switch Postat Noiembrie 29, 2010 Share Postat Noiembrie 29, 2010 (editat) Pe suprafete dure uzura unui compus moale este extrem de rapida, mai ales daca vorbim de temperaturi ridicate (deseori asociate si cu presiune scazuta). Ce am uitat sa mentionez e profilul, care e cu totul alta mancare de peste (de fapt, am impresia ca la origine de acolo vine denumire M&S). Asta parca zisesei tu inainte. Oricum M&S nu are treaba in mod direct cu gumele de iarna actuale (stelutza de zapada de pe talon). Editat Noiembrie 29, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Noiembrie 29, 2010 Share Postat Noiembrie 29, 2010 i Oricum, daca ai moto de aratura (unde-s crashbar-urile de pe domi-ul de la vanzare!? ), clar nu o sa vrei transalp. Nu am apucat sa ma bucur de capacitatile Domi in afara asfaltului... am mers cam de unu singur, cam doar in Buc... am avut un gand trecator de montat crash bar-uri... insa se pare ca erau alti bani bagati in ea si nerecuperati multumesc pt sfaturi, numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 29, 2010 Share Postat Noiembrie 29, 2010 Pe suprafete dure uzura unui compus moale este extrem de rapida, mai ales daca vorbim de temperaturi ridicate (deseori asociate si cu presiune scazuta). Ce am uitat sa mentionez e profilul, care e cu totul alta mancare de peste (de fapt, am impresia ca la origine de acolo vine denumire M&S). Asta parca zisesei tu inainte. Oricum M&S nu are treaba in mod direct cu gumele de iarna actuale (stelutza de zapada de pe talon). Corect. Mai tin sa precizez ca indicativul de iarna (fulgul de nea) te ajuta doar in fata legii, a politaiului. Cauciucurile de iarna nu fac diferenta (fata de cele normale) pe zapada sau gheata. Mai ales in cazul moto. Ele se remarca doar pe asfalt la temperaturi scazute datorita compozitiei mai moi. Iar la masini, datorita zimtilor de pe suprafata de rulare, te ajuta doar in conditii foarte particulare de zapada neintarita si in strat subtire. Cum ar fi in prima zi cu ninsoare abundenta. Pe zapada adanca sau pe gheata nu se deosebesc de cauciucurile normale. Cat despre notiunea de M+S la moto, sa fim seriosi. E o chestie pur comerciala preluata de la auto. Cine vrea sa mearga cu moto prin noroi stie ce cauciucuri sa-si ia iar pt zapada, doar nebunii isi scot moto in trafic fara cuie in cauciucuri si la nebuni chiar nu conteaza cu ce cauciucuri se imprastie pe sub tiruri. La offroad pe zapada e altceva. Conteaza distractia si parte din distractie fac si cazaturile. Iarasi, nu prea conteaza ce cauciucuri se folosesc. Nu cred ca are nimeni pretentia sa mearga cu moto pe zapada fara sa cada. Poate doar cu kit senila+talpica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Noiembrie 30, 2010 Share Postat Noiembrie 30, 2010 La multi ani, Andrei! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Noiembrie 30, 2010 Share Postat Noiembrie 30, 2010 Just! Sa plece LA MULTI ANI catre Zalau si catre d'l Belcic aici de fatza! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Noiembrie 30, 2010 Share Postat Noiembrie 30, 2010 Just! Sa plece LA MULTI ANI catre Zalau si catre d'l Belcic aici de fatza! Si nu numai! Ca mai avem Andrei pe aici, de exemplu FreeRider! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Noiembrie 30, 2010 Share Postat Noiembrie 30, 2010 am rezolvat cu CDI-ul, era o lipitura rece, ah ce bine suna Domi... asa bine ca am pus-o la vanzare: /index.php?showtopic=608538 am renuntat la ideea de f650 Dakar si m-am hotarat spre clasa touring multicilindre: 1) V-strom; 2) Varadero; 3) Transalp ce ma sfatuiti? ( cel mai mult o voi folosi pe asfalt, rareori off, in 2 ani nu am avut ocazia sa merg pe off decat pe zonele nasoale din Bucuresti oare daca mergeam cu Domi off si in excursii mai lungi mai vroiam sa o vand? ) (intre timp o sa comand un CDI sa ma asigur ca daca o vand o sa fie in stare perfecta, sau daca nu reusesc sa o vand la cat trebuie sa o pot folosi fara sa existe vreun risc, asa ca, "50bani" spune-mi te rog daca a fost bun CDI-ul luat de la cei din Oradea) bafta la vanzare ! vezi ca avea cosmin un vstrom frumos de vanzare. vezi pe motoidea doar ca e de 1000. in schimb pretul e ft ok:) e de incredere omul, el mi l-a adus si pe domi LA MULTI ANI ANDREILOR !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Noiembrie 30, 2010 Share Postat Noiembrie 30, 2010 http://www.vredestein.com/Onlineadvies_vee...35&FaqID=27 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 30, 2010 Share Postat Noiembrie 30, 2010 http://www.vredestein.com/Onlineadvies_vee...35&FaqID=27 Singurul lucru cu care nu sunt de acord cu ce scrie acolo este capitolul ice. Pe gheata doar lanturi sau cuie merg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Noiembrie 30, 2010 Share Postat Noiembrie 30, 2010 MULTUMESC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! si voua tuturor, La multi ani ! cei care ne simtim romani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Decembrie 1, 2010 Share Postat Decembrie 1, 2010 bafta la vanzare ! vezi ca avea cosmin un vstrom frumos de vanzare. vezi pe motoidea doar ca e de 1000. in schimb pretul e ft ok:) e de incredere omul, el mi l-a adus si pe domi e cam mare 1000 cu una de 650 fac tot ce am nevoie plus ca daca nu reusesc sa o vand pe Domi la un pret care sa merite... o pastrez, cand am luat-o vroiam sa o tin pe viata... acum mi-am dat seama cum e cu diferenta de varsta spune-mi te rog, poti proba CDI-ul pt Domi daca il iau de la magazinul din Oradea? daca da da-mi te rog contactele lor si il comand... multumesc mult, numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Decembrie 1, 2010 Share Postat Decembrie 1, 2010 am coborat azi la motor cu morcovu in posterior ca nu stiam daca mai porneste dupa 5 zile de stat -xgrade... azi la -5 a pornit, ce e drept nu din prima dar a pornit singur de buna voie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Decembrie 1, 2010 Share Postat Decembrie 1, 2010 spune-mi te rog, poti proba CDI-ul pt Domi daca il iau de la magazinul din Oradea? daca da da-mi te rog contactele lor si il comand... pot proba numai daca vio imi da cdi-ul sa il iau cu mine sa il incerc unde il tin pe domi (inafara orasului undeva) care este la iernat acum.... oricum in pricipiu omul este foarte ok, iti trimite ce ai discutat cu el, si daca nu e ok il trimiti inapoi si iti da banii. eu am luat de la el mai multe. date despre el gasesti pe SITE. am coborat azi la motor cu morcovu in posterior ca nu stiam daca mai porneste dupa 5 zile de stat -xgrade... azi la -5 a pornit, ce e drept nu din prima dar a pornit singur de buna voie Domi meu a patit un ultima vreme ca a stat si 2 saptamani, cand afara erau ziua 7-8 grade, iar noaptea cred ca mai ajungea si sub 0. si mereu a pornit, si daca nu la prima, a pornit fara mari dificultati sunt curios dupa iarna asta, in care doar va sta, cum va fi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Decembrie 1, 2010 Share Postat Decembrie 1, 2010 pot proba numai daca vio imi da cdi-ul sa il iau cu mine sa il incerc unde il tin pe domi (inafara orasului undeva) care este la iernat acum.... oricum in pricipiu omul este foarte ok, iti trimite ce ai discutat cu el, si daca nu e ok il trimiti inapoi si iti da banii. eu am luat de la el mai multe. date despre el gasesti pe SITE. Domi meu a patit un ultima vreme ca a stat si 2 saptamani, cand afara erau ziua 7-8 grade, iar noaptea cred ca mai ajungea si sub 0. si mereu a pornit, si daca nu la prima, a pornit fara mari dificultati sunt curios dupa iarna asta, in care doar va sta, cum va fi ok, o sa vb cu el atunci pe incredere acum dau comanda... a mea a pornit anul trecut... la -16.. pe mega zapada... am stat ceva cu ea... dar a pornit... si am si mers 1pic cu ea... cateva strazi care au parunt o vesnicie pana am dus-o la garaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Decembrie 2, 2010 Share Postat Decembrie 2, 2010 hai mai,,,,,,nu va tot faceti atatea griji cu pornirea la domi,,,, daca Hoini a mea porneste la pedala usor,,,,,,ale voastre,,,,,,gadilate usor cu degetul mare de la mana a dreapta,,,,,, hai noroace Mesaj completat daca faceti o pauza ff mare, purjati carbelitoru si gata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Decembrie 2, 2010 Share Postat Decembrie 2, 2010 daca faceti o pauza ff mare, purjati carbelitoru si gata Ori inainte, ori musai dupa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Decembrie 2, 2010 Share Postat Decembrie 2, 2010 La multi ani, Dorinel, ursuletz de la Sighiu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Decembrie 2, 2010 Share Postat Decembrie 2, 2010 (editat) eu l-am golit inainte de fapt, hai ca va zic tot ce am facut... poate ceva nu e bine sau mai trebuia ceva... 0. am facut plinul, pana la refuz in ideea ca asa nu las sa rugineasca rezervorul. 1. am dus-o la locul cu pricina (mergand pe ea evident) 2. am spalat-o bine bine (trebuia doar...) 3. am porrnit-o iar sa iasa apa de pe unde a intrat, in special in tobe... am facut o tura... 4. am oprit-o (doooh), am golit carburatorul (era mai bine sa nu o opresc si sa golesc carbul? sa las sa arda tot?) 5. am astupat admisia in motor, si tobele cu ceva carpe bine mototolite 6. am scos bateria, pe care o tin in casa, la caldura. 7. am aplicat husa pe dansa. mai trebuia ceva? mentionez ca uleiul este proaspat (100-200 km 10w40 semisintetic) Editat Decembrie 2, 2010 de phreak_or Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Decembrie 2, 2010 Share Postat Decembrie 2, 2010 eu l-am golit inainte de fapt, hai ca va zic tot ce am facut... poate ceva nu e bine sau mai trebuia ceva... 0. am facut plinul, pana la refuz in ideea ca asa nu las sa rugineasca rezervorul. 1. am dus-o la locul cu pricina (mergand pe ea evident) 2. am spalat-o bine bine (trebuia doar...) 3. am porrnit-o iar sa iasa apa de pe unde a intrat, in special in tobe... am facut o tura... 4. am oprit-o (doooh), am golit carburatorul (era mai bine sa nu o opresc si sa golesc carbul? sa las sa arda tot?) 5. am astupat admisia in motor, si tobele cu ceva carpe bine mototolite 6. am scos bateria, pe care o tin in casa, la caldura. 7. am aplicat husa pe dansa. mai trebuia ceva? mentionez ca uleiul este proaspat (100-200 km 10w40 semisintetic) Sa ungi lantul dupa spalare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Decembrie 3, 2010 Share Postat Decembrie 3, 2010 Sa ungi lantul dupa spalare am uitat sa scriu l-am uns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorinn Postat Decembrie 3, 2010 Share Postat Decembrie 3, 2010 am uitat sa scriu l-am uns Buna treaba cu unsu' Phreak! Eu inca nu l-am spalat ca e rece ca naiba... Intrebare...se pune ulei in capul pistonului daca nu-l pornesti iarna? Anu trecut nu am pus...ca idee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Decembrie 3, 2010 Share Postat Decembrie 3, 2010 cauta cineva axa cu came http://global.ebay.com/NEW_CAMSHAFT_HONDA_...0653963069/item are voturi destul de bune si au cumparat multi de la el... si lumea zice ca se potriveste perfect pt modelele descrise. si pt o piesa critica e destul de mic pretul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Decembrie 3, 2010 Share Postat Decembrie 3, 2010 Interesant. Nu stiam ca XR are acelasi profil cu NX, mai ales cand unele XRuri au decompresor manual nu automat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Decembrie 4, 2010 Share Postat Decembrie 4, 2010 Intrebare...se pune ulei in capul pistonului daca nu-l pornesti iarna? Anu trecut nu am pus...ca idee eu o sa pun un pic de ulei de motor in 2 timpi (de la o drujba) inainte de prima pornire, si o sa dau la automat 2-3 reprize de cate 2-3 secunde fara sa pornesc benzina, ca sa il invarta la rece si la turatie mica pana se misca un pic toate cele si cat de cat sa isi aminteasca ca are ulei Mesaj completat sau, nu ii dau la automat ci bag in a 5-a si invart de roata cateva ture, cu mana pt acelasi scop. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Decembrie 4, 2010 Share Postat Decembrie 4, 2010 terminai dominatorul si am zis sa postez aici prima oara ca sa il ia cineva pasionat de acest model.... asadar nx din 93 cu carenaj de 99 1500 de europeni sau schimb cu 125exc/sx. am renuntat la proiectul cu furca usd pt caa nu cred ca imi dadea cineva 2000 cu tot cu furca si roti de sm. incerc totusi sa adaptez roti de sm si am ceva de furca cu suportul etrierului fatza pt ca vreau sa pun disc mare de 320 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.