Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Taticu, zi-mi unde ai imbracat rezervoru, poate pot sa te ajut cu un stop spate :P Da' tre mi-e ca-i ceva profi si scump :D

 

Am rezolvat unde mi-ai spus tu acum vreo 50 pagini :o adica la bagst.. (am voie sa scriu chestii de genul asta sau imi iau ban, nu de alta dar am avut 3 luni luate aiurea) Saua am imbracat-o la un tip, care cred ca ar face treaba lafel de buna si la un pret mult mai mic. Daca as fi pipait imbracamintea inainte sa o cumpar si eu as fi apelat la el. Asa ca, cea mai buna idee este sa o pipai odata si te decizi :laugh:

Numa bine!

Mesaj completat

arata extraordinar de bine :laugh: felicitari

sa ai parte de drumuri multe si frumoase si sa aveti grija unul de celalalt

 

ce sunt eu curios este daca aparatorile alea de vant de pe ghidon sunt noi... eu am una rupta si nu stiu cu ce sa o lipesc... superglue nu merge, am incercat cv adeziv pt plastice rigide si nu tine (dar acelasi adeziv tine extrem de bine la semnalizator).

 

Multumesc :laugh: La cat am investit in ea se pare ca am grija mai mult de ea decat de mine

 

Sunt cele originale "reconditionate" Eu am folosit poxilina de la bizon, se face amestec din 2 tuburi si te poti juca cu "flexibilitatea" dupa zona pe care o lucrezi. Imi lipisem asa si carenele, cand le-am dus la vopsit la un profesionist a fost nevoit sa dea cu dalta si ciocanul ca sa scoata lipiturile mele (a sudat in plastic), deci cred ca e buna solutia. Depinde si cum sunt rupte... Daca totusi te dai des pe coclauri poate merita sa iti iei unele de cross, cu priza si pe ghidon. In functie de cat vrei sa investesti vad mai multe variante, luat de la dezmembrari, lipit cu poxilina sau fibra de sticla, luat noi etc

Mesaj completat

ce'v'sasi bre cu Dominatorul?

 

Pai shi s-fac bade cu trashcaleta... Iaca amu vro 2 anisori am dat toti galbenii din visterie sa o cumpar. Acu un an ma dadui o tzara pe un coclau si vazui ca imi plashe, mai prinsesi oleaca o poteca prin paduri si vazui ca ii tare fain.

Dar cum manca cam multa zeama de foc, ~10 l / 100 km ma gandii sa ii fac o revizie cum trebe la baieti de meserie, sa o duc la un pictor sa o faca numa buna de cununie s a m d

 

Si acum vreau sa ma apuc sa cutreier taramurile dintr-un colt in celalalt, cat mai putin pe asfalt si cat mai mult pe drumuri forestiere, munti, izvoare... un haiduc pe 40 si ceva de cai

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fain motoru, dar shaua e cam umblata. pe la 45 mii se face asa. am avut identica.

 

eu zic sa il pui la vanzare pe bikeshop. aici intra posesorii care au deja motor.

 

io shaua aia am luat-o cu 1500 euro acum cativa ani cand erau foarte scumpe si erau putine.

 

bafta la vanzare

Mesaj completat

sa nu ma fac de ras la gramatica: ''posesorii posesori care evident poseda ce e in posesia lor''

 

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mie mi se pare cam scumpa,,,,,,in conditiile in care se gasesc la aceeasi varsta, la juma de pret,,,,,

Lasa ca am vazut eu ce poti lua cu 900e. Praf si pulbere. Trei mobre, toate domi-uri. Una in mintile ei e vreo 1500 pe la nemti. Pui 300 comision de transport si ajungi la 1800. Adica orice domi sub 1500 e probabil ceva used in romania. Mare grija la achizitionare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru amatorii de enduro-cross: MOTO XCOUNTRY FESTIVAL - Cioplani 28-30 mai 2010 :D

 

Corect, nici eu nu puteam spune mai bine...

Atentie, e varianta de 500 cc facuta special pentru Austria.

 

Mesaj completat

Corect, nici eu nu puteam spune mai bine...

Atentie, e varianta de 500 cc facuta special pentru Austria.

 

Scuze, aici dadeam reply la Switch...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca e de 500, nu-i bai. E cam la fel, mai putin ambielajul, fusta si cilindrul. Chiar si distributia e identica. In schimb e ceva mai lenes, mai greoi la drum lung. Nu merita oricum banii aia. Cel mai sanatos cauti pe www.mobile.ro si vorbesti cu cineva de incredere sa-ti aduca. Stiu eu vreo 2 tipi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Era cineva; avea avataru cu un domi negru cu carene de 93 si protectiile de jambe roshii, pozat din fatza de la nivelul solului. Parca 'mzrider'...

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Era cineva; avea avataru cu un domi negru cu carene de 93 si protectiile de jambe roshii, pozat din fatza de la nivelul solului. Parca 'mzrider'...

 

 

sunt curios care sunt diferentele pe toate planurile... cred ca ala merge mai bine decat al tau pe partie mai Swichule:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Am patit o chestie nasoala, deocamdata, pana imi dau seama ce anume e! In timp ce urcam o panta, in trafic, eram in spate la o duba, cu ambreiaj patinat, urma sa depasesc. La un moment dat, cranc cranc cranc, aud de sub mine; a disparut zgomotul, continui drumu', da ramase blocat in viteza a 2a

am incercat sa schimb , nimic... nici cum. Am stat putin pana am dat 2 telefoane, si am zis hai sa merg in a 2a pana acasa, si pornesc, un mic cranc si totul merge normal acum.

Ce s'a intamplat? As vrea sa evit o "catastrofa", asa ca daca stiti ceva, va rog sa ma ajutati.

Adi

Editat de al_locului
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mie iar imi tzacane motorul. Bag picioarele, nu mai umblu in el, merg direct la mester sa-l oblojeasca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am schimbat bujia la domi cu una noua dpr8ea9 si cu asta noua imi variaza la relanti cand 1300 cand 1500 , am puso pe cea veche care a fost si sta la 1400 cat o reglez dar porneste un pic mai greu. sa fie de vina bujia :D

cand o pornesc si o ia putin mai greu se aude un tacanit si jucanduma cu relantiu am ajuns cu el pe la 1100 rot si facea acel tacanit e normal ? eu iau degetu dupa electromotor ca ma gandeam sa nu arunce bendixu inapoi sau ceva pe acolo :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare fratilor

tocmai ce m-am intors dintr-o mica tura cu domi a mea,,,,

pana sa ma prinda ploaia, totul a fost perfect

pe ploaie insa,,,,la relanti, merge

in sarcina medie, se opreste

merge insa la acceleratie maxima, dar cu rateuri in tobe,,,,

desi am refacut tot ce am gasit contact electric,,,,problema persista

adica,,,,,asa facea si asta-toamna, si am lucrat la mobra,,,,

vreo ide?

ar putea fi carburatia??

ca nu consuma mai mult de 4,,,,,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the club

 

La mine la fel. Sa fie supapele? Tzacane dupa ce se incalzeste :laugh:

Mesaj completat

am schimbat bujia la domi cu una noua dpr8ea9 si cu asta noua imi variaza la relanti cand 1300 cand 1500 , am puso pe cea veche care a fost si sta la 1400 cat o reglez dar porneste un pic mai greu. sa fie de vina bujia :D

 

Sa nu fie baiu cu flansa de admisie...parca ziceai ca e crapata.

 

Poti incerca cu o bujie iridium NGK, da e cam scumpa, parca 17e:(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine la fel. Sa fie supapele? Tzacane dupa ce se incalzeste :D

Mesaj completat

 

 

Sa nu fie baiu cu flansa de admisie...parca ziceai ca e crapata.

 

Poti incerca cu o bujie iridium NGK, da e cam scumpa, parca 17e:(

flansa e crapata dar am facuto eu cu banda izoler de jur imprejur , am pus si o guma acolo sa stea apasat pe crapatura dar sper ca peste o spatamana sa am alta sa o inlocuiesc si parca nici nu as lua cu irdium ca nu prea sunt turatii asa mare

Editat de GEORGIAN
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine la fel. Sa fie supapele? Tzacane dupa ce se incalzeste :D

Mesaj completat

 

 

Sa nu fie baiu cu flansa de admisie...parca ziceai ca e crapata.

 

Poti incerca cu o bujie iridium NGK, da e cam scumpa, parca 17e:(

Daca tacane dupa ce se incalzeste (si daca se incalzeste si mai tare - in trafic, de exemplu, tacane si mai tare), atunci trebuie reglati tachetii.

 

Bujie cu iridium nu se justifica pe Domi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt curios care sunt diferentele pe toate planurile... cred ca ala merge mai bine decat al tau pe partie mai Swichule:)

Eu am dominator de 500 si diferentele sunt la cai (al meu are vreo 36), la rapoartele din cutie (la 100 in a 5-a e pe la 4700 rpm) si evident la cilindru. Lantul de distributie potriveste de la 650 deci distributie trebuie ca e la fel. Ca si avantaje nu prea sunt...consumul -3.4-3.5 la drum intins si cam atat.

Era sa uit, si carburatorul difera la diametrul duzelor probabil

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si al meu tacane dupa ce se incalzeste :) nu stiu din ce cauza, jocul la supape l-am verificat, reglat etc..e bine acolo.

 

cum reusiti sa scoateti consum asa de mic? mie aproape 7 % imi ia in oras :-s

 

zicea cineva ca a refacut motorul ca ii consuma prea mult, ai descoperit de ce papa asa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu l-am refacut ca avea un clantanit la rece

am schimbat lantul de distributie si patina de ghidaj

nu tzacane acum nici la rece, nici la cald

flansa de admisie e oki,,,e noua

la carb,,,,am verificat doar embrana, care e intacta

ma gandesc sa schimb carbul, ca am unu de rezerva

cine stie????

as prefera un consum un pic mai mare, dar sa nu mai faca figurile astea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...