Unchiu' Postat Iunie 4, 2011 Share Postat Iunie 4, 2011 http://www.oemmotorparts.com/ sau http://www.wemoto.com/ Si de adus ti le aduce: http://www.dillypoint.ro/ Sau ai putea sa incerci cu un telefon si la http://www.motodiscount.ro/ Bafta , multumesc de info, am rezolvat, putin mai neortodox, dar am rezolvat. Stima, Liviu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 5, 2011 Share Postat Iunie 5, 2011 (editat) Salut, Exista cineva care sa aibe montat termometru de ulei pe Domi? Sunt curios la ce temperatura poate ajunge uleiul in perioada asta. Multumesc La inceput si eu imi faceam griji de temperatura la care ajunge motorul si aveam tot felul de idei sa ii pun radiator etc. Mi-au zis colegii forumisti ca nu are rost, pt ca motorul e bine proiectat si se raceste ok cu aer. Ca exemplu: Ieri au fost 33 de grade la umbra. De la ora 11.00 pana la 19.00 am fost afara, intr-o parcare, in soare (deci pe la 45-50 grade) si motorul a mers 70% din timp, stand ori la ralanti, ori in treptele 1 si 2 (2 mai rar). De tinut cont si de faptul ca o mare parte din timp am si patinat ambreiajul (incalzire suplimentara a uleiului). Motivul pt care am facut asta a fost ca am participat la un curs de aprofundare a cunostintelor de mers pe mobra, am facut tot felul de manevre printre jaloane, etc. Motorul a mers frumos cu toate ca a fost in conditiile alea, iar dupa am iesit la o tura, inclusiv urcat pe ceva dealuri si a mers impecabil. Bafta! Editat Iunie 5, 2011 de phreak_or Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
steph Postat Iunie 5, 2011 Share Postat Iunie 5, 2011 Eu am motorul de pe domi pe fmx. Temperatura uleiului cand era mai racoare afara 20-25 grade indiferent de cat de mult as merge prin oras nu trecea de 110 grade. Acum cand a venit caldura a urcat si spre 120. De mentionat ca in primele zile de mers cu ea cand nu ma strecuram deloc a ajuns si la 125 in conditiile in care afara erau 10 grade Alta mentiune ar fi ca la drum lung sta la 120 chiar daca nu merg excesiv in ture si are si flux de aer sa se ventileze. La vara ma astept si la un 130 dar aveam nevoie de confirmare. Ulei folosit Motul 300v 15w50 parca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Iunie 5, 2011 Share Postat Iunie 5, 2011 Eu am motorul de pe domi pe fmx. Temperatura uleiului cand era mai racoare afara 20-25 grade indiferent de cat de mult as merge prin oras nu trecea de 110 grade. Acum cand a venit caldura a urcat si spre 120. De mentionat ca in primele zile de mers cu ea cand nu ma strecuram deloc a ajuns si la 125 in conditiile in care afara erau 10 grade Alta mentiune ar fi ca la drum lung sta la 120 chiar daca nu merg excesiv in ture si are si flux de aer sa se ventileze. La vara ma astept si la un 130 dar aveam nevoie de confirmare. Ulei folosit Motul 300v 15w50 parca. 1. pune motorex sta mai jos cu 10 grade 2. de la 120 grade in sus se arde uleiul si se si consuma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
steph Postat Iunie 6, 2011 Share Postat Iunie 6, 2011 In 2600 de km s-a consumat un pic. Estimez 200 300 ml. La urmatorul schimb o sa incerc Motorex. Asa mare e diferenta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Iunie 6, 2011 Share Postat Iunie 6, 2011 Salut, Exista cineva care sa aibe montat termometru de ulei pe Domi? Sunt curios la ce temperatura poate ajunge uleiul in perioada asta. Multumesc Da, Eu am montat pe Domi ceas pt masurat temp. Se cam incinge uleiul, pe drum intins se cam apropie de 120 grade. Pe forestiere cu multe urcusuri in viteza I ajunge la 130 destul de repede. Am uitat sa zic ca am ulei REPSOL RIDER 15W50. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 6, 2011 Share Postat Iunie 6, 2011 (editat) Voi aveti carburatia reglata prea sarac La drum intins n-am vazut niciodata sa sara temperatura de 110 grade, si asta in conditii de 140 constant. In oras se mai duce spre 120, dar nu prea trece; prima bucata de 200m de mers/nu stat si temperatura revine in limite acceptabile. Editat Iunie 6, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Iunie 6, 2011 Share Postat Iunie 6, 2011 Voi aveti carburatia reglata prea sarac La drum intins n-am vazut niciodata sa sara temperatura de 110 grade, si asta in conditii de 140 constant. In oras se mai duce spre 120, dar nu prea trece; prima bucata de 200m de mers/nu stat si temperatura revine in limite acceptabile. Probabil, Ai idee cum se regleaza carburatia? Ca din ce am citit in manual se regeleaza doar amestecul la ralantiu. Am uitat sa zic, eu am pus aripa de cross si poate obtureaza putin debitul de aer si din cauza aia se incinge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 6, 2011 Share Postat Iunie 6, 2011 (editat) Mda, logic. Taie partea din spate de la aripa si cred ca vei vedea temperaturi ceva mai scazute. Aripa inalta la domi nu face bine nici la racire, nici la fluxul de aer catre airbox. Sau incearca asa ceva (ACERBIS FRONT FENDER UNIVERSAL) A se observa ca FMXul, un domi mai modern chipurile, are aripa inalta insa... doar in partea din fata a furcii. Aripa respecitva nu are nicio extensie in partea din "spate". Legat de carburatie, se regleaza modificand jetting-ul (schimband jiclerele). Acu exact ce jicler sa pui, nu stiu. Daca ai un Dyno prin zona, sigur poti rezolva acolo. Editat Iunie 6, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Iunie 6, 2011 Share Postat Iunie 6, 2011 Si eu vroiam sa cumpar aripa din aia cu aerisire, dar nu am gasit aici in TM. O sa incerc sa improvizez niste "gauri" cand am timp. FMX are si aripa mica pe roata, as ca nu o sa tai de tot partea din spate, ca ma stropeste in nas Legat de schimbarea jiclorului principal, pot sa il desfac sa vad de care am si sa cumpar cateva mai largi - o sa caut in TM jicloare, si daca nu gasesc - la urmatoarea comanda de la wemoto le pun si pe ele pe lista. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 6, 2011 Share Postat Iunie 6, 2011 Si eu vroiam sa cumpar aripa din aia cu aerisire, dar nu am gasit aici in TM. Au la AUNER. Vreo 5-6 distribuitori in Romania. Si jet-urile tre sa stii sa le pui. Habar nu am cum se manifesta acum jucaria. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Iunie 6, 2011 Share Postat Iunie 6, 2011 Au la AUNER. Vreo 5-6 distribuitori in Romania. Si jet-urile tre sa stii sa le pui. Habar nu am cum se manifesta acum jucaria. Nu mai imi cumpar alta, o modific pe asta. Ce e asa mare filosofie sa schimbi jicloare? Eu am experienta de la Dacie , am pus vreo 3 feluri de carburatoare, si m-am jucat cu jicloarele pana a mers "racing". Jucaria mi se pare ca se comporta bine. Eu nu am avut ceas de temperatura uleiului pana anul asta, si am mers cu Domi din primavara 2008 vreo 26.000km pe toate felurile de drumuri si nu mi-am facut griji de temp uleiului. Acum de cand am ceas de ulei ma ingrijorez un pic, dar poate e nejustificat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 6, 2011 Share Postat Iunie 6, 2011 Pai asta e faza, ceasu ala iti da dureri de cap cand motoru nu are nimic. Stiu asta de la BMW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Iunie 6, 2011 Share Postat Iunie 6, 2011 (editat) Pai asta e faza, ceasu ala iti da dureri de cap cand motoru nu are nimic. Stiu asta de la BMW BMWu' are motorul mai expus si se raceste mai bine, plus ca are si un radiator mic de ulei. Dar e OK si la Domi - daca era asa problema mare cu incalzirea, poate puneau japoneJii un filtru . Editat Iunie 6, 2011 de emilian_rks Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 6, 2011 Share Postat Iunie 6, 2011 Repet - stiu de la BMW ca un ceas de temperatura iti da mai multe batai de cap decat iti aduce avantaje. In 99.9% din situatii, nu ai nevoie de ceasu ala acolo. DOar sa iti faci griji aiurea ca vai domne ce cald e motoru. Da-l dracu, oricum asa e facut sa mearga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 1. pune motorex sta mai jos cu 10 grade De care Motorex pui in moto? Repet - stiu de la BMW ca un ceas de temperatura iti da mai multe batai de cap decat iti aduce avantaje. In 99.9% din situatii, nu ai nevoie de ceasu ala acolo. DOar sa iti faci griji aiurea ca vai domne ce cald e motoru. Da-l dracu, oricum asa e facut sa mearga. Asa e! Ceasul ala de temp e bun doar in cazul cand tragi tare de motor prin noroaie de exemplu si urca uleiul la temperaturi inalte - ca sa stii sa mai faci o pauza sa se raceasca. In rest la exploatare normala nu e necesar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 Motorex Four Stroke 10W40 pe vreme mai rece, iar cand e cald 15W50 folosesc eu. Poti sa comanzi daca vrei de pe http://www.motodiscount.ro/ era 89 lei 4 L daca nu ma insel. Despre termometrul pt ulei nu stiu. Am fost si eu tentat sa imi iau, dar mi se pare foarte mult 30 de euro pt un termometru care si asa in cateva luni nu o sa mai aiba uleiul pt amortizare. De banii aia cred ca pot face rost de un radiator mic si sa pun un radiator pe ulei. Si asa macar nu mai trebuie sa fac pauza sa se raceasca Sau alta varianta - A incercat cineva sa puna un ventilator pe motor? cu o termocupla indesata undeva intre aripioarele de racire? Nu ar fi un mare consumator, iar atunci cand se merge cu viteza mica ar asigura un debit de aer suplimentar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 Motorex Four Stroke 10W40 pe vreme mai rece, iar cand e cald 15W50 folosesc eu. Poti sa comanzi daca vrei de pe http://www.motodiscount.ro/ era 89 lei 4 L daca nu ma insel. Despre termometrul pt ulei nu stiu. Am fost si eu tentat sa imi iau, dar mi se pare foarte mult 30 de euro pt un termometru care si asa in cateva luni nu o sa mai aiba uleiul pt amortizare. De banii aia cred ca pot face rost de un radiator mic si sa pun un radiator pe ulei. Si asa macar nu mai trebuie sa fac pauza sa se raceasca Sau alta varianta - A incercat cineva sa puna un ventilator pe motor? cu o termocupla indesata undeva intre aripioarele de racire? Nu ar fi un mare consumator, iar atunci cand se merge cu viteza mica ar asigura un debit de aer suplimentar. Merci de info cu uleiul! Termometrul eu l-am luat cu 19 oiro. 30 nu dadeam nici eu Cealalta varianta exista la Buell ca sa raceasca cilindrul din spate. Tre sa investigam daca se poate adapta ceva si la Domi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 Eu cu 100 ron mi-am facut radiator de ulei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 Eu cu 100 ron mi-am facut radiator de ulei Pai si ne tii in tensiune? Nu ne dai ceva info? poze? tips&tricks? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 Astept testarea. Domi-ul meu nu are nici asigurare, nici ITP. Nici macar ulei in motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 o schema cum se monteaza si un loc de unde sal luam se poate daca nui cu suparare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 Cum am mai zis de nshpe ori pana acum, prefer sa astept sa-l testez inainte sa dau sfaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 (editat) OK. Gata! Trebuie sa imi fac si eu curaj. Dupa revizia pe care o am programata, peste 1000 km, cand voi desface si o parte din motor sa vad ce e cu sunetele interesante (distributie, decompresor etc), sa fac rost de un radiator de-ala mic si sa il montez ca sa tina motorul mai rece. A folosit cineva asa ceva: Dispozitv curatare/ungere lant ? Cum vi s-a parut? Fiind la oferta am comandat si eu unul, va ajunge maine. Editat Iunie 7, 2011 de phreak_or Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 Motorex Four Stroke 10W40 pe vreme mai rece, iar cand e cald 15W50 folosesc eu. Poti sa comanzi daca vrei de pe http://www.motodiscount.ro/ era 89 lei 4 L daca nu ma insel. Despre termometrul pt ulei nu stiu. Am fost si eu tentat sa imi iau, dar mi se pare foarte mult 30 de euro pt un termometru care si asa in cateva luni nu o sa mai aiba uleiul pt amortizare. De banii aia cred ca pot face rost de un radiator mic si sa pun un radiator pe ulei. Si asa macar nu mai trebuie sa fac pauza sa se raceasca Sau alta varianta - A incercat cineva sa puna un ventilator pe motor? cu o termocupla indesata undeva intre aripioarele de racire? Nu ar fi un mare consumator, iar atunci cand se merge cu viteza mica ar asigura un debit de aer suplimentar. motorex four stroke e un ulei de cacao, e foarte ieftin tocmai pentru a fi in ton cu piata si cu celelalte uleiuri cel mai bun ulei la teste de la motorex e formula 4T 15w50 care e de 2 ori mai scump decat motorex four stroke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.