Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

Cat timp evacuarile sunt standard, e ok. Odata trecut la evacuari goale (da goale nene), cu filtru K&N si airbox mod (inlaturat cotul de sub sha), e posibil ca amestecul sa nu mai fie chiar in parametrii. La relanti e simplu: surubul de aer. Pentru ture medii si inalte, posibil sa fie nevoie de alt main jet si eventual reglat si nivelul de benzina. Oricum, asta e finetuning care fara dyno e ceva cam greu de facut. In principiu ar trebui sa ajunga daca faci amestecul la relanti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

am inteles:) mersi de raspunsuri :rolleyes:

o chestie pe care o pateam era ca: dupa ce mergeam fara oprire mai mult (gen 30min, o ora) si ma opream, ce stiu eu, la un stop, sau la intrarea in oras cand lasam la ralanti murea motorul, inainte sa moara statea ft jos, e reglat cam la 1500 rpm, dar dupa o tura de genul cateodata statea pe la 1200, 1100 si apoi murea. idei?:rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se intampla. Si era si relativ racoare afara, nu? Se racea motorul, atata tot. Probabil nu-i f precis amestecul sau e jiclorul de relanti putin uzat (mai putin probabil). Poate nici compresia nu mai e 100% cat ar trebui sa fie din fabrica etc.

 

Eu sunt obisnuit sa-l tin din gaz pe la 1500 indiferent ce fac (frana de motor, stat la stop, etc.). Pur si simplu nu-mi place sa-l aud sub 1400rpm si compensez cu o usoara atingere de acceleratie. E reflex deja.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, ori cand era pe la aprox 15-20 grade afara, ori cand era ft cald si puneam ralnti-ul mai jos pt ca in oras la fataiala dute-vino se incalzea mai tare si statea pe la 1600-1700 rpm ralanti-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, ori cand era pe la aprox 15-20 grade afara, ori cand era ft cald si puneam ralnti-ul mai jos pt ca in oras la fataiala dute-vino se incalzea mai tare si statea pe la 1600-1700 rpm ralanti-ul.

Poate sa stea lejer la 1600. Stiu pe cineva care asa il are pus si nu ii consuma mai mult ca mie; dimpotriva (bine, e si ceva mai calm :rolleyes:).

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca ai zis de compresie...sa stii ca azi am avut curiozitatea si timpul sa masor lerele de care eram mandru ca le-am procurat si ca pot regla 0.12

am aflat ca sunt in inch. Deci supapele nu sunt tocmai ok reglate, pt ca eu am folosit de ex lera de .01, respectiv cea de .012 pt ca nu se vedea punctul si am banuit ca e dupa acel 0 :rolleyes:

in fine, acum stiu cum, si cum e vremea buna, ma ocup :D

:rolleyes:

 

ps: pt cei din vest(oradea, arad, timisoara, zalau etc), si nu numai, ce ar fi ca in primavara, sa facem o iesire de un weekend undeva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A schimbat cineva "jet"-urile (jigloarele?) la carburatorul de domi? eu am pus un filtru k&n si ma tem oarecum sa nu fie amestecul prea sarac. De unde as putea sa iau un kit, sau individual acele "main jet" etc? ce ar trebui schimbat? sau unde as putea sa merg cu moto sa primesc niste date concrete?

:rolleyes:

 

Da rateuri pe deceleratie? Se incinge motorul excesiv? Nu trage la viteze mari? Daca filtrul K&N e mai permisiv, atunci e normal sa se deregleze amestecul in sensul ca va deveni mai sarac. Poti regla din cuiul principal ridicand-ul o trepata. Adica cobori o treapta siguranta de pe cui. Nu va afecta consumul mobrei. Doar largirea jigloarelor, micsorarea raportului transmisiei finale sau (poate) golirea tobelor iti va ridica consumul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da rateuri pe deceleratie? Se incinge motorul excesiv? Nu trage la viteze mari? Daca filtrul K&N e mai permisiv, atunci e normal sa se deregleze amestecul in sensul ca va deveni mai sarac. Poti regla din cuiul principal ridicand-ul o trepata. Adica cobori o treapta siguranta de pe cui. Nu va afecta consumul mobrei. Doar largirea jigloarelor, micsorarea raportului transmisiei finale sau (poate) golirea tobelor iti va ridica consumul.

 

la carbul de domi, nu este siguranta pe cui, are doar partea de sus largita, si atat, il tine un arc presat, nu am cum sa ii schimb pozitia, ce am mai citit in schimb ca unii au pus o saiba subtire sub cui. (intre partea de jos a cuiului si cilindrul de care e prins).

daca se incinge excesiv nu stiu cum sa imi dau seama; de tras trage, am mers cu el 155 in linie dreapta (nu panta si vant din spate), pana la 140 urca destul de repede...apoi mai cu rabdare; rateuri nu da, o singura data am patit, cand nu vroia sa porneasca nici cum, si la un moment dat, dupa mai multe incercari a dat un rateu (dar aia inainte sa am filtru k&n, si membrana din carburator era reparata cu superglue).

 

eventual o sa incerc sa pun o saiba subtire sub cui, eventual va consuma mai mult si nu va mai trage, dar rau nu prea are ce sa ii faca, nu? :rolleyes:

Mesaj completat

LINK

uite aici, piesa 2 si 7 in cilindrul 14

Editat de phreak_or
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lasa carbu asa cum e. Daca nu da rateuri pe deceleratie (nu dupa incercari repetate de pornire), inseamna ca amestecul e OK. Iar pe vremea asta rece nu e indicat sa te apuci sa reglezi carburatorul. La vara va trebui sa il reglezi din nou.

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acum oricum e la iernat, nu mai vede scanteie pana in primavara, ma gandeam la ce sa ii fac atunci... ca oricum o sa am una alta de facut: reglat supape, verificat surub aer (am eu o nedumerire cu el :rolleyes: ), curatat, "reglat" bujie etc....

acum e doar perioada in care strang resurse si informatii :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca ai zis de compresie...sa stii ca azi am avut curiozitatea si timpul sa masor lerele de care eram mandru ca le-am procurat si ca pot regla 0.12

am aflat ca sunt in inch. Deci supapele nu sunt tocmai ok reglate, pt ca eu am folosit de ex lera de .01, respectiv cea de .012 pt ca nu se vedea punctul si am banuit ca e dupa acel 0 :rolleyes:

in fine, acum stiu cum, si cum e vremea buna, ma ocup :D

:rolleyes:

 

ps: pt cei din vest(oradea, arad, timisoara, zalau etc), si nu numai, ce ar fi ca in primavara, sa facem o iesire de un weekend undeva?

ma simt vizat,,,,

bineinteles ca iesim,,,,,,

dar, mai e destul pana atuncea,,,,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da stiu...dar nu mai am rabdare :) oricum, daca ne strangem cativa e tocmai bine sa fim pregatiti sufleteste de o ieseala :D

:)

io imi mai astampar nevoia de adrenalina cu cate un pic de ski,,,,,un tir dinamic,,,,,,,

dar, da

ai dreptate

mi-e si mie dor de o ieseala :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi mi-am facut si eu asigurare :) am gasit o oferta :D pe 12 luni 210 RON. De la Asirom pt curiosi :D Atata ca am facut-o din 15 ianuarie, ca pana atunci tot voi fi plecat sau alte cele...

Maine ma deplasez spre Campululng Muscel, jud Arges. Nu o sa am acces la internet de acolo deci va urez de acum Sarbatori Fericite, si Craciun Fericit !!!

:)

Editat de phreak_or
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu maine ma dau cu Domi :)

 

ai grija ca nu are abs ca bemweu si cu asta e mai greu :D

Mesaj completat

ca sa nu crezi ca esti singurul,,,,,,,,,,sa sti ca eu deja m-am dat o tura mica,,,,,iar maine, merg sa il ajut pe Mosul :)

SARBATORI FERICITE TUTUROR !!!!!!!!!!!!!!

 

sarBAUTORI fericite!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuzati ca intrerup discutia , am de adresat o intrebare:

Are un prieten ce are domninator de vanzare , impecabil totul original pe el , dar are o mica problema atunci cand este pornit dupa ce se raceste motorul are un zdranganit metalic pronuntat(banuiesc ca sunt culbotorii),insa dupa ce acesta se incalzeste nu se mai aude nimic , motoreta functionand perfect.

S-a confruntat cineva cu aceasta problema?

 

 

Multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

te astept la inceputul verii sa ne suim cu motoarele la apa rece si bere rece din apa rece

incantat de invitatie insa nu stiu in ce judet ar trebui sa onorez cu prezenta, iar pana atunci mai dau cate o tura asa mai pe frig mai pe zapada ca nu pot astepta 4 - 5 luni cu motorul pe dreapta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuzati ca intrerup discutia , am de adresat o intrebare:

Are un prieten ce are domninator de vanzare , impecabil totul original pe el , dar are o mica problema atunci cand este pornit dupa ce se raceste motorul are un zdranganit metalic pronuntat(banuiesc ca sunt culbotorii),insa dupa ce acesta se incalzeste nu se mai aude nimic , motoreta functionand perfect.

S-a confruntat cineva cu aceasta problema?

 

 

Multumesc anticipat!

da

eu

cred ca e vorba despre lantul de distributie,,,,

asta are simtomele astea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuzati ca intrerup discutia , am de adresat o intrebare:

Are un prieten ce are domninator de vanzare , impecabil totul original pe el , dar are o mica problema atunci cand este pornit dupa ce se raceste motorul are un zdranganit metalic pronuntat(banuiesc ca sunt culbotorii),insa dupa ce acesta se incalzeste nu se mai aude nimic , motoreta functionand perfect.

S-a confruntat cineva cu aceasta problema?

 

 

Multumesc anticipat!

Daca suna mai degraba a "tzac-tzac-tzac" e vorba de arcul decompresorului automat. Daca suna mai mult a sfarait sau a lant, e vorba de lantul de distributie. Ambele se aud mai bine pe dreapta: in partea dreapta, pe la jumatatea inaltimii cilindrului se aude lantul, ca un zornait semicontinuu (gandeste-te ca tragi foarte repede un lant gros pe scari), iar pe partea dreapta, imediat sub capacul de vizitare al supapei dreapta fatza se aude un fel de ticait regulat care suna mai degraba a ciocanitoare - asta ar fi decompresorul automat.

 

Ambele sunt semne de motor batranel, pe la vreo 60k sau 100k km. Nu-i nimic de speriat insa e posibil sa fie nevoie sa investesti ceva bani daca vrei sa scapi de tzacanitul/zornaitul respectiv (lant distributie respectiv arc sau ansamblu decompresor)

 

Ambele zgomote sunt non-critice insa daca sunt ignorate mii si mii de km la rand pot cauza uzura prematura a pieselor adiacente (care altfel nu se uzeaza pe durata normala de viata a motorului): ghidajele lantului de distributie respectiv tachetul/culbutorul dreapta fatza.

 

Semnul extrem de uzura este prezenta zgomotelor la cald.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde cati kilometri are , se poate sa trebuiasca doar refacut reglajul jocurilor la tacheti . De regula cand este lantul de distributie "pe duca" zornaitul se aude in permanenta . Luna trecuta am restaurat un NX si dupa schimbarea uleuilui, bujiei , filtrelor , ambreiajului , curatarea si reglarea carburatorului precum si controlul lantului al patinelor si al intinzatorului s-a mai efectuat si reglarea tachetilor . Nu se mai aude nici o bataie si in schimb porneste muuult mai bine si chiar si merge mai bine . Deci in concluzie in primul rand reglarea jocurilor la tacheti ( 0,08 mm admisie si 0,12 mm evacuare) totdeauna e mai bine sa fie putin mai mare decat mai mic , asta daca nu iese ca la carte . Bafta!

post-61862-1293574465_thumb.jpg

post-61862-1293574490_thumb.jpg

post-61862-1293574514_thumb.jpg

post-61862-1293574568_thumb.jpg

post-61862-1293574615_thumb.jpg

post-61862-1293574695_thumb.jpg

post-61862-1293574719_thumb.jpg

post-61862-1293574730_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lantul de distributie tine intre 40k si 60k km. De regula zornaie la rece si daca il ignori 6-7-8 mii de km zornaie aproape tot timpul. Cand zornaie tot timpul deja s-au dus dracu patinele.

 

Jocul supapelor este de 0.10 si 0.12; mi-e mila de motorul care a mers cu 0.08 pe admisie (uzura, mama ei de uzura; merge si mai mic sa ai oleaca mai mare compresia, dar nu ai un castig semnificativ ca sa justifice uzura accelerata). Oricum reglajul supapelor e treaba de juma de ora la dominator si presupun ca orice vanzator in mintile lui il face inainte sa puna anuntu.

 

La ce zice nenea acolo, presupun ca-i vorba ori de decompresorul automat (cost reparatie intre 10 si 400 lei + manopera, daca nu s-au suprauzat tachetii/culbutorii) ori de lantul de distributie (400 - 800 ron + manopera, functie de starea patinelor). preturile sunt pentru piese de provenienta certificabila, nu chinezarii sau e-bay-arii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...