al_locului Postat Ianuarie 16, 2010 Share Postat Ianuarie 16, 2010 Salut! Ca veni vorba de ulei, mi'am luat 3l de Castrol 4T 10w-40, semisintetic, la 38 lei l + filtru de ulei x301. Azi urmeaza sa mesterim supapele, si sa schimb uleiul! O zi faina Adi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorisbforzainter Postat Ianuarie 16, 2010 Share Postat Ianuarie 16, 2010 Salut! Ca veni vorba de ulei, mi'am luat 3l de Castrol 4T 10w-40, semisintetic, la 38 lei l + filtru de ulei x301. Azi urmeaza sa mesterim supapele, si sa schimb uleiul! O zi faina Adi vezi ca au o gama mai larga cei de la castrol...mai da niste informatii despre ulei. de ce nu ai luat 4 l? sau 2 l? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
al_locului Postat Ianuarie 16, 2010 Share Postat Ianuarie 16, 2010 (editat) Castrol Power 1 GPS 4T. Pai...mi s'a spus ca 2 l bagi in domi, si restu il tii pentru completare daca ii cazul! Ii primul schimb de ulei de cand ii la mine, sper sa nu am surprize! Editat Ianuarie 16, 2010 de al_locului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat Ianuarie 16, 2010 Share Postat Ianuarie 16, 2010 Castrol Power 1 GPS 4T. Pai...mi s'a spus ca 2 l bagi in domi, si restu il tii pentru completare daca ii cazul! Ii primul schimb de ulei de cand ii la mine, sper sa nu am surprize! e bun asa cum ai facut 3 l dar la bidon de 4 l cred ca ieseai putin mai ieftin... vezi ca la schimbul de ulei + filtru va intra inapoi aproximativ 2,2 l ... sa nu uiti sa desfaci si surubul ala mic de sub pedala de schimbat viteze cand scoti uleiul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorisbforzainter Postat Ianuarie 16, 2010 Share Postat Ianuarie 16, 2010 e bun asa cum ai facut 3 l dar la bidon de 4 l cred ca ieseai putin mai ieftin... vezi ca la schimbul de ulei + filtru va intra inapoi aproximativ 2,2 l ... sa nu uiti sa desfaci si surubul ala mic de sub pedala de schimbat viteze cand scoti uleiul. Mesaj completat acolo la surubul ala jos sub cutie, scut e miezul... penultima oara de schimb ulei am facut una faina: am incercat sa desfac surubul cu o cheie normala( ce idiot marca inregistrata sunt), am reusit sa rotunjesc surubul , apoi inelara, l-am facut si mai si, frate mai desfa surubul ala daca mai poti!!! Sufletu' lui Avram Iancu nu o mai vazut asa ceva...ca nici tubulara cea mai precisa nu mai vroia... si am bagat ulei peste si noroc bun...fie ce o fi...si la urmatorul schimb am reusit sa-l desfac dupa ce am pus ulei la urechile surubului si am incercat din nou cu o tubulara...dar a fost ceva miracol ca s-a desfacut...apoi mi-am facut alt surub la strung...adica nu eu...noroc cu tata ca io sunt praf la toate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Ianuarie 16, 2010 Share Postat Ianuarie 16, 2010 ...apoi mi-am facut alt surub la strung...adica nu eu...noroc cu tata ca io sunt praf la toate... Puteai sa pui altu (din comert), nu era nevoie sa-l faci la strung ca nu-i naveta spatiala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorisbforzainter Postat Ianuarie 16, 2010 Share Postat Ianuarie 16, 2010 Puteai sa pui altu (din comert), nu era nevoie sa-l faci la strung ca nu-i naveta spatiala. pai in comert costa 30 euro surubul iar la strung o bere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Ianuarie 16, 2010 Share Postat Ianuarie 16, 2010 pai in comert costa 30 euro surubul iar la strung o bere cu cine faci tu comert? http://www.louis.de/_30b5f4fecc38c8a2c7c94...tnr_gr=10002912 sau articolul 10002917 in caz ca nu merge linkul asta daca vrei neaparat un "surub pentru baia de ulei" oficial si ti se strica motoul daca-i pui un surub metric de la magazin pe care dai probabil 50de bani (nu userul, moneda) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorisbforzainter Postat Ianuarie 16, 2010 Share Postat Ianuarie 16, 2010 Serbane daca tot esti la moderatori fa cumva sa imi iei si mie bannul ala de 2 ani de zile de la MAC si celelalte... dau o bere hai ca am plecat in statiune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
al_locului Postat Ianuarie 16, 2010 Share Postat Ianuarie 16, 2010 (editat) Salut! Reglajele erau ok facute! Am desfacut capacul cilindrului, am incercat sa strang intinzatorul, dar nu s'a intamplat nimic. L'am dat jos si arcul intinzatorului pare indreptat , pe net l'am gasit . Cred ca din cauza asta tacane motorul. Cum ar trebui montat arcul? In ce se sprijine capatul arcului. In interiorul chiuloasei, unde se monteaza arcul ii zgariat . Este normal? Mentionez ca tacanitul era aritmic! Mersi anticipat Adi Editat Ianuarie 16, 2010 de al_locului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Ianuarie 16, 2010 Share Postat Ianuarie 16, 2010 Serbane daca tot esti la moderatori fa cumva sa imi iei si mie bannul ala de 2 ani de zile de la MAC si celelalte... Cum sa nu. Sa incapa ban-ul. /index.php?showtopic=471091 Nici daca puteam nu te scapam de procentele alea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Ianuarie 16, 2010 Share Postat Ianuarie 16, 2010 Dorine azi am fost prin Sibiu in interes de servici si m-am gandit sa te sun dar cum era ora 9:00 m-am gandit ca dormi.La 9:30 am plecat spre casa. Vad ca vorbiti despre ulei.La mine in cartea BMW-ului scrie ca nu am voie sa bag sintetic.Nu mai tin minte cauza dar cred ca patineaza ambreiajul.Nu stiu daca ale voastre folosesc acelasi ulei si la cutie,dar la mine asa e.Si trebuie sa fie un ulei fara aditivi de lubrefiere.O alta chestie e ca la motoarele mai uzate e bun un ulei mai vascos ca sa mai preia din jocuri.Uleiul subtire da un tzacanit la astfelde motoare.Eu folosesc 20W50 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
babinu nx650 Postat Ianuarie 16, 2010 Share Postat Ianuarie 16, 2010 AL LOCULUI nu stii nimic de bateriile VOLTON ca reprezentanta ii la voi in Cluj? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
al_locului Postat Ianuarie 16, 2010 Share Postat Ianuarie 16, 2010 (editat) Salut! Imi pare rau, inca nu am ajuns la capitolu asta Intre timp, chiar as avea nevoie de parerile voastre legate arcu' cu pricina Adi Editat Ianuarie 16, 2010 de al_locului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
naminator2003 Postat Ianuarie 17, 2010 Share Postat Ianuarie 17, 2010 Salutare! Am si eu un dominator din 1997 si as avea nevoie de cateva maruntisuri, stricate prin diferite incidente ...Imi trebuie oglinda dreapta (eventual fara tija ei metalica, doar oglinda) ca am spart-o din greseala si o maneta de frana dreapta, pentru frane brembo... Va multumesc, poate are cineva pe ramase din dezmembrari, sau poate gasesc pe la magazine alt set de oglinzi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Ianuarie 17, 2010 Share Postat Ianuarie 17, 2010 Salut! Imi pare rau, inca nu am ajuns la capitolu asta Intre timp, chiar as avea nevoie de parerile voastre legate arcu' cu pricina Adi Se cheama intinzator de lant si trebuie schimbat din cand in cand altfel se uzeaza aiurea distributa. Cand in cand am impresia ca inseamna vreo 12000km. Parca. Salutare!Am si eu un dominator din 1997 si as avea nevoie de cateva maruntisuri, stricate prin diferite incidente ...Imi trebuie oglinda dreapta (eventual fara tija ei metalica, doar oglinda) ca am spart-o din greseala si o maneta de frana dreapta, pentru frane brembo... Va multumesc, poate are cineva pe ramase din dezmembrari, sau poate gasesc pe la magazine alt set de oglinzi... Oglinzi la dilly. (www.dillypoint.ro). Costa oleaca dar de obicei are pe stoc. Idem cu manete de frana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marianB Postat Ianuarie 17, 2010 Share Postat Ianuarie 17, 2010 M-am apucat sa-mi repar carenele.....uite si poze.Asta e aia din dreapta spate.Ce nu e negru era .....lipsa.Urmeaza finisare si mai vedem ca nu stiu nici eu prea bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Ianuarie 17, 2010 Share Postat Ianuarie 17, 2010 M-am apucat sa-mi repar carenele.....uite si poze.Asta e aia din dreapta spate.Ce nu e negru era .....lipsa.Urmeaza finisare si mai vedem ca nu stiu nici eu prea bine Bravo! Acum spune tot: ce tehnica ai folosit, cu ce ai suplinit bucatile lipsa, cat ti-a luat, miroase-n toata casa, in tot blocul etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
al_locului Postat Ianuarie 17, 2010 Share Postat Ianuarie 17, 2010 Se cheama intinzator de lant si trebuie schimbat din cand in cand altfel se uzeaza aiurea distributa. Cand in cand am impresia ca inseamna vreo 12000km. Parca. Da'mi niste detalii te rog! Ce anume trebuie schimbat? Arcul sau tot "sistemul"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marianB Postat Ianuarie 17, 2010 Share Postat Ianuarie 17, 2010 Pai stau la casa.Miroase in camera dar merita.Rasina cu intaritor si plasa.Kit de la magazin.am dat cu scotch pe exterior si am turnat amestec putin cate putin si cu plasa printre .Dupa ce se intareste se da scotch-ul jos si gata.Nu iese atza dar mai pui,mai freci si o scoti bine daca ai rabdare.E prima data dar sunt f multumit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Ianuarie 18, 2010 Share Postat Ianuarie 18, 2010 (editat) Se cheama intinzator de lant si trebuie schimbat din cand in cand altfel se uzeaza aiurea distributa. Cand in cand am impresia ca inseamna vreo 12000km. Parca. Da'mi niste detalii te rog! Ce anume trebuie schimbat? Arcul sau tot "sistemul"? Intinzatorul e piesa aia rotunda cu un picorus care impinge lamela de teflon in lant ca sa il tina intins bine. Acu nici mie nu mi-e clar ce se schimba exact, cae u unul nu am demontat cu mana mea sa vad. Intinzatorul efectiv ar fi vreo 15-20e iar arcul ala vreo ~5e. Editat Ianuarie 18, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
al_locului Postat Ianuarie 18, 2010 Share Postat Ianuarie 18, 2010 Da'mi niste detalii te rog! Ce anume trebuie schimbat? Arcul sau tot "sistemul"? Intinzatorul e piesa aia rotunda cu un picorus care impinge lamela de teflon in lant ca sa il tina intins bine. Acu nici mie nu mi-e clar ce se schimba exact, cae u unul nu am demontat cu mana mea sa vad. Intinzatorul efectiv ar fi vreo 15-20e iar arcul ala vreo ~5e. Piciorusul care impinge lamela de teflon nu prezinta urme de deteriorare sau uzura, pur si simplu nu este impins de arc! O sa indoi arcul la pozitia intiala, o sa'l montez, si o sa vad daca tensioneaza lantul de distributie! Acum, exista vreun motiv pentru ca cineva, sa indrepte intentionat arcul, pentru a preveni ceva? in plus...zgarieturile de care am zis? Sunt de la arc? Adi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Ianuarie 18, 2010 Share Postat Ianuarie 18, 2010 @al_locului: iti recomand sa iei de pe net manualul de reparatii pentru modelul 88-89 de nx650 dominator. Da-i un search, doua, ca apare un link sigur. Acolo ai la sectiunea Distribution informatii destul de detaliate despre cum e cu intinzatorul. Din pacate eu nu am facut niciodata operatia asta delicata cu intinzatoru deci nu te pot ajuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Ianuarie 18, 2010 Share Postat Ianuarie 18, 2010 La multi ani 'Duracell' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Ianuarie 18, 2010 Share Postat Ianuarie 18, 2010 (editat) Iti dau un pic casca mea aia gri (scorpionu) si vedem dup'aia ce mai zici de parbriz da, da. sunt pt teste. e casca aia de off-road-touringeala sau e integrala? si in alta ordinde de idei: e comoda o casca de cross (madhead in principiu, au reducere la louis) in oras [vizibilitate, aerisire] ? ma gandesc sa schimb probikeru' meu X1 antic. Editat Ianuarie 18, 2010 de harciogu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.