Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

1.cu cricul e aproape gata treaba, de investit doar timp... buna si ideea cu lada de bere, trebuie sa ma apuc de cautat serios

2. ce spui tu spune si manualul si am facut de doua ori treaba asta, probabil e nevoie de a treia oara ca sa fie cu noroc :)

povestea a inceput cand am demontat complet mobra ca sa pot sabla cadrul, tot atunci am scos si camasile de la rulmenti de pe cadru

bilele erau ok, am bagat si vaselina buna de rulmenti, in exces, in fine, multumesc de sfaturi!

 

Pai ideea e sa faci mai multe incercari, si cu modificari mici (adica sa stragi doar putin piulita de sub jug) si o sa iasa la fix. Eu unul prefer sa ma plimb de 150 lei decat sa ii dau pe ceva ce nu e strict necesar.

Acuma... acest necesar poate depinde de la persoana la persoana :)

Spor la treaba :( :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1.cu cricul e aproape gata treaba, de investit doar timp... buna si ideea cu lada de bere, trebuie sa ma apuc de cautat serios

2. ce spui tu spune si manualul si am facut de doua ori treaba asta, probabil e nevoie de a treia oara ca sa fie cu noroc :laugh:

povestea a inceput cand am demontat complet mobra ca sa pot sabla cadrul, tot atunci am scos si camasile de la rulmenti de pe cadru

bilele erau ok, am bagat si vaselina buna de rulmenti, in exces, in fine, multumesc de sfaturi!

Cat te-a costat pe tine sablatul in Bacau? Imediat dupa sablare ai aplicat vreo metoda de protectie la coroziune (fosfatare sau grunduire etc)? De vopsit cum l-ai vopsit: normal si in camp electrostatic? (Daca in camp eletrostatic, cat a costat?)

 

In alta ordine de idei... recomand si eu cu incredere www.motodiscount.ro Astazi mi-a livrat si mie kitul de lant (DID X-ring, cu pinioane 15/46 JT), la 430 lei. Singura chestie care nu imi convine foarte mult (la lant, nu la furnizor) este ca se inchide cu siguranta (da, stiu, pot cumpara za de legatura...); pe de-o parte imi convine, ca mi-l schimb singur, insa nu stiu cat de sigura este solutia (la motorul asta al nostru) in timp. Cei care ati mai avut za de inchidere cu siguranta ce suprize ati avut in exploatare (sau nu)?

Editat de Dominator72
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pot sa ati spun cu ancredere poti sa al pui cu siguranta care o are este foarte ok,eu pertsonal de cand am domi din 2007 am mers tot cu za cu siguranta nu am avut nici un fel de surprize,plus ca este foarte simplu de schimbat

Merci frumos de raspuns. Este super ok sa-l montezi cand ai za de siguranta :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat te-a costat pe tine sablatul in Bacau? Imediat dupa sablare ai aplicat vreo metoda de protectie la coroziune (fosfatare sau grunduire etc)? De vopsit cum l-ai vopsit: normal si in camp electrostatic? (Daca in camp eletrostatic, cat a costat?)

 

In alta ordine de idei... recomand si eu cu incredere www.motodiscount.ro Astazi mi-a livrat si mie kitul de lant (DID X-ring, cu pinioane 15/46 JT), la 430 lei. Singura chestie care nu imi convine foarte mult (la lant, nu la furnizor) este ca se inchide cu siguranta (da, stiu, pot cumpara za de legatura...); pe de-o parte imi convine, ca mi-l schimb singur, insa nu stiu cat de sigura este solutia (la motorul asta al nostru) in timp. Cei care ati mai avut za de inchidere cu siguranta ce suprize ati avut in exploatare (sau nu)?

 

pe sablat am dat o nimica toata - 50 de lei- dar prin cunostinte si cu creare de obligatii -altfel nu am gasit in Bacau (ca sa ne intelegem - vorbim despre sablare cu nisip, nu cu bile de plumb care e cea mai des intalnita in aplicatii industriale si nu se poate aplica in cazul de fata)

vopsirea in camp electrostatic e de departe cea mai buna pentru cadre si orice piesa metalica expusa la lovituri si zgaraieturi - din pacate nu am avut unde sa o fac pe plan local (pe la Brasov am gasit mai pe aproape, pot sa iti dau date de contact daca vrei) asa ca am vopsit cadrul la pistol; ca protectie la coroziune am folosit Epoxy Primer dupa care vopsea de control (sau body filler cum i se mai zice) si apoi culoarea si la final lacul. foarte ok estetic in schimb insa incomparabil cu vopsirea electorstatica ca rezistenta

Sfatul meu daca aveti de gand sa faceti operatiunea asta e sa sablati si sa vopsiti electrostatic, orice alta varianta iese mai prost decat ce aveti in momentul de fata. Lantul de la mobra mea are inchidere cu siguranta si nu am avut probleme cu ea pana acum, si dupa cat de uzat e lantul as zice ca nici proprietarul anterior nu a avut :laugh: sunt chiar fan al sistemului pentru ca il pot da jos in 5 minute si pune inapoi la fel de repede.

 

@phreak_or: stai linistit ca nu imi doresc sa dau 150 de lei pe rulmenti, in nici un caz! prefer sa ma plimb de ei sau doar sa ii am in buzunar :() foarte probabil sa nu fie cazul sa ii schimb, ma gandesc la prima piulita, aia "olandeza" cum ii zic mecanicii de la mine de laservici, ca nu o fi stransa cat trebuie din lipsa de cheie pe masura

Editat de lucay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe sablat am dat o nimica toata - 50 de lei- dar prin cunostinte si cu creare de obligatii -altfel nu am gasit in Bacau (ca sa ne intelegem - vorbim despre sablare cu nisip, nu cu bile de plumb care e cea mai des intalnita in aplicatii industriale si nu se poate aplica in cazul de fata)

vopsirea in camp electrostatic e de departe cea mai buna pentru cadre si orice piesa metalica expusa la lovituri si zgaraieturi - din pacate nu am avut unde sa o fac pe plan local (pe la Brasov am gasit mai pe aproape, pot sa iti dau date de contact daca vrei) asa ca am vopsit cadrul la pistol; ca protectie la coroziune am folosit Epoxy Primer dupa care vopsea de control (sau body filler cum i se mai zice) si apoi culoarea si la final lacul. foarte ok estetic in schimb insa incomparabil cu vopsirea electorstatica ca rezistenta

Sfatul meu daca aveti de gand sa faceti operatiunea asta e sa sablati si sa vopsiti electrostatic, orice alta varianta iese mai prost decat ce aveti in momentul de fata. Lantul de la mobra mea are inchidere cu siguranta si nu am avut probleme cu ea pana acum, si dupa cat de uzat e lantul as zice ca nici proprietarul anterior nu a avut :laugh: sunt chiar fan al sistemului pentru ca il pot da jos in 5 minute si pune inapoi la fel de repede.

 

@phreak_or: stai linistit ca nu imi doresc sa dau 150 de lei pe rulmenti, in nici un caz! prefer sa ma plimb de ei sau doar sa ii am in buzunar :() foarte probabil sa nu fie cazul sa ii schimb, ma gandesc la prima piulita, aia "olandeza" cum ii zic mecanicii de la mine de laservici, ca nu o fi stransa cat trebuie din lipsa de cheie pe masura

Merci frumos pentru detalii. In Bucuresti e relativ usor sa gasesti sa vopsesti in camp electrostatic, mai greu cu sablatul (dar se rezolva).

 

Referitor la lant... am fost pacalit de instructiunile de montaj prezentate in imagini, pe cutia lantului. Am desfacut cutia si... zaua de imbinare e cu nituire. Ai dreaq japonezii astia ce pacaliciosi "este" ei :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@phreak_or: stai linistit ca nu imi doresc sa dau 150 de lei pe rulmenti, in nici un caz! prefer sa ma plimb de ei sau doar sa ii am in buzunar :() foarte probabil sa nu fie cazul sa ii schimb, ma gandesc la prima piulita, aia "olandeza" cum ii zic mecanicii de la mine de laservici, ca nu o fi stransa cat trebuie din lipsa de cheie pe masura

 

Ha! :) Olandeza i se zice la piulita aia care strange conic. De exemplu la instalatiile de refrigerare ( si nu numai) unde etansarea se face metal pe metal (alama - cupru - alama). Parca am vazut si la domi asa ceva la conducta inferioara de ulei.

 

De strans/ ajustat se poate, cum am zis, cu o surubelnita lata si un ciocan mai mic. Nu se strica nici coroana aia a piulitei.

 

Referitor la lant... am fost pacalit de instructiunile de montaj prezentate in imagini, pe cutia lantului. Am desfacut cutia si... zaua de imbinare e cu nituire. Ai dreaq japonezii astia ce pacaliciosi "este" ei :)

 

Si l-ai luat cu 30 eur mai ieftin decat pe louis. :P Sa-l "tocesti" sanatos!!

:laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Referitor la lant... am fost pacalit de instructiunile de montaj prezentate in imagini, pe cutia lantului. Am desfacut cutia si... zaua de imbinare e cu nituire. Ai dreaq japonezii astia ce pacaliciosi "este" ei :(

 

Stai flexat. E mai bine asa.

De la o anumita dimensiune a lantului (respectiv putere transmisa) inchiderea standard a acestuia este cu nituri. Solutiile cu za cu siguranta sunt in principiu improvizatii, neagreate de fabricant.

Daca-ti pui si ungator nu mai trebuie intins sau inlocuit "niciodata" :laugh:

Editat de NX250
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce v-o fi frica de zale cu siguranta nu stiu. Nu prea avem noi cuplu, putere si viteza cat sa fie periculoase astfel de lanturi.

Mie nu mi-e frica, ci doar teama; dar nu pentru mine, ci pentru pedichiura pasagerei :( Am deschis subiectul doar ca ma miram ca un producator ca DID sa "promoveze" zaua de imbinare cu siguranta - la tipul acesta de motor. Pana la urma s-a dovedit a fi o eroare de tipar pe cutie, deoarece in interior era za de legatura care trebuie nituita.

 

Mi-ar fi placut sa fi avut za de legatura cu siguranta, ca mi-era mult mai usor cand mergeam in oras si trebuia sa parchez: scoteam frumos siguranta, lantul si apoi legam motorul de gard si gata (in fond, cine fura o motocicleta fara lant? :laugh: )

Mesaj completat

La mine e cu siguranta, dar la cat ma dau eu cu ea .....?!? de...

La tine e explicabil de ce nu te dai cu ea... (ca daca te-ar vedea politia in trafic cu tot arsenalul ala de arme albe legate peste bagaje in spate, sigur ar zice esti membru Al Qaeda deghizat in monociclist care vrea sa arunce in aer traficul din Bucuresti) :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La tine e explicabil de ce nu te dai cu ea... (ca daca te-ar vedea politia in trafic cu tot arsenalul ala de arme albe legate peste bagaje in spate, sigur ar zice esti membru Al Qaeda deghizat in monociclist care vrea sa arunce in aer traficul din Bucuresti) :(

L-ar lasa. E mai usor daca masinile merg si prin aer, nu numai pe strada :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La tine e explicabil de ce nu te dai cu ea... (ca daca te-ar vedea politia in trafic cu tot arsenalul ala de arme albe legate peste bagaje in spate, sigur ar zice esti membru Al Qaeda deghizat in monociclist care vrea sa arunce in aer traficul din Bucuresti) :laugh:

pai si cand am sa vin la intrunire echipat asa?!?...

 

Mesaj completat

La tine e explicabil de ce nu te dai cu ea... (ca daca te-ar vedea politia in trafic cu tot arsenalul ala de arme albe legate peste bagaje in spate, sigur ar zice esti membru Al Qaeda deghizat in monociclist care vrea sa arunce in aer traficul din Bucuresti) :(

 

pai si cand am sa vin la intrunire echipat asa?!?.. na ca e prea mare poza. revin :-(

 

 

Mesaj completat

In alta ordine de idei, ma fratilor, imi e dor de voi, e musa-i sa ne vedem cat de curand.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dintre baietii cu RD08 (1995+): care vreti cricul meu central? :laugh:

 

Il vand pentru ca... schimb cadrul de RD08 cu unul de RD02. Pe cel vechi imi e mai simplu sa fixez diverse... accesorii sa le zicem :(

 

Asadar vand suportii laterali si cricul central pentru Honda Dominator model 1995+. Cateva poze:

 

Accesorii-7.jpg

 

Accesorii-2.jpg

 

Accesorii-3.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiti cumva de unde pot face rost de abtibildurile originale pt modelul din poza? Tocmai am vopsit-o si ma intereseaza in special abtibildu mare de pe carene si rezervor. Cred ca s-ar putea face si la ceva firma de autocolante auto dar trebuie un desen cu dimensiuni sau ceva...ma gandesc

post-8984-1300990661_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiti cumva de unde pot face rost de abtibildurile originale pt modelul din poza? Tocmai am vopsit-o si ma intereseaza in special abtibildu mare de pe carene si rezervor. Cred ca s-ar putea face si la ceva firma de autocolante auto dar trebuie un desen cu dimensiuni sau ceva...ma gandesc

Aici: http://www.oemmotorparts.com/oem5.asp?M=Ho...L2=HO-NX650S-WQ

si aici: http://www.oemmotorparts.com/oem5.asp?M=Ho...L2=HO-NX650V-WR

 

Dar costa o caruta de bani. Mai bine gasesti sa le faci pe undeva...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiti cumva de unde pot face rost de abtibildurile originale pt modelul din poza? Tocmai am vopsit-o si ma intereseaza in special abtibildu mare de pe carene si rezervor. Cred ca s-ar putea face si la ceva firma de autocolante auto dar trebuie un desen cu dimensiuni sau ceva...ma gandesc

 

am pus pe forum mai demult linkurile, daca nu le gasesti da-mi o adresa de mail pe PM si ti le trimit, eu am dat 35 de roni pe toate, inclusiv cel de pe bascula cu ProLink

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am pus pe forum mai demult linkurile, daca nu le gasesti da-mi o adresa de mail pe PM si ti le trimit, eu am dat 35 de roni pe toate, inclusiv cel de pe bascula cu ProLink

Pune-le pentru toti pe aici, te rog, ca toti s-ar putea sa fim interesati :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PACHETUL COMPLET DE STICKERE PENTRU DOMINATOR.

Se fac la cutter-plotter pe folie autocoloanta si le aplicati cu ajutorul unei folii de transfer. Costa 30-50 de lei pe setul complet. Degresati bine suprafata inainte de aplicare.

Complete_Dominator_Sticker_pack.zip

Editat de lucay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PACHETUL COMPLET DE STICKERE PENTRU DOMINATOR.

Se fac la cutter-plotter pe folie autocoloanta si le aplicati cu ajutorul unei folii de transfer. Costa 30-50 de lei pe setul complet. Degresati bine suprafata inainte de aplicare.

Oare ce program imi trebuie ca nu reusesc sa le deschid?

Sunt cele care le ai si tu pe motor sau exista si modelul din poza pe care am postat-o?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oare ce program imi trebuie ca nu reusesc sa le deschid?

Sunt cele care le ai si tu pe motor sau exista si modelul din poza pe care am postat-o?

 

Stickerele sunt cum le am eu pe motor, cel cu Dominator este in doua variante, dupa cum se vede mai jos

Pentru a deschide fisierele ai nevoie de Corel Draw!, Photoshop sau alte aplicatii de grafica vectoriala, incearca cu GIMP (e free);

 

hondaprolink167284.jpg

dominatorlogo.jpg

hondasimplu.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...