004 cu putini km, dar era pe la 4000 si ceva de Euro. Daca vrei sa vezi despre ce e vorba da-mi un pm sa iti dau nr de tel al posesorului. In Bucuresti.

Link to post
Share on other sites

E unu de vanzare in stare impecabila, de prin 2004 cu putini km, dar era pe la 4000 si ceva de Euro. Daca vrei sa vezi despre ce e vorba da-mi un pm sa iti dau nr de tel al posesorului. In Bucuresti.

.... Multumesc dar depaseste bugetul... pentru al doilea motor...

Link to post
Share on other sites

E unu de vanzare in stare impecabila, de prin 2004 cu putini km, dar era pe la 4000 si ceva de Euro. Daca vrei sa vezi despre ce e vorba da-mi un pm sa iti dau nr de tel al posesorului. In Bucuresti.

detalii ? ( pm daca altfel nu mere). cred ca ai si nr meu :)

 

multumesc!

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Normal ca afecteaza ...dar neglijabil cand vine vorba de putere.

In schimb , se simte instant diferenta de greutate daca le schimbi cu niste tobe foarte usoare.Asta ar fi partea pozitiva.Alea stoc sunt grele rau.

Partea negativa este ca daca schimbi tobele o sa dispara putin din rafinanent si apar vibratii intr-o anumita masura.

 

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Mai exact aproape 10 kg am pierdut!

Dar nu asta mă interesa!

Nici puterea pt că este destulă!

Sunetul de mașină de cusut mă deranja!

Într-adevăr suna superb acum!

Mulțumesc pt răspuns!

Link to post
Share on other sites
  • 5 months later...

Salutare,

 

Am o problema cu a mea  Honda CBR 1100XX din 2001, prima generatie de injectie. Specific faptul ca motocicleta nu are nici un fel de modificare la partea electrica.

Problema am indentificat-o dupa un drum de 300 de km cand la intoarcere am simtit ca motocicleta se accelereaza greu, lipsa putere iar la viteza constanta are tendinta sa piarda puterea,  generand socuri, cand am ajuns in oras motocicleta mergea intrerupt, miros puternic de benzina nearsa.

Am inceput investigatia demontand bujiile. Distanta electrodului este buna 0.85. Am observat ca bujiile 2 si 3 sunt “murdare” arderea proasta.

Bobina de inductie fiind pentru doua bujii, am inversat bobinele de inductie, respectiv bobina responsabila cu aprindearea 1 -4 cu  bobina 2-3. Nici o diferenta, motocicleta functionala la fel.

Am scos bujiile sa urmaresc scanteia. Scanteia parea “palida”, iregulata as zice, foarte greu de precizat fara un osciloscop

Am consultat manualul tehnic, am tras doua fire catre bobina de inductie de la calculator, direct, sa elimin prosibilitatea ruperii unui cablu din instalatie.

Motocicleta merge la fel, intrerupt, fara putere, intre 1000-3000 ture se accelereaza foarte greu, dupa 3000 de ture pare ok.

I-am facut testul, calculatorul nu emite nici un cod de eroare.

 

Sa fie oare calculatoruL?

 

Aveti ceva sfaturi pentru mine?

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...