Sari la conținut

Ajutor (Te-ai impiedicat? Arata-ne busteanul!)


piromaniakkk
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

fac cinste cu o bere celui care ma ajuta sa urc pe un Suzuki Savage. Sunt curios cum e "bicicleta" pentru statura mea. Multumesc si astept pm.

Salut.

Ai un raspuns la bursa locala :)vezi acolo

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,am o intrebare?

 

Azi am scos un pic utilajul (bmw f650cs) sa-l testez pe la ai mei pe strada (nu am inca numere la el si am zis sa nu ma risc,prea tare :rolleyes: ).

 

Problema intervenea atunci cand,fiind intr-a doua, o turam mai tare si-mi sarea in neutru. Stie careva ce ar putea sa cauzeze treaba asta? Nu i-oi fi dat eu destul de hotarat a doua aia? :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,am o intrebare?

 

Azi am scos un pic utilajul (bmw f650cs) sa-l testez pe la ai mei pe strada (nu am inca numere la el si am zis sa nu ma risc,prea tare :rolleyes: ).

 

Problema intervenea atunci cand,fiind intr-a doua, o turam mai tare si-mi sarea in neutru. Stie careva ce ar putea sa cauzeze treaba asta? Nu i-oi fi dat eu destul de hotarat a doua aia? :scratch:

]

 

Demontam si la asta cutia:P?

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci,da...

am scos-o azi din nou,am schimbat mai sanatos,tot mi-a sarit dintr- a doua in neutru... de data asta am urmarit si treaba se intampla dupa 5000 de turatii...

are careva vreo idee, de ce se intampla asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tind sa cred ca nu e de la ulei. Eu am tot incercat sa verific uleiul (treaba destul de dificila la modelul asta) :scratch: ;in fine,mie mi s-a parut uleiul ok (nu pare a fi ars),iar problema pare prea "specifica" DOAR intr-a doua face figura (nu prea am avut cum sa verific si la a treia), iar dintr-a-ntaia nu sare pe neutru.

acuma pe mine foarte mult nu ma incurca problema asta ca schimb foarte bine pana in alea cinci mii de ture... doar ca vroiam sa stiu daca ii motiv de gri :unsure: ja sau nu

 

Tind sa cred ca nu e de la ulei. Eu am tot incercat sa verific uleiul (treaba destul de dificila la modelul asta) :scratch: ;in fine,mie mi s-a parut uleiul ok (nu pare a fi ars),iar problema pare prea "specifica" DOAR intr-a doua face figura (nu prea am avut cum sa verific si la a treia), iar dintr-a-ntaia nu sare pe neutru.

acuma pe mine foarte mult nu ma incurca problema asta ca schimb foarte bine pana in alea cinci mii de ture... doar ca vroiam sa stiu daca ii motiv de gri :unsure: ja sau nu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cata vreme merge, stai linistit, dar exista posibilitatea sa patesti ca mine la un moment dat si sa-ti ramana blocat intr-o viteza sau mai stiu eu ce chestii, dar probabil ca asta va mai dura ceva vreme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer si pe motorul asta nou imi facea aceeasi buba, schimba linistit, dar din cand in cand la semafor mai injuram ca pana iesea pe liber se facea verde :laugh: Si eu am facut reglaje si alte cele la ambreaj, desi stiam cu siguranta ca lucreaza normal. Acuma daca tot il desfac o sa ma uit sa vad daca exista vreo buba in cutie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mmmmmmm,da,deci din ce am gasit tot pe forum,problema mea s-ar trage le la uzura pinioanelor aferente treptei a doua :angryfire: .Sa vad cu ce bani raman dupa ce-i fac toate actele si o sa-i schimb uleiul si filtrul de ulei,desi nu cred ca are nici o legatura pentru ca face de fiecare data cand trec de 5000 de ture (sa fie ceva limitare?eroare de soft?),deci nu e ceva care mai apare din cand in cand.

 

In caz ca e problema asta,uzura pinioanelor,aveti idee cat ar costa reparatia? Sau daca mergand cu ea normal (schimbat in 3-4500) se uzeaza pana la punctul in care va trebui sa le schimb?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Reparatia costa mult, trebuie desfacut motorul, ma rog, nu stiu daca trebuie desfacut tot motorul ca la vitezane, dar oricum, pana ajungi la cutie, e ceva. Si da, se uzeaza pana la urma oricum ai merge, daca deja sare inseamna ca sunt tociti crabotii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dă-i pedală Âşi las-o naibii de reparație. Dacă-ți sare din viteză ( ca la multe vitezane din câte Âştiu ) n-are să se rupă nimic pe acolo, doar că odata Âşi-o dat o să te trezeÂşti că nu mai poți schimba vitezele. Deci mai rău decât atât ( pe partea financiară ) n-are ce să se întâmple față de momentul actual.

 

Matrafox cox haos !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma rog, trebuie sa te si sperii putin. Ideea e ca exista posibilitatea ca defectul tau sa fie una din furcile selectoare totusi.... s-au mai vazut cazuri. Daca in asta consta treaba, furca e mai ieftina decat un pinion, care daca acum nu are nimic, mergand asa cu ele sigur se va uza la un moment dat :D injura-ma, dar trebuia sa predau toate variantele :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-am de ce sa te injur,multumesc pentru expunerea completa (chiar daca in episoade :crack: )a posibilei probleme,deh,sa mearga sezonul asta si la primavara poate imi umflu muschii si o desfac si p-asta :diggin: ,manual am,prieteni am,ce poate fi asa de greu,o pun p-un scaun,desfac 5 suruburi,7 cabluri,si e jos motorul,asta daca nu am noroc sa mearga desfacuta cutia individual de motor.

 

Hai,numa' bine si sa speram ca weekendul asta reusesc si eu sa ma prezint cu ea prin livada sa se scarpine unii-altii prin cap...

Editat de crazydanutz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sezonul asta ce mai e din el ar trebui sa mergi mai mult decat linistit. Cutia sigur nu se desface individual, ma refeream doar sa ai noroc sa o desfaci pe undeva prin baia de ulei, nu ca la noi unde trebuie dat tot setul jos si desfacut in 2 tot motorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sau ca la noi ! :bounce:

Odată cu această manevră să te gândeÂşti cam aÂşa : un set de garnituri, un schimb de ulei+filtru ( dacă tot desfaci motorul Âşi automat îl cureți, merită Âşi-un ulei nou ) + restul ce-or fi de schimbat. Deci de-un 200€ să fi pregătit .

 

 

Na c-am uitat de ce-am postat : am nevoie pentru o verificare de o pereche de ochelari enduro/cross, nu mai am timp ca să-mi comand vizieră pentru caschetă Âşi o să iau o pereche de ochelari dacă-mi stau bine cu casca-n cap ( integrală ).

Editat de Andry
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@RedFox200-la mine baia de ulei e in cadru :rolleyes: deci se exclude

 

In ce priveste costurile,ma gandesc la faptul ca fiind monocilindru atunci costurile n-ar fi asa de mari,sper. Pana una alta,nu-mi mai bat capul ca motorul merge bine,ii fac acum schimbul de ulei+bujie noua+filtre si cam aia e :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...