vlady_phx Postat Martie 7, 2010 Share Postat Martie 7, 2010 satan...ce draq ma baiatule te stiam cu bun simt...e normal sa mai gresesti....numai cine nu munceste nu greseste...nu e cazul sa sari calu'...pai daca sari cu cheia dinamometrica la fiecare client isi deschide Karmina sala de K1 nu service...si poate trec si eu pe acolo pentru un schimb de bujii si atunci sa te tii...ca cheia mea e mai mare... A, pai isi aduce fiecare ce are mai mare? La urmatorul schimb imi aduc kalashu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Satan Postat Martie 8, 2010 Share Postat Martie 8, 2010 A, pai isi aduce fiecare ce are mai mare?La urmatorul schimb imi aduc kalashu In primul rand hai sa terminam cu discutiile de neam prost iar in al 2 rand te invit la magazin sa iti dau aia 200 ml care iti lipsesc si sa vezi putin fisa de service cat ulei a intrat in motorul tau, ca sa nu mai faci afirmatii de genul asta.ok? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_phx Postat Martie 8, 2010 Share Postat Martie 8, 2010 In primul rand hai sa terminam cu discutiile de neam prost iar in al 2 rand te invit la magazin sa iti dau aia 200 ml care iti lipsesc si sa vezi putin fisa de service cat ulei a intrat in motorul tau, ca sa nu mai faci afirmatii de genul asta.ok? man, mersi de propunere, o lasam balta, da pe principiul "daca nu am cascat ochii cand trebuia, acu sa ma descurc", nu mai are rost sa vin la magazin cu sticlutza. Tu vad ca n-ai observat, da eu nu am incercat sa dau vina pe magazin sau pe tine, mai degraba ca nu am stiut eu precis cat intra la un schimb de ulei cu tot cu filtru. Te-ai atacact degeaba. Nuj ce scrie pe fisa, da iti spun ca acum este la minim, si nu l-am folosit deloc. Daca stii de unde pot cumpara juma de litru, ar fi perfect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzukianu Postat Martie 8, 2010 Share Postat Martie 8, 2010 (editat) din respect pentru karmina si pentru mymoto,magazinul de unde imi fac eu cumparaturile la motoreta,cer public scuze karminei daca prin misto-ul la adresa lui satan am lezat si numele mymoto dar lui satan ma vad nevoit sa-i raspund dragul meu,daca eram intro tara civilizata deja iti cautai de lucru si plateai si bani pentru prejudicii aduse firmei nu asa se procedeaza,daca erai baiat destept luai de pe net cartea tehnica a motorului,publicai fisa pe forum demonstrai ca ai facut totul bine,chemai motorul inapoi pentru verificari si noi toti ejaculam pe tastatura,uimiti fiind de ce mecanic bun avem linga noi si inca nu ne-am dat seama... dar tu ai procedat in cel mai tampit mod cu putinta,print-un limbaj violent si artagos,recunoscindu-ti greseala prin faza asta... in spatelel mymoto sint oameni care respecta motociclistii si sint respectati de ei,nu te mai ratoi pe forum ca-i faci de rusine...noroc ca baicarii sint oameni fini si stiu sa faca diferenta... a gresi e omeneste si eu am gresit si probabl mai gresesc dar nu imi bat toti pacientii care vin cu dintii inapoi... mult succes si maturizare rapida....ai mare nevoie de ea pe criza asta all the best Editat Martie 8, 2010 de suzukianu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
redrat400 Postat Martie 8, 2010 Share Postat Martie 8, 2010 Are cineva cartea tehnica sau/si manual de reparatie HONDA VARADERO 1000 MODEL 2003-2007 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Martie 8, 2010 Share Postat Martie 8, 2010 Suzi - tu esti stomatolog? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anothergxg Postat Martie 8, 2010 Share Postat Martie 8, 2010 Are cineva cartea tehnica sau/si manual de reparatie HONDA VARADERO 1000 MODEL 2003-2007 ? Vezi aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pacasac Postat Martie 8, 2010 Share Postat Martie 8, 2010 Suzi - tu esti stomatolog? De ce? Ti-a umblat cineva incaltat prin gura? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Satan Postat Martie 8, 2010 Share Postat Martie 8, 2010 Aici ai toate datele motorului tau: HONDA XL600V TRANSALP PD10 Die technischen Daten fĂźr dieses Modell hat Louis fĂźr Sie mit grĂśĂter Sorgfalt ermittelt. Eine Gewährleistung fĂźr die Richtigkeit der Angaben ist jedoch ausgeschlossen. Bitte berĂźcksichtigen Sie vor Montage die Angaben aus dem Bordbuch Ihres Motorrades und/oder informieren Sie sich beim Hersteller. HONDA XL600V TRANSALP (PD10) Baujahr / Fahrgestellnr. Baujahr: 1997-2000 Fahrgestellnr.: FĂźllmengen Gabel pro Holm: 125 MM Ăl ohne Filter: SAE 10W-40 Ăl mit Filter: 2,4 LITER BremsflĂźssigkeit: DOT 4 Endgetriebe: Betriebsstoff: 18,0 LITER NORMAL KĂźhlflĂźssigkeit: 1,75 LITER Technische Daten Hubraum: 583 ccm Zylinder: 2 PS/KW: 50/37 - 34/25 Ventilspiel (Ein): KALT 0,13-0,17 MM Ventilspiel (Aus): KALT 0,18-0,22 MM Leerlaufdrehzahl: 1300 +/- 100 U/MIN Vergaserluftschraube: 2,25 AUSDREHUNGEN Reifendruck (vorn): 2,0 Reifendruck (hinten): 2,0 (2,2) ZĂźndkerze 1: NGK DPR8EA-9 ZĂźndkerze 2: CHAMPION RA2HC Elektrodenabstand: 0,8-0,9 MM Lenker/Standrohr Ø: 41 MM Ritzel/Kettenrad: 15/47 ZĂHNE Kette: 118 GLIEDER iar aici este fisa de sevice: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Dexter Postat Martie 8, 2010 Share Postat Martie 8, 2010 Aici ai toate datele motorului tau: HONDA XL600V TRANSALP PD10 Die technischen Daten fĂźr dieses Modell hat Louis fĂźr Sie mit grĂśĂter Sorgfalt ermittelt. Eine Gewährleistung fĂźr die Richtigkeit der Angaben ist jedoch ausgeschlossen. Bitte berĂźcksichtigen Sie vor Montage die Angaben aus dem Bordbuch Ihres Motorrades und/oder informieren Sie sich beim Hersteller. HONDA XL600V TRANSALP (PD10) Baujahr / Fahrgestellnr. Baujahr: 1997-2000 Fahrgestellnr.: FĂźllmengen Gabel pro Holm: 125 MM Ăl ohne Filter: SAE 10W-40 Ăl mit Filter: 2,4 LITER BremsflĂźssigkeit: DOT 4 Endgetriebe: Betriebsstoff: 18,0 LITER NORMAL KĂźhlflĂźssigkeit: 1,75 LITER Technische Daten Hubraum: 583 ccm Zylinder: 2 PS/KW: 50/37 - 34/25 Ventilspiel (Ein): KALT 0,13-0,17 MM Ventilspiel (Aus): KALT 0,18-0,22 MM Leerlaufdrehzahl: 1300 +/- 100 U/MIN Vergaserluftschraube: 2,25 AUSDREHUNGEN Reifendruck (vorn): 2,0 Reifendruck (hinten): 2,0 (2,2) ZĂźndkerze 1: NGK DPR8EA-9 ZĂźndkerze 2: CHAMPION RA2HC Elektrodenabstand: 0,8-0,9 MM Lenker/Standrohr Ø: 41 MM Ritzel/Kettenrad: 15/47 ZĂHNE Kette: 118 GLIEDER iar aici este fisa de sevice: hooopa cred ca sunt unii pe aici care iti datoreaza scuze... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bassu86 Postat Martie 8, 2010 Share Postat Martie 8, 2010 Sa vedem acuma cine ejaculeaza pe tastatura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzukianu Postat Martie 10, 2010 Share Postat Martie 10, 2010 (editat) hooopacred ca sunt unii pe aici care iti datoreaza scuze... nu datorez nimanui scuze...daca de mine era voba... iar de ejaculat pe tastatura va invit calduros sa mi-o faceti daca nu incapeti de mine pe forum...da impreuna ca singuri nu-mi faceti fata... all the best... p.s. nu-i cazu' sa va suparati...e scris la misto ma bucur ca satan a invatat ceva din treaba asta si-l invit calduros sa puna pe forum si barfele care se aud prin tirg despre "maiestria" lui in mecanica si pe urma asteptam cu totii scuze.... Mesaj completat Suzi - tu esti stomatolog? tehnician dentar... cu laborator proprietate personala Editat Martie 10, 2010 de suzukianu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Dexter Postat Martie 10, 2010 Share Postat Martie 10, 2010 (editat) nu datorez nimanui scuze...daca de mine era voba...iar de ejaculat pe tastatura va invit calduros sa mi-o faceti daca nu incapeti de mine pe forum...da impreuna ca singuri nu-mi faceti fata... all the best... p.s. nu-i cazu' sa va suparati...e scris la misto io ma refeream la al de se plangea ca a fost trisat si in loc sa ceara socoteala presupusului vinovat... etc. acuma daca te simti cu musca pe caciula, ce sa-i facem - asta e situatia. asta cu "laba in doi cu schimb de pase" am auzit-o in armata dar nici acum nu-mi imaginez la ce se refera Editat Martie 10, 2010 de _Dexter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JEFF Postat Martie 10, 2010 Share Postat Martie 10, 2010 esteti tari bre voi doi astia mari,poate serviti niste pase cu beri diseara....................stau in poarta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mougli Postat Martie 10, 2010 Share Postat Martie 10, 2010 (editat) Ceva e deplasat rau pe aici, si oricat de antisocial as fi, parca n-am chef sa mai pun paie pe foc. Vlade, sper ca ai gasit cantitatea necesara de ulei. Apropo, in particular pt tine si in general pt restu: http://www.louis.de/ ---> Bike Datenbank De acolo mai departe va descurcati ca esteti oameni mari, cu precizarea (asa, ca s-a ridicat problema, dar de altfel deloc necesar de amintit) ca Suzy e mai mare inauntru decat e la exterior (injura-ma ca-ti stric imaginea de BadBoy). Editat Martie 10, 2010 de Mougli Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dhamzea Postat Martie 11, 2010 Share Postat Martie 11, 2010 Care poate sa-mi imprumute un PDA sau un tel cu display destul de mare pt maxim doua zile ? Aparatul sa "vada" poze in format normal (jpg) sau pdf-uri . Am nevoie de duminica pana luni seara. Recompensa in bere sau marafeti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
noisymusician Postat Martie 11, 2010 Share Postat Martie 11, 2010 salutare! imi poate spune si mie cineva unde gasesc si eu o statie de efectuare ITP pentru moto! eventual zona Bartolomeu,daca nu,oriunde e mai primitor pentru trotinete. multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mougli Postat Martie 11, 2010 Share Postat Martie 11, 2010 /index.php?...p;#entry2319963 Top Auto, Stupini, DN, vis-a-vis de piata EnGros. Mesaj completat Ce vant te aduce domne pe la noi? Te-ai saturat de Castraveti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
noisymusician Postat Martie 12, 2010 Share Postat Martie 12, 2010 (editat) /index.php?...p;#entry2319963 Top Auto, Stupini, DN, vis-a-vis de piata EnGros. Mesaj completat Ce vant te aduce domne pe la noi? Te-ai saturat de Castraveti? depinde la ce Castraveti de referi? ne cunoastem cumva?......vad ca ai trecut ca locatii si braila? Mesaj completat Merci de informatie , sper sa rezolv cu bine! salutare! Editat Martie 12, 2010 de noisymusician Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mougli Postat Martie 13, 2010 Share Postat Martie 13, 2010 depinde la ce Castraveti de referi?ne cunoastem cumva?......vad ca ai trecut ca locatii si braila? Mesaj completat Merci de informatie , sper sa rezolv cu bine! salutare! Oricat de mult l-as categorisi ca un "ce", e defapt un cine, si nu are oricum nici o importanta reala persoana in cauza. Nu am de unde sa stiu daca ne cunoastem, tind sa cred ca nu. Sunt nascut in Braila, am copilarit acolo, am avut coleg de facultate si de camera brailean, si am pierdut multe nopti varatice prin bodegile dunarene. Bafta multa, bine ai venit pe la noi, si oricand ai chef de o bere, da un semn, si avand in vedere ca esti la fel de comunist ca si mine, berea poate fi servita pe o sa de Jawa la curte, aer curat & stuff. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzukianu Postat Martie 14, 2010 Share Postat Martie 14, 2010 io ma refeream la al de se plangea ca a fost trisat si in loc sa ceara socoteala presupusului vinovat... etc.acuma daca te simti cu musca pe caciula, ce sa-i facem - asta e situatia. asta cu "laba in doi cu schimb de pase" am auzit-o in armata dar nici acum nu-mi imaginez la ce se refera :) fratele meu baicar....eu faceam o gluma,am zis asa la caterinca,am vazut ce ai scris si am crezut ca ti la glume... cit despre satan...nu e baiat rau,a facut si face si lucruri bune,trebuie doar sa se rspecte mai mult si sa se maturizeze...in rest e treaba lui ce face cu viata lui profesionala... a atit de aiurea subiectul asta ca acum chiar imi pare rau ca nu am ....ma rog sanatate multa la toata lumea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Syth Postat Martie 17, 2010 Share Postat Martie 17, 2010 Salutare! Am si eu o problema la motor: in momentul in care il pornesc, nu vrea sa stea pornit! Daca il ridic pe cric si il pornesc in timp ce e in viteza, nu are nici o problema, dar daca treg ambreajul sau o las la neutru, se opreste! Stie cineva de la ce mi se intampla asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Dexter Postat Martie 17, 2010 Share Postat Martie 17, 2010 Salutare! Am si eu o problema la motor: in momentul in care il pornesc, nu vrea sa stea pornit! Daca il ridic pe cric si il pornesc in timp ce e in viteza, nu are nici o problema, dar daca treg ambreajul sau o las la neutru, se opreste! Stie cineva de la ce mi se intampla asta? la mine e fix invers: daca il ridic pe cric si il pornesc in timp ce e pe liber, nu are nici o problema, dar daca treg ambreajul si o bag in viteza, se opreste! vezi sa nu fie vr'un scurt la tine la chestia aia de nu te lasa sa pleci cu cricul lasat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Syth Postat Martie 17, 2010 Share Postat Martie 17, 2010 la mine e fix invers: daca il ridic pe cric si il pornesc in timp ce e pe liber, nu are nici o problema, dar daca treg ambreajul si o bag in viteza, se opreste! vezi sa nu fie vr'un scurt la tine la chestia aia de nu te lasa sa pleci cu cricul lasat. Ca tot am fost intrebat pe PM... motorul meu e un Kawasaki VN750 Twin A din '87. Da, stiu contactu' ala de la cric, dar eu il ridic pe cricul central, care nu are nici un contact... si tot nu porneste. Oricum, la relanti ar trebui sa porneasca pe orice cric ar fi, dar problema e ca nu vrea decat daca e in viteza... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mougli Postat Martie 17, 2010 Share Postat Martie 17, 2010 Hai sa dau si eu cu batzu in balta: porneste-l cum stii tu ca mere (in viteza) ridica-l in turatii cam pana unde tre sa schimbi si taie-i brusc contactu. Da-l jos de pe cric, scoate-l pe liber si porneste-l. Daca tot face problema mai incearca o data sau de 2 ori. Daca tot nu mere poti sa ma injuri linistit si sa ceri cateva beri ca si compensare. E ciudat totusi, nu vad foarte multe legaturi intre conditiile in care zici tu ca merge. Daca avea probleme doar cand era la relanti, si mergea cand il bagai in viteza, spuneam ca ai un scurt pe firul de senzor de neutral, care-ti taia curentu pe aprindere. Dar zici ca moare si cand e in viteza dar tragi de amreiaj... In cazul asta tind sa cred ca e o problema la carburatoare (cand e in viteza ar fi o forta in plus de "supt", si anume antrenajul rotii) iar ce ti-am sugerat la inceput ar trebui sa desfunde, daca e ceva infundat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.