Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

am inteles cica una noua cea mai eftina gasita ar fi la 240 ron dar in schimb imi ofera cineva una ca noua cica are 2000km pe moto cu ea la 150ron ca a dezmembrat moto :peace: deci recurg la una din astea 2 variante , asa e SWITCH ai dreptate

Editat de GEORGIAN
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

La diferenta asta de bani si tinand cont de faptul ca nu se inlocuieste decat la intervale mari si foarte mari, eu zic mai bine sa o iei noua.

 

am inteles cica una noua cea mai eftina gasita ar fi la 240 ron dar in schimb imi ofera cineva una ca noua cica are 2000km pe moto cu ea la 150ron ca a dezmembrat moto :peace: deci recurg la una din astea 2 variante , asa e SWITCH ai dreptate
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Taranul roman (adica eu ) in ingeniozitatea lui a mai observat(dupa atata timp) o mica chichita la DOMI. Cand il pornesc, pe liber,cu cricul jos ''o ia"la a treia cheie.Daca-l pornesc cu cricul ridicat ''o ia"la sfert de cheie.CARE-I SPILUL ? N-AR TREBUI SA PORNEASCA CU CRICUL JOS??

Mesaj completat

Taranul roman (adica eu :peace: :moron: :) ) in ingeniozitatea lui a mai observat(dupa atata timp) o mica chichita la DOMI. Cand il pornesc, pe liber,cu cricul jos ''o ia"la a treia cheie.Daca-l pornesc cu cricul ridicat ''o ia"la sfert de cheie.CARE-I SPILUL ? N-AR TREBUI SA PORNEASCA CU CRICUL JOS??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Taranul roman (adica eu ) in ingeniozitatea lui a mai observat(dupa atata timp) o mica chichita la DOMI. Cand il pornesc, pe liber,cu cricul jos ''o ia"la a treia cheie.Daca-l pornesc cu cricul ridicat ''o ia"la sfert de cheie.CARE-I SPILUL ? N-AR TREBUI SA PORNEASCA CU CRICUL JOS??

Mesaj completat

Taranul roman (adica eu :peace: :moron: :) ) in ingeniozitatea lui a mai observat(dupa atata timp) o mica chichita la DOMI. Cand il pornesc, pe liber,cu cricul jos ''o ia"la a treia cheie.Daca-l pornesc cu cricul ridicat ''o ia"la sfert de cheie.CARE-I SPILUL ? N-AR TREBUI SA PORNEASCA CU CRICUL JOS??

inainte sa ti se raspunda la intrebarea ta nu ma pot abtine sa zic ... ferice de mine si de cei cu RD02 modele mai vechi fara senzor pe cric :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mai vazut prostii din astea. Senzor de cric cu probleme. Predominant la modelele care au asa ceva :peace: La cele vechi nu prea am remarcat :moron:

 

Sincer si mie imi face la fel. Insa e vorba de altceva: pe cric o pornesc intotdeauna cu ghidonul bracat maxim dreapta (pozitia de blocare). Fara cric mai tot timpul cu mine pe ea, ghidon drept. Pornirea e diferita. La cric+bracaj maxim, juma de soc si buton scurt. In celalalt caz, doua-trei invarteli. Nu pot spune ca dupa un an jumate si vreo 12000km mai am vreo problema la pornitul motorului asta -- asa ca nu-i bai daca tre sa invarta oleaca mai mult :)

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inainte sa ti se raspunda la intrebarea ta nu ma pot abtine sa zic ... ferice de mine si de cei cu RD02 modele mai vechi fara senzor pe cric :D

Ma bucur ca ai o fericire,ceea ce inseamna ca am si eu o bucurie la randul meu. Atunci eu sunt bucuros ca am o bucurie si automat am doua bucurii.Sant foarte bucuros ca am doua bucurii si atnci automat am trei bucurii. etc...etc.........REZULTA DIN IPOTEZA CA SANT CEL MAI FERICIT OM DIN LUME CA AM SENZOR PE CRIC. :) :D

Mesaj completat

Am mai vazut prostii din astea. Senzor de cric cu probleme. Predominant la modelele care au asa ceva :peace: La cele vechi nu prea am remarcat :moron:

 

Sincer si mie imi face la fel. Insa e vorba de altceva: pe cric o pornesc intotdeauna cu ghidonul bracat maxim dreapta (pozitia de blocare). Fara cric mai tot timpul cu mine pe ea, ghidon drept. Pornirea e diferita. La cric+bracaj maxim, juma de soc si buton scurt. In celalalt caz, doua-trei invarteli. Nu pot spune ca dupa un an jumate si vreo 12000km mai am vreo problema la pornitul motorului asta -- asa ca nu-i bai daca tre sa invarta oleaca mai mult :)

MULTAM FAIN PENTRU A 1279 OARA!!!!!!!

Mesaj completat

Am sa va transmit(in special D-nului Dominator72) ca NX- ul meu mic a ajuns la categoria NX6500 g.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si la mine e la fel. chiar daca am curatat contactul si pare sa faca contact cum si cand trebuie, tot porneste la sfert cu cricul sus si dupa 3-4 invarteli cu cricul jos.

 

cred ca singura solutie e sa scot din circuit contactul de cric :peace:

 

Taranul roman (adica eu ) in ingeniozitatea lui a mai observat(dupa atata timp) o mica chichita la DOMI. Cand il pornesc, pe liber,cu cricul jos ''o ia"la a treia cheie.Daca-l pornesc cu cricul ridicat ''o ia"la sfert de cheie.CARE-I SPILUL ? N-AR TREBUI SA PORNEASCA CU CRICUL JOS??

Mesaj completat

Taranul roman (adica eu :moron: :) :D ) in ingeniozitatea lui a mai observat(dupa atata timp) o mica chichita la DOMI. Cand il pornesc, pe liber,cu cricul jos ''o ia"la a treia cheie.Daca-l pornesc cu cricul ridicat ''o ia"la sfert de cheie.CARE-I SPILUL ? N-AR TREBUI SA PORNEASCA CU CRICUL JOS??

Editat de harciogu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca diferenta asta intre pornitul cu sau fara cric pus este de la pozitia motorului. Am observat ca dupa ce las motorul pe cric la incalzit, in momentul in care ma urc pe el si il indrept creste in turatii putin. De aici am presupus ca pozita vertical/inclinat influenteaza putin pornirea.. Incearca sa ridici motorul in pozitie verticala (stai pe el) dar cu cricul lasat si vezi daca e vreo diferenta.

Editat de gabriell
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca diferenta asta intre pornitul cu sau fara cric pus este de la pozitia motorului. Am observat ca dupa ce las motorul pe cric la incalzit, in momentul in care ma urc pe el si il indrept creste in turatii putin. De aici am presupus ca pozita vertical/inclinat influenteaza putin pornirea.. Incearca sa ridici motorul in pozitie verticala (stai pe el) dar cu cricul lasat si vezi daca e vreo diferenta.

Pai asta plus contacte proaste la cric (cricul e fix inainte de aprindere) duce la dubiosenii la pornire. Eu tind sa cred ca nu pozitia verticala/inclinata conteaza, ci pozitia ghidonului cu jocul aferent al socului. Sau toata adunate duc la probleme minore la pornire.

 

Acuma, daca o ia din 1 sau 5 invarteli, nu-i mare chestie. Cand deja te chinui cu 2-3 reprize, atunci deja e dubios.

 

Eu urmeaza sa bag dominatoru intr-o revizie capitala, ce va include curatat de contacte si verificat de senzori.

 

 

 

Daca cineva vrea informatii inside despre diverse maruntisuri pe NX 650 T (an 1996, model cu carenaj nou si frane nissin), ziceti repede sa stiu dupa ce ma uit :peace:

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inainte sa ti se raspunda la intrebarea ta nu ma pot abtine sa zic ... ferice de mine si de cei cu RD02 modele mai vechi fara senzor pe cric :peace:

 

 

ma mine ma excluzi dintre cei care plang dupa asa ceva...cand ma urc pe motor nici nu apuc sa imi amintesc, ca e pe cric, am si dat un calcai la cric, asa cum facea maradona cand juca la napoli. pe mine m-ar incurca sezorul ala

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu am urmarit asa in mod special la pornire... in schimb am observat ca daca sta nemiscata peste noapte e mai greu sa o pornesc.

daca o misc (respectiv in cazul meu o scot din "parcarea" pe care am amenajato langa bloc) chiar si stand pe cric cu ghidonul drept porneste "la sfert" de fapt, ca in filmul pe care l-am postat anterior.

 

cand am fost la padure (1 mai) si am lasat-o nemiscata de dupa-amiaza pana a 2-a zi cam pe la aceasi ora (deci cam 24 h) ( nu de alta dar eu nu puteam sta in picioare, daramite sa mai ma sui pe el :peace: ) a pornit foarte greu, la a 3-a sau a 4-a repriza.

 

probabil ca miscand-o ajunge benzina prin toate locurile unde trebuie sa fie dar dupa ce sta o vreme se evapora/ scurge.

 

cu ocazia asta intreb...e normal ca mereu sa miroase un pic a benzina pe langa mobra? nu miroase tare...dar se simte daca urmaresc...se poate sa piarda pe undeva benzina? daca da, pe unde e cel mai probabil? mentionez ca nu se vad scurgeri..etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu ocazia asta intreb...e normal ca mereu sa miroase un pic a benzina pe langa mobra? nu miroase tare...dar se simte daca urmaresc...se poate sa piarda pe undeva benzina? daca da, pe unde e cel mai probabil? mentionez ca nu se vad scurgeri..etc

 

Pe la busonul rezervorului. Este normal. Daca rezervorul nu ar avea legatura cu exteriorul, s-ar face vacum in rezervor si n-ar mai ajunge benzina in carburator. Asta nu exclude eventuale alte nedorite scurgeri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In sfarsit e gata Domi. Dupa 2 luni de umblat prin service-uri pana am gasit unul bun, am gasit in sfarsit, acum e in stare tehnica excelenta si m-am ocupat si de cosmetica. Sper sa ne vedem curand. ( poate chiar in Apuseni :peace: )

Daca ii mai pun si stop original, si ii rezolv contactul de la butonasul de semnalizare (se blocheaza inspre dreapta, am luat-o la curatat cam cu zel) o sa fie motocicleta perfecta in viziunea mea B-) Mi-am cam vandut un c#i si un rinichi ca sa o fac, dar deh.. merita si nu am nevoie de 2 ca sa traiesc nu? Lista prioritatilor? :moron:

Cam asta e:

 

(Numai bine!)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

arata extraordinar de bine :) felicitari :peace:

sa ai parte de drumuri multe si frumoase si sa aveti grija unul de celalalt :moron:

 

ce sunt eu curios este daca aparatorile alea de vant de pe ghidon sunt noi... eu am una rupta si nu stiu cu ce sa o lipesc... superglue nu merge, am incercat cv adeziv pt plastice rigide si nu tine (dar acelasi adeziv tine extrem de bine la semnalizator).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rupta... mda. Nu prea tine. Recomand altele, ca nu-s prea scumpe. Poate, daca nu te grabesti, rezolvam ceva ca pe ale mele vreau mai nimic. Ideea e ca sunt julite (zgariate) de la crangi si pamant dar sunt intregis si sparg vantul destul cat sa nu fi simtit eu pana acum nevoia de manusi de iarna (si am mers si la sub zero grade).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A participat careva cu Domi la un concurs de enduro , la Hobby eventual ? Cum se comporta Domi in competitii ?

 

eu am participat la romaniacs. dar pe trotuare asfaltate. am fost sa-i cumpar gogosi lui cyril, ca el nu avea top case.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multzam de filmulet, am vazut cum merg cei de acolo super fain. Inteleg ca nu a participat nimeni cu Domi la vre-un concurs .. .Ca de adus "gogosi" la baietii care se dau profi tot aduc si eu de ceva vreme .. dar m-ash baga si eu la Hobby .. dupa ce imi mai fac curaj

Editat de cristinadyanghel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In sfarsit e gata Domi. Dupa 2 luni de umblat prin service-uri pana am gasit unul bun, am gasit in sfarsit, acum e in stare tehnica excelenta si m-am ocupat si de cosmetica. Sper sa ne vedem curand. ( poate chiar in Apuseni :peace: )

Daca ii mai pun si stop original, si ii rezolv contactul de la butonasul de semnalizare (se blocheaza inspre dreapta, am luat-o la curatat cam cu zel) o sa fie motocicleta perfecta in viziunea mea B-) Mi-am cam vandut un c#i si un rinichi ca sa o fac, dar deh.. merita si nu am nevoie de 2 ca sa traiesc nu? Lista prioritatilor? :moron:

Cam asta e:

 

(Numai bine!)

ce'v'sasi bre cu Dominatorul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Enjoy :peace:

 

 

era un baiat simpatic cu un domi negru model 96 parca, el era la competitie( cel mai competitiv), noaptea pe partia de ski de la Paltinis anul trecut in vara. deci merge dominatorul si la competitii din astea extreme:). parca din bucuresti era feciorul:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...