Sari la conținut

Ktm 950/990 Adventure


Postări Recomandate

salut.

din start mentionez ca eu am 17 pinion pe fata. asa ca tu sigur consumi mai mult ca mine.

am avut si eu 16 pinion si consumul era cu aproape 2 L mai mare adica 7 la drum lung si 11-12 in oras.

si nu stiu de ce zici tu ca nu e ok consumul de 10% in oras cand eu sincer nu am auzit pe nimeni sa mearga sub el niciunde in lume.

si eu am filtru BMC, asa ca vorbesc de accelasi lucru ca si tie.

bafta.

Te referi la KTM probabil. La mine nu poti depasi 6,2 in oras orice ai face.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu ne bagam in discutii de astea... eu cred ca posesorii de LC8 nu au luat mobra asta ca sa se uite la consum....

 

Ride Safe!

 

 

Si nici nu merg cu 60 km/h in treapta a 6-a. :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ne bagam in discutii de astea... eu cred ca posesorii de LC8 nu au luat mobra asta ca sa se uite la consum....

 

Ride Safe!

 

Quote-ul trebuia sa fie la postul anterior... Btw si eu l-am intrebat pe nenea cu pipeta pe sectiunea gs cum se face ca dai spre 18-20k pe mobra si dupa mergi cu ea "ca cu" mopedu' sa consume putin... Dar asa e-n tenis... Am avut si eu un coleg care si-a luat EVO 9 pt ca e 4x4 si nu are probleme iarna...

Editat de alexcseh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Conteza consumul enorm cand faci calatorii lungi, caci benzina de obicei este intre 30 si 50% din cheltuieli. Asa ca diferenta la consum dintre 5 si 10% este enorma

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Consumul de carburant poate face diferenta intre a face o tura cu motocicleta, sau a face o tura cu bicicleta !Ori ai bani de benzina, ori ai bani ... de un sandwich ! :blink:

 

Pentru mine este foarte important consumul de carburant !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, aveti toti dreptate in legatura cu consumul, dar eu personal cand am vrut sa iau LC8 nu ma asteptam la un consum sub 6.5. Asa si este, mers lejer 6.5, daca am chef de distractii urca pana la 10...asta e.....

 

Ride Safe!

 

....da si cand consuma 10 feelingul e ceva de nedescris....IT'S A MONSTER !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca incet incet vine vremea sa-mi schimb acumlatorul, cel original e cu gel si siglat din fabrica parca.....are ceva daca pun unu clasic?...dupa cum vad is cam la juma de pret....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, aveti toti dreptate in legatura cu consumul, dar eu personal cand am vrut sa iau LC8 nu ma asteptam la un consum sub 6.5. Asa si este, mers lejer 6.5, daca am chef de distractii urca pana la 10...asta e.....

 

Ride Safe!

 

....da si cand consuma 10 feelingul e ceva de nedescris....IT'S A MONSTER !!!

 

Intr-adevar diferenta intre 10 si 6 este mare dpdv consum, nimic de zis. Dar problema a fost dusa la extrem de nenea cu pipeta...s-au scris muuulte pagini, s-a facut test pana in Bg si retur cu viteza melcului si asta pt cateva sute de ml % diferenta (3.2 vs 3,6 sau ceva de gen). Mi se pare aberant sa dai un porcoi de bani pe o mobra noua si dupa sa te cramponezi la un 0,4 si si mai aberant e modul in care o faci, sa mergi aproape subturat si sa ai depresii cand tre' sa faci vreo depasire....

 

Cred ca incet incet vine vremea sa-mi schimb acumlatorul, cel original e cu gel si siglat din fabrica parca.....are ceva daca pun unu clasic?...dupa cum vad is cam la juma de pret....

 

Eu as merge pe clasic pt ca merge resuscitat daca uiti ceva sau faci rost de vr-un consumator si costa si semnificativ mai putin. La minusuri e faptul ca daca mobra sta culcata mai mult curge din el zeama vietii ceea ce la gel nu se intampla. Pe de alta parte gelul daca se descarca definitiv pt ceva mai mult timp (nu stiu exact cat, la mine diferenta intre porniri a fost de doua sapt) nu il mai aduci la viata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca incet incet vine vremea sa-mi schimb acumlatorul, cel original e cu gel si siglat din fabrica parca.....are ceva daca pun unu clasic?...dupa cum vad is cam la juma de pret....

 

Eu am luat exact ... ASTA ! Este cu acid separat, se formateaza, apoi se capsuleaza ... definitiv. Am dat 410lei pe ea, are 12V, 11Ah ce este cel mai important ... curentul de pornire, care este de 230 A.

Ce sa mai ...... dai un ban, dar stii ca nu-l mai ai ! :laugh: ... insa mobra porneste din orice pozitie !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intr-adevar diferenta intre 10 si 6 este mare dpdv consum, nimic de zis. Dar problema a fost dusa la extrem de nenea cu pipeta...s-au scris muuulte pagini, s-a facut test pana in Bg si retur cu viteza melcului si asta pt cateva sute de ml % diferenta (3.2 vs 3,6 sau ceva de gen). Mi se pare aberant sa dai un porcoi de bani pe o mobra noua si dupa sa te cramponezi la un 0,4 si si mai aberant e modul in care o faci, sa mergi aproape subturat si sa ai depresii cand tre' sa faci vreo depasire....

 

Cine este ,,nenea cu pipeta" ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

 

Eu as merge pe clasic pt ca merge resuscitat daca uiti ceva sau faci rost de vr-un consumator si costa si semnificativ mai putin. La minusuri e faptul ca daca mobra sta culcata mai mult curge din el zeama vietii ceea ce la gel nu se intampla. Pe de alta parte gelul daca se descarca definitiv pt ceva mai mult timp (nu stiu exact cat, la mine diferenta intre porniri a fost de doua sapt) nu il mai aduci la viata.

mai este si o a 3a varianta, si este cea mai folosita ;) ... daca desfaci una (functionala) fara intretinere si o rastorni nu va curge lichid din ea ;) ...asa cum nu curge nici din cartusul de la imprimanta :blbl:

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Conteza consumul enorm cand faci calatorii lungi, caci benzina de obicei este intre 30 si 50% din cheltuieli. Asa ca diferenta la consum dintre 5 si 10% este enorma

:) nu-i vorba numai de bani dar trebuie sa si gasesti benzinarie la fiecare 200 km...presupunand ca pleci intr-o aventura...sigur,

mai iei niste bidoane cu tine :)

Editat de sesZZR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca incet incet vine vremea sa-mi schimb acumlatorul, cel original e cu gel si siglat din fabrica parca.....are ceva daca pun unu clasic?...dupa cum vad is cam la juma de pret....

 

Eu cand imi voi schimba acumulatorul imi voi lua asa ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cand imi voi schimba acumulatorul imi voi lua asa ceva.

 

... hmmm ... 18A si 270A la pornire ?! ... e' un fel de super-baterie pentru LC8 ! ... bine ca si pretul este pe masura ! :D

Altfel suna bine aia 18A ! :)

post-10224-0-82398400-1340632229_thumb.jpg

Editat de petrica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... hmmm ... 18A si 270A la pornire ?! ... e' un fel de super-baterie pentru LC8 ! ... bine ca si pretul este pe masura ! :D

Altfel suna bine aia 18A ! :)

 

 

Nu in ultimul rand greutatea acestor baterii le face foarte atractive sub 1 kg . :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cate una alta despre 990

 

1. a intrebat cineva daca e normal la un model 2010 sa consume 10%. nu e normal.

 

eu am model 2007, tobe akkra, filtru aer DNA, 16 dinti. la modelele 2007 - 2009 este cunoscuta o problema - 990 Fuel Injection Problems (stalling, abrupt on-off throttle):

 

extras de aici: http://ktm950.info/h...950_issues.html

 

 

La modelele mai noi incepand din 2010 au schimbat ECU si motocicleta raspunde liniar si in consecinta consuma mai putin. Stiu de la cineva cu un adv R 2010 la o excursie pana in Crimeea dus-intors mers linistit, consum mediu 5.7%. Eu tocmai am revenit din Crimeea (mers linistit) - consum mediu 7.5%..

 

Anul trecut imi consuma intre 6 si 7 uzual (am iesit o data pe off pana pe leaota si mi-a luat vreo 9%).

Anul asta am fost sa ii fac o remapare (mi-au instalat KM601AK0704501, inaintea aveam cu *EU*). Trage mai de jos, dar a ajuns sa consume intre 7 si 8 si nu merg ca apucatul cu ea. La drum intins, vit constanta, fara curbe si fara depasiri imi ia 6.5. Daca merg pe serpentine se duce spre 8. Eu o tin in mod obisnuit pe la 4000 rpm.

 

Am mers un pic pe un ktm model 2010. Merge mai lin. Nu i-am facut eu consumul, dar proprietarul mi-a spus ca e in jur de 6.

 

2. A scris mai devreme un user "gscristi" despre cama de acceleratie cu cama mai lina. Banuiesc ca este vorba despre "G2 throttle cam". Cu ce indice? 200/300/400? A scazut consumul? Se comporta mai liniar?

 

3. Nu am apucat inca sa citesc cele 100 de pagini despre advrider despre aceasta pb. http://www.advrider....ad.php?t=633558

Unii zic de instalarea unui power commander. Ar revolva acest pc problema?

 

4. Se poate schimba ECU la modelul 2007 cu cel de pe modelul 2010?

 

Bob

 

 

 

 

Consumul meu......pana la 2000 de km a fost de 6,5 mixt.Dupa ce am schimbat cama de acceleratie, ( nu g2 pt ca este in garantie si nu am vrut sa aiba ce comenta reprezentanta care si asa mi-a facut zile fripte), cu acelasi stil de mers ,cel mai des cu 2 persoane ,5,8 mixt

 

 

5,8 pt motorul asta chiar este pomana,fata de Honda Varadero care am avut-o inainte.Cama de acceleratie am cumparat-o de la ktm powerparts si am pus cama de 400.Pe langa consum am rezolvat si smuceala de pe off road care ma tampea.

 

Singura problema pe care o am este binenteles autonomia in cazul in care pleci in alta parte decat Europa sau America, dar si asta se rezolva cu rezervoarele de pe touratech (alti bani alta distractie).

 

O noua problema pe care o am acum este consumul de ulei.In ultimii 4000 de km am completat 500 ml.Nu cred ca este normal sa consume atat o motocicleta noua.

 

E posibil sa tina tot de bataia de joc si neprofesionalismul care ne domina in toate domeniile ( inclusiv service de reprezentanta).

 

Per total sunt foarte multumit de motor dar imi doresc din ce in ce mai mult sa emigrez......asta este tot

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Consumul meu......pana la 2000 de km a fost de 6,5 mixt.Dupa ce am schimbat cama de acceleratie, ( nu g2 pt ca este in garantie si nu am vrut sa aiba ce comenta reprezentanta care si asa mi-a facut zile fripte), cu acelasi stil de mers ,cel mai des cu 2 persoane ,5,8 mixt

 

 

5,8 pt motorul asta chiar este pomana,fata de Honda Varadero care am avut-o inainte.Cama de acceleratie am cumparat-o de la ktm powerparts si am pus cama de 400.Pe langa consum am rezolvat si smuceala de pe off road care ma tampea.

 

Singura problema pe care o am este binenteles autonomia in cazul in care pleci in alta parte decat Europa sau America, dar si asta se rezolva cu rezervoarele de pe touratech (alti bani alta distractie).

 

O noua problema pe care o am acum este consumul de ulei.In ultimii 4000 de km am completat 500 ml.Nu cred ca este normal sa consume atat o motocicleta noua.

 

E posibil sa tina tot de bataia de joc si neprofesionalismul care ne domina in toate domeniile ( inclusiv service de reprezentanta).

 

Per total sunt foarte multumit de motor dar imi doresc din ce in ce mai mult sa emigrez......asta este tot

Consumul acela de ulei nu este normal zic eu. De cand am mobra nu trebuia sa completez nici o data intre schimburi.

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Consumul meu......pana la 2000 de km a fost de 6,5 mixt.Dupa ce am schimbat cama de acceleratie, ( nu g2 pt ca este in garantie si nu am vrut sa aiba ce comenta reprezentanta care si asa mi-a facut zile fripte), cu acelasi stil de mers ,cel mai des cu 2 persoane ,5,8 mixt

 

 

5,8 pt motorul asta chiar este pomana,fata de Honda Varadero care am avut-o inainte.Cama de acceleratie am cumparat-o de la ktm powerparts si am pus cama de 400.Pe langa consum am rezolvat si smuceala de pe off road care ma tampea.

 

Singura problema pe care o am este binenteles autonomia in cazul in care pleci in alta parte decat Europa sau America, dar si asta se rezolva cu rezervoarele de pe touratech (alti bani alta distractie).

 

O noua problema pe care o am acum este consumul de ulei.In ultimii 4000 de km am completat 500 ml.Nu cred ca este normal sa consume atat o motocicleta noua.

 

E posibil sa tina tot de bataia de joc si neprofesionalismul care ne domina in toate domeniile ( inclusiv service de reprezentanta).

 

Per total sunt foarte multumit de motor dar imi doresc din ce in ce mai mult sa emigrez......asta este tot

 

Un consum de 100-150ml/1000km iti zice si in manual ca o sa existe ! Asta este ! ... LC8-ul este un V2 turat, este ,,ascuns" dupa diferite chestii din plastic (rezervoare, airnox, rezervor ulei, radiator), fapt ce nu-l expune prea tare la curenti de aer si de aceea regimul sau de functionare se face la temperaturi ridicate ... asa a fost el gandit ! De aia si uleiul ,,se parjeste" mai repede !

Eu am cumparat motocicleta asta prima data cand avea ~18000km si imi consuma 150ml/1000km. Acum are peste 75000km si tot atat ulei consuma la 1000km, deci ..... asta e ! Nu-ti mai fa griji pentru asta ! ... si chiar daca pleci la cateva mii de kilometrii distanta, un litru de ulei de rezerva, luat acolo in bagaj, te scuteste de orice griji !

 

:cheers:

post-10224-0-60922900-1340863565_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...