Sari la conținut

Ajutor (Te-ai impiedicat? Arata-ne busteanul!)


piromaniakkk
 Share

Postări Recomandate

  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 2,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Din cate stiu exista un nene undeva in Sf. Gheorghe care ar face asa ceva, era numarul lui pe undeva pe aici pe forum, la service cred. Mai stiam vreo 2 care cauta si in Brasov nu este.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stie careva daca se roluiesc jante de motocicloanțe pe la noi prin Brasov ?

 

danke ÂşoÂşon :D

asta e nr lu nenea din sfantu da nu stiu cum il cheama 0723435302

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atelierul e aici.

# addr:city: Sfântu Gheorghe

# addr:housenumber: 69

# addr:street: Strada 1 Mai

# description: Moldvai MihĂĄly +40 723 435302

 

lucreaza cu jenti de tubeless. Altfel pt jenti de spitate, din 2 jenti mie una mi-a facut-o bine, si una nu prea.

 

@mihalceai spunea ca e un atelier de montat jenti pe Plevnei si e f. bun, are si ceva presa de indreptat jentile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de ce vad asa posturile:

 

post-51760-1276311797_thumb.jpg

Si eu am patit asta.M-a ajutat un 'modelator' care din pacate este ocupat zilele astea cu niste 'sedinte foto' la mare. :ok:

Daca-mi aduc eu bine aminte,da un clic pe 'help' si seteaza acolo o optiune de a vedea topicurile.Sper sa te descurci...

Din cate vad eu acolo,erai chiar la tura din Transfagarasan.

Asa ca...poate ne vedem maine.

Te asteptam!

Editat de FLR-BV
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@anothergxg: rezolvat, multumesc mult ... plm, daca'a dat viitoru peste mine :blbl:

 

@flr: cred ca e cam devreme de iesit la ture lungi ... inca incercam sa ne cunoastem. Suntem la faza de inceput, mult mister, vraja, speranta, emotia descoperirii.

Daca relatia se dezvolta prea repede de la inceput, exista riscul ca ea sa se consume mult mai repede. Incercam amandoi, sa ne lasam ragazul necesar pentru a savura fiecare etapa, de a ne bucura din plin de fiecare moment ... inca rosim la fiecare atingere :ok: ... e de la biblioteca, a cazut peste mine.

 

Am iesit ieri pana la Rupea ... ba mi-a amortit cooroo, ba m-a batut vantu, ba ma jena casca ... una peste alta a fost minunat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari, stie cineva unde pot gasii releu de incarcare pentru Honda Transalp 600, PD06 din 1995, sau un meserias bun care din doua poate sa faca unul bun ( unul nu incarca suficient si papa bateria iar al doilea incarca prea mult si sulfateaza bateria). Multumesc mult. Tel 0733 988276.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari, stie cineva unde pot gasii releu de incarcare pentru Honda Transalp 600, PD06 din 1995, sau un meserias bun care din doua poate sa faca unul bun ( unul nu incarca suficient si papa bateria iar al doilea incarca prea mult si sulfateaza bateria). Multumesc mult. Tel 0733 988276.

 

Ia incearca aici

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare populatie,

 

Cine ma poate ajuta cu o chestie vis a vis de o problema intalnita la mobra mea Aprilia Pegaso....................Dupa un drum pana la mare si inapoi chiar cand am ajuns in Brasov mi s-a defectat Demarorul(alias Bendix)..............stie cineva cum pot sa il repar sau ce pot sa ii fac in afara sa il schimb cu unul nou si sa fie cat mai ieftin posibil ..............pentru ca mobra scanteieste, benzineste numai nu porneste doar impinsa si tre sa ai ceva forta.

 

Mersi si astept o rezolvare sa ma ajute cineva macar cu un sfat

:cheers: asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare colega, iti dau niste copy/paste-uri din topicul dedicat vacilor noastre:

 

Daca aveti probleme cu bendix ul si nu aveti o caruta de bani,cit costa unul nou de la aprilia,puteti sa-l folositi pe cel de la KTM Duke, 1997, cod: KTM 58440026000 ( Free-wheel FWD 332008 BLS ) sau pe cel de la BMW F650 cod:12 11 2 343 296 (aprox.90euro) -valabil pentru Pegaso 1997-2000.

 

Nu stiu cat de corecta e ar trebui verificata la reprezentanta KTM si BMW, si ei folosesc motoare Rotax.

 

 

La Aprilia: Sprag clutch 0958857 (aprox 220 E)

Se mai potriveste starter sprag clutch de la KTM Duke, parca, KTM 58440026000 (also known as Free-wheel FWD 332008 BLS - aprox 59 E ).

La BMW codul este 12 11 2 343 296

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare populatie,

 

Cine ma poate ajuta cu o chestie vis a vis de o problema intalnita la mobra mea Aprilia Pegaso....................Dupa un drum pana la mare si inapoi chiar cand am ajuns in Brasov mi s-a defectat Demarorul(alias Bendix)..............stie cineva cum pot sa il repar sau ce pot sa ii fac in afara sa il schimb cu unul nou si sa fie cat mai ieftin posibil ..............pentru ca mobra scanteieste, benzineste numai nu porneste doar impinsa si tre sa ai ceva forta.

 

Mersi si astept o rezolvare sa ma ajute cineva macar cu un sfat

:cheers: asfalt uscat

 

Ideea principala ar fi ca bendixu seamana destul de mult cu un rulment, si cand apar defectiuni, cel mai probabil rolele din interior sunt deformate, moment in care trebe schimbata. Recomand varianta BMW F650, dar daca lumea zice ca si de la KTM e la fel, e alegerea ta. Mai exista situatii mai fericite cand bendixu se inbacseste de la uleiul neschimbat la timp, solutia fiind pur si simplu curatarea cu benzina sau orice degresant tare. In situatiile cele mai fericite, in care apesi pe buton si nu se intampla absolut nik, e problema electrica, pb nu ajunge curent la demaror.

Oricum, pt orice interventie din cate stiu trebe presa, iar uleiul scurs.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ideea principala ar fi ca bendixu seamana destul de mult cu un rulment, si cand apar defectiuni, cel mai probabil rolele din interior sunt deformate, moment in care trebe schimbata. Recomand varianta BMW F650, dar daca lumea zice ca si de la KTM e la fel, e alegerea ta. Mai exista situatii mai fericite cand bendixu se inbacseste de la uleiul neschimbat la timp, solutia fiind pur si simplu curatarea cu benzina sau orice degresant tare. In situatiile cele mai fericite, in care apesi pe buton si nu se intampla absolut nik, e problema electrica, pb nu ajunge curent la demaror.

Oricum, pt orice interventie din cate stiu trebe presa, iar uleiul scurs.

 

 

De primit curent primeste pt ca se aude un ceva dar nu invarte motorul, se aude un tzacanit la el, si nu e cel de pe motor :cheers:. Cat despre curatare inseamna ca va trebui sa dau tot uleiul jos din motor si apoi sa scot bendixul?? si nu iese decat cu presa bendixul???

Mesaj completat

treaba cu demarorulo inteleg

da nu inteleg de ce numai primeste benzina.

cumpara un demaror nou nu lua din dezmembrari ca nu stii cat te tine ala si dai bani depomana.bafta

 

 

Primeste benzina nu am zis ca nu primeste benzina......dar e o vorba.....Benzineste ...Scanteieste ....numai nu porneste

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu trebuie sa scoti tot uleiul daca scoti capacul din dreapta o sa curga ceva ulei dar din cate imi aduc aminte nu curge tot uleiul.un prieten a gasit o presa pe un site din germania pe undeva pe la 20 de euro.inca nu stiu site dar o sa ma interesez .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari, stie cineva unde pot gasii releu de incarcare pentru Honda Transalp 600, PD06 din 1995, sau un meserias bun care din doua poate sa faca unul bun ( unul nu incarca suficient si papa bateria iar al doilea incarca prea mult si sulfateaza bateria). Multumesc mult. Tel 0733 988276.

 

Gasesti la http://www.dillypoint.ro/ bun si ieftin

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se aud intr-adevar tzacaneli cand se apasa butonu de pornire, dar tind sa cred ca se aud de la scanteie. Masurata tensiunea la bendix cand butonu e apasat da 0.26V. Daca stie careva cat ar trebui sa fie, daca e prea mic/mare sau e valoarea normala...

Alte sunete nu se aud. De desfacut bendixu si vazut ce e in interior nu a fost nici locul si nici timpul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

releul de pornire tacane daca primeste curent de comanda cand apesi butonul de pornire. Atunci contactul de forta este atras de bobina si tacanitul este un sunet mecanic, dar daca releul de pornire este defect, el tacane, dar nu face contactul de putere. Asta se testeaza usor alimentand demarorul direct. Daca releul e bun, demarorul e bun, tacane si nu porneste, poate fi intrerupt circuitul electric de forta undeva pe traseul (+)baterie-releu-demaror-masa

Bendix-ul ala sigur nu e bendix, ala e pe principiul decuplarii coroanelor dintate la diferenta de turatie. La motoare e mai simplu, rulmentul ala cum spune Mougli, am inteles ca-i spune Frei/Frai merge cam cum merge torpedoul la bicicleta, intr-un singur sens. Ala se poate defecta doar in 2 feluri: ori nu mai prinde in sensul care trebuie si atunci demarorul se invarte in gol si nu porneste motorul, si mai rar cred ca se cupleaza demarorul tot timpul la motor si se cam strica, si asta vezi cu alimentarea directa a demarorului.

Mai e cazul trivial cand nu mai ai curent in acumulator dar dai un claxon si iti dai seama imediat daca e descarcat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...