scaf Postat Aprilie 20, 2005 Share Postat Aprilie 20, 2005 Salut !, am o nelamurire !: de ce cu motorul cald imi porneste super greu motorul(ma chimnui si 15 minute ! ) ??? chiar daca doar ce l-am oprit si dupa accea incerc sa-l repornesc ??...cu motorul rece nu am asemenea problema ... porneste la pedala super !... am inteles ca mare parte din motoarele comuniste au problema asta !!!! DE CE ????? p.s. am controlat bujiile, par ok !... carburatia ...pare ok ! (ii vine benzina ...) TNX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Aprilie 20, 2005 Share Postat Aprilie 20, 2005 Poate ai probleme cu bateria; cand e odihnita da curent suficient pt a porni si dupa aia in mers probabil nu se incarca cum trebuie (poate se descarca chiar) motorul mergand mai mult cu ajutorul alternatorului(sau dinamului). Dupa ce te opresti bateria e obosita si pana se mai reface un pic nu porneste; asa facea si a mea cand era pe 6 V, aveam o baterie ruseasca si nici cu incarcarea nu stateam prea bine; daca o mai lasam sa stea o perioada isi mai revenea si reuseam sa pornesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat Aprilie 20, 2005 Share Postat Aprilie 20, 2005 am avut si io problema asta cind eram pe platina... cind mai face figuri d-astea scoate bujiile ,curatzale cu smirghel intre electrozi si vezi dak porneste...dak mere ai ghicit tre sa -i pui alt fel de bujii(mai reci,mai calde,nu stiu cum arata ale tale...bujiile spun multe...) da-mi un mail sa-ti trimit neste poze(vo 30)despre bujii si despre ce bujii iti cere motoru: manu_dah@yahoo.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian... Postat Aprilie 21, 2005 Share Postat Aprilie 21, 2005 Si la mine face la fel. La rece porneste la a doua pedala. Daca am oprit motorul cald, cand sa pornesc dau si de 10 ori la pedala. Totusi: a) daca opresc motorul si il pornesc imediat o ia din prima daca il opresc, beau un suc si pe urma vreau sa plec, dau de n-spe ori la pedala, sa rada toti aia de la terasa de comunista mea. Cine stie ceva, merg cu el la terasa.. numai sa scap de rusinea asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian_florea Postat Aprilie 21, 2005 Share Postat Aprilie 21, 2005 Eu zic ca e ceva de la aprindere.Vezi la condensatori sau bobine,desi macar un cilindru ar trebui sa porneasca. Am auzit de problema asta la Oltcit:la rece pornea,dar la cald nu.Motivul:aprinderea el care a inlocuit condensatoru.Dupa ce a pus comdensatoru la loc a mers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTOBRAND Postat Aprilie 21, 2005 Share Postat Aprilie 21, 2005 Si la mine face la fel. La rece porneste la a doua pedala. Daca am oprit motorul cald, cand sa pornesc dau si de 10 ori la pedala. Totusi:a) daca opresc motorul si il pornesc imediat o ia din prima daca il opresc, beau un suc si pe urma vreau sa plec, dau de n-spe ori la pedala, sa rada toti aia de la terasa de comunista mea. Cine stie ceva, merg cu el la terasa.. numai sa scap de rusinea asta. Ti-am zis shi la SMAEB, Aprinderea shi segmentii!!! Stii de ce...!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R_i_d_e_r Postat Aprilie 21, 2005 Share Postat Aprilie 21, 2005 Daca atunci cand porneste(dupa 10 pedale) porneste de parca ar fi putin innecata(se treaza prima data de parca ar fi in viteza, adik putin mai greu urca in ture) sunt f mari sanse sa ai o problema cu carburatia(problema f des intalnita de mine la Jawa) cand te opresti inchide benzina ca e posibil sa nu inchida bine cuiul( nu stiu cum dreq ii zice)' sau poate ai nivelu prea mare(daca consuma mult e clar ca asta e buba) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scaf Postat Aprilie 22, 2005 Autor Share Postat Aprilie 22, 2005 Salut !, am schimat bateria si porneste mai bine ! ...totusi desi nivelul in carburator este ok (pot spune ca e chiar mai mic decat ar trebuii) (si nu i-am facut un consum intr-un mod amanuntit ) consider ca imi consuma mai mult deccat ar trbui (e adevarat ca o si chinnuii demaraje in intersectii...si alte basini de circulatie ) iar daca trec de 80 Km/h (cu pinion de 19 zimti) urla motorul ala de zici ca decolez ... in fine ma gandesc daca nu cumva chestia ca porneste mai greu ...si ca, cate o data la accelaratie progresiva se ineaca intr-o prima faza dupa care pleaca ca din pusca (mai ales cu motorul mai rece) nu cumva este si din bujii!!!?? ... p.s. de unde se pot achizitiona piese pt. comuniste (ma intereseaza in mod special de ij )??? ...in afara de magazinul din giulesti a lui cristi tunaru !!! TNX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Aprilie 22, 2005 Share Postat Aprilie 22, 2005 Stai asa ca mi-am adus aminte: La vechea mea Jawa daca opreai motorul cald si il lasai sa se raceasca partial(20-30 min nu pornea fara sa ii inunzi carburatorul si daca il inundai se inneca. Solutia era sa-l inund numai partial sau sa-l pornesc innecat cu gazul tras la maxim.Eu aveam cel mai simplu tip de carburator, care nu se poate deregla orice i-ai face . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scaf Postat Aprilie 22, 2005 Autor Share Postat Aprilie 22, 2005 eu nu am problema asta cu inecatul cilindriilor ... insa ma intereseaza daca modelul carburatorului modifica cu ceva consumul de carburant ...dar sa pastreze calitatiile motorului in standarde normale (sau chiar sa-l inbunatateasca )..intreb asta pt. ca am vazut un model de carburator mai nou (nu mai stiu cum se numeste ..)...si ma tenta sa-l iau ...ca poate scap de consumul ridicat de benzina .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian... Postat Aprilie 22, 2005 Share Postat Aprilie 22, 2005 Ce ziceti de asta atunci: pornesc dimineata, socul tras, o ia la a 2-a, a 3-a pedala, insa de abia merge, undeva pana in 1000rpm si se opreste imediat. Daca incerc sa accelerez se opreste imediat. Si atunci ce fac - incep sa zgaltai de ea, ca si cum as vrea sa amestec benzina cu uleiul din rezervor. Oricum o zgaltai asa si inainte de a incerca sa o pornesc. F ciudat, ea sta la 1000rpm, cu cat o zgaltai mai mult , cu atat se tureaza mai tare, pana ajunge pe la 3000. Atunci o las in pace si dupa un minut ii imping si socul. Care este explicatia cu zgaltaitul, se creeaza tsunami in carburator sau ce?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian_florea Postat Aprilie 22, 2005 Share Postat Aprilie 22, 2005 @Adrian Nu stiu faza cu zgaltaitul'dar cand motoru abia a pornit,e normal sa nu mearga accelerat imediat,mai ales fara ap electronica.Asa am vazut la 2 Jawe 638 pana acum,si ambele mergeau bine (una e a mea ) Mie mi de pare aiurea la Jawa ca pana nu se incalzeste un pic scoate fum numai pe un cilindru,desi merge in 2 cil (se incalzesc amandoi egal si suna ok).Asa a facut de la inceput,si nu cred ca e de la dif de compresie,ca motoru e bun (inca). E un mister al Jawei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian... Postat Aprilie 22, 2005 Share Postat Aprilie 22, 2005 Incearca si tu sa o zgaltai sa vezi daca la tine face la fel. Nu esti curios? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scaf Postat Aprilie 25, 2005 Autor Share Postat Aprilie 25, 2005 Salut, la ij-ul meu ...la fel se intampla..adica cu socul pornit trebuie sa-o accelerez si imediat sa-i las socul ca altfel moare + ca, cu socul tras scoate fum (pe ambele tevi SAC !!! )..dar pana se incalzeste da in "nas" adica nu prea pot merge constant la viteze mici ...trebuie sa o accelerez usor..asta cam 1 Km dupa care merge ok .... desi cate odata (nu e drum sa nu ...) o apuca pandaliile si mai face figuri de astea adica la viteze mici (in treapta a-1-a, a-2-a) daca incerc sa merg constant cam da in "nas" (ca si cum ai face frana de motor) si trebuie usor accelerata ...aveti idee de ce ?? (avansul sau ce ar putea provoca asta ?) p.s. Tot nu mi-a spus nimeni de unde pot cumpara piese de ij (din Buc.) mai putin din giulesti TNX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cataaa Postat Aprilie 25, 2005 Share Postat Aprilie 25, 2005 De la supape nu porneste, am un prieten care are un nipru si de la asta e! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Aprilie 25, 2005 Share Postat Aprilie 25, 2005 exact de la supape @ SCAF Da , daca vrei sa iei de altundeva piese noi, nu gasesti. Mai sunt oameni care au piese noi dar la Jawa si MZ. Ia prin posta de la Gaspar Vasile sau Oresste. Vb cu Nobloody, vezi tu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scaf Postat Mai 3, 2005 Autor Share Postat Mai 3, 2005 Cristos a inviat !.... Ce sa spun ?...sigur nu este de la nici o supapa ...am descoperit de unde e (cel putin la mine ...) ...una din platine (mai exact pastila) aproape ca atarna de nitul ei ....asa incat ma mir cum mai mergea rusoaica mea ...(constat ca toate pisele noi pe care le-am pus sunt de o calitate execrabila !! )toate (mai putin un amortizor ) au cedat (repede !)...oricuim era din aprindere +contacte imperfecte pe la bujii ...mai am sa reglez (cred) avansul ca sa mearga precum un ceas elvetian !!!! ...dar nu am comparatametru ...ca sa fac o reglare exacta !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.