Sari la conținut

Ktm 950/990 Adventure


Postări Recomandate

....

 

e super motoru, trage f bine si se comporta misto pe vant. am venit pe dn aseara pe un vant apreciabil, cu toate astea statea perfect pe drum la 140km/h.

 

....

 

...depinde de unde batea vantul ! Daca te batea din lateral nu mai era asa ,,cool" !

Eu am mers vreo 150km cu vant transversal. Cand am ajuns la destinatie cauciucurile aratau de ziceai ca m-am invartit tot timpul intr-un cerc !

Motoarele ,,mai scunde" se comporta mai bine la vant ! Cu vacile astea trebuie sa duci lupte grele ! :kali:

 

Sa nu ma contrazici ca stiu ce spun ! :D :scratch:

Editat de petrica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

...depinde de unde batea vantul ! Daca te batea din lateral nu mai era asa ,,cool" !

Eu am mers vreo 150km cu vant transversal. Cand am ajuns la destinatie cauciucurile aratau de ziceai ca m-am invartit tot timpul intr-un cerc !

Motoarele ,,mai scunde" se comporta mai bine la vant ! Cu vacile astea trebuie sa duci lupte grele ! :kali:

 

Sa nu ma contrazici ca stiu ce spun ! :D :scratch:

 

cum as putea sa te contrazic ma... :crack: tot ce spun e ca se comporta ok, e manevrabil pe vant, de exemplu prin comparatie cu 650 dakaru care l-am avut.

 

in alta ordine de idei, uite ce am gasit pe net:

http://www.ktm950.info/how/Farkels/adventu...arkles_adv.html

 

au tot felu de chestii misto p-acolo. ma uitam la stabilizatoru de ghidon....dar chiar merita banii?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut.

io am inebunit din nou ieri. nu stiu ce sa mai zic.

dupa cum stiti a fost foarte cald. drept urmare jucaria mea s-a gandit iar sa faca probleme. astfel a inceput sa-mi taie gazu asa cum avea ia chef.

ca un test am tinut acceleratia la maxim si cand ajungea la 8500 ture ai taia gazu imediat si ajungea la 5000, dupa care iar urca la 8500 si iar taia si uite asa in continuare. temperatura aratat pe bord ora la 6 liniute, deci destul de bine. apa aveam in radiator. deci? a mai patit cineva asa??

io azi am facut programare la 'Doctor' la motomania pt saptamana viitoare si sper ca atunci sa-mi spuna ce dracu are.

offf!! :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... ma uitam la stabilizatoru de ghidon....dar chiar merita banii?

 

Eu si @mae, deja le-am montat ! Am luat de la Scotts cu tot cu triple clamp (jugul superior).

Crede-ma ... jucaria FACE TOTI BANII ! Este alta motocicleta !

Oricum, cel mai important aspect este ... siguranta ! Eu, dupa 4 voblaje cu vaca, ....... nu mai vreau ! Din fericire, am ramas ,,pe roti", altfel ...... Doamne fereste !

 

Gandeste-te ... e' de reflectat !

 

 

salut.

io am inebunit din nou ieri. nu stiu ce sa mai zic.

dupa cum stiti a fost foarte cald. drept urmare jucaria mea s-a gandit iar sa faca probleme. astfel a inceput sa-mi taie gazu asa cum avea ia chef.

ca un test am tinut acceleratia la maxim si cand ajungea la 8500 ture ai taia gazu imediat si ajungea la 5000, dupa care iar urca la 8500 si iar taia si uite asa in continuare. temperatura aratat pe bord ora la 6 liniute, deci destul de bine. apa aveam in radiator. deci? a mai patit cineva asa??

io azi am facut programare la 'Doctor' la motomania pt saptamana viitoare si sper ca atunci sa-mi spuna ce dracu are.

offf!! :kali:

 

Erai in oras sa in afara ? 6 liniute in oras e' OK, dar afara .... :scratch:

Poate ca este limitat la 8500, iar cand ajungi la limitator, acesta taie curentu' ?!

 

Ar fi bine ca dom' Doctor sa aiba capacitatea de ai gasii leacul, altfel ... ? Eu banuiesc ca este o chestie electronica, o protectie ... ceva. ,,Fenomenul" nu este de ordin mecanic.

 

Nu mi sa intamplat asta niciodata, insa eu am carburatoare ...... nu stiu ce sa zic ! Adevarul este ca pe caldurile astea te cam ia dracu', la ce caldura radiaza de la motor. Parca trece prin tot ... prin sa, prin plastice, prin pantaloni, prin cadru, prin cisme, prin ... tot. La un rulaj cu viteza mica, te fierbi in suc propriu ! In oras e de groaza, ca de altfel pe orice motor !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut.

io am inebunit din nou ieri. nu stiu ce sa mai zic.

dupa cum stiti a fost foarte cald. drept urmare jucaria mea s-a gandit iar sa faca probleme. astfel a inceput sa-mi taie gazu asa cum avea ia chef.

ca un test am tinut acceleratia la maxim si cand ajungea la 8500 ture ai taia gazu imediat si ajungea la 5000, dupa care iar urca la 8500 si iar taia si uite asa in continuare. temperatura aratat pe bord ora la 6 liniute, deci destul de bine. apa aveam in radiator. deci? a mai patit cineva asa??

io azi am facut programare la 'Doctor' la motomania pt saptamana viitoare si sper ca atunci sa-mi spuna ce dracu are.

offf!! :scratch:

 

6 liniute este prea mult.. motorul este supraincalzit. Mergi la doctor.. la george la motoadventure, este tatic in lc8-uri :kali:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa ce azi iar au apucat-o dracii m-am intors la motomania in pipera si ei mi-au zis ca o sa-i faca o verificare pe computer si dupa aia oricum o sa-mi schimbe maparea , sa puna una mai noua. vedem atunci cum o fii.

Editat de extremusski
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta e 990? de unde e? stii cine e?

uite, era in poza si un disc de vanzare :unsure:

 

Sunt poze preluate de pe AdvRider. Cica a inceput sa ii curga benzina pe la un furtun de alimentare. Cel care merge la pompa sau by-pass-ul ... chestia este ca sa aprins extrem de repede si a ars tot la fel.

 

Este un 950.

 

Din pacate nici macar acel disc de frana nu mai poate fi recuperat ! La ce temperaturi a ars motoreta, sigur sa deformat !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si o poza cu noua jucarie:

 

Lamureste-ma si pe mine te rog, odata instalata "jucaria" mai potzi bloca ghidonul? Am intzeles ca treb'e demontat sistemul de blocare original, se monteaza alceva in loc?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iete si ,,jucaria" mea ! :angry:

 

DA ... ghidonul se blocheaza fara nici o problema ! Ca si inainte, de altfel. Nu a trebuit facuta nici o modificare pentru asta.

In prima poza este blocat, in a doua ... nu.

 

Insa ..... in a treia poza este arcu' de 130Nm care face bine, bine, bine la confort ! :kiss:

 

:unsure:

post-10224-1219736704_thumb.jpg

post-10224-1219736721_thumb.jpg

post-10224-1219736740_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vrea cineva cutii original KTM, cele de plastic.

Detalii pret PM.

Mae

 

 

Insa ..... in a treia poza este arcu' de 130Nm care face bine, bine, bine la confort ! :angry:

 

Da macar este portocaliu.

:unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut tuturor crescatorilor si imblanzitorilor de vaci :unsure:.

 

Da , eu sunt cel care a luat 950iu de la BDu. Mobra este de vis, numai cuvinte de lauda momentan, in afara de ceva mici hibe pe care le voi rezolva pe parcurs, nu am de ce sa ma plang, nici macar de sa :angry: in care am petrecut si peste 400km intr;o zi fara probleme.

 

Cele bune

 

 

Andrei

 

post-3289-1219822854_thumb.jpg post-3289-1219822874_thumb.jpg post-3289-1219822863_thumb.jpg

post-3289-1219822870_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut tuturor crescatorilor si imblanzitorilor de vaci :unsure:.

 

Da , eu sunt cel care a luat 950iu de la BDu. Mobra este de vis, numai cuvinte de lauda momentan, in afara de ceva mici hibe pe care le voi rezolva pe parcurs, nu am de ce sa ma plang, nici macar de sa :angry: in care am petrecut si peste 400km intr;o zi fara probleme.

 

Cele bune

 

 

Andrei

 

Sa ,,te stapaneasca" sanatos ! :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost la Vali (MotoMania) si m-am lamurit in legatura ca saua 990-ului; stau perfect pe el, fara sa umblu la suspensii sau mai stiu eu unde. Si, ca tot veni vorba de sa, am vazut ieri, la Bilea Lac un 990 negru; nimic neobisnuit, doar ca, atunci cand i-am "pipait" saua, nu mi-a venit sa cred! Era mai moale decat fotoliile mele de-acasa! Mai mult ca sigur era varianta mai scunda, cu gel. Acu' realizez eu de ce era Petrica asa de incantat de ea ... :cheers:

O zi buna tuturor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost la Vali (MotoMania) si m-am lamurit in legatura ca saua 990-ului; stau perfect pe el, fara sa umblu la suspensii sau mai stiu eu unde. Si, ca tot veni vorba de sa, am vazut ieri, la Bilea Lac un 990 negru; nimic neobisnuit, doar ca, atunci cand i-am "pipait" saua, nu mi-a venit sa cred! Era mai moale decat fotoliile mele de-acasa! Mai mult ca sigur era varianta mai scunda, cu gel. Acu' realizez eu de ce era Petrica asa de incantat de ea ... :cheers:

O zi buna tuturor!

 

O sa fii surprins, dar o sa moale ...... nu este solutia ! Eu am probleme dupa 600km, tocmai din cauza asta ... este prea moale.

Cea mai buna varianta este saua de la Touratech, care este mai plata si mai tare !

 

........... vezi tu ! :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai ..., care-ar fi problema ca e prea moale?! ... Nu te contrazic, dar, totusi, de ce?

Cu Touratech-ul ... habar n-am!; nu le-am vazut decat in poze, asa o fi. Stii tu ceva.

Te duci in week-end pe Transalpina?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai ..., care-ar fi problema ca e prea moale?! ... Nu te contrazic, dar, totusi, de ce?

Cu Touratech-ul ... habar n-am!; nu le-am vazut decat in poze, asa o fi. Stii tu ceva.

Te duci in week-end pe Transalpina?

 

Problema la o sea nu e neaparat ca e tare(gandestete la un scaun din lemn, chiar si daca nu ai o perina subtire sub tine, nu e incomod deoarece greutatea ta se sprijina pe o suprafata mare si care repescta anatomia) ci daca nu respecta anatomia corpului. Pe o sea ingusta stai cu o suprafata redusa dintre picioare, ceea ce e clar ca dupa ceva timp o sa devine incomod datorita greutatii proprii sustinuta de asa putina suprafata. Si nici sa fie moale nu e solutia deoarece socurile care nu sunt absorbite de amortizoare se mai absorb si in sea, iar daca seaua este prea moale o sa te lovesti cu sezutul foarte des plasticul de sub burete.

Dar o sea mai lasa inseamna automat o zona mai mare de sezut pe care iti susti greutatea, automat nu o sa mai amorteasti asa repede. Apai daca buretele nu este moale o sa poate amortiza si socurile mai puternice de care ziceam mai sus, dar nu trebuie sa fie prea tare deoarece atuncae nu ar mai amortiza nimica.

Sper ca ai inteles ceea ce vroiam sa spun.

 

Si ca sa nu fiu offtopic: credeti ca unui viitor posesor de categoria A, dar actual posesor de categorie A1(si motocicleta de 125cc) si cu cateva mii de km experienta(atat onroad cat si offroad-asta inseamna echilibru foarte bine dezvoltat, capacitate buna de controlare a motocicletei) i s-ar potrivi un 950 adventure sau mai degraba un 640adv?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si ca sa nu fiu offtopic: credeti ca unui viitor posesor de categoria A, dar actual posesor de categorie A1(si motocicleta de 125cc) si cu cateva mii de km experienta(atat onroad cat si offroad-asta inseamna echilibru foarte bine dezvoltat, capacitate buna de controlare a motocicletei) i s-ar potrivi un 950 adventure sau mai degraba un 640adv?

 

Ti se potrivesc amandoua, sau niciuna ! Ce am vrut sa spun ? Cred ca mai important este sa-ti formezi reflexele de care ai nevoie pentru a circula pe drumurile publice, sa anticipezi miscarile celorlalti participanti, sa cunosti foarte bine regulile de circulatie si sa le respecti. Sa ai grija de tine si sa nu astepti sa aiba soferul de langa tine, ca il doare ,,undeva" !

In rest poti rula cu un 640 la fel ca si cu un 950 si invers !

La menevrele ,,din scurt" s'ar putea sa ai oarece probleme cu 950/990 din cauza greutatii si a centrului de greutate, situat mai sus, insa este o chestiune de antrenament ...... asta pentru un tip scund ca mine (1.70m), dar daca natura a fost generoasa cu tine nu cred ca este nici o problema !

 

Bafta ! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ti se potrivesc amandoua, sau niciuna ! Ce am vrut sa spun ? Cred ca mai important este sa-ti formezi reflexele de care ai nevoie pentru a circula pe drumurile publice, sa anticipezi miscarile celorlalti participanti, sa cunosti foarte bine regulile de circulatie si sa le respecti. Sa ai grija de tine si sa nu astepti sa aiba soferul de langa tine, ca il doare ,,undeva" !

In rest poti rula cu un 640 la fel ca si cu un 950 si invers !

La menevrele ,,din scurt" s'ar putea sa ai oarece probleme cu 950/990 din cauza greutatii si a centrului de greutate, situat mai sus, insa este o chestiune de antrenament ...... asta pentru un tip scund ca mine (1.70m), dar daca natura a fost generoasa cu tine nu cred ca este nici o problema !

 

Bafta ! :banana:

 

Despre cum ii cu conduita pe sosele cred ca mi-am facut deja o idee si ceva reflexe in vreo 3000km de oras si inca 2000km de sosele de toate tipurile plus inca peste 1000km de offroad(toti acesti km cu cazaturile si lectile lor).

Cat despre inaltime si pozitie, eu am 1.80 si m-am urcat pe un 640 si ajung decent la pamant(aproape cu toata talpa) si pozitia pe el mi-a placut(weekendul asta sper sa am sansa sa il incerc la un ride test de cateva sute de metri ca sa imi fac o idee). Din pacate 950/990 nu am avut ocazia decat sa il vad de aproape.

Mersi de sfaturi :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Despre cum ii cu conduita pe sosele cred ca mi-am facut deja o idee si ceva reflexe in vreo 3000km de oras si inca 2000km de sosele de toate tipurile plus inca peste 1000km de offroad(toti acesti km cu cazaturile si lectile lor).

Cat despre inaltime si pozitie, eu am 1.80 si m-am urcat pe un 640 si ajung decent la pamant(aproape cu toata talpa) si pozitia pe el mi-a placut(weekendul asta sper sa am sansa sa il incerc la un ride test de cateva sute de metri ca sa imi fac o idee). Din pacate 950/990 nu am avut ocazia decat sa il vad de aproape.

Mersi de sfaturi :cheers:

 

He, he ... si cand ma gandesc ca ieri am trecut prin Cluj, venind de la Baia Mare ! :banana:

Intamplarea nu a facut sa ne intalnim, altfel te lasam se te cocotzi putin pe vaca mea !

 

:blbl:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

He, he ... si cand ma gandesc ca ieri am trecut prin Cluj, venind de la Baia Mare ! :cheers:

Intamplarea nu a facut sa ne intalnim, altfel te lasam se te cocotzi putin pe vaca mea !

 

:friends:

:blbl: Noah aici ii clar voia intamplarii. Mi-ar fi placut mai ales ca S pana acuma nu am vazut:( si eram curios cat ii de vizila diferenta :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...